Stralend zwanger? Niet echt. Heb echt een waslijst met klachtjes. Zijn geen grote dingen maar de hele lijst samen zorgt er wel voor dat ik helemaal niet lekker in mijn vel zit en vaak twijfel of ik niet te druk bezig ben. (vanwege dat zware gevoel) - Moe - Hoofdpijn - Snel sago - Emotioneel - Meer en donkere haargroei - Sneller sproetjes - Plat en stijl haar - Enge dromen - Vergeetachtigheid - Bandenpijn - Opvliegers - Heel veel plassen - Maagzuur - Boeren en scheten - Obstipatie - Wallen onder me ogen - vreemd 'zwaar' gevoel in mijn buik
@ AnneThamar: weet niet meer van wie die was, maar mooi en duidelijk! 1tje om in te lijsten! @ Pamp: Wat een superspaarpot! Ook een leuk idee van dat kado! Hou ervan om dat zoort pakketjes te maken. @ MariaC: Ik snap je gevoel echt helemaal! Heb dat ook meegemaakt bij de eerste. Zat toen bij een praktijk met 5 dames. Met 4 was het contact prima, maar bij 1 (de oudste van de 5) was het echt vreselijk. Mijn vragen werden niet beantwoord en werd totaal niet begrepen en ze vond het ook niet prettig dat mijn moeder meeging :S En toen mijn vliezen braken wie kreeg ik natuurlijk....juist de heks van de praktijk! Na een dag gebroken vliezen deed ze moeilijk en wilde ze me niet doorsturen naar het ziekenhuis, moest maar eff wachten. Ben toen zo kwaad geworden! heb dr naar dr moer gestuurd aan de telefoon en een andere vk gebelt van de praktijk. Mocht van haar meteen door naar het ziekenhuis en de verwijzing zou daar gewoon klaar liggen. Vreselijk dat 1 zo'n persoon zo'n mooie ervaring kan verknallen en achteraf had ik ook wel zo'n mailtje willen sturen. Dus ik vind het echt toppie dat je dat gedaan hebt! @ Stralend zwanger: Nah, volgens mij is daar bij mij geen sprake van. Ik ben vreselijk moe en vergeetachtig. Mijn nagels zijn wel steviger en mijn haar groeit wel weer super, dus daar ben ik wel blij mee. Ik hoop dat de puistjes van vorige keer wegblijven (afkloppen) Het vele plassen is ook gestopt, alleen in de avond moet ik er wel eens uit. Hoop dat dat stralende binnenkort wel komt
Stralend zwanger... hmm.. nee geloof echt dat ik dat later pas ben als ik rondwaggel met die toeter.. oooh heerlijk vind ik dat! En zodra ik de kleine goed voel lach ik de hele dag door.. heb dan letterlijk de hele tijd binnenpretjes! haha mensen zullen soms wel denken dat ik gek ben ben nu gewoon moe en zwanger en ik durf te wedden dat mensen die me op straat zien direct fluisteren als ik me omdraai.. "Jeetje zag je dat, die heeft nog een buik zolang na dr zwangerschap!" Duusssss heb al besloten te gaan kermissen met een "i'm not fat, i'm pregnant!" buikband! hahaha Hier nog even een supermooie toevalligheid! Zou vandaag iemand komen om de gasmeter te vervangen.. tussen 11 en 13 ofzo.. ik helemaal vergeten natuurlijk.. balen want ik wil zodra meneer weer moe is ff terug en dan als we wakker zijn, broodje eten en gaan shoppen voor het kadootje! Dus ik had totaal geen zin om te moeten wachten op zon monteur ventje iets.. grrrr stom van mezelf.. Word ik net gebeld, sorry we moeten de afspraak verzetten de monteur is net onwel naar huis gegaan....... Zo jammer voor die monteur maar t komt mij stiekem wel goed uit *schaam* Dus, nu broodjes voor mn kind smeren want die knipt nog NET niet met zn vingers dat ie honger heeft en dan ff zelf wat eten omdat dat nou eenmaal moet dan nog ff spelen, slapen, weer eten en shoppen! Oh haren zijn trouwens gelukt, en zonder kunstwerk van mezelf te maken *trots* Niet dat mn haren normaal zon kunstwerk worden hoor.. heb altijd donkerbruin maar ik krijg t normaal altijd voor elkaar om mezelf onder te smeren met die verf en achteraf overal rare zwarte vlekken tegen te komen......... Vorige keer met een vriendin had zij een hartje op dr voet en ik een zwarte duim! hahaha lekke handschoen nadeel is wel dat dat er niet af te wassen is maar moet slijten.. heeft ruim een week geduurd!
