1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    AnneThamar: Mijn duimen draaien voor jou.. Geniet ervan! Hoelaat heb je de echo?

2. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Dank je :D Vanmiddag om 13:00 uur!
    Ga nu even naar bed, heb barstende koppijn pff....
    Ik geef vanmiddag even een update ;)

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meiden met een echo, veel plezier!

4. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ann succes en veel plezier met de echo! Hoofdpijn is bij mij sinds een paar dagen 'nieuw' heel vervelend!

Enne sorry voor iedereen die slecht geslapen heeft, mij is klokkie rond gelukt!
    Heb als ik lang slaap wel snel last van maagzuur omdat ik dan te lang niet eet.
    Dus ga de keuken opzoeken!

Oh daar vraagje over heb de hele tijd zo'n trek in leverpastei is nie goed volgens de boeken omdat er veel vitamine a in zit?
    Kan t echt zoveel kwaad? X

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    mw. Daar zit vitamine A in, iedere dag een broodje met leverpastei kan maar niet meer dan dat.

Hier is de tuin klaar.. zaterdag is het afgemaakt. Vriendlief is z'n nest uit gedrild dus we gaan er even op uit. Ipv van babyspullen gaan we nu kijken naar een loungeset een eetset voor in de tuin!
    Vandaag een heerlijke dag daarvoor! :D

6. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Kom ik net in de keuken kan ik t meteen niet meer droog houden heeft vriendlief overal zelfgeschreven gedichtjes opgehangen! Vind ik zo lief vooral omdat ik de laatste tijd met al die kwaaltjes en hormonen helemaal niet lief tegen hem ben!

7. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    @ pam, echt jij schrijft echt leuk!!! Moet je wat mee doen!! :D

@ annethamar, veel plezier bij de echo meis, we wachten met smart op de foto's haha!

@ Soepkip, mooi die lijst zo met de vlindermama's erbij.. Ook zij waren een deel van ons!

Hier, al een beste buik haha.. Tenminste, voor mijn gevoel dan.. heb altijd wel een lichte bolling gehad maar dit is geen lichte bolling meer.. Maar vind het fantastisch uiteraard!!
    Morgen alweer m'n 3e echo! Jeetje, de tijd vliegt.. Als dat goed lijkt gaan we het mijn kleine schoonzusje (9) en mijn kleine zwagertjes (8, 10, 12) vertellen!! LEUK!!

hihi liefs!

8. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    *Jaloers* wat een romanticus!! haha leuk meid! hij houdt toch wel van je, ondanks je ''buien'' haha!;):D

9. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

@ echo's 2day:
    Dames veel plezier en geniet ervan:

Ik heb echt geen idee meer wat er allemaal gezegd is, mijn geheugen is echt als een zeef. Zag wel een paar mooie buikjes voorbij komen! Mijne groeit wel, maar spek zit er ook nog. Moet wel een positiebroek gaan halen, dus dat staat in de planning van volgende week.

Ben zo vergeetachtig dat ik vandaag gewoon vergat een treinkaartje te kopen :S Hele weg gewoon zwart gereden. Gelukkig geen controle gehad. Denk ook niet dat ik met het excuus " sorry ik ben zwanger dus vergeten" weg kan komen bij de controleurs.

Heb verder weer last van een "stalker". Een voormalige vriendin die, naar mijn mening, psycho niet helemaal in orde is. O.M. wilde niks doen, omdat ik in 6 maanden tijd ook 1x mijn mond open getrokken had (ze zette een foto van mijn zoon op internet met de meest gore teksten erbij). Frustrerend gewoon!

verder alles prima :)

10. Foxymama

aaahhhhhhhhhhh
    zo lief!

11. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hey meiden!

Ik heb een vraagje... Zijn jullie ook gebeld door moeders voor moeders? Om te vragen of alles goed met je gaat? Vond het een beetje vreemd wel lief hoor maar wel een beetje vreemd haha

12. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha nou meestal is t niet zo romanticus dus extra bijzonder!
    Kga ff met me kleine zusje(20) in Noordwijk lunchen

fijne dag iedereen!

13. Foxymama

ja, ben vorige week ook gebelt.

14. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    @ Foxymama, dikke crimineel!! :D haha prachtig..
    Wat irritant zo'n mens.. Is er echt niks wat ze er tegen kunnen doen?

15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Soepkip: hier ook een vriend die nachtdienst heeft gehad en ik hoor net ineens buiten geboor! :D alsof mensen t weten he..

