1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo meiden
    Diarree is gestopt nu op dit moment. We blijven afwachten. Wel ben ik vreselijk moe....

BB meid wat heftig zeg. Wil je een hele dikke knuffel geven.

Avil fijn dat je eerder een echo mag......

Anne voor jou ook spannend a.s. donderdag

Trishka meid heftig hoor bij jullie. Hopelijk komen jullie er uit

oja meiden een tip om alles te onthouden en op iedereen te reageren. scroll deze pagina naar beneden onder alle berichten staat Dit onderwerp heeft meer dan 10 reacties. Klik hier om het hele onderwerp te bekijken

als je dit aanklikt opent er ene pagina met alle reacties

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Foxy Bammer, van harte gefelicteerd met je zwangerschap en welkom hier!

inkerbell, fijn dat de diaree gestopt is.
    Heb je kans op en extra slaapjes vandaag?

Dat is wat ik nu even ga doen, lekker slapen!
    Fijne middag allemaal!

3. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Hier ook!

4. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    @BB, jeetje meid, wat een verhaal zeg. Hoe voel je je nu? Ik leef echt met je mee, vreselijk hoor.
    @ Avil, fijn binnekort een echo. Ik heb 29 juni pas mn eerste echo.
    @Foxy, wel lopen gelijk:)
    @Nieuwe meiden, welkom hier, gezellie
    @de rest, sorry, dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer. Ik heb respect voor degenen die dat wel kunnen. Ik probeer zo veel mogelijk te reageren, en op zoveel mogelijk mensen, maar dat lukt me nooit zo goed.
    @Hier, net met de kids naar het bos geweest. hebben heerlijk gespeeld en gerend. Nu moe en naar bed. Ik kijk net naar buiten en er valt me toch een bui. Zijn we precies op tijd thuis!

5. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Mariac fijn voor je! Zie dat jij ook al een heftige periode achter de rug hebt met cryo's... hopen op een hele mooie plakbeeb

Hannah ja als mijn dochter haar bed in gaat ben ik ook gana liggen hoor... beetje suffen op de bank. Pak die momenten ook maar momenteel

6. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    ja dat is wel de manier he.
    Ik moet zeggen dat ik heftig vind hoor, hele dag werken nu...

7. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Hallo meiden,

ik mag me hier ook komen melden. Ben weer zwanger na 2 miskramen. Heb vanmorgen gebeld naar de verloskundige en mag 23 juni al komen voor de echo. Ik had ook eerder mogen komen maar dat wilde ik niet. Ik heb zelfs nog even getwijfeld of ik nog wel een vroege echo wilde. Maar dat kwam omdat ik bij mijn dochter pas bij 12 weken een echo kreeg en daar was alles goed mee en daarna 2 keer een vroege echo en beide keren mis. Daarom nu niet bij 6 maar bij 7 weken de eerste echo. Ik vind het wel weer heeeeel spannend.

8. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie lieve woorden! Ik ken jullie helemaal niet en toch geeft het troost. Lang leve internet zullen we maar denken.

Ik voel me leeg, slap en zielig maar dat hoort er allemaal bij. En zoals ik me nu voel hoef ik niet gelijk weer zwanger te raken maar ach; dat zei ik vorige maand ook en toen de ergste schok voorbij was stond ik weer te popelen om zwanger te worden. Dus wie weet meld ik me over een week of 6 wel weer hier (bij de april-mama's dan ;))

Jullie nogmaals alle geluk van de wereld toegewenst en mijn tijd komt vast nog wel!

Liefs van een verdrietige BB

9. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Wat leuk dat vele van jullie al zo vroeg een echo krijgen.
    Ik moet nog ruim een maand wachten :(

10. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo meiden,

Ik mag me hier ook komen melden. Vanochtend getest en een mooie duidelijke test :D. Zo blij :D. Een brusje onderweg voor ons eerste meiske.

Ik zal later eens kijken of ik wat kan bijlezen, maar het is teveel om alles te kunnen lezen :).

Groetjes

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha Afrola!!!!! :D:D:D

12. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Ha Hanna, :D:D:D;)

Heeft BabyD zich ook al gemeld?

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nieuwe zwangere GEFELICITEEEEEEERD!!! komt hier en geniet..

Kleine update dan maar? (en dames verbeter me gerust, kweet ook niet alles precies meer! ;) hihi)

We hebben met zn allen vooral last van de standaard kwaaltjes.. VEEL moe, sommige zijn erg misselijk, andere eten alles wat los en vastzit..

De eerste buikjes beginnen op te zwellen en de meeste hebben hun eerste echo en intake gesprek bij de vk gepland!

Enkele doen mee met MVM.

Helaas zijn er ook mindere berichten.. 2 meiden hebben ondertussen wat bloed verloren en zitten vol spanning te wachten op de eerste (vroege) echo en helaas heeft Betty een miskraam gehad! :(

Verder is t natuurlijk vooral genieten en wachten en vooral dat laatste vind ik persoonlijk errug moeilijk! ;):):):)

Kwil t hartje zien, een kindje zien, het geslacht weten, een goede 20 weken echo, een mooie 3d echo, SHOPPEN, genieten van t waggelen en geschopt worden en een vlotte en vooral goede bevalling........ MAAR gelukkig hebben we daar lekker nog tot februari voor! :D :D hahahaha

14. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Pampapilio: Dat heb je helemaal goed samen gevat!

Afrola: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! :D

Die samenvatting van Pampapilio brengt mij op een idee, dat als we helemaal compleet zijn dat ieder zich dan voorsteld. Zo leren we elkaar ''iets'' beter kennen?
    Zeg maar als jullie het niks vinden, t' is maar een idee!

