1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Pampapilio: o meis wat een onzekerheid. Kan me voorstellen dat je schrikt, je hoort vaker bij dieren dat ze dingen aanvoelen. Het is dat je verweg woont want anders had ik graag met de angelsound langs gekomen!! Kan je niet naar de verloskundige? Stress lijkt me ook niets voor je kindje.
    PS. en helemaal nu na die verjaardag, wat kan die bruiloft je nou schelen ;)

2. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    pamp

wat naar dat je nou zo gevoel heb zeg. zou gewoon proberen je echo te vervroegen idd.

soepkip

juh 12 weken wat goed. de meest onzekere periode is voorbij voor jou.

hoi

jeetje wat een schrok. hopen dat je snel weer zwanger raakt en dat het dan een plakbeebje is. sterkte met dit verlies.

foxymama

nee dat meen je niet van die flessen wat een sukkel zeg. zou er toch wel melding vanmaken. nu heb je ze nog kunnen vinden. maar volgende keer waait het misschien wat harder en is er een weggewaaid. lekker.

nuage

wat heb jij een super mooie buik al. niet voor schamen gewoon lekker mee pronken.

inkerbel

ja van die fotos heb ik toen zeker wat gezegd. daar ben ik te recht voor zijn raap voor. durfde ze ook nog te zeggen dat het niet waar was. terwijl ik bij opa en oma de foto heb gezien.

mw21

ja idd ben 7 dagen terug gezet. had het verkeerd erop gezet. maar uiteindelijk nu 20 feb.

dames hebben jullie ook zo last van jullie rug. mijn man zei ah dat komt van je bekken af verklaarde hem voor gek. maar de vk zei ook dat het daar vanaf kon komen. het schiet me ook iedere keer erin. weet snachts niet hoe ik liggen moet en overdag niet hoe ik zitten moet. poeh.

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ergens heb je dus helemaal gelijk he, die bruiloft kan me gestolen worden! maar vind het ook een beetje suf de vk te bellen of ik niet toch een weekje eerder tussendoor kan omdat mn hond zo zenuwachtig doet! hihi..

Ik wilde zelf een week later en nu op t laatste moment verzetten.. voel ik me zo stom :)

S kijken of ik een tweedehands doppler kan vinden en of vriendlief er dan nu wel voor open staat.. ;)

4. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hay

Mijn vk deed t hartje gisteren ook niet laten horen (hadden m de dag ervoor bij t echocentrum al gehoord) Maar dat doet ze niet omdat haar apparaat hoge tonen gebruikt en dat is tot 12 weken niet prettig voor de kleine, dus denk dat dat bij jou dan ook zo is!

x

5. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo meiden

Soepkip; jeej 12 weken.. ik morgen......

Hoi; oh meid wat een nieuws enorm veel sterkte.......

Jodeli fijn dat je toch ene echo hebt weten te regelen.

Pam; meid gekke hond heb je maar weet van onze eigen hond toen idd dat hij ook van die fases had. Weet wel dat je nu wat meer afscheiding hebt dus misschien ruikt ie dat of hij voelt aan dta het 2 zijn;)..... in ieder geval rustig aan ;)

Nuage; wow wat een geweldige buik al......lekker showen hoor.
    Ik zal ook even een foto maken met de 1e deed ik dat regelmatig maar nu blijft het er wat bij.......

Foxy ik zie je foto niet in je album staan....zie geen album

ga effe uitrusten op de bank dan opruimen en logeerbed klaarmaken voor mijn tantezegster.

6. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

@ Pam: ik zie het al voor me dat je belt: ik wil een echo want mjn hond doet raar!
    Maar serieus; als je je zorgen maakt kun je toch gewoon bellen? Zou ik dan maar wel doen hoor.

@Hoi: heel veel sterkte gewenst.

@ Nuage: wouw, mooi hoor! Gewoon showen!
    Bij mij zie je echt he-le-maal niks! Alleen s'avonds een beetje, maar dan vooral voor de mensen die het weten.

