1 t/m 14 Februari Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Pomm, Jun 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yelice

Yelice Niet meer actief

Mw met 20 weken zal je heus wel een buikje hebben.
    Vanaf een week of 16 gaan ze ineens groeien de babies en dat merk je ook wel.

Soepkip mijn man klaagt steen en been over mijn libido haha! arme man ;)
    Qwa vermoeidheid gaat het de laatste dagen iets beter maar vandaag ben ik echt wel moe.
    Druk geweest met laatste boodschappen halen , koffers verder klaar maken en dan zo nog verder schoonmaken pfff.
    Ben blij als ik morgen de deur achter me dicht trek.

2. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

@maria! Ik heb die echo gevonden bij ivt zorg weet niet of die overal zit..

3. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

mw: mooi hoor, dat komt vast wel goed straks!

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Whaha! Heb je een foto?! :p

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Ik ben vanmorgen naar de VK geweest en heb een echo gehad.
    Ze kon het hartje wel vinden, maar het aan mij laten horen dat lukte niet.
    Niet erg zo'n extra echo :D
    De baby is nu 7,07 cm lang :D

Verder was het vrij heftig wan t ze begon over de vorige bevalling en die heb ik duidelijk nog niet verwerkt....
    Ik vind het allemaal reuze-eng..... maar ik zal er toch weer doorheen moeten. Gelukkig was de VK erg lief en meelevend, maar al met al een enerverend dagje..

Nu ga ik lekker bankhangen..
    Sorry voor dit ego-bericht...

6. TJ82

TJ82 Bekend lid

Nov 27, 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Hanna: Knappe dochter hoor! Leuk!

@Yenice: hele fijne vakantie gewenst! Hopelijk voel je je daar iets beter!

@Miron: logisch dat je nerveus bent voor de echo. Dat is iedereen volgens mij! Maar weet zeker dat het helemaal goed komt!

@Inkerbell: Jammer dat je man er niet bij kan zijn! Maar denk dat je vader het ook wel heel bijzonder zal vinden! Veel plezier!

@Mausyi: wat zag je er mooi uit! En nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Mooie dag gehad? Gaat snel voorbij he?!

@Marjanneke: Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! Veel plezier met kletsen hier en met de echo!

@Maria: Ook leuk, een giraffe! Haha! Fijn dat de echo weer helemaal goed was!

@all: vanmorgen weer bij vk geweest. Ze heeft geprobeerd het hartje te laten horen, maar het was alleen heel ver weg te horen. Lag diep weggestopt! Volgens de echoscopiste komt m'n placenta aan de voorkant te liggen. Zou ik wel jammer vinden, want dan voel ik de beeb misschien minder en niet zo snel. Ach, komt vast goed! Ben ons grote nieuws nu echt tegen iedereen aan het vertellen, heb het ook al op Hyves gezet! Ben zo trots!!!

7. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Ik ga een scan laten maken, die hoop ik woensdag/ uiterlijk donderdag te hebben:D
    Xx

8. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

Oct 24, 2008
    1,905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden

Wat een rotweer zeg...blehhh baal ervan.... bloedheet hoeft ook niet maar iets van zon mag wel hoor.
    Vandaag eindelijk niet eens misselijk maar heb nog steeds weinig eetlust.

Meiden met ene goede echo gefeliciteerd!!!!!

mariac Lange stelten haha ben benieuwd/

Libido; ik heb wel zin maar vriendlief niet......;) Volgens mij heeft ie zoiets van hehe eindelijk rust na al die verplichte keren rondom de eisprong.

Ik was met 20 weken heel mooi zwanger maar was op mijn mooist met 30 weken. Ik zou toch die shoot met 20 weken doen hoor.....

Hannah heftig als je je bevalling dan weer zo herinnert. Ik vond het laatste stukje met mijzelf in het ziekenhuis het heftigst. De bevalling thuis ging heel mooi en rustig.

Oja mijn vader gaat woensdag niet mee maar mijn beste vriendin die zwanger is..... Vader moet zelf naar het ziekenhuis, hij moet waarschijnlijk gedotterd worden...

9. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    De mijne durft niet. Ik raak heel gefrustreerd. Hahaha

10. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

Oct 24, 2008
    1,905
    0
    0
    Hoge Noorden
    @Mariac Ja weet niet wat het is.... hij mopperde al omdat ik wel een libido heb dit keer. Met mijn dochter helemaal niet net of kwam ik in de off modus wat betreft sex

Er gebeurt in ieder geval niets met de baby. Hij geeft het geen kopstoot met zijn jongeheer dus je vriend/man kan gerust zijn gang gaan

11. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Ben ik blij dat we op ons gemiddelde zijn blijven hangen. (oke 1x per 3 weken) Alleen de eerste paar weken niet omdat ik zo moe was.

Hier: vandaag thuis werken. Straks lekker even tussendoor sporten. (en wassen, honden uitlaten hahahahah)

12. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Tja Vaddie bij ons was t gemiddelde 5x per week dus nu doe ik mijn best voor 1x per week haha

13. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Goede morgen!

Pam: Heel veel plezier met je echo straks! Je gaat er zeker nu een stuk gerustgestelder heen?! (nu je het hartje zelf kan horen..)

Hier weer een dagje vrij. Heb zoveel vrije dagen dat ik soms niet goed weet wat ik er mee aan moet. Vandaag maar weer is storten op het huishouden, moet zeggen dat ik redelijk bij ben :D

14. AnneThamar

Haha ik heb heeel veel vrij!
    Af en toe denk ik wel eens: wat moet ik doen al die tijd. Maar lekker met de doggies wandelen, en heb gisteren de playstation maar weer eens aangezet.
    Ik heb me nu toch een buikpijn, alsof ik gisteren veel buikspier oefeningen heb gedaan..
    Irritant.

Ik vind trouwens wel veel tijd zitten tussen de 12 weken echo, en de volgende, de 20 weken. Dat is pas zo eind september.
    Ik las dat jullie zelf nog een echo laten maken. Maar waar doe je dat dan? Want volgens mij kan dat niet waar ik mijn echo's moet laten maken. Waarschijnlijk krijg ik de pretecho van mijn moeder, ik hoorde dat dat leuker is na de 20 weken echo. Klopt dat?

15. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    ik heb tegen 16 wkeen nog een echo, dus laat uiteindelijk toch geen geslachtbepaling doen want ik ga dr vanuit dat ik met de 16 weken echo wel te horen krijg wat t wordt ;) .

echo is dus bij de vk in t ziekenhuis, maar ik begrijp dat dat bij jullie niet standaard is?

16. AnneThamar

Nee, wij krijgen deze:

De vitaliteitsecho (bij elke zwangere tussen 8-10 weken)
    De termijnecho (bij elke zwangere tussen 10-12 weken)
    Liggingsecho (bij elke zwangere rond 36 weken)

De 20 weken echo moet je laten maken bij prentaal screeningscentrum. Maar ik denk niet dat je daar terecht kunt voor een pretecho :)

17. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ik laat de 16 weken echo bij een pretechocentrum in de buurt doen

ook omdat ik vind dat er anders een lange tijd tussen zit bij mij wel 10 weken!
    Ze raden na 20 weken aan als je een 3d echo wil,maar ik wil een gewone

18. MissMe21

MissMe21 Actief lid

May 10, 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    hey meiden,
    ik laat ook weer eens even wat van me horen! heb wel meegelezen uiteraard, maar TE moe om te reageren:(..
    @ Soepkip, ik snap nu wat je bedoelt met een stralende zwangere.. Heb het ook volgens mijn medemens :p
    @ marjanneke, welkom!!!
    @ MariaC, wel weer eens wat nieuws een giraffe.. hahaha
    @ Pam, heel veel plezier vandaag!!!!
    @ Libido, 1x in de week erg hoog, en voor de rest van de week hoeft ie er niet op te rekenen :p

19. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Thanks dames! gaat goedkomen.. ik ga zo heen en heb nu al buikpijn en ZENUWEN! :)

Maar wel goede.. ben niet echt bang dat er iets mis is..

Wish me luck! ;) tot strakjes :p

20. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Pam, wordt harstikke leuk! Geniet ervan!

Share This Page