Hier verder veel geslapen vandaag! :D Vanmiddag weer een paar uurtjes gepakt. Helaas om 23uur werken tot morgen ochtend 08.00uur.
    Als er vroege vogels onder ons zijn, kom dan gezellig kletsen hier ;)
    Dat extreem vroege wakker worden had ik ook de eerste weken van mijn zwangerschap. Nu juist het tegenovergestelde. Op zich ook wel eens lekker!

Fijne avond all!

15. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    TJ82: Gefeliciteerd met je verjaardag!! :D

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Soepkip: Goed plan! :D zo kunnen we idd een beetje vertellen wat we willen vertellen.. je kan t natuurlijk zo gek maken als je wilt ;) van je favo kleur tot alleen je leeftijd of provincie waar je woont ofzo! :)

En slapen.. heeeeeerlijk! soms ben ik ineens best wel fit en wakker en soms heb ik t idee dat ik de hele dag kan slapen! maaaaarr dan heb je zon ukje die gewoon om 7 uur t tijd vind voor zn pap :) dus dan gaat mama er slaperig en wel gewoon uit..

Merk in dat opzicht wel dat ik zwanger ben hoor.. soms zo superslaperig en dan is achter mn ventje aanrennen wel dubbel zwaar!

Daarover gesproken.. voelde me vanmiddag ff als de slechtste mama ter wereld! :( ben ik met Brayden bij mn tante op bezoek.. pak wat spullen voor een schone luier en hij zat net ff op de grond met hun stofzuiger te klooien.. mn tante stond zelfs naast m, niks aan de hand..
    En ineens kijk ik op (echt kwestie van een seconde dus) staat ie bij de papagaaienkooi! :| en wil zich eraan optrekken.. maar hun hebben nogal een hapgrage grijsroodstaart dus die pakt natuurlijk meteen zn vingertje!!! :$

Dacht dat ik gek werd.. wij heengerend Brayden gepakt en getroost en ik was echt in paniek ongeveer!!! paarse streep op zn minivingertje en hij huilen :(:(:(:(:( voelde me ZOOOOOOOO schuldig!!! en mn tante trouwens ook..

Maaarrrrr gelukkig viel het allemaal heeeeeel erg mee.. er is een klein velletje los maar daar zat gewoon nog normale huid onder en hij heeft een mini klein sneetje..
    Hij huilde heel even van de schrik maar daarna ging ie alweer spelen en paakte met dat handje gewoon vanalles en kneep gewoon met zn vingertje enzo.. t bloedde amper en na even een nat doekje erop zie je t eigenlijk niet eens meer.. maar wat was ik geschrokken zeg!! :$

Zo ontzettend snel is zon kleintje en je bedenkt je gewoon te laat dat zon vogel een gevaar is..

Heb ook even de huisarts gebeld over entingen ofzo maar dat was allemaal prima en t kon verder geen kwaad..

dus ik ben ik weer een paar jaar ouder geworden vandaag.. wat is mama zijn soms toch leuk! hihi :)

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    TJ82: Jarig hoor ik?? :D Gefeliciteeeeeeeerd!!!!

18. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Even een ego-berichtje!
    Heb nu al bijna een uur behoorlijke krampen in mijn buik. weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Heb best veel gegeten, dus daar kan t ook van zijn, maar ja het maakt wel onzeker moet ik zeggen!
    Ik heb geen bloedverlies, dus dat is goed, toch??
    PPPFFFF, genieten zeggen ze dan, dat is op dit soort momenten toch best moeilijk!!
    Einde ego-bericht

19. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Heel voorzichtig laat ook ik hier even mijn hoofd zien. De vorige keer, in september 2010, heeft het hele feest van zwanger zijn maar een paar weken geduurd voordat ik een miskraam kreeg, dus ik ben een beetje voorzichtig.
    Dat ik me hier eventueel ook mag melden is wel een wonder, althans voor ons. Al meer dan drie jaar aan het proberen, sinds vorig jaar januari de MMM in, vier IUI's achter de rug (waarvan nummer 4 met hormonen), helaas een miskraam, daarna maanden met diepe dalen (zou eigenlijk afgelopen vrijdag uitgerekend zijn), in april weer een IUI, ook mislukt en nu zouden we deze komende maand beginnen met Puregon. Ik, die ontzettend bang ben voor naalden had al mijn angst overwonnen om mezelf toch te prikken. Alles ligt al klaar in de koelkast en de spuit ligt op mijn nachtkastje en ineens ben ik een dag overtijd, ervanuitgaande dat ik een cyclus van 28 zou hebben.
    Vanochtend toch maar getest, met het idee dat ik dan weet wanneer ik ongesteld ga worden, maar ineens verschijnen er twee strepen. Bizar! Een spontane zwanger! Never nooit niet verwacht dat ik dat nog zou meemaken.
    Als ik woensdag opnieuw test en de streep is duidelijker, dan zal ik me echt bij jullie voegen. Kan ik ook gezellig met Ink meekletsen, want die ken ik al jaren.;)

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Kwiepark:

Wwoooooooow wat een verhaal!! En wat moet dat zwaar geweest zijn..
    Ik duim superhard voor je voor een plakbeeb zeg! dat zou even een prachtige uitkomst zijn.. niks prikken niks MMM gewoon lekker spontaan zelf! helemaal geweldig! :D Alvast voorzichtig gefeliciteerd! :) en we zien je wel verschijnen als je zin hebt om t van de daken te schreeuwen dat t eindelijk goed raak is ;)

Deel Deze Pagina