Oh ja toddlers and tiaras echt zo fout wat ze die kinderen aandoen. Ik wil gewoon niet weten wat voor een persoonlijkheids problemen die kinderen later hebben. Maar stiekem kijk ik het wel steeds Vandaag heb ik eens heerlijk niet hoeven te koken. Ik was uitgenodigd om bij mijn broer te komen eten. Die had heerlijke lasagne gemaakt. Morgen een lange dag. Moet naar Alkmaar voor mijn werk. En dat betekent thuis om 6:46 weg om rond 10:15 in alkmaar te zijn en dan nog eens naar huis als ik klaar ben. Ik verwacht niet voor 7 a 8 uur thuis te zijn. Daarbij vertrekt mijn man morgen ook nog eens naar amerika dus blijft de kleine meid morgen voor de allereerste keer bij opa en oma logeren. Hoeven ze dinsdag er ook niet zo heel vroeg (5:30) eruit om haar weer bij mij op te komen halen
Veel echo's morgen, leuk hoor. Ik zal eens naar dat programma gaan zoeken, wil een beeld bij die verschrikkelijkheid. Bijzonder hé, hoe ieder land zijn eigen regeltjes qua gezondheid heeft. Hanna kun je niet even de grens over? Babykamer. Wij gaan nu niks aangschaffen. Baby gaat in de wieg die op zolder ligt. Zoon blijft in ledikant maar verhuisd naar onze kleedkamer. Commode blijft op babykamer, kleed ik zoon daar ook om of op de grond of ons bed. Alleen wil ik misschien nog overgordijnen en nieuw kleurtje op de muur van nu kleedkamer straks zoonskamer. Mag wel wat stoerder worden daar. En als ik het helemaal gek in de bol krijg verf ik ook onze kledingkast nog over... Vakantie redelijk voor kunnen bereiden vandaag, dat geeft veel rust. Alleen onrust bij zoon, hij moest en zou vanavond de voordeur uit, terwijl wij hem naar bed wilden brengen. Zijn zin gegeven, toen moest en zou hij de auto in. Net of hij dacht; jullie laten me niet alleen! Hem proberen duidelijk te maken dat we eerst nog een week naar de creche gaan, maar hoe vertel je dat een dreumes van 19 maanden... Dit was even mijn ego. Kom morgenavond laat met mijn echo verslag! Fijne avond, groeten Lieve
Ik ben bij me zoon ook zo lang misselijk geweest maar bij me dochter maar 10 weken ofzo. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat. Ik heb het idee dat het bij mij erger wordt :x O die toddlers en tiara's vreselijk! kijk er niet naar erger me kapot aan zulke mensen.
Dan ben je morgen niet zo ver bij mij vandaan! Ik ben helemaal op.. opstaan van de bank kost me zoveel moeite en dingen doen nog meer.. liefst blijf ik nu ook echt zitten tot vriendlief thuis is maar ergens wil ik ook nog wat dingetjes doen.. Pfff.. soms ben ik mn eigen lijf even zo zat.. zon gevecht voor de normale dingen. ergens weet ik dat ik t wel goed doe met mn zoontje maar zoals nu dan vregeet ik zn tanden te poetsen kom ik net achter en dan baal ik zo van mezelf.. dat soort dingen vergeet ik zo snel en hem bijv. elke avond in bad doen red ik echt niet en dat zou ik wel graag willen! En dan knijp ik m wel ff over hoe ik dat straks moet gaan redden hoor..
vaak komt dat vanzelf op zn rit gelukkig.. maar kan me je gevoel wel heel goed voorstellen, ik ben ook heel benieuwd hoe dat straks gaat met een kleuter, dreumes en baby die allemaal hun aandacht eisen en nodig hebben..
Hallo meiden OOk hier nog steeds misselijkheid. Ik heb er zetpillen voor gekregen omdat ik niet kan eten..... Ik heb er extreem last van in de avond..... Kamertje, onze kleine dame krijgt een ander kamertje. Peuterbed krijgen we van ene collega van mij. Verder alles even opnieuw behangen, nieuwe vloer er in en een nieuw dakraam. Babykamer houdt ik zo. Tip bij de baby-dump krijg je bij het uitzoeken uitzoek korting en kun je soms nog afdingen...... Ik ben vanmiddag van moeheid mijn bed ingedoken. Heb samen met mijn dochter een middagslaapje gedaan. Erg toch? Maar goed pak de rust nu ook wel. Nog 3 dagen werken en dan heb ik vakantie heerlijk zeg!!!
