1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Bezoek aan de gyn ging goed. Idd een echo gehad. Hartje gezien. Verder weinig bijzonderheden want frummel lag op zijn zij met de rug naar ons toe. Alles zag er erg goed uit dus verdere controle mag bij de klinische verloskundige. De begeleiden ook de bevalling. (dus minder mensen) Dus best happy.

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Babylove en Vaddie. Fijn dat jullie goede echo's hebben gehad. Ben benieuwd naar de foto's :D

Hier ook niet op het strand hoor. Heb net de felicitasbox opgehaald. Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken maar vind de inhoud toch wat tegenvallen.. Gelukkig nog een paar kadodozen te gaan, ben benieuwd naar wanneer we de uitnodigingen krijgen.

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Mausyi hoe was jou echo?

Fijn alle goede echo's!

Ben alweer 2 daagjes aant werk. Druk vermoeiend maar eigenlijk.wel weer heel erg fijn!
    Vooral btje ritme in een dag en heb best wel weer een stuk energie!

4. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Nou ben er weer, het zag er wel goed uit, behalve de nekplooi. Die was 3,3 mm. Maar de uitslag v/d combitest was goed. Heel raar allemaal. :) Hij zag het neusbotje wel, en was daar erg blij mee (syndr. v. down zie je het heel slecht). Ik moet in week 15/16 naar groningen voor de zekerheid. I.v.m. epilepsie en bijbehorende medicatie. Alles was trouwens te zien en we hebben het hartje ook gehoord. :) Het geeft wel een behoorlijk dubbel gevoel :( ik ben trouwens naar voren gezet, 3 dagen het wordt nu 6 febr. geboren (als het goed is).

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ahhh die Mac reclame ziet er lekker uit!

6. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Mausyi ja wel dubbel dan inderdaad. Vind je t nu nogsteeds spannend of wel gerustgesteld?

7. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Hallo dames!

Vanochtend weer naar de Vk. Wat een super leuk mens is dat zeg.
    Zoonlief mocht helpen zoeken naar het hartje en ze hebben het samen gevonden....Klein treintje,zo leuk!
    Me baarmoeder zit al lekker hoog en alles zat prima.
    Volgende keer ontmoet ik de andere Vk, hopen dat zij ook leuk is :D

Even een tip:
    Bij Miss Etam heb je echt voordelig positiekleding. Heb net een super lekker zittende broek gekocht voor €5,-

Echo's:
    gefeliciteerd met de mooie echo's dames! Ben benieuwd naar de foto's.

Dozen:
    Heb 2 dozen aangevraagd (Felicitas en Blije Doos) zijn er nog andere eigenlijk?

8. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Vind het nog steeds wel spannend Mw, maar ja het is wel afwachten.

9. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

ok ze komen 1 voor 1 mag er niet meer tegelijk op zetten

10. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

foto 2

11. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

foto 3

12. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

foto 4

13. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

en de laatste!

14. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Als iemand er een goeie nub foto in ziet??? hihi ik weet niet zo goed waar ik op moet letten:(

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Wat een duidelijke echo's zeg!

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Zoooo.. WAT EEN DAG! wel netjes in mn rolstoel gezeten maar ben BEKAF :) superbenauwd maar wel mooi weer en wel een leuke dag gehad..

Superleuk al die babydiertjes zien en heb een hoop mooie foto's kunnen maken volgens mij! :) dus al met al top, al is onze kleine man wel helemaal op en heeft niet geslapen.. net wilde ie niet echt eten en slapen ook niet dus nog maar ff eruit gehaald en laten spelen (hele dag in de auto en kinderwagen he;)) dat vond ie super en hij heeft even gebakken eitje gegete dus nu weer te bed..
    Hopelijk gaat ie nu lekker slapen! :)

@babylove: sorry ik zie geen goede nubfoto.. heb wel meteen gespiekt maar ik twijfel echt heel erg of ik de nub nou zie of niet dus daar durf ik ook niet vanuit te gaan.

@Foxymama: Fijn dat je vk zo leuk is! :D en over de babydozen.. die 2 zijn de standaard dozen, dan is er nog iets van de kruidvat (kan je je aanmelden als je zon kortingspas hebt) en van de babydump als je daarheen gaat met de bon. Als je kindje geboren is zijn er nog enkele supermarkten waar je een doos kunt halen, daar moet je dan een geboortekaartje inleveren. die van de c1000 hoor ik goede dingen over.. bij zoonlief vergeten dus wil er nu aan proberen te denken! ;)

Verder zijn er misschien wel meer dingen maar das dan eigenlijk altijd meer boekjes en ellende qua gebeld en gemaild worden voor reclame als echt iets leuks!

@Soepkip: jij had vandaag je echo toch? hoe was ie? of heb ik eroverheen gelezen?????

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Pippie: welkom! :D

@Mausy: oef das wel dubbel inderdaad, dat snap ik! hopelijk ben je na de 20 weken echo wel helemaal gerustgesteld meis..

@vaddie: fijn dat je echo goed was! :D

@Soepkip: bedenk me net dat je echo volgens mij helemaal niet vandaag was.. hoe ik daar nou bij kom.... ;) Oh en tip: verwacht niks van de dozen! ik verheugde me er best op en vond er eigenlijk nooit geen moer aan! haha..
    Fijnste zijn de mini potjes sudocreme die in sommige zitten.. die zijn in de winkel vaak niet te krijgen en handig in de luiertas! haha

Volgens mij weer een beetje bijgelezen.. en anders, SORRY :) ben echt supermoe en op dus mn hoofd is een knallend vergiet.. ;)

18. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Dozen. Prenatal, Etos, Babydump en nog een geloof ik. Is alweer een tijd geleden dat ik ze heb aangevraagd:)

Babylove. Mooie foto's, dat NUB laat ik aan Pam over ;)

Mausyi. Jeetje meis, het is dus nog spannend.... waar kan een verdikte nekplooi ansich op duiden? Heb je foto's?

Ik mag om 21uur! Laat he!

19. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Pam. Fijn dat je het leuk hebt gehad en het was super mooi weer! Netjes dat je de hele tijd in je rolstoel hebt gezeten..

Ik heb mijn echo over anderhalf uur ;) Wat moet ik vragen, ik ga er niet vanuit dat hij een geslacht kan zien. Vind het super weer even te mogen kijken :D

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Waaaaaaaaaaaaaaauuuw dan doet mn geheugen t nog! ongelovelijk! :D hahaha

En succes, ben zo nieuwsgierig of je stiekem iets kan zien.. maar weet wel met 14 weken kunnen baby's nog een nub hebben dus als je iets ziet uitsteken zegt t eigenlijk nog niks..

Als ze t wilt kan je wel vragen om het potty-shot of toiletshot (van onder de billen) alleen daarop kan t met 14 weken duidelijk zijn geloof ik....

Deel Deze Pagina