Ik kijk nu naar Shrek, gaat die vader dood. Komt er ook nog een nr van the beatles erbij (live and let die), garant voor tranen
Nee deze echo was niet pijnlijk. Maar die ik hiervoor heb gekregen ivm infectie was wel pijnlijk een week ervoor. Zo een studentje die even flink ging drukken met dat apparaat op me buik :x maar het kan denk ik wel zo zijn als je kindje idd niet goed ligt ze wat harder moeten drukken maar op zich met 12 weken zou die goed te zien moeten zijn.
Hé meiden, lees zo tussendoor wel wat mee, maar kom er niet aan toe om te reageren. Mijn energie is weg, ook middag dut heeft geen goed gedaan, eerder averechts gewerkt. Hanna. Welkom terug, jammer dat je zo misselijk bent. Hoop voor je dat het morgen beter is. Pampapilio. En het hartje al gevonden? Duim voor zekerheid voor jou. Yelice. Fijn dat de nekplooimeting goed is. Jammer dat je een ander gyn moet zoeken. Maar heel goed dat je het doet! mw21. Wauw, prachtig om te horen dat hartje. En mooi buikje hoor, mijn complimenten! Maandag weer een echo. Ben zeer benieuwd. Manlief gaat niet mee (kon het niet regelen met het werk) Nu mijn moeder gevraagd maar die kan niet. Dus ga alleen... [schoonouders passen op zoon, maar heb geen zin in één van hen erbij] Morgen vakantie voorbereiden, we vertrekken van vrijdag op zaterdag nacht / vroeg in de ochtend. Het word zuid Frankrijk. Ik wil lekker weer. Nu mijn bedje in, ben een goed boek aan het lezen, spannend hoe het verder gaat, hi hi Fijne avond, groeten Lieve
ha meiden, tijdje niet geweest... ben net terug van 5 dagen bewonersvakantie in de ardenne... (gehandicaptenzorg) erg leuk gehad, alleen nu helemaal gesloopt!!! ik voel me op het moment weer zo goed en voel eigenlijk helemaal niks anders meer dat dan normaal, dat dat me dan weer een beetje onzeker maakt... mijn uitkomst is dus wel de angelsound... (ik vind het kindje bijna altijd aan de linkerkant van mijn buik, zo.n 5 cm onder mijn navel... ik had gedacht dat het veel dieper naar mijn schaambot zou zitten, maar bij mij hoor ik het dus hoger...) nou meiden, ik ga lekker onder de wol... sorry voor mijn ego bericht maar mijn ogen vallen dicht.... slaap lekker...
Nou ik had t dus nog een paar keer geprobeerd en toen mn nichtje er was maar ff aan de kant gelegd.. net zou vriendlief thuiskomen ik denk ik doe t nog een keer goed en rustig en hopelijk kunnen we dan straks samen luisteren.. Ik vond m weer nergens, alleen mn eigen hart en ineens ga ik uit wanhoop wat hoger zoeken (ik zocht dus van mn schaambot tot de rand waar je buik begint zeg maar) en ineens hoor ik m!!!!!!! ff bijstellen en toen heb ik ff kunnen luisteren.. Wat heb ik zitten janken pffff wat een opluchting.. was zo bang en ongerust.. dat merkte ik nu echt.. maar... tadaaaaa hij/zij doet t nog hoor! Hartje van ons tweede ukje by Pamela Kop on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free
Donderdag deden mn borsten opeens nauwelijk pijn meer. En ik ben gestopt met de Utrogestan. Vond ik ook doodeng. Op Internet lees je dat in bijna alle landen men doorgaat met Utrogestan tot en met 12 weken. Ik voelde me ook minder misselijk en zag m'n geest al dwalen... Als klap op de vuurpijl las ik vrijdagochtend hier op het forum, waar ik al lang niet was geweest, dat Hoi met 8 weken een prachtige echo had. Maar dat het nu mis was. Oh nee oh nee oh nee.... Het liet me maar niet los. Nou... Ik had dus een afspraak gemaakt voor een echo gisteravond. Dan maar 35,-- uitgeven voor een superweekend. Of voor duidelijkheid. Ik geef regelmatig meer geld uit aan truitjes die ik nooit meer of één keer draag. Enfin... De echo was prachtig!!! Bewegende armpjes en beentjes, en de beentjes schopten steeds tegen de vruchtzak. Supergoed voetballen. Nu al. Het was zo'n prachtig gevoel. Zo'n enorme geruststelling, We hebben er zelfs een DVD van gekregen. We kijken er steeds naar. Wat een wonder!