goedemorgen allemaal! Ik voel me vandaag weer goed amper last van misselijkheid en ja wel wat moe maar dat is omdat ik te lang ben wakker gebleven Maria C wat vervelend dat je geen leuke VK heb. Zeker een ander zoeken hoor. Ik heb dat nu ook gedaan. Had geen goed gevoel bij de gyn, voelde me als een nr die hij snel moest afhandelen:x Hopelijk vind je snel een fijne met wie het wel klikt. Wat betret het stralend zwanger uh me man vind me prachtig. Die zegt ook dat ik straal en denkt dus dat we een jongen krijgen De zwangerschap van me dochter was ik opgeblazen, kreeg ik pukkels en bij me zoontje had ik een mooie gave huid en nu weer. Ben benieuwd of me man het juist heeft. pampilio mazzelaar dus lekker terug je bedje in!
Goede morgen! Pam: wat een mazzel heb jij! Irritant is dat he, als dat soort lui tussen 8 en 12 komen bv. Dan zit je verplicht thuis te wachten! Wie weet dat het daar aan ligt, dat ik stralend zwanger ben omdat ik een Jongen in me draag! Over een paar weken zullen we het weten..
Wat is mn kind ook een lekkerding he Houdt ie eerst zn mama de hele nacht wakker door te huilen (in zn slaap?? ) en steeds wakker te worden.. ben er maar 1 keer uitgeweest voor drinken om 3 uur maar ik ben zon mama met een alarm in dr kop.. zodra hij begint ben ik wakker Dan komen we beneden EIST ie gewoon zn broodje ongeveer.. meneertje ongeduld heeft dan honger en dat laat ie best horen (baby gedrag nog, huilen/jammeren/schreeuwen omdat ie honger heeft) En nu? nu zit ie lekker in de box te spelen onder het genot van het geluidje.. PFffffffffffffrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr En dat dan constant.. whahaha Geweldig
Goedemorgen meiden, Het zonnetje schijnt. Heerlijk zeg. Svinthe heeft al lekker in de tuin gespeeld en we zitten nu even het Zandkasteel te kijken. Straks nog naar een verjaardag. Dus een leuke ochtend zo! AnneTamar, wat een mooie echofoto zeg! Pam, haha die spaarpot is geweldig!!! Stralend zwanger: whahahahha, daar ga ik nieteens meer vanuit zeg! heel de dag misselijk en vaak overgeven, daarbij in mijn broekplassend en een peuter achter me die zeg: Mama pugen??? Het is een feestje hier Yelice, lekker dat je niet zo misselijk bent vanmorgen! Fijne dag allemaal!
Gezellig hoor Pam, lekker gezoem en gepruttel op de achtergrond haha. Leuke momenten zijn dat. Mooie brief Maria C. Echt goed geschreven! Snel op zoek naar een ander! Gisteren aan schoonfam verteld, ben op de verjaardag van mijn schoonzusje uitgerekend dus even mee geplaagd. (ze is 16) De echo was echt superleuk, zagen armpjes en beentjes heen en weer gaan, en mooi hartje kloppen. Wel grappig, op de echofilm zag je echt al een neusje uitsteken, toen zei ik al: die lijkt op mn kerel haha. (hij grote neus, ik klein 'dopneusje ')
mariac wow wat een superbrief zeg!! Echt top dat je dat doet en durft...!! Bezoek aan de verloskundige moet gewoon speciaal en leuk zijn, leuke herinneringen aan degene die je kinds wellicht op de wereld gaat zetten!! Kwaaltjes vallen mee: mega harde pijnlijke borsten pijn van oprekken baarmoeder bloedend tandvlees bij tanden poetsen (echt heeeel erg, herkenbaar?!) moe moe en nog eens moe!!!
