1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Handleiding voor mannen! whahaha kan wel een komisch boek worden ja.. schrijfstijl a la Kluun "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" ;)

Wie weet.. *droomt over miljoenencontract* :):D

2. Ann

Ann Actief lid

11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    ff berichtje van mijn werk, is haast niet bij te houden hier wat er lekker door wordt gekletst op zo'n ochtend!!

Las iets over een lieve romantische man die gedichtjes ophangt (weet niet meer van wie)... mijn vent is ook wel eens lief hoor, maar dat doet ie echt niet...

Herkenbaar stukje over tour de france... hoe boring is dat?! mijn kerel kan daar ook echt de hele middag de tv voor in beslag nemen, en boos als ik ff wil zappen (maar op een gegeven moment wel zelf zitten slapen voor de tv, duh;)

soepkip
    nou weet ik waar ik jou van 'ken' ik zat ook bij de oktobermama's was ook begin oktober uitgerekend eigenlijk vorige zwangerschap.
    Je nickname kwam me al zo bekend voor.... maar eigenlijk niet bij nagedacht.

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Aaahhhh dat doet die van mij dus ook! en dan als ik dan zeg "schat ga dan of lekker naar bed of ga ff rechtop zitten want je valt steeds in slaap" zeuren dat ie heus niet sliep! :D

Hij deed alleen ff zn ogen dicht.. en dan hoor ik m hier gewoon snurken he! :D whahahaha

Tour de france.. zou verboden moeten worden.. :)

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    even ego.. we gingen voor een loungeset maar komen terug met een babykamer!!! Nog niet in huis natuurlijk maar toch!
    Eerste grote (onverwachtse) aankoop gedaan!! :D

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    mw: Wat onwijs lief van je mannetje!

Ann: Ahn.. ookal begin oktober. Ik 8. Fijn dat het nu met ons goed gaat! :D

We zijn naar Beverwijk gereden, daar heb je roobol en babydump naast elkaar. De babykamer had ik een tijdje geleden al gezien maar hij niet. Dus nu laten zien en hij zij meteen, dan kopen we 'm toch gelijk! :D Ik helemaal blij. We krijgen de box erbij.
    Kinderwagen wordt zeer w.s. de bugaboo en die krijgen we van mijn ouders.

Voor degene die het leuk vinden om te kijken, we hebben het gekocht bij babydump, de kamer is van TWF en de serie TURIJN.

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Soepkip: wat gaaf zeg! :D wordt wel lastig op zitten in de tuin hoor :) hihi

Ben heeeel benieuwd welke je hebt gekocht.. mogen we t weten?! :p

@Hier: schrok me net ff kapot.. ik geef de beesten hier rauw vlees als voeding en toen ik net mn kip schoongemaakt had zonder nadenken de restjes rauwe kip in een bakje gedaan voor de katten en op de grond.. is brayden lekker aan t keutelen hoor ik ineens zon kattenbakje en ik bedacht me dat ik die al eerder vandaag afgepakt had van m (vind ik vies als ie daarmee speelt dus dan zet ik ze op t aanrecht) en ineens bedenk ik me dat die rauwe kip daarin zit :$

Gelijk heengerend en alles uit zn handen getrokken en ze gewassen onder de kraan met antibacteriele zeep en ik denk dat ik op tijd was en dat ie nog niks in zn mond gedaan had maar bah, wat schrik je dan ineens van zoiets zeg.. ben niet zo panisch met bacterieen normaal maar rauwe kip.. *rilt* dat vind ik dus wel eng nu..

Hopelijk was ik snel genoeg..

7. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Pampilio: Kan me voorstellen dat je schrikt! ... vieze kip ook altijd ;)

Het babykamertje is van de babydump merk is TWF en de kamer heet TURIJN.

8. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Echodames, veel plezier!

mijn mannetje is ook wel romantisch, schrijft nooit gedichten. Want daar kijk ik te kritisch naar :D Maar toen hij mij ten huwelijk vroeg, had hij een weekendje weg geregeld in roermond, in het kleinste kasteeltje van nederland :) Onwijs romantisch en mooi :D

@pampilio; die van mij kan niet tegen rauw :( Kip gaat helemaal mis :(

Vandaag trouwjurk opgehaald, ow wat is hij toch mooi :) Bruidsboeket ook al 'gezien' ook helemaal gaaf :D En Elmo krijgt een hele gave lelie met ijzerdraad, pareltjes en daar komen de ringen aan :)

9. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    @ soepkip, super mooie babykamer!! Wij hebben die van ons onverwachts ook al besteld haha.. We hadden vakantie en dachten laten we gewoon even gaan kijken.. maar ja, dan wordt je verliefd he haha.. Die van ons is ook van TWF en dan de DOVER..

10. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Soepkip en Missme: wat een gave kamertjes zeg!!! :$ superleuk allebei..

Sowieso wel een mooi merk zie ik nu.. ff onthouden.. :)

@Mausyi: Spannend hoor! klinkt helemaal gaaf.. ik hoop voor een beetje lekker weer voor jullie en wel ff fotootje spammen erna he ;)

dit is t kamertje wat ik zo mooi zou vinden als t een knul is..
    Meer dan 200 modellen op voorraad bij Babypark ook de Babykamer Oakline | Babypark

maar die prijs :$ zo jammer dat ik een dure smaak heb, niet dat ik goedkoop niet mooi vind hoor.. maar als ik gewoon neus zonder op de prijs te letten word ik altijd verliefd op t duurste.. ;)

Volgende keer dus maar alleen in een normale prijsklasse neuzen :D

11. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Hallo dames,

Even een updatje:
    De echo was super! Weer het hartje zien kloppen, zwaaide met zn armpjes en beentjes en we zagen m heen en weer draaien.
    Echt heel mooi. Ben nu zoooo opgelucht en blij, kan wel janken :p

Gelijk aan mijn oma en verteld, en aan mijn schoonzusje, ben op haar verjaardag uitgerekend. Ben 1 dag terug gezet, dus nu op 6 februari uitgerekend.

Vanavond komen de foto's mannetje moet eerst even de printer aansluiten. Zelf ben ik zo technisch haha.

Ben wel jaloers op jullie a.s babykamertjes hoor. Wij wonen zo klein, dat als we hier nog wonen, de baby bij ons op de slaapkamer moet.... We hebben nl alleen maar een woonkamer en een slaapkamer. Van 5 bij 5. Haha we redden het makkelijk, maar babykamers zijn zo leuk!!!! :D

Ik heb zo te lezen geluk met mijn mannetje, die kijkt heel af en toe sport, maar bijna nooit. Tour du boring kijken we dan ook mooi niet!
    En hij is heeel lief ik kreeg vrijdag zomaar een dikke bos zonnebloemen (mijn lievelingsbloemen) Gewoon omdat ik lief was.
    Of hij haalt uit zijn werk wat lekkers te drinken, eerst een wijntje nu een 0% biertje, of wat lekkere yoghurt ofzo. Ja het is een poepie.

Zo nu genoeg over mijzelf ga weer lekker meelezen met jullie :D

12. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    @ Pam, wauw! ook een super mooi kamertje!! ZO leuk haha!

@ AnneThamar, mooi meid!! geniet ervan! Ben erg benieuwd naar de foto's!!

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Annethamar: wat fijn! :D gefeliciteerd met de goede echo..

Ik heb zooooon zin in dinsdag door jullie echoooooooos :)

14. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    AnneThamar: Gefeliciteerd met je goed echo! Ben ook benieuwd naar je fotos!

Pampapilio: Dat is inderdaad ook een mooie kamer! Zeker prijzig!

Missme: He wat leuk, heb het boekje voor mijn neus liggen en zie 'm staan! Wanneer komt die van jou binnen?
    Bij ons is de levertrijd 1week!! Maar wij laten de kamer pas in oktober bezorgen. Vroeg genoeg denken we!

15. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Hi Dames,

AnneT, wat fijn dat er weer goed nieuws was!

Ik heb vandaag de combinatie test gehad. Was best heftig. Ze kwam qua datum twee keer 6 dagen eerder uit dan ik eigenlijk zou zijn (tenminste hoe dit bij de vorige twee echo's was vastgesteld). Uiteindelijk bij de derde keer meten kwam ze wel uit op 12 wk en 1 dag. Nekplooi was goed (1,5). Alleen wat wel zorgwekkend is, isde negatieve bloeduitslag. Kans op downsyndroom is aanzienlijk gedaald nav combitest,maar de kansen op trisomie 13 en 18 waren obv mijn leeftijd nauwelijks gedaald (de een iets gedaald en de ander iets gestegen). De echoscopist heeft een gesprek voor ons aangevraagd met de gynacoloog. Op zich praten we nog steeds over bijvoorbeeld een kans van 1: 275 dat het kindje die afwijking heeft,dus dat obv mijn leeftijd 274 kindjes wel gezond geboren worden, en een niet. Meer het feit dat we de uitslag gaan bespreken met een gynacoloog vind ik een beetje zorgwekkend (gelukkig stond onderaan het uitslag formulier wel dat de kans op het downsyndroom niet verhoogd was ogv de uitslag.

