1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Dat is wel het leven he, blijdschap en verdriet zo dicht bij elkaar.. Maar alsnog gefeliciteerd met de goede echo meis! wat gaaf dat ze al zoveel hebben kunnen zien en checken en dat het al echt zon kindje is..

Ben benieuwd naar je fotos :)

@Soepkip: supergoednieuws! ook benieuwd naar jouw foto's en verhaal!

2. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Nuage: Nee, dat meen je niet... Wat een onverwacht klote nieuws! Hoop dat je het een plaatsje kan geven en dat jullie weer verder kunnen gaan vor een plakbeeb. En dat deze er ook maar snel mag komen. Maar zover is het nog niet. Wens je ontzettend veel sterkte meid! Dikke knuffel!

3. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Wat lees en hoor je toch vaak dat het mis gaat... Zo oneerlijk! Ook in dit topic alweer een aantal... Zet je inderdaad weer met beide benen op de grond. Heb vrijdag m'n echo, maar heb vannacht heel slecht geslapen doordat ik er telkens aan moet denken. Bang dat het ook bij mij weer niet goed is, terwijl ik helemaal geen reden heb om dat te denken... Voel me totaal anders dan de vorige keer, voel me nog steeds echt zwanger. Maar je ziet maar dat het gewoon weer mis kan gaan ook al ben je al zover. Maar ik blijf positief denken!

@Soepkip en Lieve: Fijn dat jullie een mooie echo hadden! Ben benieuwd naar de foto's! Lekker genieten van jullie kleine wondertjes (nu nog meer)!

4. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Nuage meid wat erg...ben er stil van en weet niet goed wat te schrijven/ zeggen aan je. Heel veel sterkte.....

idd beng met beide benen op de grond.......

5. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    @Nuage Sjee meid wat een kl.te nieuws.

Ik was redelijk op tijd weer thuis. Had de trein om 4 uur in alkmaar en dus om 7 uur weer thuis. Ben nog wel even bij mijn schoonouders geweest effe lekker knuffelen met de kleine meid. Die bleef voor de aller eerste keer daar slapen een hele nacht. En ik denk dat mijn schoonmoeder het akeliger vond dan ik hihi. Ik weet gewoon dat ze een makkelijke slaper is.

dalijk nog een aflevering kijken van True Blood en dan lekker naar bed toe.

6. Yelice

Yelice Niet meer actief

:( wat erg veel sterkte!

7. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Soepkip en Lieve: fijn dat jullie echo goed was.

Ik wordt er eerlijk gezegd ook wel verdrietig en onzeker van al het slechte nieuws in dit topic.
    Je wordt er idd bang van, terwijl ook bij mij geen aanwijsbare reden is om anders dan goed te denken. Gelukkig kan ik woensdag voor de echo. Ik duim extra hard voor iedereen...

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nuage, och och ik zit hier helemaal met kippenvel en tranen in mijn ogen jouw berichtje te lezen.
    Wat is dit een klotenieuws zeg :(
    Heel veel sterkte toegewenst!

Lieve, fijn dat jouw echo goed is.
    En dan ook nog eens 3 dagen vooruitgezet.. :)

Soepkip, fijn voor jou ook een goee echo!

Wij hebben vanavond een nieuwe tuin gekocht :D:D
    Er was iemand hier om een ontwerp te showen en we hebben er JA op gezegd.
    Heerlijk idee! Waarschijnlijk gaat het al in september gebeuren :D

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Meiden denk maar zo, het gaat altijd bij een bepaald percentage vrouwen mis, dus de kans dat het bij jullie goed zit is nu nog groter geworden. Klinkt krom ik weet het... maar toch...

Ben toch naar het concert gegaan. Zag natuurlijk overal zwangere vrouwen... Heb behoorlijk pijn en kramp in mijn buik dus misschien komt het toch nog vanzelf.

