ja dat ken ik! Van de week had ik zon zin in andijviestampot! Dus naar de winkel gegaan alles gehaald en klaar gemaakt, na 2 happen dacht ik pfff bah! Oh en lekker emo dat ben ik ook vanmiddag in de auto kwam het liedje van stef bos "papa" en ja hoor daar kwamen de waterlanders hahaha Zou ik zwanger zijn?
Klopt is in 2009 8 keer aangegeven. Het is ene vernoeming naar mijn moeder! Wilde vroeger zelf graag zo heten....... Die trek heb ik ook maar wordt al misselijk bij de gedachte dat ik moet eten haha..... Zit net op de bank roept de kleine meid 22.15u ik moet plassen door de babyfoon!! Uhhhh ok dan maar even kijken en op het potje gezet. kwam een enorme plas nu slaapt ze weer. is dit zindelijkheidstraining???
Ben ook zo'n emomuts, vooral als ik goed naar de teksten van muziek luister! Meiden, fijne avond. Ik ga lekker slapen! Nu heerlijk 3 dagen vrij.. Morgen middag of laat in de avond kom ik hier mijn echofoto's showen!! Laat sowieso weten hoe het gegaan is. Ik zag dat oodie morgen ook de nekplooimeting heeft, suc6!
Ooooh dat heb ik constant nu! en dan echt vanalles verzinnen in mn hoofd en zodra ik dan op iets kom waar ik WEL trek in heb.. is t iets onmogelijks waar ik echt niet aan kan komen op dat moment.. *zucht* En idd dat emo gedrag heb ik ook.. kijk vaak lekker 16&pregnant op de laptop als ik zwanger ben (vorige zwangerschap, vorige seizoen gekeken ) en elke keer als t kindje dan geboren wordt.. HUILEN! heerlijk... Zwanger zijn.. wat is t eigenlijk ook zwaar he @Soepkip: Succes morgen! heb nu al zin in je echo foto's! jij wilde ook t geslacht weten toch? wie weet is er wel een NUB te zien @Oodie: ook succes natuurlijk! @Inkerbell: dat is eigenlijk wel heeeeeel netjes van dr zeg! dat roepen in bed.. das toch de moeilijkste tijd om t aan te voelen komen voor die kleintjes.. Top!
Pam: daarom was ik zo verbaast en zat ik echt in twijfel het is nog zn pukkie haha maar goed we nemen het serieus voor het moment. Ooodie suc6 morgen Meiden trusten.....
@Hanna: jazeker er zijn speciale lolly's op de markt tegen misselijkheid! Zit gember in volgens mij. Zal eens zoeken voor je. Pam wat een prachtige buik!
Pampapilio: Ja, misschien is er wel een NUB te zien?! Moet ik hier naar vragen? Neem aan dat ze wel goed gaan kijken, mag ook wel voor dat geld en ik vind ook dat er meer foto's bij moeten zitten! Inkerbell: Dat is inderdaad knap van zo'n klein meiske! Wie weet blijft het niet bij deze keer... Nuage: Hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen meis...
Goedemorgen meiden, Vannacht zelfs gedroomd over het bloedprikken......Bleh!!! Ik wil niet!!!!! Straks even bellen en dan bepalen wanneer ik moet gaan.... inkerbell, ook steeds zo misselijk.... Helpen de zetpillen? Ik ga nu ik vakantie heb elke dag een middagdutje doen. Nu ik weer thuis ben een uurtje, maar op vakntie lag ik gerust 2 uur te tukken in de middag. Het heeft me wel geholpen, voel me een stuk beter. mooie naam heeft je dochter Miron, succes met werken vandaag.. Pfff lange dag voor jou! Lieve, veel plezier bij de echo vandaag! Ben benieuwd naar je verslag! Pam, wow mooie buik al zeg!!! Nuage, bedankt voor het zoeken naar de link! Zal eens kijken of ze gaan helpen.... alhoewel... gember????? hahahah Oei, wel een raar tijdstip om te gaan googlen ... Is het slapen nog gelukt? Fijne dag allemaal!
