1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik typ serieus en een heel verhaal en ineenkeer selecteerd ie alles en is mijn tekst weg!!!! Leuk dat blindtypen :(

TJ82: Gefeliciteerd met je neefje!

Ik moet zo werken, nu ff een kado halen voor kinderverjaardag morgen. Laterz!

2. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Pam, kan idd bandenpijn of darmen zijn, heb gister hier aan de vk gevraagd, die dacht dat ook.
    Gelukkig wel wat geruster gesteld daardoor, maar de pijn blijft. Ik wist wel dat je paracetamol mocht nemen, maar is dat niet erg veel?
    Als ik het echt niet meer trek neem ik er nl 2, dan probeer ik de rest van de dag en de dag erna niets meer te nemen.

Kan me voorstellen dat het saai is wanneer je vriend nachtdienst heeft. Hoe laat is ie wakker en hoe laat moet ie weer weg dan? Vriendinnen van mij staan rond 3 uur op en werken dan van 11 tot 8 uur smorgens.

TJ82: gefeliciteerd, een klein neefje erbij!

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    3 keer per dag 2 paracetemol mag echt!! dat kreeg ik in t ziekenhuis bij mn nierpijn toen ook! :) dus dat kan echt geen kwaad (bleef ik toen ook vragen aan ze want vond t maar eng die pillen! haha )
    En dan kan je wel ff van je pijn afkomen, misschien is t dan ook wel ff genoeg om er helemaal vanaf te raken omdat je een cirkeltje doorbreekt! proberen waard.. en als jij pijn hebt heb je ook een soort stress en das ook niet goed voor de kleine he ;)

En hij is verschillend wakker, rond 3 uur ga ik m echt wel wakker maken want dan vind ik t zat. hij gaat meestal rond 7 uur erin.. (of als de kleine man gaat slapen dan duik ik er ff naast en kan vriendlief ook uitslapen ;) ) hij moet om half 9 weer in de auto zitten omdat ie om 10 uur moet beginnen.. tot 6 uur de dag erna en dan is ie dus om 7 uur ong thuis. soms iets later (hij laat dan nog eerst ff de hond uit omdat ik dat niet red nu)

Dus t is ff aankijken maar t is gewoon te kort om wat te kunnen doen.. misschien dat ie wel ff boodschappie gaat doen zodat ik niet hoef enzo. maar verder is dit de saaiste dag ;) hij heeft altijd maar 2 nachtdiensten (vast ritme) en morgen is t dus overdag ook nog saai maar hoeft ie iig savonds niet weg! :)
    en dan hebben we lekker weekend! :D

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    zo.. ik heb 't kado gekocht, weer een zorg minder.

Pam: Wij draaien beide nachtdiensten. Ik werk dan van 22.45uur tot 07.45uur en ben dan pas rond 08.30uur thuis ongeveer. Nu draai ik gelukkig geen nachtdiensten meer, hoeft nu niet.
    Mijn vriend draait ze van 16uur smiddags tot 4uur snachts, hij werkt 12uur per dag. Ik vind dat prettiger want hij staat sochends gewoon rond een uur of 11uur op. Zo hoef ik niet muisstil te zijn thuis. Heel soms slaapt hij langer uit.

Straks om 15uur moet ik werken, heb geen zin! Morgen vroege dienst dus ook nog is een kort nachtje. Ik verwacht dat het weer rustig is dus zal vanavond hier nog wat rond hangen ;)

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hay!!

Weer terug van ons romantisch nachtje weg! Fijn hoor!

Moet wel zeggen dat ik na zo'n 'heftige' avond haha echt het gevoel heb dat iemand ff 100 naalden in mijn schaambot en baarmoeder steekt echt heel onprettig, herkent iemand dit?

Las iets over prikkelbare darm. Heb ik ook! Best erg zelfs maar heb geen pijnaanval meer gehad sinds ik zwanger ben heel fijn eigenlijk! Wel verstopping maar niet in combinatie met extreme pijn
    Snel afkloppen haha

Mijn vriend doet als hobby/bijklussen werken op een boerderij. Super leuk hoor! Vorig jaar ook 3 weken samen helemaal gedraait was helemaal top, hopen dat het in de toekomst iets van ons wordt. Ff die zoon wegpesten haha.
    Maar het vervelende is nu ik vond het normaal al stinken als die thuis kwam maar nou trek ik het gewoon niet!
    Wat een putlucht haha

Nou kga ff wat koffiebezoekjes doen :) nog 1,5 dag vakantie....en wanneer wordt t lekker weer.... maandag grrrr 18 dagen vakantie gehad geen zon gezien!!!

xxx

6. AnneThamar

Ok Pam, goed om te weten, kan ik dat iig vaker nemen.
    Dank je! ;)

Mmh dan is het wel kortdag om iets te ondernemen ja. Maar het is al fijn als hij even de boodschappen enz doet.
    Het lijkt mij echt helemaal niets, nachtdiensten, je leven wordt er in die paar dagen wel anders door. Maar straks is ie er weer !

Ik ben nu allang blij dat mijn man ander werk heeft, voorheen moest ie om 7 uur beginnen, dus afhankelijk van waar hij heen moest om 5 uur op, en dan was ie om 4 uur klaar, dan moest ie nog naar huis, was dan rustig 6 uur half 7. Nu werkt ie van half 9 tot half 7, best gezellig samen ontbijten enzo.