Nu ga ik een ander topic zoeken want ik wil jullie niet opzadelen met deze verhalen. Die moet je gewoon niet horen, maakt je alleen maar onzeker.

Dikke knuffel en ik blijf jullie volgen hoor!!

10. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Nuage: Wat erg, wat een verdriet! Heb een gedichtje gevonden wat ik wel toepasselijk vind..

Nooit voldragen

Zijn rupsjes geen beestjes
    wanneer ze niet tot vlinder mogen ontpoppen
    En zijn roosjes geen bloemen meer
    wanneer ze blijven in de knoppen

Is een herfstblad geen blad meer
    wanneer het valt van de boom
    En is liefde niet oprecht
    wanneer het niet kan worden getoond

Is het ijs er nooit geweest
    Alleen omdat het smelt
    En is een mooi verhaal niet mooi meer
    wanneer het nooit kan worden verteld

is een kaars geen kaars meer
    wanneer het lichtje is gedoofd
    En is een leugen geen leugen
    alleen omdat je er in hebt geloofd

Vragen die niet zijn gesteld
    zijn dat dan geen vragen
    En mijn kind.....is hij geen kind
    Alleen omdat ik hem niet mocht voldragen

Lieve Esmeralda, heel veel sterkte. Dikke knuffel vanuit hier! xx

11. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Echo: Bloeduitslagen waren allemaal goed, geen aanwijzingen voor chromosoomafwijkingen gevonden. De echo verliep ook goed, alles wat ze zag was goed kan er gelukkig niks anders van maken!! heb 7 foto's! Moet ze nog inscannen, dat ga ik morgen proberen. Je ziet al duidelijk een kindje met armpjes en beentjes, neusbotje, kaaklijn, (hij) was lekker rustig, toen ze ging duwen bewoog 't een beetje en draaide zich om. Zo fijn om te zien!!

Ook het hartje even gehoord, toen ik zei dat ik een angelsound had gaf de echoscopist aan dat ik er niet te vaak mee moet luisteren ivm straling enzo.. Ben er verder niet op ingegaan maar ik heb gelezen dat de angelsound geen kwaad kan! Dat het een soort microfoon en niet schadelijk is.
    Toch volg ik haar advies wel op... 2 keer in de week lijkt me ook voldoende!

Meiden, ik duik lekker in bed.. ben helemaal gesloopt na deze super lange dag!!

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Zo... Soepkip.. heb jij me ff aan t huilen zo vroeg in de morgen! wat een mooi een eerlijk gedichtje.. en wat het zegt sta ik helemaal achter.

mensen praten te makkelijk over een miskraam, zeker als deze voor die magische 12 weken grens gebeurt want dan is t al snel "ja dat weet je he"

gelul. ik kan me helemaal voorstellen dat je wereld instort.. dat het pijn doet en niet zomaar eventjes.. echt respect en alle liefde voor alle mama's die ooit hun kindje zijn verloren.. hoe vroeg of laat dan ook..

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Super dat alles goed was! en dat wordt ff een berg inscannen zeg! :p ben benieuwd.. voorproefje van wat ik hopelijk volgende week ga zien! :)

Over de angelsounds.. ik heb wel t idee dat een doppler iets uitzend.. maar dat weet ik dus niet zeker.. zijn de meningen over verdeeld geloof ik..

Ach als we t niet te vaak doen zal er niets gebeuren :)

14. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Pampapilio: Mooi gedicht he, vond ik ook. Heb 'm laatst in een kaartje gezet voor collega die een miskraam heeft gehad. Zij vond 'm ook toepasselijk en mooi passen bij het gevoel wat een miskraam met zich mee brengt..

M'n beste vriendin belde gister, ze is zwanger!! Vorige week was ze bij me en toen dacht ze het ook omdat ze overtijd was (net begonnen en onregelmatige cyclus) en heb ik haar gependeld. Deze gaf toen heel licht wat aan, bij mij toen heel heftig. Volgende dag had ze een negatieve test in handen.
    Nu blijkt ze toch zwanger en was te vroeg met testen want de CB met indicator gaf 2-3 weken aan! Vind het zo leuk! :D We kennen elkaar al 23 jaar!

15. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Erg mooi gedichtje soepkip. Lijkt me niet niks om mee te maken. Ben nu zo blij dat mijn echo morgen is, wordt er toch een beetje zenuwachtig van. Ben het met Pam eens dat mensen snel denken, ach... was nog niks. Maar het is al een heleboel!

Leuk dat je beste vriendin ook zwanger is! Lijkt me best gezellig als er iemand in je omgeving hetzelfde meemaakt, met een paar weekjes verschil. Ik ben helemaal in mn uppie zwanger :p En ik ken ook echt niemand die er mee bezig is oid. Lijkt me ook leuk voor de kindjes straks.

Zit nu al te gapen op de bank, moet nog werken vanmiddag, en vanavond naar HP in de bios. Om kwart voor 10 begint de film pas.... pff ga maar een dutje doen straks. ;)

16. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goedemorgen

Soepkip wat een mooi gedicht.

Nuage heel veel sterkte meid.....

Soepkip; onze echoscopiste gaf dat ook aan dat je met de straling zat als je te vaak luisterde.
    Wat leuk van je vriendin zeg. Dat heb ik dus ook met mijn beste vriendin, wij schelen net 3 dagen ofzo.....gaat nog spannend worden.

Dochterlief zit op het kdv. ik heb zo dienst. Heb slecht geslapen zeg...pfff dus denk dat ik nog even ga bankhangen

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Jammer dat je de eerste 10 weken ook niet verlof krijgt hé :p

18. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Wat een goed nieuws Soepkip! Ik moet morgen en zit m best wel te knijpen (ivm met leeftijd natuurlijk ook meer kansen dat t niet goed is, al ga ik nu van het positieve uit).

Haha, mw21, helemaal mee eens! In het begin dwing je je in allerlei onhandige bochten, verzet je afspraken, en kan je er niet volledig aan toegeven hoe moe je bent.. en tegen te tijd dat je het tegen allerlei mensen gaat vertellen, dan zijn die ergste kwalen al over....

Alhoewel, nieuw in het gareel bij mij is: winderigheid :cool:....

Succes en veel plezier met de echo's van vandaag...

ps, Nuage, hopelijk blijft je ellende rondom de miskraam bespaart en komt het gewoon naar buiten via de natuurlijke weg! Petje af dat je zo nuchter bent, en ik hoop in dit forum van de februari mama's nog te kunnen lezen dat je opnieuw zwanger bent!!!!

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Miron: hier nog een fan van True blood

@Soepkip: leuk dat je vriendin ook zwanger is. altijd gezellig om samen zwanger te zijn.

Even ego: gisteren lekker gesport. Vandaag flink spierpijn. Niet veel hier want ben in een andere vestiging dus word vandaag geacht echt te werken.

20. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Soepkip! Super leuk samen zwanger zijn! Mijn vriend en zijn beste vriend worden ook bijna tegelijk papa maar ik heb niet zoveel met haar dus doet niet zoveel met me haha

Had bijvoorbeeld gevraagd of ze het hartje al had gehoord zei ze ja, zeg ik oh bijzonder hé om te horen! Zegt ze nee eigenlijk niet.. en toen liep ze weg nou zoek het lekker een end uit!

Ik ga ff wat bedenken waarmee ik mezelf kan vermaken heb tot 31 juli vakantie maar met dit weer komt er echt niks uit mijn handen heb ik echt weinig zin ergens in. Dus nu ga ik mijn naaimachine denk maar uit een verhuisdoos halen haha
    Vind altijd wel leuk maar kan me nooit zolang concentreren. Kijk wel hoever ik kom!

x

Deel Deze Pagina