1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Jaaaaa! heb t gehoord hoor! :D supergaaf..

Nu wil ik ook echt zon ding he :) ik ga vriendlief smsen.. whahahah

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    hahaha! Was eerst ff zoeken je hoort mijn hartslag ook maar vooral op het einde hoor je het goed!

Dit is baby sound fetal doppler heb hem geleend van iemand die net is bevallen want nieuw is hij best duur denk.

Nee, ik wordt niet gesponserd door babysound haha maar vind het heel bijzonder om zo met jullie te kunnen delen!

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    heb jij dan deze?

Bekijk bijlage 167387

die kan ik toevallig redelijk in de buurt ophalen voor 20 euro nieuw.. ;) maarja of ik vriendlief zo gek krijg.......

4. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Jaa die ja!!!

heb afgesproken met me vriend dat als ik er teveel mee bezig ben, ik hem tussen door even naar een vriendin breng haha

En denk dat t wel meevalt maar hoor bij de vk met 14 weken pas weer t hartje dus wil t tot die tijd 1x per week doen

5. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Wat gaaf om dat te horen mw21!! :D

6. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Meiden kga weer ff op pad! Klets vanaaf nog wel weer ff wat

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Heb net op mn allerslijmerigst een smsje naar vriendlief gestuurd over dat ding.. hahaha :D

Nu hopen dat ie zegt dat ik m mag halen en dat ik m vanavond nog op kan halen (ja ik ben erg, ik wil NU NU NU ;)) want dat ding wat ik heb heb ik ook een tijd mee liggen zoeken en doen maar dat is echt niks hoor... baalde er zo van want even die bevestiging zou ik me een stuk beter voelen.. weet t zeker!

8. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    mw; wat een mooi geluid he! Klinkt hier precies het zelfde! Kan het ook opnemen met de laptop, ga het ook eens proberen.. :D

9. Yelice

Yelice Niet meer actief

Hey ladies,

Ik kom even buurten hier :)
    Ik lees veel goede berichten van de mede zwangeren leuk!
    En dat sommige de hartjes kunnen horen! lijkt me erg bijzonder!! zo kun je altijd even naar je kleintje luisteren.

Qwa stirage ik heb geen strepen op me buik ondanks 2x 30 kg erbij. Hopelijk deze keer ook geen strepen.

Ik heb gister de nekplooimeting gehad.
    Alles was goed met de kleine en volgens mij is het een rustig beebje :) lag lekker te relaxen.
    De echo was zelf heel snel heb eerst 2 uur moeten wachten omdat het zo uit liep en vervolgens was de echo zo kort.
    Ik stap nu ook over op een ander gyn want ben er niet tevreden over met deze.
    Verder ben ik nog steeds flink misselijk en aan het overgeven en zelfs 2,5 kg kwijt geraakt.
    Heb er nog een nier ontsteking bij ook. Hopelijk ben ik snel van de kwaaltjes af want over anderhalve week gaan we 3 weken op vakantie naar Turkije.

10. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Yelice: jeetje nierontsteking ook nog! heb je er ook pijn van? ik had ook zoiets bij de eerste en had zon nierpijn, kon niks meer! :S
    Heb je er AB voor?

En hier ook zon 2 a 2.5 kilo af terwijl ik toch niet spuug. eet alleen weinig :) heb wel weer goede hoop op maar 12 kilo aankomen in totaal op deze manier.. dan raak ik t wel weer kwijt..

Oh en zoals t ernaar uitziet ga ik zo dat ding halen! :D haha hopelijk vanavond ff luisteren dus.. nu al zin in ;)

11. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Pampapilio: Heeft het geslijm geholpen?

12. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    @Yelice; fijn dat de nekplooimeting goed was. Beterschap met je ontsteking

ik ben niks afgevallen :( Ik woog 64 ) en zag laatst 67 staan :)

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ja! :D want ik heb m al gehaald ook.. ff drie kwartier heen en drie kwartier terug voor dat ding.. lijk wel gek ook he :)

En net ff geprobeerd maar vind alleen mn eigen hartslag hoor. waar vinden jullie t hartje van de kleine? kan iemand dat aangeven op een plaatje of uitleggen ofzo?

Ik probeer een beetje te liggen en dan van mn ene heup naar mn andere te gaan tegen mn schaambot aan maar ik hoor links in mn lies mn hartslag, dan in t midden heel duidelijk (bij mij zie je mn hart zelfs kloppen als je naar mn buik kijkt ;) heb ik altijd) en dan rechts ook weer mijn hartslag.. verder kon ik nergens iets vinden..

ga nu ff op zoek naar nieuwe batterijen want ik twijfel over deze (moet m vrij hard zetten wil ik iets horen anders heb ik alleen ruis) en anders tsjah.. gewoon blijven proberen denk k?

Had stiekem wel gehoopt m zo te vinden en gerust te zijn :)......

14. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Inderdaad Yelice, fijn dat je een goede uitslag hebt gehad. Wat vervelend dat je je niet geholpen voelt en je nu van gyn moet veranderen :(

Ik moet maandag voor de nekplooimetig. Was de echo pijnlijk? Ik lees soms dat ie pijnlijk kan zijn als het kindje niet goed ligt?!

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ik moest een soort duwen op me blaas btje onder je schaambot proberen te komen en dan mm voor mm langs en goed gel gebruiken! Volume hard zetten. Rustig proberen en helemaal gestrekt liggen. Ik had m rechts schuin, niet in mijn lies hoor

16. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Jij ook succes!

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Thanks! ga ik zo toch nog ff proberen als ik goed lig..

Eerst ff wat eten want ik heb nog steeds geen avondeten op door t halen enzo zit er een beetje tegenaan te hikken want heb nergens zin in :)

Hoop ZO dat t lukt en ik t op kan nemen ff..

18. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Pampapilio: Inderdaad wat mw zegt, helemaal gestrekt liggen, rustig ademhalen en heel langzaam bewegingen maken. Ik had m gevonden met elf weken en een paar dagen zonder te duwen. Neem vooral de tijd... Hoop dat je het hartje kan vinden!!

Mausyi: Thanx!! :D

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Ik ben vandaag zo misselijk dat ik niet veel puf heb om te reageren. :(

Ik zag wel hele mooie buikfoto's voorbijkomen. Leuk dat jullie die posten :)

Angelsound ga ik niet kopen. Ik ben dan veel te sresserig als ik het hartje niet zou kunnen vinden dat weet ik nu al. Dus dan heeft het geen meerwaarde denk ik.

Zo, nu lekker languit op de bank en hopen dat de misselijkheid morgen weer weg is....

Deel Deze Pagina