@hier: mijn rug gaat wel wat beter, nog even rustig aan doen. Heb af en toe een schoonmaak uitbarsting, en dan moet ik weer een half uur zitten.
    Gisteren het boek veilig zwanger gelezen, best leuk, geen nieuwe info maar altijd leuk om alle verhalen te lezen.
    Hebben jullie nog goede/leuke tips voor boeken?

7. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

@ Madje:
    heb het ook gemeld bij MvM. Ze vonden het ook erg raar.

@ Inkerbell:
    oooo, kan misschien omdat ik hem prive heb staan?? Volgens mij kan je wel kijken als je vrienden bent :)

8. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    @ Hoi, heel veel sterkte meis!

@ Inkerbell, de kans is groot dat wij inderdaad ook naar Garijp gaan!! Lijkt me ontzettend leuk en ze nemen daar veel meer de tijd voor je dan in het ziekenhuis.. Heb ik gehoord dan haha!

@ Soepkip, gefeliciteerd meis!! Eindelijk in een meer safe zone!!

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hoi wat vreselijk zeg!!! Heel veel sterkte!

Dankjewel meiden voor de lieve reacties!

Pampapilio bel gewoon als je onzeker bent! Ik heb hier 2 honden en ze gedragen zich allebei totaal anders dus ik heb geen idee

Nou ben ik 9 weken niet misselijk geweest en vandaag lijkt het opeens alsof ik op zee zit. Extreme duizelingen heb ik. Klinkt het iemand bekend??? Hoop dat het zo nog wegtrekt!

10. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Annethamar: Whahahaaaa ze zien me aankomen bij mn vk-centrum! :D

@Nuage: ja helaas wel! zo kwam ik erachter dat ik zwanger was en heb t erna ook nog paar keer gehad.. superduizelig en draaierig.. heel vervelend.. ik kan wel zeggen dat eten bij mij vaak even hielp en t was meestal maar een dag. als ik wakker werd was t over.

@Onzekerheid:

Nou ik overlegd hier en even gezocht naar een angelsound. stond er een op flessepost (lokale marktplaats site) en was lekker in de buurt.. tientje afgesproken en ik ben m gaan halen! helemaal top..

Tot ik thuiskwam en me besefte dat t geen angelsound is maar een ander merk.. van alecto, op zich niet erg maar deze is dus niet met gel en pas vanaf ong maand 5! :( ik hoor alles om me heen maar kan mn eigen hartslag zelfs op mn borst amper goed horen dus hier heb ik helemaal niks aan..

BALEN dus!

Tientje voor niks weg en ik weet nog niks.. grrrr

Nu maar ff verder kijken maar wil er ook gewoon niet teveel geld aan uitgeven.. misschien toch maar gewoon geduld hebben al is dat wel moeilijk hoor..

En ik weet ook wel dat het gedrag van mn hond niks zegt.. maar t is gewoon dat ie echt zit te janken alsof er iets is.. en dat zet je aan t denken ;) en vind t raar dat ik t niet herken van mn vorige zwangerschap.. zo erg helemaal niet en dat was na eventjes in t begin ook over..

Oh en twee zijn t er niet, dat was bij de tweede echo al duidelijk.. :)

Waarom kunnen we t niet gewoon al lekker voelen schoppen.. dan ben ik veel zekerder! ;)

11. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    #2071 Pomm, 15 jul 2011
    Laatst bewerkt: 15 jul 2011
    Pampapilio: Wat balen zeg! De angelsound is 30 euro, via MP is ie goedkoper. Deze kun je wel al gebruiken maar daar heb jij nu niks aan.. Hopelijk voel je je wat rustiger en heb je het niet nodig.

Maandag de echo, ik zou weer zenuwachtig zijn als ik de angelsound niet had. Nu ik het hartje heb gehoord geeft me dat toch een stuk zekerheid waardoor ik meer kan genieten. Natuurlijk blijft een echo altijd spannend....

