1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Iedereen die voor een echo gaat: veel plezier/ succes vandaag.

Hier: vandaag werken op vestiging. Maar gezien het lekkere weer echt niet tot 5 uur. Morgen naar de gyn (1e keer) dus best al een beetje gespannen. (zie er toch wel een beetje tegenop)

Miron: duidelijke echo's hoor.

Buiken: mooi! Helemaal jaloers, nog steeds niks te zien bij mij.

2. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Haha Miron, mooi gespeeld! Nu krijg je gewoon een extra echo, niks mis mee toch???

Ik heb t kleintje nu al 10 dagen niet gezien. En ik mis t!!!! Had t weekend weer een klein beetje bruin/roze verlies, dus ik dacht vandaag misschien wel weer een extra kiekje. Maar het is gewoon weer gestopt dus ik bel verder niet de vk voor extra actie. Heb ook geen zin om daar over te komen als een gestresste paniekzaaier (en maak me ook geen zorgen, mijn borsten doen al pijn als je er naar kijkt dus....

3. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

@ Miron: oh op die manier. Nou ja, ga je nog een keer :)

Wil nu ook wel nog een keer haha 26 september duurt nog wel erg lang!!!
    Fijne dag allemaal, ga even in de zon zitten.
    Lees straks weer verder, ben benieuwd naar Pam dr echo.

4. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Tja zo zie ik deze hele nekplooimeting zowiezo al als extra echo.

ik doe het nu puur om mijn man wat gerust te stellen hij is diegene die dit heel graag wilt. Ik heb zo zoiets van tja we zien wel.

5. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Oh ja wat ik ook wel grappig vond ik heb de foto's nu op een usb stick mee gekregen ipv op papier.

Vind ik ook wel makkelijker hoef je ze niet in te scannen en je kunt ze alsnog zelf uitprinten als je dat wilt

6. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Miron: Fijn dat je volgende week nog een keer kan kijken! :D Hopelijk is alles goed. Inderdaad niet hele duidelijke echo's maar je ziet wel duidelijk een babytje!

Anne: Fijn dat je het nu meer los kan laten. Kan me toch voorstellen dat je schrikt hoor!

Pam: Ook heel benieuwd naar je echo!!!!!!

Ben net bij de verloskundige geweest voor mijn eerste controle. Stelt niks voor. Ze liepen ook nog eens ruim een half uur uit :(
    Bloeddruk was goed. 120/60 Pols was 56?! Nou zegt ze, je bent wel heel relaxed, dus ik voel aan mijn pols en ja hoor heel langzaam voel ik m. Meestal is mijn pols rond de 80. Verder gaf ze er geen aandacht aan. Baarmoeder is mooi omhoog gekomen en we hebben naar het hartje geluisterd. Toch merk ik dat ik dat minder bijzonder vind omdat ik thuis ook luister met de angelsound. Natuurlijk is het heel bijzonder en mooi maar toch.. :)
    De baby is erg beweeglijk want ze kon het moeilijk bij houden met het apparaat:p

7. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    meiden iemand van jullie ervaring met 3dbabywatch? ga daar volgende week vrijdag heen voor de geslachtsbepaling :D !

8. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Even snel een berichtje (ben op werk)

Blijkbaar is het hier de gewoonte leuke nieuwtjes zoals zwangerschappen met de afdeling te delen.
    Ik was gewoon van plan het alleen de leiding te vertellen (al gedaan dus) en de rest ziet het vanzelf wel, maar goed...laten we eens sociaal zijn :D

Heeft iemand leuke ideetjes?

Overig: succes met de echo's vandaag/deze week!

9. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @foxymama: post - it plakken op je voorhoofd en dan een rondje lopen? hahaha. sorry beetje melig ondertussen

10. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Trishka: Nee, geen ervaring met babywatch.. Spannend hoor, volgende week vrijdag al!

Foxymama: Het klinkt alsof je het nu niet leuk vind om te vertellen? Je kan wat trakteren, dat heb ik op het werk wel gedaan.

Bleh.. moet werken zo. Gelukkig dinsdag en woensdag vrij met het mooie weer. Kan ik eindelijk een kleurtje opdoen.
    Morgen alweer mijn echo.. leuk leuk leuk!!!

11. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    soepkip, ja las t idd op de lijst, morgen een leuk kadootje voor je!

12. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Pam. Je maakt het wel spannend zo! Zit steeds te kijken vanuit mijn werk :D

Wat is het prachtig weer vandaag!!

13. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Wat een mooie buiken kwamen er voorbij zeg... bij mij is er echt nog helemaal niets te zien! Nou ja, komt natuurlijk vanzelf!:D

14. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Pam,jij als fanatieke forummer.... Ik ga me al bijna ongerust maken!!!

15. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    volgens mij heeft ze vanmorgen wel bij de nub theorie topic wat geschreven dus we hoeven ons volgens mij geen zorgen te maken :)

16. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

@ Vaddie:
    Haha, het zou wat zijn...

@Soepkip:
    Nee niet echt.
    Met meer dan de helft van de collega's praat ik niet eens, ondanks dat ik dat wel geprobeerd heb. Sommige hebben een soort van afgunst voor uitzendkrachten.
    Aan de collega's waar ik wel mee omga heb ik het al verteld.
    Plus ik heb er een hekel aan om in het middelpunt te gaan staan. :(

Trakteren is een optie....alleen wat?:p

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Vandaag veel gedaan en weinig forumtijd gehad.
    In huis heel veel schongemaakt en veel losse boodschappen gedaan. Fijn dat ik er nu tijd voor had.

Foxymama, misschien als traktatie een cupcakeje met roze/witte en blauw/witte muisjes?

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Sorry meiden! kreeg ineens geen mail meer van hier! dacht al wat mis ik?! :$:$:$

Ik ga gauw teruglezen en dan post ik weer braaf hier!!! ;)

19. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Foxymama; en spekjes met daarop geschreven met glazuur 'zwanger' o.i.d. (en ja ik ben een zoetekauw :D )

morgen nekplooimeting :(

20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Pam. Had inmiddels al je berichtje gelezen in je topic!
    Leuk zeg een meisje!!!! :D:D:D:D:D:D
    Zijn er mooie foto's gemaakt?

Deel Deze Pagina