1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Mooie buikjes voorbij zien komen! leuk he dat t hoge woord er nu uit is en iedereen t mag zien en t ook steeds meer te zien is! :D ik ben ook supertrots op mn komende buikje ;)

@anne: ja ik heb ook besloten gewoon in de rolstoel te gaan, niet altijd leuk maar t is wel beter voor me en scheelt idd een hoop pijn! :D En heb ook helemaal zin in baby's spieken morgen! ga zekers mn spiegelreflexje meeslepen dus hoop ook nog ff mooie foto's te maken! :D

@allemaal: thanks voor de complimentjes over mn stappende ventje! ik ben er zoooo trots op, en hij op zichzelf ook! hij blijft nu stappen en t ziet er zo leuk uit! knappe ventje! :D

@miron: spannend, maar wel fijn dat je even terug mag komen voor de zekerheid..

@annethamar: gefeliciteerd met de 13 weken!

@vaddie: hier is t buikje ook pas een buikje als je t weet hoor.. als ik loop denk ik dat t net een overgebleven-babyvet-buik is :)

@Soepkip: hier ook vaak uitlopen en de normale controles zijn idd niet zo bijzonder.. binnen en zo weer buiten en t hartje horen is idd minder speciaal ;) vind dat toch t speciaalste de eerste keren! of als t spannend/eng wordt.. dan is t een extra supergeluidje!

@trishka: Spannend! Geslachtsbepaling! :D

@Foxymama: ligt eraan hoe gek je t wilt doen.. moorkoppen met spenen erin is leuk.. of gewoon dropsleutels in elkaar proppen als speen (deden we vroeger altijd :)) en dat uitdelen? of de beschuit met muisjes alvast uit de kast trekken? (of lange vingers in de chocolade dippen en dan in de muisjes, ook altijd een leuke)
    als ik wat leukers weet, hoor je t! :D

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh zijn jullie bijna bezorgd om mij?! wat lieeeeefffff :):):) hihi

Maaarrrr t was dus helemaal top vanmorgen! :D lekker relaxt erheen, was de eerste dus kon zo doorlopen en mn vk had er ook echt zin in.. we hebben samen gespiekt en gegokt en t was eigenlijk heel duidelijk volgens haar (ze had zich erover ingelezen door mij ;) ) een echte MEIDENnub! :D ik vond t zelf ook al een supermeiden-nub en door de experts hier op t forum is t ook dubbel en dwars bevestigd (ook een amerikaanse expert ondertussen)
    Dus ik hoop dat er niet spontaan een piemeltje gaat groeien tussen die beentjes en de voorspelling over 3 weken bevestigd wordt! ;)

@Soepkip: ja zijn wel gave foto's gemaakt maar heb t ook op dvd meegekregen, vond ze geen probleem om ook te doen! dus heb zelf een berg screenshots gemaakt (na 16 ben ik gestopt! hahha) en die zijn qua NUB lekker duidelijk dus!

Ook heel duidelijk een voetje/beentje op een foto en het mooie koppie weer gezien.. tis nu al gewoon een mooi kindje, meer kan ik er niet van maken! :D

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Login to a private Photobucket.com album

De nubshots voor mensen die t leuk vinden!

Wachtwoord: Pambaby

Oh en ik ga straks nog ff rustig mn dvdtje doorkijken voor de gewone mooie plaatjes :) was nu ff nubsessed! hihihih :D

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mooie foto's hoor Pam :D

4. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Leuk Pam, een meisje!
    Kijk en reageer morgen verder, ben nl bekaf!

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Pampapilio. Mooie foto's, wat fijn dat je zo goed geholpen bent! Veel plezier morgen bij de dierentuin!

Mausyi. Hopelijk is alles goed morgen! Kleine kans dat er iets mis is maar ik begrijp je onzekerheid. Fijn dat je morgen toch weer even een kijkje mag nemen! Heb je de uitslag van het bloed al of krijg je die tegelijkertijd met de meting?

Nog 2 uurtjes werken en dan mag ik naar huis. Lekker 2 dagen vrij. Morgen avond om 21uur!! de echo. Laat he! Maar goed, mag niet klagen.

6. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Joehoe Pam, gefeliciteerd!!! Ik heb ook zitten speuren op die foto's maar ik zie echt niks... Laat t maar aan de experts over....

@Soepkip, wat heb jij morgen voor een echo eigenlijk, of gewoon eentje voor de 'leuk'?

7. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden

Pam wat super een meid. Waar zit je topic

Miron spannend nig even maar weer een extra echo is ook leuk

Verder weinig puf, ben zo misselijk dat ik nu ook begin over te geven.....blehhhh wordt steeds energielozer en de medicijnen helpen niet. Ik voel me enorm opgeblazen zeg....... foto komt ooit nog hihi

8. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Wat leuk Pam :D

@soepkip, bloeduitslag krijg ik woensdag, maar daar ben ik eigenlijk niet zo bang voor. Maar morgen :(

9. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Mooie foto Pam! Alleen die nub meting snap ik niks van :( haha Maar dat zal nog wel komen. Morgen heb ik ook weer een echo :D ben wel een beetje nerveus hoor! Om kwart over 1 mag ik moet gelukkig eerst nog werken dus kan ik me niet al te druk maken haha we hebben besloten de video camera mee te nemen wil dit wel erg graag op beeld hebben.
    Inkerbell wat klote dat je je zo rot voelt had fijn geweest als het nu een beetje weg zou trekken he!

Nou jullie horen morgen weer van mij!

Slaap lekker!

Liefs Sas

10. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Anne. Dit is een voor de leuk echo, kado van vriendin :D

Inkerbell. Wat onwijs balen dat je je nog zo ziek voelt! Juist nu het allemaal beter moet worden, is het bij jou nu erger :(

Mausyi. Waar ben je bang voor? .. Ben je bang dat er iets mis is met je kindje?

Babylove. Veel plezier morgen!! :D

11. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    @soepkip; hmm eigenlijk niet, maar het zit wel in de familie :( en daar heb ik dan toch wel een angst voor.

12. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Succes!
    Andere dames met echo's ook succes en plezier!

13. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Oh ja Soepkip, dat was ook zo... Wat een leuk kadootje trouwens!!

Ik voel me zo hondsberoerd. Nog steeds een klein beetje bloedverlies. Neem hier verder geen actie op, heb voor morgen sowieso al een afspraak bij de vk.
    Verder keelpijn, hoofdpijn, misselijk.... Volgens mij heeft het niks met de zwangerschap te maken, maar is het een soort griepje of zo denk ik. Ben moe en heb heel veel zin om lekker in bed te liggen (ondanks dit ein-de-lijk mooie weer!)

Heeft een van jullie de baby al gevoeld??? Ik hoor zoveel verschillende verhalen wanneer je de baby voor t eerst voelt...

@ Pam, veel plezier bij de Artis de partis. Het is er heerlijk weer voor!

@ Hanna, hoe voel jij je eigenlijk? Nog steeds van de misselijke?

14. pippie

pippie Lid

12 mei 2011
    61
    0
    0
    Hoi hoi

Voeg me aan dit forum toe, heb echo gehad en mijn officiele uitgerekende datum is nu 13 Febr.

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Pippie: welkom hier en natuurlijk gefeliciteerd.

@Anne1234: klinkt bekend. Minder weerstand dus meteen een flinke verkoudheid/ griepje te pakken. Afgelopen weekend ook flink beroerd van geweest.

Hier: geslapen als een princes. Vandaag officieel thuiswerken maar geloof niet dat er veel van gaat komen. Straks naar de gyn en ook even naar de prenatal, kijken voor een badpak.

16. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Vaddie: Hoe was het bij de gyn?

Mausyi. Hoe was je echo?

Anne. Balen dat zo ziek bent! :(... Hier nog geen baby gevoeld, de vk zei dat ik me geen zorgen hoef te maken als ik dit met 20 weken pas ga voelen omdat ik een voorliggende placenta heb.. Ik voel verder ook geen gerommel in mijn buik.

Pippie: Welkom, gezellig dat je hier komt kletsen. Voeg je jezelf toe op de bevallingslijst? We hebben hier een apart topic voor aangemaakt onder het bevallinglijstforum.

Inkebell. Ben benieuwd naar je foto!

Wat is het mooi weer zeg!! Vanmorgen naar het tuincentrum geweest om wat dingen te halen maar kreeg het daar zo benauwd dat ik er niet lekker van werd. Nu lekker in de tuin aan het genieten. Gister het blad ''wij jonge ouders'' in de bus gekregen en vandaag de mail dat ik de felicitasbox bij de etos op kan halen :D Ga ik straks denk ik toch maar doen, ben zo benieuwd!!

17. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    shit ja die dingen moet ik ook maar eens gaan aanvragen hahaha!

18. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ben weer terug! Alles was goed!:D Het was een kleine spring in het veld :D
    Denk niet dat er een goede nub foto bij zit maar dat kunnen jullie beter beoordelen dan ik :) Het is een inwendige geworden omdat mijn baarmoeder naar achter zit en ik een laagje spek heb hihi
    Foto's volgen vanavond ze zijn te groot om ze te plaatsen.

19. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Iedereen op het strand?

20. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Hey babylove, wat fijn dat ook jij goed nieuws hebt gekregen!
    Benieuwd naar de foto's... Maar geldt niet: hoe groter de foto hoe beter de nub :)????

t Lijkt er wel op dat iedereen op t strand zit. Arme Anne niet hoor, die zit gewoon te buffelen terwijl ze smachtend naar buiten zit te kijken. Maarrrrr, als ik zo thuis kom wacht er een lekker koud drankje en een bbq met heerlijke salade op mij! Heerlijk vooruitzicht!

Deel Deze Pagina