Vervelend Hanna dat je zo misselijk bent. Ik in het begin wel erg, nam dan (warme) melk met mariakaakjes hielp bij mij als een trein. Soepkip: wat is NUB? Foto's: jullie hebben echt al buikjes! Ik echt helemaal niet! Alleen s'avonds is mijn buik wat opgezet (hallo darmpjes) Mooie naam inkerbell! Honger: gisteren dacht ik ineens om drie uur: verrek ik moet nog eten. Wel trek maar nergens zin in. Of in rare dingen... Normaal ben ik gek op blaadjes als allerhande, boodschappen, als ik er nu on kijk wordt ik echt wee van binnen. Emo: jaaah ik zat van de week te janken bij shrek en bij medium. Hier: MOE!!!!
@misselijkheid Vervelend hé!! Gelukkig gaat t bij mij iets beter dan paar weken terug @vermoeiheid Vind ik misschien wel nog erger!! Vooral nu me lichaam blijkbaar niet meer wil uitslapen terwijl het nu in me vakantie kan grrr maar die extreme vermoeiheid zoals in het begin is gelukkig nu weg @Emoties Hoort er echt bij hé!haha heerlijk jank echt om elk programma waar maar iets van emotie in zit @ niet weten wat je wil eten Ook lekker typisch! Maar ik vind het voor mezelf maar een duur geintje want koop heel veel, eet de helft niet waardoor ik t weer weg kan gooien @ angelsound Ik vind het heerlijk vandaag stiekem weer ff geluisterd en had hem in 1 keer! denk zo een cm hoger dan zaterdag! zat niet eens tegen mijn schaambot aan en hoefde deze keer ook niet te duwen. Voor degene die mijn vorige link hebben gehoord moet je het verschil eens horen met deze: Hartje baby 18juli by mw21 on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free Meiden met echo's ik ga niet zeggen succes ik ga zeggen veel plezier!!!! (behalve voor nekplooimetig want dat is natuurlijk ff anders dan termijnecho daarvoor wel succes )
oh en nog wat, misschien herkennen jullie het Enge rare dromen! Had het in week 5 heel erg daarna bijna niet meer maar nu komen ze 3x zo hard terug!!
oooooow wat is er veel gekletst sinds gisterochtend...heb globaal teruggelezen. Mooie buikfoto gezien, hier echt nog niks te zien, maar heb van mezelf ook wel echt een buik door overgewicht en wat is blijven plakken van mijn vorige zwangerschap Veel plezier vandaag, echodames!!! Hier weer kloteweer,... wordt er moe van om steeds op vrije dagen daardoor gedwongen binnen te hangen met een dreumes van 1 jaar...die echt haar energie kwijt moet af en toe
heb heel wat gelezen, maar wie wat zei weet ik niet meer @buikjes: Zag een paar mooie voorbij komen! leuk joh! Groeit hard allemaal. Moet mijne weer eens uploaden. @ Misselijkheid: Gelukkig (knock on wood) geen last meer van. Ik werd misselijk van mijn vitamines en nu ik die in de avond inneem ipv in de ochtend scheelt dat echt een heleboel! @ Vermoeidheid: Ik ben echt kapot! Zaterdag zou ik koken bij me moeder, maar heb eigenlijk de hele middag daar op de bank gelegen en gedut. Gister zou het huis een grote beurt krijgen, maar verder dan de afwas kwam ik niet. @ Vergeten kinderen: Wete niet meer wie het zei, maar ieman dvergat iets met het kind te doen. Zolang jij je ervan bewust bent dat je het vergeet is het prima. Ik vergeet ook echt werkelijk alles! Het is volgens mij echt een wonder dat hij op tijd in bed ligt! @ Echo: Dames succes die vandaag een echo hebben! @ Hier: Moe, moe, moe en nog eens moe!!!! Nog een paar dagen werken en dan heb ik gelukkig een weekje vrij.