Hij wordt er over t algemeen niet wakker van en als dat wel gebeurt is ie strontchaggo dus ik hoop dat ie nog ff slaapt.. ;)

Die wordt vanmiddag een keer wakker dan gaat ie op de bank liggen, gaat de stomme tour de france aan en heb ik nog geen reet aan m.. sorry, ik erger me DOOD aan de tour de france.. :)
    Vind er geen reet aan, elke dag t zelfde.. duurt superlang en als ik dan eindelijk niet meer in mn eentje thuis zit mezelf te proberen te vermaken en hij is thuis(wakker) vind ik t leuk om samen wat te gaan doen of om samen lekker tv te kijken..
    Maar dat zit er nu niet in.. nu niet, in de winter met schaatsen niet, en op de F1 zondagen niet. en dan was ik blij dat ik een vriend had die niet van sport hield.. :) wat klopt er niet aan die zin..*zucht* :p

Even erop uit shoppen klinkt echt lekker! :D hoop dat je een mooie set vindt, wie weet kan je er dit jaar nog gebruik van maken ;)
    Doen we wel een dikke buiken meeting bij jou in de tuin! :p dus wel een grote kopen hoor :D

Hier dus nu ook totaaaaaal geen idee wat ik vandaag moet doen.. Brayden zit nu ff in de box tot ik wakker genoeg ben (heb idd ff getukt en als ik net wakker ben doet mn lichaam t nog niet helemaal) dan krijgt ie weer broodjes en dan mag ie lekker spelen..
    (lees: mag mama achter m aan rennen in huis :D )

Achjaaaaa moet toch rusten voor de bruiloft.. ;);)

@Echodames: have fun vandaag! ik vond dit echt een van de leukste echo's van de hele zwangerschap! (dr papa geslachtsbepaling staat op 1 bij mij :p )

@Mw: AAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh *jankt* is jouw vriend ZO romantisch?! :D Waaauuuwwieee *jaloers*

Romantische hoogtepunt van mijn dag gaat ongeveer zo:
    Vriendlief ligt languit op ZIJN bank.. ja, het is ZIJN bank.. ik hoef er niet lekker bij te zitten om te knuffelen, wilt ie niet :D hij ligt op zijn bank.punt.:)
    Dan ligt Brayden bijv. op bed en komt ie met zn meest romantische actie ooit..

Kijkt me aan.. "schat.."

"zullen we ff?!"
    ................................................. :$:):)

Dussssssssss, ik geloof dat de romantiek er een beetje uit is bij ons.... ;):D

@Missme: oooh leuk, kinderen kunnen zo leuk reageren! :D mijn nichtje ook.. vindt alles ervan interessant en is er supertrots op.. als ze t straks misschien kan voelen bewegen zit die constant op mn schoot te voelen hoor! :D Veel plezier bij je echo en met vertellen ;)

@Foxymama: oooh lekker zon zeef-hoofd he.. en wie weet als je je buik uit had gezet en op je allerliefst had gelachen was t nog gelukt ook :D whahaha
    En wat naar van zon "vriendin" krijg altijd de kriebels van dat soort mensen..

@babylove: nee hier niet gebeld.. vergeet wel al een week mn flessen in te leveren :| *schaam* moet ik echt vanmiddag ff doen..

@complimentjes over schrijven: Gosh.. jullie laten me steeds blozen! :):D en wat ermee doen.. wat dan?! boek schrijven over mannen ofzo?! dan blijf ik aan de gang.. hahaha :D
    Nee ik verveel jullie er wel lekker mee zo ;) als ik ooit inspiratie voor een boek krijg zal ik t melden hier, ok?!

16. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    gaat iets niet goed met me bericht ;)

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Pamp!!! aghh kzou je vent echt een schop onder zijn kont willen geven hahaha

Maar de van mij is eigenlijk een beetje 'lompe' boer hoor dus zoiets gebeurt denk 4x per jaar haha en op t moment dat ik het t hardste nodig heb dus dat is fijn kheb vandaag meteen energie voor 10!

Maar voor het eerst dat ik erom moest huilen, lekker hormonen hé en me beetje schuldig voelen omdat ik de laatste tijd zo stom tegen hem doe

Maarre kga nu echt :) tot vanmiddag!

18. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    heel graag haha! Ik denk dat een handleiding voor mannen wel aanslaat hoor haha :p

19. Foxymama

Echt een crimineeltje :p Me moeder lag ook in een deuk toen ik het dr vertelde!

Het is al vanaf nov '10 bezig en het gaat van kwaad tot erger.
    Van foto's jatten op mijn facebook (en dat van mijn vrienden/familie) tot bedreiging.

Er is vorige maand een stalkingsbrief uitgegaan en ze is gebelt dat ze moest ophouden. Heeft ze dus niet gedaan, dus heb hoop dat ze nu wel iets kunnen doen.

@ Pamp:
    Whaha, goede tip :D Die is voor de volgende keer.

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hmmz.. moet wat eten en heb nergens zin in, enige waar ik zin in kan krijgen is gebakken stukjes kipfilet op een broodje met beetje sla en saus..

maaarrr we hebben alleen 3 kipfilets bij elkaar in de vriezer liggen.. moet dan dus dat hele bonk kip ontdooien voor mn broodje.. ;)

Aaaachjaaaaaa ben zwanger he.. denk zomaar dat we kip eten vanavond:D

Deel Deze Pagina