Zag net de lijst en ben gewoon de 2e op de lijst van de uitgerekende datum! Gelukkig is Soepkip nog eerst haha...... Thriska is je man nu al helemaal aan het idee van de beeb gewend?
nou helemaal is een groot woord hahaha, maar hij werd vanmiddag gefeliciteerd via de sms door een vriend van ons die ik t verteld had en daar reageerde ie vrij goed op! hij legt nu ook af en toe zn hand op mn buik en krijg dus een geslachtsbepaling voor mn birthday dus t gaat zeker de goede kant op. ook geen rare spanning meer tussen ons ofzo, lekker gezellie en dollen en intiem zoals t altijd was.. nog wel wat zorgen over hoe we t straks moeten doen maar das logisch.
Pampapilio mooie buik zeg! Trishka dat klinkt idd heel goed. Fijn dat ie nu om is..... Hoe zou het met Esmeralda en JeetjeB zijn? Toch heftig allemaal hoor. Mijn vriend is er heilig van overtuigd dat het dit keer een jongen is. Naja ik heb er nog geen gevoel bij en die van mij zit toch mis. Bij Mijn dochter dacht ik ook een jongen. 10 minuten na haar geboorte werd me verteld dat het een meisje was haha terwijl ik dacht ene jongen gebaard te hebben.... hele leuke verrassing. Mijn vriend vertrekt vannacht richting buitenland voor een week! Miron hoe lang gaat jouw man?
Pampapilio: Kan me moeilijk voorstellen hoe het voor jou is om te leven met je ziekte.. het feit dat ''gewone'' dingen voor jou niet gewoon zijn. Ik denk dat het uiteindelijk allemaal goed komt! Probeer je niet druk te maken om kleine dingen, ik denk dat iedere moeder wel eens dingen vergeet of niet het niet precies kan doen hoe ze het eigenlijk wil.. Heb vertrouwen in jezelf.. Wat een mooie buik heb je!
Ja Inkerbell we schelen maar een dagje! Jij nu ook over de twaalf weken heen Laat je dit keer een geslachtsbepalingdoen? Leuk Triscka dat je deze van je man krijgt. Ik ga morgen vragen met hoeveel weken zij denkt dat je het kan zien. Echo is hier maar 20 euro dus als het niet zichtbaar is dan doen we er gewoon nog een
Inkerbell Mijn man is ook maar een weekje weg. Daarna is hij 2 weken thuis en dan nog eens 2 weken weg. Helemaal naar Singapore voor zijn werk. Dan hoop ik wel dat het reizen verlopig van de baan is vind het niet zo leuk als ie zo vaak weg is.
@Trishka: Wat fijn dat hij t nu zo opvat en gewoon positief is erover.. gelukkig maar! en dat er wat zorgen zijn dat begrijp ik helemaal maar dat komt vast wel goed.. wie weet denk je later wel ben blij dat ik ze zo snel achter elkaar heb gekregen! @Soepkip: aaah thanks! lief dat je dat zo zegt.. en idd het is soms heel moeilijk maar dat is zon forum heel fijn om dat even kwijt te kunnen.. begrip is soms ver te zoeken of mensen hebben t allemaal al vaak genoeg gehoord en dan zijn ze t zat he en doe gewoon mn best en hopelijk is dat genoeg om een goede moeder te zijn want dat is voor mij te belangrijkste!
Pam idd het is niet niks wat je hebt. Weet maar al te goed wat je bedoelt. Ik heb ene vorm van reuma die mij af en toe enorm kan opbreken. Wat Soekip ook zegt als moeder vind je je weg er wel in... Miron; ook maar een weekje maar toch. Mijn vriend heeft een eigen bedrijf wat internationaal zit. Komt veel op mijn schouders terecht qua huis en kind. Volgende week is ie thuis en de week daarna gaat ie ook alweer....... Soepkip; wij twijfelen nog wat betreft de geslachtsbepaling. Ik vond het ook wel heel special om het niet te weten en de verrassing te hebben na de geboorte. Nadeel vond ik dat je weinig neutrale kleertjes (leuke) kon vinden.... Goed hebben nog tot 12 september om er over na te denken haha....... Jemig hoor mijn dochter nog kletsen door de babyfoon.... Zal zo maar eens even om het hoekje kijken. Zal haar naam nog even noemen is wel zo leuk voor jullie S.igrid ( met punt is ze niet te googelen)
Dat komt vanzelf goed. Ik kan dus ook niks anders dan op de bank liggen , ben ook blij te lezen dat ik niet de enigste ben Ik heb zelfs geen puf om te koken dus ik maak snelle maaltijden en ja we eten nu iets meer brood als maaltijd Maar ik weet dat de energie ook weer terug komt. Voor iedereen die morgen een echo heeft succes !