Hai Dames, Ik geef even een teken van leven. vandaag de eerste nekplooimetingen op het programma volgens mij. Spannend ook weer (mag zelf woensdag, als t dan ok is, dan ga ik het vertellen tegen mensen, heb nog best braaf mijn mond kunnen houden). Even weinig op zp geweest. Was jarig, ben een weekend weg geweest en heel druk met lezen. En ook niks leuks te vertellen eigenlijk (de zwangere huismus is all around). Vanavond even bijlezen en benieuwd naar de nekplooi ervaringen...
Vond ik ook wel erg leuk, had ik niet verwacht! @Nuage: Ik ga vanavond ook naar Take That, erg veel zin in !!!!! @babykamer: Wij nemen het kamertje van mijn zus over, was niet helemaal het kamertje waar wij voor zouden kiezen maar dit is nu eenmaal wat goedkoper. Dus tja je moet wat als je geen werk hebt En ach, met aankleding kan je ook je eigen ding ervan maken.
Zo wat hebben jullie gekletst. Heb ook niet alles terug gelezen. (even vluchtig) Buik: hier echt nog helemaal niks te zien. Flinke zwemband nog altijd gewoon aanwezig. Kan niet wachten op een zwangere buik. emo: is hier flink erg. Binnen enkele minuten kan ik ineens enorm sjaggie, blij, knuffelig, boos zijn. Vind het verschrikkelijk. Geslacht: wij willen weten wat het wordt. Echo: veel plezier voor iedereen die vandaag weer mag. Hier: weinig bijzonders te melden. Nog steeds veel pukkels. Dat lijkt alleen meer te worden. Af en toe wat steken in mijn buik. Denk wat bandenpijn. Dat was het eigenlijk.
Een goeiemorgen!! naja.. middag.. heb heeeerlijk lang op mn bed mogen liggen omdat vriendlief eruit ging en brayden vrij snel weer terug zn bed in ging.. en die sliep ook ff tot een uur of 12! ideaal.. @Soepkip: ja je kunt altijd even vragen of ze ook even willen kijken naar de NUB. of als je dat niet durft (ik durf dat soort dingen nooit he, bang dat ze me een zeur vinden haha) even vragen om een mooie profielfoto van het hele kindje! als ze daar hun best voor doen dan is de kans al vrij groot dat de NUB erop te zien is.. En anders vragen of je t mag filmen? dan kan je altijd terugkijken of je m ziet (dat ga ik doen bij mn termijnecho ) Over NUB: de NUB is het uitsteekseltje tussen de beentje van de baby wat uiteindelijk het geslacht wordt. bij 14 weken vormt dit de piemel+balzakje of de schaamlipjes.. Daarvoor al (bewezen en wordt in amerika al veel gebruikt) wijst ie vanaf de zijkant gezien (profielfoto van het kindje dus) of iets omhoog of iets omlaag. Wat belangrijk is is dat het kindje zo recht mogelijk ligt en je de NUB en het ruggegraatje kunt zien. dan kan je zien of de NUB in vergelijking met de ruggegraat iets omhoog wijst, dan is het een jongetje. of precies gelijk ligt of zelfs iets omlaag ligt, dan is het een meisje! Dat is omdat bij een jongetje de NUB omhoog gaat en t geslacht vormt en bij meisjes omlaag klapt en de schaamlipjes vormt. Dit is trouwens wel alleen op echofoto's van de zijkant van de baby soms te zien tussen de 12 en 14 weken. ervoor zegt de stand van de NUB nog niks en erna gaat t t geslacht vormen dus ben je te laat Even de grove uitleg.. Hier nu maar weer s verzinnen wat ik wil eten.. en dan komt straks een (stief)oma van me voor braydens verjaardag nog en mn oom is vandaag jarig dus dan daar even heen! druk dagje maar ook wel gezellig En dan mag t nu van mij wel weer beter weer worden! bah wat baal ik hiervan.. hier ook die 1jarige waarmee t soms gewoon ff heerlijk is om de deur uit te kunnen!!