1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ik heb ook een alecto en ik kan er ook nog niet zoveel mee horen :(

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Vind het echt een onding.. hoor zelf mn eigen hart niet eens op plekken waar ik m gewoon VOEL kloppen van buitenaf ;)

hoe kan je dan zon inie minie hartje wel horen?!

Denk dat ik m weer verkoop ofzo.. vind het zo jammer dat ik hier in de buurt geen babywinkels heb.. anders had ik ff ergens gaan neuzen ervoor ;)

3. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ik hoor mijn eigen hart wel maar ik hoor ook echt heeeeeel erg veel darm geluiden;)

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Babylove: hahaha en dat wil je dan weer niet horen, die darmen.

Emo: hier ook. Vind het verschrikkelijk dat ik emotioneel af en toe in een achtbaan lijk te zitten. Lijkt veel te veel op de tijd dat depressief was. Dat was geen leuke tijd.
    En Lief is niet echt heel begripvol dus dat helpt ook niet. (heb al een vriendin ingeschakeld die gaat proberen tot hem door te dringen)

Nu bedtijd. Truste

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ego: vanaaf voor t eerst in 6 weken in mijn stamcafe geweest dus nu weet echt t hele dorp t! Erg leuke reacties maar nu doodmoe

6. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Goedemorgen,

vannacht voor het eerst lekker geslapen zonder als een zeehond te klinken. :)

Vanavond een bbq van mijn vriend zijn werk, even goed opletten wat ik eet enz. (er weten maar een paar van zijn vestiging dat ik zwanger ben).

En...nog 1 week en dan ga ik trouwen :$

7. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Goede morgen!

Hanna: Welkom terug, heb je een lekkere vakantie gehad? Nieuwe banner zie ik :D

Angelsound: Ik weet niet of het met gewicht te maken heeft, ben zelf volslank dus geen dikke buik. Had hier ergens gelezen dat babyolie ook goed is om te gebruiken ipv de gel. Gister zwitzal lavendel oliegel gekocht en dit werkt inderdaad prima! Daarna lekker om je buik mee in te smeren!

8. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Kga die van mij rond 1 uur ff bij me achterbuurvrouwtje halen, weet niet welk merk dus kan nog niet zeggen of t wat word! Maar dat mijn baarmoeder hoog zit is een feit dus me kansen zijn iets groter

9. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

@ Hanna: Welkom terug, hoop dat je uitgerust bent.

@ Onzekerheid:

Ik moet zeggen dat mijn onzekerheid eigenlijk bijna helemaal weg is.
    De vervelende verhalen zijn wel een goede kijk op hoe het ook kan gaan, maar het gaat zo vaak WEL goed, maar als het fout gaat, gaat het fout en kan je er niks aan doen. Ik heb het helemaal losgelaten.
    Ga daarom ook geen angelsound aanschaffen.

@ emoties:
    Ik jank om de domste dingen. Gister stroomde de tranen eruit bij Harry Potter, terwijl ik van het boek al precies wist wie en wanneer ze dood gingen. Houdt ooit hopelijk wel weer op :)

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hahah moest huilen toen iemand door was bij Hollands got talent

@Soepkip ik heb het hartje gehoord!! Met babysound! Snap dat je het de eerste keer mis had haha. Het is dat ik hem van de week bij de echo had gehoord daardoor wist ik wat ik moest horen. Was ff zoeken maar in de verte hoorde ik toch dat treintje voorbij komen, eenmaal gevonden tijdje geluisterd.

Nu leg ik hem weer ff weg want moest best duwen onder mijn schaambot en dat is toch niet lekker hoor!

xx

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    @ Foxymama: ik wil geen Angelsound om onzekerheid tegen te gaan, ik wil gewoon graag het hartje luisteren :D Ik kan de Angelsound dan ook meenemen naar mijn oma, die zal het vast geweldig vinden! Maar ik wacht wel even tot ik 12 weken ben met aanschaffen.

Overmorgen eindelijk weer een echo... en straks lekker naar Harry Potter!

12. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nou ik kan je vertellen het is heel leuk! Haha heb het net opgenomen en naar mijn moeder gemailt was zo leuk!!!
    Vanmiddag bij mijn oma laten horen :)

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
  14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Mooi buikje al hoor! :D

Hier blijf ik tegen vriendlief zeggen dat we s mooie foto moeten gaan maken en bijhouden maar t schiet er steeds bij in!

Misschien zo straks maar s aan de slag met t statief als ik de energie ervoor vind;)

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Jah joh pamp is toch leuk!! en ik wil graag nog een herinnering van hoe slank ik was whaha

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Dat heb ik bij de eerste wel maar had nu een flubbertje huid over van mn zoontje.. duusssuuuuuhm, die hoefde niet op de foto! :D haha

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    haha! Oke heel blij dat ik deze foto dus gemaakt heb want krijg het nooit meer terug :)

18. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    jammer dat ik geen geluidsopname kan toevoegen!

19. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    kan wel hoor! ;) ligt aan je huid.. bij een vriendin van me is nu niet te zien dat ze een kind heeft hoor.. en haar zoontje is net zo oud als die van mij :p

Heb extreem veel striae.. heb ik helaas aanleg voor en dat zorgt ervoor dat je huid niet alleen oprekt maar dus ook scheurt en dat "veert" nooit meer terug ;)

Dus wie weet, kan zomaar over een jaar weer net zo strak zijn als toen :p

Hier btw een superleuk in verwachtingskaartje gehad van de oma van mn vriend.. zit een strijkplaatje bij met de tekst "i'm not fat i'm pregnant!" :D

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Je kan m wel ergens uploaden en linkje neerzetten hier? weet niet meer precies waar.. ;)

Deel Deze Pagina