Meiden nog leuke weekend plannen? Ik moet werken maar ondertussen wordt mijn tuin gedaan dus als ik terug kom is hij helemaal af!! :D

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Jeeeetje zit hier ff te janken..

Zit extreme home makeover te kijken.. een kindje met zoveel aandoeningen..

Artsen dachten dat ie nooit zou leven maar nu kan ie niet lopen, amper zitten, ademt door een buisje in zn keel en eet door een slangetje in zn buik..

misschien hard, maar heeft zon kindje wel een leven dan?.. als ik dat zo zie heb ik zon medelijden.. lijkt me allemaal zo naar en pijnlijk :(

zullen wel de hormonen zijn.........:)

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Oh erg hé! Jank bij elk programma wat maar iets met emotie in zit! Zelfs toen ze bij puberruil afscheid namen haha

14. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik ben ook emotioneler de laatste tijd. Van de week had mijn vriend een concert van Adele aangezet, lekker hard. De tranen stonden me steeds in de ogen..

Zielig he Pam, van die ernstig zieke kindjes.. hoeveel moeten ze nog vechten denk ik dan soms..

15. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hier ook een enorme emo muts......jank om alles

Missme21 Garijp is echt super hoor!!! Hele leuke man en doet het idd heel uitgebreid.

Pam ik zou gewoon bellen dan hoor. wat balen van die alecto....niemand in je omgeving die zn ding heeft?

16. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Zo mijn man is een weekendje weg en gaat aansluitend voor het werk naar America.

En dan zit je zo alleen thuis met toch nog wat onzekerheidjes en dan zie je in dit topic dat iemand een angelsound koopt en dan ga je twijfelen zal ik het doen of niet.

En dan toch maar de knoop doorgehakt en er ook maar een besteld :)

En dat emo herken ik wel ja. Bel al half aan het janken bij holands got talent omdat iemand door is hihi.

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Ik ben weer terug van vakantie en haak vanaf hier weer in :D

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Welkom terug! leuk gehad? :D

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Vanaf wanneer werkt zo'n Angelsound nou ook alweer en zou het nog uitmaken of je dik bent of niet?

De duizelingen zijn eindelijk over, maar het duurde wel lang. Heb zoet gegeten, daarna zout en uiteindelijk maar een rol Mentos drop weggewerkt en nu is het weg. Dus nou weet ik nog niet of het mijn bloedsuiker of bloeddruk was... maar goed hopelijk komt dit nooit meer terug want zo kan je dus echt helemaal niks doen.

Ik maandag ook weer een echo. Heb er vannacht al aan 1 stuk door over gedroomd. Ben weer zo bang dat het hartje opeens niet meer klopt, zeker als je dan zo'n vreselijk verhaal leest van hoi...

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @nuage: hier was mn bloeddruk op t moment dat t zo erg was gewoon goed (hebben zon meter ding) netjes laag maar niet TE..

Had t gevoel alsof ik in een achtbaan zat zeker met mn ogen dicht.. ;) vraag me ook wel s af wat t nou is, dan weet je misschien ook beter wat je ertegen kan doen..

Misschien s aan mn vk vragen..

en idd door zon verschrikkelijk verhaal als dat van Hoi word je gewoon wat onzeker..

ik zeg, zorg maar dat iedere vrouw t kindje gewoon voelt vanaf t moment dat t armpjes en beentjes heeft! ;)

En ik heb geen idee of t bij de angelsound uitmaakt wat voor gewicht je hebt.. lijkt me aan de ene kant wel logisch want t moet door een grotere laag heen.. maar misschien is het wel iets wat daar niet door gehinderd wordt? de "straling" die erbij gebruikt wordt? t is normaal vanaf de 12 weken maar dat is een gemiddelde.. ik denk dat je t vanaf 12 weken altijd wel goed kunt horen ongeacht je lichaamsbouw..

Deel Deze Pagina