MariaC: Ik snap het helemaal hoor! en wat fijn dat alles gewoon goed was! Ik wil van de 12 weken een echo laten maken, of t zelf filmen.. dat bewegende ukje zien vind ik zo super! Wat kunnen we toch ook onzeker en bang zijn he.. Hier nu ook een groot stuk gerustgesteld.. en heb ineens wel weer zin in de echo enzo
MariaC: Fijn dat je gerustgesteld bent! Kan me d'r alles bij voorstellen. Pampapilio: Herkenbaar gevoel! Ik heb ook heel veel zin de echo van morgen!! Mooi geluid he, dat kloppende hartje!
MariaC wat een geruststelling! Zo zie je maar weer dat die klachten allemaal niks uitmaken! Pamp ben super blij dat t is gelukt! Ook op de xomputer gezet? Xx
mooi hoor, die hartjes! fijn om dan een geruststelling te krijgen. ik ben de laatste week weer zoooo moe. kan alleen maar slapen. moest gisteren werken tot half 7 en ik lag om negen uur op bed. nu moet ik ook weer werken tot half 7, dus ik lees morgen weer mee. ga me nu heel sloompjes aankleden en haar doen enz enz... normaal zou ik ene koppie koffie nemen maar dat lust ik nu echt niet! maarrrr wel 11 weken vandaag! a.s woensdag echo, daar kijk ik wel naar uit.
@Pam: fijn dat je het hartje hebt kunnen vinden en dat het zo mooi klopt! Geniet ervan! @Mariac: goed dat je zelf een echo hebt laten maken en dat deze helemaal mooi was! Nu geen zorgen meer maken! @all: ook ik vandaag weer 11 weken, vind dat de tijd toch voorbij vliegt hoor! Heb vrijdag weer echo. Is wel spannend, maar heb er echt een goed gevoel over. Voelt heel anders dan de vorige keer, toen het ook niet goed bleek te zijn. Hebben zelfs al wat spulletjes gekocht (schommelstoel en luiertas), terwijl ik dat de vorige keer echt niet durfde! Vrijdag weten we gelukkig meer, dan mag iedereen het weten en ga ik nog meer genieten! Nu ga ik proberen mezelf uit bed te slepen, anders is het zo zonde van m'n dag. Iedereen een fijne zondag!
Goedemorgen meiden, Pfffff, weer misselijk vanmorgen...hopelijk niet weer heel de dag... Ik word het nu wel een beetje zat... Pam, wat leuk zeg dat je het hartje hebt gevonden! MariaC, dat lijkt me wel een hele geruststelling! Goed toch dat je dan een extra echo hebt gedaan! Ik heb vaan mijn dochters nieuwe kamer een boom besteld en ben nu eens op internet aan het speuren hoe ik die kan gaan versieren. Ze krijgt de zolderkamer. Die gaanw e leuk voor haar opknappen. Hij is nu groen, maar wordt hoogstwaarschijnlijk een rozetint.... Leuk om hiermee bezig te zijn. De babykamer blijft hetzelfde (Elmer de oliantthema). Later als ons tweede kindje wat groter is kunnen we deze kamer dan weer aanpassen. Zijn jullie ook al bezig met de kamertjes? Fijne dag allemaal!
Wat gaat de tijd toch harde he! Zo leuk dat we allemaal het zelfde meemaken.. Steeds weer een nieuwe fase in.. steeds meer zekerheden... Heb wel al gekeken naar babykamers en kinderwagens, ik wacht nog even met bestellen todat ik weet of het een jongen of meisje is...
hee dames, ben ik weer, veel meiden hier druk met de angelsound.. Ik durf niet zo goed, weet dat ik mega in de stress raak als ik het hartje dan niet kan vinden... ga ik mezelf gek mee maken. Pas over 2 weken weer een echo...duurt lang, lang, lang Verder heel moe!! 's avonds rond 21.30 begin ik echt al in te kakken en kan gerust op bed gaan liggen en tot de volgende ochtend doormaffen... erg he!? Vanmiddag een verjaardag, zie ik een hoop mensen die nu via hyves weten dat ik zwanger ben.... kan ik er eindelijk lekker over kletsen...