o ja naast de kwaaltjes ook leuk: heb al van aantal mensen gehoord dat ik er zo goed uitzie ... echt zo leuk om te horen, want voel me doodmoe!! Ik heb dan bijna het idee dat ze me foppen, maar zijn echt serieus. Voordeel van zwanger zijn.. heb echt een stralendere huid en nauwelijks haaruitval. Mijn haar zag er vorige zwangerschap ook geweldig uit. (na de bevalling viel het met bossen uit... helaas). Zo leuk dat mensen dat zien.
Oja idd bloedend tandvlees! Als ik een droge mond heb wordt ik.ermee wakker haha ann leuk hoor je schoonfamilie vertellen! Leuke reacties? Maria goed verwoorde brief! Ego: vandaag 11 weken YES! Als kado'tje mag ik van mezelf straks hartje luisteren! Ben vol energie dus ga ff t huis onder handen nemen. Ff opbergbakken kopen want na onze verhuizing 28 mei(2 dagen na me positieve test pff) staat er nog veel in dozen op zolder
bent ik weer... hoezo werkontduikend gedrag.. ik las dat sommigen van jullie al een kamertje hadden besteld, leuk zeg! Ik ga een oud ledikantje en commode opknappen, had ik al via Mp gescoord bij mijn vorige zwangerschap die dus misging.. dus heb ik nog staan. Heb voor mijn dochter ook een kamertje met oude opgeknapte meubeltjes (brocante stijl) is echt leuk. Daarbij behang van pipstudio. Past ook bij ons vind ik omdat we een jaren-30 huis hebben, we hebben bijvoorbeeld ook de oude houten vloer boven in kamers zo gelaten. Ben al weer behang en accesoires aan het afstruinen op internet om ideeen op te doen. Wil toch eigenlijk graag weten of het jongen of meid wordt voor ik echt behang etc. ga kopen.
Haha Ann dat doe je goed! Ik hoor alleen maar: gaat het wel goed met je? Je ziet er zo moe uit? Maar dat komt vooral door mijn rugpijn, ik loop af en toe een beetje krom. Bloedend tandvlees heb ik ook steeds vaker ja...
hier een redlijk mooi huidje, heel af en toe een pukkeltje maar valt me reuze mee, haar komt dr jammer genoeg wel met bossen uit(gelukkig heb ik veel haar hehehe) en verder al een echt zwangerbuikkie die ik nu dus nog flink moet verbergen tot nadat we t aan stiefzoon hebben verteld, dus nog iets meer als een week als t goed is en dan mag ik gaan showen . verder wel moe, maar dat komt ook omdat de jongste nog steeds niet helemaal in orde is.. af en toe misselijk, alleen lekkere trek hebben, kilo's vliegen eraan grrr.
Hier geen bloedend tandvlees, niet een keer geghad. Vanaf gister heb ik wel last van steken onder in de buik. Eerst dacht ik dat het kwam doordat ik gister teveel had gedaan maar voel het nu nog steeds. Het zal wel met de banden te maken hebben. Ann: Dat klinkt leuk! Zo'n oude houten vloer vind ik ook altijd mooi. Ben benieuwd naar het resultaat. Mw: Gefeliciteerd, 11 weken! Fijn hoor.. de tijd vliegt voorbij..
@ Soepkip die van ons laten we in week 48 bezorgen.. We zijn nu met een kleine verbouwing in huis bezig en ach, week 48 is nog vroeg genoeg.. haha Ego, vandaag mijn 3e echo meiden.. Hoop zo dat alles goed is.. Ben nu al super zenuwachtig.. We wachten af en jullie horen van mij!!