1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Dan moet je volgende week ook maar terug gezet worden inderdaad:p
    Wat ik nog wel bijzonder vind... vandaag 10 weken dan heb ik dus een positieve lichte test gehad 8 dagen dpo :)

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Heel jammer zeg sommige reacties die jullie krijgen!!!!
    Iedereen kan er over ordelen maar straks moet je het toch samen of zelf doen hoor!
    Ben net 24 en vriend net 23 vind niet dat leeftijd IETS er mee te maken heeft de ene van 24 is de andere toch niet? Mijn vriend heeft al 5 jaar zijn eigen zaak en ik werk ook al 6 jaar vast. We hebben een mooi koophuis, een leuk spaarcentje al veel gezien gedaan en meegemaakt dus ik vind echt niet dat je leeftijdsgenoten mag vergelijken.

Pam: Super leuke verjaardagfoto's!

Waren er vandaag nog echo's?? Iedereen zegt dat je het bij mij goed ziet maar ik weet zelf hoe goed je het op het schermpje zag en dan vind je een foto niet zo duidelijk haha

Aan mijn collega's verteld ze vonden het super leuk! Heb gewoon de echo foto op tafel gelegd nou sommige vielen letterlijk van hun stoel :)

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Pampapilio: Wat een mooie foto's, zo te zien is het een mooie dag geweest, de taart ziet er ook super mooi en lekker uit!
    Over de reacties. Kan me voorstellen dat je boos bent op degene die zich zo vrij uit laten over dat het een meisje moet worden! Bij de eerste lijkt het me sowieso anders en zeker in jou situatie! Alsof je het kindje dan weg laat halen ofzo.. mensen denken simpelweg niet na voordat ze dat soort opmerkingen er uit flappen! Gewoon er boven staan, en als je het echt zat bent er een lekkere cynische opmerking tegenaan gooien!

Hier over de reacties uit de omgeving.. zijn allemaal super positief. Ook wij zijn (bijna) 11 jaar bijelkaar, wonen in een mooi huis (op de groei) en vanaf het moment dat ik gestopt ben met roken, kijken mensen me zwanger!
    Morgen 12 weken.. heb net alvast een opmerking op m'n facebook gezet, kijken of dat reacties oproept. Morgen zet ik het er echt op.
    De kaartjes en kado's stromen binnen, wat is dat toch leuk om te krijgen!!
    Heb mezelf voorgenomen om vaker een kaartje naar iemand te sturen!

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Waarom niet?

5. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik wilde net vragen aan nuage waarom niet?

6. avil

avil Actief lid

25 apr 2011
    255
    0
    0
    Hey meiden, hier een prachtige echo gehad. Een groot verschil met twee weekjes geleden. erg leuk en beweeglijk al!

We hebben helaas maar heel kort gekeken, liep nogal uit. Mensen voor ons hadden zichtbaar slecht nieuws gehad.... toen kneep ik em wel ffies.... Maar gelukkig dus alles ok.

Pam: wauw wat een mooie kado's en super taart. Je hebt er echt veel aandacht aan besteed. (dacht dat ik een leuke taart had voor kleine man... (simpele met een foto :) ) Lekker dat je mooi weer had. En idd. vervelend van je schoonfamilie, maar goed... zij beseffen waarschijnlijk niet hoeveel waarde het voor jou heeft.

Hier ook al een klein ventje, dus zullen mensen ook wel opmerkingen maken over dat het leuk zal zijn als er nu een meisje komt. Ik moet toegeven dat ik dat zelf ook wel erg leuk zou vinden, dus begrijp wel dat mensen dat gaan zeggen. Ik denk ook niet dat mensen dat verkeerd bedoelen hoor... misschien toch een beetje hormonstertjes? ;) (en uiteraard ligt het eraan wie het zegt, en hoevaak :D)

Hier gaan we zo langzamerhand wat mensen inlichten.... ik verwacht geen nare reacties eigenlijk. En als ik wel vervelende reactie krijg gaat het me niet boeien (zegt ze heel dapper.... )

Ik kan me voorstellen dat als je in een andere situatie zit dan de "normale" dat mensen snel hun oordeel klaar hebben.... en wat is er makkelijker en beter voor je eigen zelfvertrouwen dan andere mensen afkraken??

7. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    he dames

hier ook weer een goeie echo. dit keer uitwendig en hebben een mooie duidelijke foto. (zal mijn man achter de vodden aan zitten dat hij moet inscannen kan ik hem erop zetten ) ook weer het hartje zien kloppen dus helemaal happy. maar ik mag eigenlijk niet meer op dit forum ik ben 7 dagen verder gezet. op 20 feb. dus heb echt gewoon een hele late innestelling gehad

jeetje wat kunnen mensen allemaal een vervelende reacties maken. sta er echt van te kijken. nou mijn schoonouders waren echt wel heel blij hoor maar ze hebben altijd van die rare dingen.
    voorbeeld. trouwfotos wilden hun ook ik was tegen man voor dus toch gedaan. en gevraagd of ze aan niemand wilden laten zien. wij naar opa oma om een mooie grote foto te geven van drie generaties in pak mijn man zijn vader opa. geven we hem hadden me schoonouders hun al kadoo gedaan aaaaaaaaaahhhhhhhhhh. daar kan ik dus niet tegen dat soort dingen.

maar meiden proberen er niets van aan te trekken. maar ja moeilijk is het wel. toen wij net getrouwd waren hadden wij het ook nog niet zwanger terwijl je heel graag wil en continu daarvoor aan het ziekenhuis kleppen bent. zo frustrerend

8. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    heb nu trouwens met 11 weken de volgende echo

9. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Avil en Madje: Altijd weer fijn om te lezen dat weer goede echo's geweest zijn.. Gefeliciteerd!

10. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Avil: t zal wel deels aan mn hormonen liggen hoor ;) maar t is niet eens zo zeer dat mensen t zeggen over een meisje maar idd dat iedereen t zegt en de manier waarop.

gewoon een meisje zou leuk zijn, desnoods met aangevuld maar een jongen natuurlijk ook irriteert me niet.

Maar "nu wel een jongen hoor" of iets in die trant klinkt bij mij op een gegeven moment gewoon alsof t al niet goed was dat mn zoontje een piemel bleek te hebben en dat ik t nu wel goed moet doen (?! ze praten ook alsof ik t bepaal :)) en moet zorgen dat er een meid moet komen!

Bijna alsof ik iedereen teleur zou stellen als t weer een knul is.

Voelt niet leuk.. is wel mn kindje waar t over gaat en ben echt een mama leeuw als t om mn kindjes gaat ;) :D haha
    Kom niet aan mn kindjes want ik vreet je op :)

11. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    @Madje ben je dan niet 7 dagen terug gezet? kben ook 4 dagen terug gezet en daardoor later uitgerekend

Wel fijn dat alles goed is!

12. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Fijn dat de echo's weer goed waren.

Hier nog niet aan iedereen verteld, alleen mijn vader heeft zich versproken :D Ik vond al dat hij het lang vol hield hahaha.

2 tantes weten het al, en die waren er helemaal vol van, vonden het helemaal geweldig (zorgenkindje v/d familie :( ).

Gister de trouwjurk voor de laatste keer in de winkel gepast, en hij past nog gewoon :$ :D In die ene week zal ik waarschijnlijk wel niet zoveel groeien hoop ik dan maar.

13. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Jammer zeg die nare reacties. Waar bemoeien mensen zich soms toch mee hè?!

Ik durf geen buikfoto meer te plaatsen omdat mijn buik al zo groot is.. Vorige foto stonden mensen al van te kijken dus dan zal dat nu wel helemaal zo zijn.

Kun je een foto maken van de echo Madje?

14. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    @nuage; gewoon plaatsen :) Dat maakt toch niks uit. Er gewoon trots op zijn

15. avil

avil Actief lid

25 apr 2011
    255
    0
    0
    @pam, haha... ik heb ook al wat mensen achter mijn kiezen ;) Ben ook een echte moederkloek.... soms heel lastig... moet wel zeggen dat het iets afneemt dat hele beschermende.

Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is als iets bijna beschuldigend klinkt... het geslacht van je kindje heb je (gelukkig) niet voor het uitkiezen. Klinkt ook alsof je al 10 jongetjes hebt gebaard ?? (nu eindelijk een meisje huh :()

Was ook geen kritiek hoor maar weet hoe ikzelf een beetje ben nu :)....

16. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden

Meiden met een goede echo gefeliciteerd.

Pam wat een leuke taart en wat een schandalig gedrag van je schoonfamilie zeg..... logisch dat je boos bent kom op de 1e verjaardag van je kleinkind vergeet je echt niet........

Foxymamma; respect voor jou keuze. Vind het echt heel bijzonder en knap wat je doet enne laat ze maar lullen.....

1e verjaardag van mijn dochter was mijn vriend in Spanje aan het werk.... heel erg balen hoor. Ben ook alleen op vakantie geweest met haar......

reacties zwangerschap. Heel verbaasd aangezien mijn broer en schoonzus net 2 weken ervoor hun nieuws gemeld hadden. Mijn ouders viel de mond open.
    Wat sneu was was de reactie van schoonmoeder. Vorige keer moest ze huilen en op een stoel neergezet worden door mijn vriend. Gaf ze nu geen reactie. Mijn dochter had een shirt aan met Grutte Sus er op (grote zus) ze zei alleen oh wat een leuk shirt.... (is gehandicapt) maar toch.... mijn vriend was gekwetst. Schoonpa was zwaar beledigt dat ze zo gereageerd had en heeft haar de wind van voren gegeven....gevolg helemaal geen reactie meer.....

ik heb 12 september al mijn 20 weken echo geplant.

17. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Missme21 zie dat je ook Fries bent. Ga jij je 20 weken echo ook bij Echobureau Garijp dr. Amelink doen?

18. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Madje wat een flauwe rotstreek van die foto's zeg..... heb je ze er op aangesproken? flauw hoor........

19. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Oh trouwens nog ff ego:
    Had een paar dagen geleden berichtje getypt dat ik dacht me baarmoeder boven mijn schaambot te voelen en vk heeft gechecked en dat klopte!

20. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    wat super zg.... ik voel nog niets terwijl de vk zei dat mijn bm al hoog stond.....

Deel Deze Pagina