mijn ma is 45, stiefpa ook, vader 47 en stiefmoeder 40.. Pake (mijn opa) 67 en mijn beppe (oma) ook.. Haha ik vond eventueel 4 generaties meiden al leuk.. Weet niet meer wie het had over 5 generaties, maar jeej!! Dat zou leuk zijn!!
Dat was ik! Brayden is bij ons de 5e generatie in een rij nog in leven, alleen de enige knul! de dwarskop! hihi Over de kraamhulp, HEERLIJK! gewoon de dingen laten doen die je nodig vind en dan lekker laten opzouten tijdens of na t middagdutje.. word je wakker in een schoon huisje en je hebt lekker je rust. t moet idd wel een fijn iemand zijn.. die van ons was niet zo super maar we wilde niet zeuren om een andere en daar heb ik wel spijt van gehad. Was dan wel weer blij dat ze met een week wegging.. lekker alleen met t gezinnetje en we hadden alle hulp die we nodig hadden van mn mams! Ook fijn trouwens bij hulp met voeden enzo als dat ff niet lekker gaat.. dus ja, ik wil t zeker weer zolang ik vergoed krijg!
Ik vond de kraamzorg altijd vre-se-lijk en twijfel deze keer ook serieus om me aan te melden. Zelfs mijn kinderen hebben van eentje nog een trauma, gelukkig kunnen we er nu om lachen maar God wat een figuur! :s
Hallo meiden Vandaag mijn kraamzorg map al binnen gekregen en krijg ene afspraak in de 7e maand!!! Stond helemaal verbaasd. Had me maandag aangemeld via internet. Moest eerst uitzoeken of ze wel gecontracteerd waren bij mijn zorgverzekeraar. Miss21me ik heb 12 september de echo in garijp. Hier onze ouders 54 moeder incl schoonouders. mijn vader 59 en overgrootmoeder van 90! pam wat schattig je mannetje...... Aanmelden zorgverzekering meteen regelen idd anders zit je met kosten. Verder nog steeds misselijk...blehhhhh Oja heb vandaag bij ene babyzaak een hele mooie neutrale knuffel muziekkonijn gekocht!!! Alleen wilde mijn dochter hem niet afstaan....
Patat: smaakte prima. Ouders: mijn ouders zijn 58 en 55. De vader van mijn man is 60. Mijn oma is 78. En de opa/ oma van mijn man zijn 83/ 78 Liggen hier allebei flink brak op de bank. Beide geloof ik een griepje te pakken. Zo stom..... had vanmorgen een aantal vragen voor de gyn waarvan ik dacht 'die moet ik opschrijven' Nou ga ik net zitten en ben ik het gewoon vergeten. Zo frustrerend.
Vandaag bij de verloskundige geweest, en de tweede echo gekregen. Zo geweldig mooi om te zien! Het kindje (raar om te zeggen!) was flink aan het trappelen. Echt heel erg bijzonder. Ik ben vandaag definitief op 12 februari gezet als uitgerekende datum, dus ik mag in dit topic blijven! (en als het goed is, heb ik net de echofoto bijgevoegd... ben benieuwd of dat gelukt is!)
Net even alle berichtjes bijgelezen, en ik heb nu ongelofelijk veel zin in patat! Maar het is al 10 uur 's avonds... dus dat kan ik nu echt niet meer gaan eten hoor:O Ik heb trouwens de hele tijd zin in een vette hap... Niet gezond! Bij mij zijn er helaas niet zo veel generaties. Mijn moeder is 50, mijn vader 59, maar al mijn grootouders zijn al overleden. Mijn vader was nakomertje, en mijn grootouders van mijn moeders kant waren zelf al vrij oud toen ze kinderen kregen. @ MissMe: Ik hoop dat de kat snel weer terecht komt! Is hij wel vaker langer weg?
Pam: Wat een fantastisch filmpje! Vaddie: Herkenbaar hoor die vergeetachtigheid, heel vervelend! *wezwevenlekkeropeenrozewolk* Marjanneke: Mooie echo, heel duidelijk! Gefeliciteerd! mw. Mooi buikje, wat zie je al een duidelijke groei! Hier heb ik maar 1 buikfoto die is van afgelopen week dus geen vergelijkingsmateriaal.
Ja hé! Van het eten kan t niet komen want dat ging de afgelopen weken niet best 6 weken was al een bolletje want eigenlijk ben ik plat
Ben een soort uitzetlijst aan het maken, heb die van babydump en bij alles wat ik nog niet heb (is nog heeeel veeeel) zet ik er bij wat ik graag zou willen en met de prijs. Nu dus aan het kijken voor een babyfoon. Lees op internet dat mensen tevreden zijn over Alecto.. Welke babyfoons gebruiken de mama's onder ons??
@inkerbell: aaaah das dan ook wel weer schattig dat ze m wilde houden!! hihi @vaddie: aaaaaahhh herkenbaar! dat heb ik bij ALLES waarvan ik denk "zo ff opschrijven anders ga ik t vergeten" hahaha @marjanneke: mooie foto! is gelukt dus! willen jullie weten wat t wordt?? @Mw: mooie foto's! wat een verschil al! @soepkip: uuuuhm een goedkope van de blokker, volgens mij een alecto ja! best een goed ding en niet duur! bereik is niet superver maar hij was ook maar iets van 30 euro helemaal compleet..
soepkip ik heb de goedkoopste bij de babydump. Doet het prima en slaat aan wanneer de kleine een kick geeft. trusten allemaal
Meiden, slaap lekker! Vandaag alweer 14 weken. De tijd lijkt nu sneller te gaan dan in het eerste trimester maar dat is ook logisch denk ik. Na de onzekere periode kunnen we ons op de leuke dingen gaan richten en wat verder durven kijken. Tenminste, zo ervaar ik dat. Ik zeg niet meer steeds; ''als ik dan nog zwanger ben'' of ''als het goed blijft gaan''. Morgen nog een dagje vrij. Het weekend mag ik weer werken.