1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nou ik ga ff mijn libido uit de schuur halen ligt daar ergens onder een paar oude dozen verstopt volgens mij ;)

Spreek julie morgen weer!

2. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Oh joh, ik lees dit dan weer:

Vanaf ongeveer elf weken is er al duidelijk verschil in de ‘nub’ van een jongen en de ‘nub’ van een meisje: ze zien er allebei qua vorm nog hetzelfde uit, maar ze wijzen in een andere hoek omhoog.

En op de 3d hoef je idd niet te kijken, zag ik al bij de voorbeeldfoto's.
    Zou tof zijn als er idd meer mee gedaan werd:)

3. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Aiaiaiai gevonden?

4. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    ha meiden,

alles even terug gelezen... word helemaal hebberig als ik jullie allemaal over de echo's hoor en de geslachtsbepaling...
    zou leuk voor de iphone zijn, een leuke app waar je echo's thuis mee kan maken:D

misschien toch stiekem ook een extra echo maken rond de 16 weken:)

begrijp me niet verkeerd hoor, maar mijn vriend heeft al 3 meiden, ik zou het zo tof vinden als ik hem een zoon kan geven en ben een heel klein beetje bang dat ik een piep klein beetje teleurgesteld zou zijn als het een meid is... nog maals, begrijp me niet verkeerd, 2 meiden lijkt mij echt helemaal super en voor mijn vriend maakt het ook echt helemaal niks uit, die gaat er toch al van uit dat hij alleen maar meiden kan produceren... maar goed, voel me een beetje shuldig dat ik dat gevoel heb:)...

over libido, hier begint het weer een beetje terug te komen... mijn boobs zijn op het moment zo gevoelig, dat mijn lichaam dan ineens weer op hol kan slaan:D (sorry voor deze details)

ik vind het erg lastig om op mensen specifiek te reageren, simpelweg omdat ik de namen dan door elkaar haal en iedereen dan bij een ander verhaal zet... ik zal er binnenkort weer is een kladblokje bij halen....

ik las hier van iemand die de sleutel in de auto had laten zitten de hele dag, nou dat had ik dus van de week met mijn telefoon!!!
    mijn telefoon had dus blijkbaar de hele dag OP mijn auto gelegen op een volle parkeerplek bij een zwembad!!!! :D(ik dacht dat hij IN mijn auto lag)
    ik heb god op mijn blote knietjes bedankt dat hij er nog lag... is een iphone 4 van net een een paar maanden oud, die niet verzekerd is!!! :p

nou meiden, wordt tijd dat ik naar bed ga... fijne nacht allemaal!!!:)

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ja! Heb t stof eraf geblazen en wat spinnenrag weggehaald; zo goed als nieuw!

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    pff als ik dat zo lees heeft mijn zwangerschapsdementie nog een hoop mogelijkheden. hahaha Ik vergeet vooral afspraken.
    En man iedere keer boos. Zo had ik tegen heb gezegd dat ik dinsdag 8 augustus naar de gyn moet..... Maar die bestaat die jaar niet. (is maandag) En nu weet ik dus niet meer welke datum het precies is. Hoop dus echt dat ik vandaag het informatiepakket thuis krijg waarin de afspraak staat. hahahahaa

Eindelijk weer eens een nacht goed geslapen. Jammer genoeg wakker geworden met het gevoel of ik de hele nacht heb lopen feesten. Kon ik de afgelopen dagen helemaal niet naar het toilet, nu er al bijna mijn boek uitgelezen.
    Zo blij dus dat ik thuis mag werken. Straks even een uurtje op de bank. Hopelijk voel ik me dan wat beter.

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Hier was dochterlief al heel vroeg wakker, maar ik heb haar een zooi spenen gegeven, gezegd dat het nog slaaptijd was en ben weer terug gegaan naar mijn bed :)
    Gelukkig vind ze dit ook nog wel een goed plan en werd ze pas om 7 uur zo rumoerig dat we er maar uit zijn gegaan..

Vaddie, lekker dat je thuis kan werken zeg!

Dommel, da's mazzel dat je telefoon er nog lag :D
    Soms heb je geluk he?

Hier regent het weer eens. Straks wil ik nog even naar de markt. Hopelijk wordt het snel droog.