Tja, dus of je vrolijk wordt van zo'n test, ik weet het niet..... Soms denk ik, was het maar gewoon de middeleeuwen. Dan had je hooguit een haar en een houten ring waarmee je boven je buik kon pendelen om te kijken wat het werd, en werd je tenminste ook niet geconfronteerd met allerlei dingen die ze nu wel kunnen achterhalen. Aan de andere kant kan je natuurlijk ook veel ellende voorkomen.

@Lastige sportkijkende mannen: daar heb ik geen klagen over. Mijn schatje houdt van sport kijken maar dit gaat altijd in overleg met mij. ik vind t juist wel leuk dat hij dat een beetje volgt. (al vind ik de tour ook echt vreselijk......). Hij zegt altijd: ik zal je nog wel eens uitleggen hoe de tour werkt, dan vind je het misschien leuker..... Ehm ja hoor.... En die uitleg komt dan bijvoorbeeld als ik net lekker in een film zit..... (het blijft een man he..... :)............

16. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Oh Anne, dat lijkt me een lastige situatie, je weet eigenlijk nog steeds niets. Maar waarom moet je naar de gyn?
    Krijg je daar verder onderzoek of is het alleen een gesprek?
    Kan me voorstellen dat je er alleen maar meer onzeker van wordt.
    Sterkte iig hopelijk is alles gewoon goed.

Mijn moeke had een foto gemaakt van het echo scherm,
    hierbij dus mijn echo, kunnen jullie er wijs uit worden :D
    Vanavond volgen de echte echos.

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Anne: naar dat je er nu eigenlijk alleen onzeker van bent geworden..

Dat is ook een van de redenen dat ik geen combinatietest wilde.. je weet eigenlijk zonder vlokkentest of vruchtwaterpunctie nog niks.. en idd zonder test had je eigenlijk dezelfde uitslag gehad puur door je leeftijd maar nu ben je er toch banger door geworden!

Ik hoop dat het gesprekje met de gyn je geruststelt :)

Ik gaat boodschappen doen.. vriendlief wakker gemaakt en kleine man is ook net pas wakker :$ dus kan ik mooi ff snel boodschappie doen ook al heb ik totaaaaaal geen zin ;)

18. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Oh wat fijn die mooie echo.

hier was ik effe uitgeteld vanmiddag. Ben zelfs nog wat eerder naar huis gegaan gelukkig hebben we flexibele uren op het werk.

Nu net wakker dus dalijk mijn pakketje maar even ophalen

19. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Anne: Nee, dat is niet wat je wil horen. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Dat gesprek met de gyn is waarschijnlijk of je vervolg onderzoek wil laten doen. Willen jullie dat? De kans is nog steeds klein dat er wat mis is maar toch.. deze onzekerheid.. :(

Gister had ik op de valreep kleding beteld bij de wehkamp en dat heb ik van het DHLpunt afgehaald :D Broek is van Noppies by Esprit? Zie ik ook nu pas.. en zit heel mooi!!!!!! Wauw wat ben ik blij! Deze band is niet zo groot dus gaat niet over mijn hele buik heen!

Miron: Ben benieuwd of je het hartje kunt vinden. Ik heb net een nieuwe batterij gehaald (was al op *schaam schaam*) en zette dat ding op mijn buik en meteen tjoeketjoeketjoeketjoeke... *in love*

AnneThamar: Mooie kindje!:p

20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Het valt mij (en anderen) op dat ik lekker in mijn vel zit. Ik behoor tot de categorie ''stralende zwangere''. Ik voel me goed, heb nu geen kwaaltjes meer, geen last van borsten o.i.d.
    Soms wat tintelingen in de onderbuik maar verder helemaal niets!
    Herkenbaar voor jullie?

Deel Deze Pagina