Jaja mw, we hebben niet de beste tijd uitgekozen om vakantie te hebben he? Maar volgende week wordt het beter zeggen ze!

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Mw: ja steken onderin herken ik wel ;) na een lange dag of na een "gezellig avondje" haha :p heeft te maken met je bekken denk ik.. is ook allemaal beter doorbloed en gevoeliger..

Gewoon ff rust nemen, moet t beter gaan ;)

@annethamar: ooooh jeeeeeeh zon zon zon! :D haha nu al zin in
    (oh en sta niet raar te kijken als ik over een maand al kerstliedjes meezing en hoop op sneeuw.. ik ben een hittegolf-zomer mens en direct erna een witte kerstmuts :D )

En das wel een verschil qua werk zeg! en t is soms idd niet t leukste, die ploegendienst.. maar daardoor kunnen we in dit huis wonen en zie ik m wel elke dag. en omdat t een vast 10 dagen rooster is dat zich steeds herhaalt went t wel.. we hebben eigenlijk alleen een 10 dagen week ;)

Zit nu suf tv te kijken met wat chippies waar ik ineens zin in had.. ga mn ventje maar s pesten denk k ;)

8. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nog ff ego wat heb ik een bandenpijn! Me liezen bovenbenen pff bij elke beweging ga ik door de grond zelfs gapen doet pijn en traplopen moet ik helemaal niet willen.

Dat wordt vanavond liggen en rusten dan maar. Weet dat bandenpijn niks kwaad kan maar toch is t een eng gevoel...

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hbe je een ligbad? warm water kan heeeeerlijk zijn bij bandenpijn! :) of een kruik..
    Als je alleen een douche hebt kan je ook een tuinstoeltje erin zetten als je relaxt wilt douchen ;) dat heb ik standaard ipv een douchestoel.. :)

10. AnneThamar

Nou dat heb ik sinds vanmiddag ook!
    Wel met de paracetamol gestart, dus iets minder dan vanmiddag, maar toch... Sterkte mw ;)

11. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ben dus zeker niet de enige! Dat is fijn om te horen!
    Heb een lekker bad dus misschien dat ik dat ff probeer!

12. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    mw. Dat lijkt me inderdaad een naar gevoel! Rustig aan doen is de enige optie. Een kersenpitje (hittepit), ken je dat? Zo'n ding wat je in de magnetron doet en dan lekker op je buik liggen.

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    TJ, gefeliciteerd met je neefje!!!!
    Leuke stoere naam heeft hij.

14. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

TJ gefeliciteerd Met de geboorte van je neefje! En zeker een leuke naam mijn neefje heet ook zo ;)

Nog ff een vraagje aan de dames met een doppler, waar horen jullie je kleintje? Ik heb er ook 1 met een hard volume zeg maar maar ik hoor nog niks :(

15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    heb je niet die van alecto? das een rotding namelijk!

En als je op je rug ligt heb je zon rand waar je buik begint zeg maar.. dan ging ik zoeken iets meer richting mn navel.

Links in mn buik hoorde ik duidelijk mn eigen hart, rechts ook en in t midden ook en vlak naast t midden vond t vaak t hartje.. maar t is echt 1 plekje dus je bent er zo naast of overheen en dan vind m niet..

Ik zou gewoon in die rand beginnen van links naar rechts en dan weer iets hoger, desnoods tot je navel! en soms ff stilhouden en een beetje duwen en dan t kopje van dat ding een beetje ronddraaien, in verschillende richting zeg maar.. soms hoord ik t dan eventjes of ver weg en wist ik beter waar ik moest zoeken! :)

16. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    ik ga me hele schaambot af van links naar rechts en dan weer paar mm hoger van links naar rechts etc

om goed te weten of die t doet kan je checken of je links en rechts diep in je liezen je eifen hartslag hoort wat die is niet te midden

helemaal gestrekt op je rug liggen
    Voldoende olie of gel gebruiken
    2 oordopjes gebruiken
    en de tijd nemen

Allemaal tips voor als ik m zelf niet zo snel vind
    Hoop dat t nu wel lukt! Ook tussendoor ff lopen of plassen werkt want dan zit er wat druk op je baarmoeder

bedankt voor de bandenpijn tips!

17. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ik heb ook een alecto gehad maar dat was zeker een flut ding! Nu heb ik een babysound en ik hoor in mijn liezen en in het midden van mijn buik mijn eigen hartslag maar helaas nog niet van beeb. Nou ja miss ligt ie wel heel laag in mijn bm, moet helaas nog tot dinsdag wachten tot ik de kleine weer kan zien en horen. Klinkt miss raar maar nu ik hem niet kan vinden knijp ik hem wel een beetje voor dinsdag ;) beetje onzeker maar hihi

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Gewoon zo nog s er lekker voor gaan liggen, ik kon m soms ook echt een tijd niet vinden, ik zat blijkbaar veels te laag te zoeken! en heb ook een tijdje gehad dat ie wel om een hoekje leek te liggen, kon m zo moeilijk vinden en als ik m eindelijk had moest ik ook geen mm bewegen want dan was ik m weer kwijt :)

19. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Denken jullie dat het zou helpen als ik mijn blaas vol laat? Omdat je met een echo ook een volle blaas moet hebben?

20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Paar centimeter onder de navel, bij mij een beetje naar links. Het geluid niet te hard zetten en niet te hard duwen. Suc6!

Deel Deze Pagina