Fijne dag allemaal!

8. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    hoi meiden, deze week ff wat stiller, gisteravond gebeld dat mn oma plotseling is overleden :( ... morgen al de crematie.

verder hier alles goed hoor, maar nu ff een beetje sad, had t echt nog niet verwacht ze was zo fief..

9. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Heel veel sterkte Trishka, dat valt niet mee.

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Triska heel veel sterkte!

11. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    komt wel goed hoor, wel een beetje verdrietig natuurlijk, had t echt nog niet verwacht.. maar goed dit soort dingen horen er jammer genoeg ook bij.

thanks voor de lieve berichtjes!

12. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    jeetje... gecondoleerd...

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Gecondoleerd trishka.. en sterkte.. dat soort dingen zijn nooit leuk! :(

@Hier: heb gister echt de klap met de hamer van de afgelopen week gehad.. leuke dingen gedaan maar mijn god wat heb ik er last van.. ben kapot en heb echt flink pijn..

Nu maar s verzinnen wat ik vandaag s ga doen met zoonlief want het thuiszitten ben ik best wel zat eigenlijk..

hier schijnt er een zonnetje! WHOOEHOO!! :D kzie blauwe lucht met kleine wolkjes en t is gewoon licht buiten.. wat heb ik dat gemist ;) hopelijk een voorteken voor de rest van de week..

Verder weinig te melden.. baal nog steeds een beetje van t niet goed zien van de nub merk ik omdat ik er zwaaaaarr over gedroomd had! in mn droom kreeg ik nog s een echo en gingen we echt op zoek naar het perfecte nub-plaatje! hahahaha..
    Waar een mens al niet mee bezig kan zijn he :D

Zou t liefst straks vragen of de echoscopiste in de buurt een gaatje heeft straks ergens en stiekem heengaan :):):)

Zo, nu eerst ontbijten! :p

14. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Trishka: Jeetje meis, sterkte! Wat kunnen jullie maar kort afscheid van haar nemen :(

Hanna: 7uur is nog vroeg genoeg hoor?! Begrijp dat ze dus al veel eerder wakker was..
    Hopelijk is het straks droog bij jou, hier schijnt de zon!

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Trishka, gecondoleerd met het verlies van je oma.
    Sterkte bij de crematie morgen.

Soepkip, 7 uur is hier best wel uitslapen...:)
    We hebben een vroege vogel elke morgen.

Ben net naar de markt geweest. Lekker veel groente en fruit ingeslagen en op de terugweg nog mooie nieuwe schoenen gekocht voor mezelf :D
    Nu zometeen naar mijn ouders om te lunchen. Er nog even gezellig uit.
    Ben weer zo misselijk vandaag, echt niet leuk. Dit is alweer de derde dag op rij... BLEH!!

16. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Vannacht een vreemde droom gehad.. schijnbaar ben ik dus ook erg bezig met het geslacht.. zo droomde ik vorige week dat het een jongen is en nu droomde ik dat het een meisje is...

17. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hanna: Fijn dat het nog gelukt is om naar de markt te gaan en altijd leuk als je nog even iets voor je zelf scoort! Balen dat je zo misselijk bent!! Hopelijk gaat het niet zo lang duren als bij je dochter..

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb ook al een paar gedroomd dat ik bevallen was. Steeds van een meisje. Ze heette Ninthe.... Hmmm dacht ik toen nog.... Svinthe en Ninthe, toch niet zo goed gekozen Hahahhahahah

Inderdaad leuk om eens wat zelf te kopen. Meestal gaat mijn geld op aan mijn grote hobby: mijn dochter :D:D

Misselijk, ik zou zo graag eens zwanger zijn zonder missleijk te zijn....
    Lijkt me fantastisch... Maar helaas. ook deze keer val ik in de prijzen qua misselijk zijn...
    Nog 9 weken.... toen was het de vorige keer over ;)

19. mamam3

mamam3 Lid

27 jul 2011
    27
    0
    0
    mama
    hallo dames

ik wil er ook graag bij.
    mijn datum is 8 februari 2012

bedankt.

20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Mamam3: Welkom en gezellig dat je mee komt kletsen. Zie dat je vandaag 12 weken zwanger bent, gefeliciteerd! :D

Deel Deze Pagina