Jeetje wat een knap ventje Pam Hier dinsdag nekplooimeting, tjonge voor de bruiloft was ik helemaal niet zenuwachtig, maar nu 12 weken en 3 dagen Bekijk bijlage 171190
@pam! Wat mooi zeg! Is altijd zo ontroerend moment he als die kleintjes hun eerste stapjes zetten! @mausyi! Wat een mooi buikje zeg! Ik eb van de week ook foto's gemaakt durf ze alleen niet te plaatsen ben niet zo mooi slank als jij hihi
haai meiden!! Nou de kat is terug hoor haha, dus ik ben weer iets vaker aanwezig.. Moest nog wel met ma na de dokterswacht gister.. Ons lieve katje wou niet zo graag gevangen worden.. Moeders een tetanus spuit en antibiotica.. Maar hij is er weer!! Tj82, gefeliciteerd met je neefje!! Pam, wat een schatje heb je! oeh ik heb morgen de magische 12 weken bereikt.. Leuk! Ga nu weer languit.. Ben echt kapot! Liefs
Pam. Gefeliciteerd! Wat een schatje! Mausyi. Mooi buikje! Lekker bol al! Vriendlief is gaan stappen dus ik heb weer een avondje voor mijzelf. Ga de gelukkige huisvrouw kijken. Ze (carice van houten) zijn bij ons op de afdeling geweest om te laten zien hoe het er aan toe gaat in de acute psychiatrie dus ben benieuwd!
Zie mooie buikjes! Vraagje: vriendin van me heeft morgen feestje in tapas restaurant (jakkie bah) mag ik daar alles van? Wordt toch niet echt wat want ben savonds snel misselijk en eet alleen maar 'veilige' dingen
Hey meiden Wow wat komen er mooie buikjes voorbij. Ik ga morgen nu echt 1 maken.... Pam wow die kleine man!!! Zijn mooie momenten Hannah; scheen bij jullie de zon dan? Bij ons was het grauw en bewolkt. Miss21me fijn dat de kat er weer is. Miron suc6 morgen Pam; Nub meting ben zeer benieuwd wat het zal zijn...... Marianneke gefeliciteerd 12 weken. Zijn we al bijna allemaal op de 12 weken grens??? Ik ben gewoon alweer 14 weken..... Hier gaat het verder ok voel me belabberd, moe en misselijk... had zo gehoopt dat het nu eindelijk wel eens zou weg ebben maar helaas.....
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/280072-buikjes-februari-2012-a-40.html#post10503891
Ow pam, wat leuk dat dit net opgenomen is... Wat een blij schatje!! En zometeen weer een filmpje met je nub-echo ?????? Spannend hoor, hopelijk heb je weer wat uit te pluizen thuis... Over Artis, ik ben er zaterdagavond geweest, het was zoomeravond, dan zijn ze tot 21.30 open. Ik zou echt in de rolstoel gaan. Het slenteren in Artis is sowieso al vermoeiend, laat staan met ook nog al die andere vermoeidheidsfactoren er om heen !! t is wel heel leuk met een baby olifant,giraffe, tijger en chimpansee!
Zo ben weer terug van de nekplooimeting. En mag volgende week weer terug. Ik zat net op het randje voor een goede meting. En aangezien ik wel een goede meting wil dan maar weer terug. Heb de echo foto's op stick gekregen maar ze zijn helaas vrij wazig. Ik zal de beste eens hier posten
Valt toch best mee Miron. Mooie foto's hoor! Maar wat bedoel je precies met dat je op de rand zat van een goede meting? Vandaag 13 weken!!!! Ook nog niet echt een buik hoor, maar opzich vind ik dat niet erg, nog tijd zat
De beste meting kunnen ze doen vanaf 11 weken 4 dagen en daar zit ik dus net op. Om een betere meting te kunnen doen beste dus tussen 12 en 13 weken. Hij heeft dus eerst het kindje opgemeten om te kijken of het groot genoeg was en dat was dus echt net op het randje en dan zij hij dan heb je kans dat de meting niet helemaal goed gebeurt.