1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    dat berichtje heb ik eerder gelezen ;)

2. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

Ligt er aan hoe groot het word en hoeveel steentjes ik nodig heb..
    dan vraag ik sowieso een vergoeding van de steentjes..
    Denk dat het zo rond de 5 euro zal liggen.. veel duurder zal het niet worden.

Hier heb ik hem op de buikband gestreken.

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Missme, een negenmaanden dagboek is inderdaad heel leuk!
    Voor mijn dochter ben ik begonnen in Man en pap vertellen over jou
    en dat wil ik voor dit kindje ook weer kopen!

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuke buikband Esmeralda :D

5. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Leuke buikband

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Afrola: ja leuk he hoe je je de hele dag bedenkt "ohja, ben zwanger!" :D en die m&ms heb je in alle kleuren van de regenboog! Zelfs babyblauw en zachtroze ;)

En hier wordt t ook moeilijk geheim houden.. mn buik zwelt zo op dat t soms al lijkt alsof ik veel verder ben! :|

@Avil: dat van het stukje van jezelf plaatsen bij de lijst is een goed idee! maar anders doen we het dubbel? doen we t eerst hier gewoon en zet je een kopietje van je berciht daar neer..
    Dan kunnen we het hier gewoon lezen maar als iemand t gemist heeft of even terug wilt kijken kan ie naar de lijst! :)

En vind die M&Ms idd errug duur maar zo leuk! misschien voor een speciaal iets.. ;)

@Soepkip: hihi en ik zal ook snel s foto's maken van de kamer van mn kleine man.. misschein doen mensen daarmee ideeen op?! :D tis een hele vrolijke gekleurde kamer en heb zelf een soort muurtekeningen gemaakt! ben er best trots op ;)
    En heb ook alle stoffen dingen van het kamertje zelf ontworpen en genaait.. ben best een crea tea met dat soort dingetjes! :D
    Wil ook altijd origineel zijn enzo.. kan daar best een muts in zijn :D haha

@Foxybammer: Goed idee! En dan kan je het zo gek aanvullen en vertellen als je zelf wilt! :)

@Soepkip: over die babyflowers.. leuk idee, heb je toevallig fotootje ervan?! :D

@MW: je hoeft je niet te verontschuldigen hoor! niet iedereen hoeft altijd evenveel te reageren! ;) en op een telefoon is t idd lastig! ik las er ook altijd alleen op mee :p

@Anne: spannend trouwens als eerste de eerste echo.. ik duim heel hard voor je mee!

@Soepkip: ik denk dat je gewoon aan jezelf moet blijven vertellen dat t gewoon goed zit, dat je gewoon zwanger bent en dat je gewoon zon prachtig kindje in je armen gaat houden in februari!
    Als er toch iets zou zijn waardoor dat niet zo is kom je er dan wel achter..
    een soort "Hartstikke Zwanger tot het tegendeel bewezen is!" ;) Geeft mij altijd wel wat rust ook als ik ff lekker geen kwaaltjes heb :)

@Esmeralda: Supergaaf zeg!! :D zou je me anders s willen vertellen hoe je dat doet? lijkt me eigenlijk ook wel erg leuk om te doen! :D

7. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Goedenavond,

Even bijgelezen na druk dagje werken en zojuist, ja ja, even door de toko gepoetst! Manlief heeft vandaag op zijn papadag enorm veel werk verzet in tegenstelling tot ikke gisteren. Dus nu mooi weer bijgewerkt, hi hi

Zag een hele leuke buikband voorbij komen, ben benieuwd of iedereen de hint snel doorheeft. Hij is echt prachtig!

Zag een dikke buik langskomen. Hier ook vooral 's avond enorm. Manlief zij na het eten ook, dat is toch niet van de zwangerschap... Dat word nog wat... En hoe wil je die verborgen houden op je werk?
    De buik is dan ook keihard en valt niet te ontspannen laat staan stiekem een beetje in te houden...

Zag vervelend bericht over een vmk. Helaas, sneu hoor aansluitend aan de mk. Sterkte. Hoop dat je snel een plakker hebt!

Zag slim idee over voorstellen in de lijst. Ook goede gedachte om ze hier te plaatsen en copy in de lijst pagina te verzamelen!

Zag geweldig ideen over m&m's en cupcakes. Wij vertellen het persoonlijk tussen neus en lippen door. (Zijn die en die al zwager vraagt schoonmoeder, nee maar wij wel!) (LK reageerde niet tacvol tegen x, zegt man, tja zijn de hormonen hé) (we zijn wederom samen zwanger) (je hoeft nog maar negen spelers voor je elftal)

Tja, zag nog meer, maar kweet niet meer...

Fijne avond verder, tot snel. Groeten Lieve

8. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haai meiden
    Kylie sterkte meiss.......

leuke ideeen zie ik voorbij komen om te vertellen.

Ik heb een t-shirt gemaakt met Grutte Sus! (fries)
    Zal morgen de vk bellen voor een afspraak ben benieuwd welke ik heb 1 is mijn buurvrouw haha......

kwie meiss hoop zo dat je test morgen nog mooier zal zijn..

hier al een megabuik 's avonds dus van mij mag die echo zo snel mogelijk hoor....

9. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Goed idee pampapilio, ik ga mijn best doen. Moet dan ook maar stoppen met het meelezen onder het kopje miskraam hier op ZP!

Uhh. foto's van de bloemen, even kijken. Als je babyflowers op google intikt dan krijg je ook het bedrijf.

10. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Had er zelf los nog wat bij gedaan, kaartje, speentje, test :D

11. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Missme: Van welk merk heb je 'm gekocht? Heb er al veel gezien op internet maar kan moeilijk kiezen.. Ik zag dat je er ook 1 online aan kan maken en dan achteraf af laten drukken kan je foto's toevoegen enzo. Leek me ook leuk.

12. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    @ Soepkip, je bedoelt het 9 maanden dagboek??
    Ik heb hem van Pauline Oud, mijn 9 maanden dagboek
    Ontzettend leuk!!

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Die heb ik van Brayden!! :D superleuk! heb trouwens ook t kraambezoekboek! een absolute aanrader! :D is hetzelfde boekje en dan is er voor iedere kraamvisite een pagina met hoe ze heten wat ze mee hadden gebracht en leuke vragen over de toekomst! echt superleuk :)

Heb ook baby's eerste jaar ervan.. vind ik ook leuk maar moet zeggen dat er veel dezelfde vragen in staan die dan ook best wel tzelfde bleven qua antwoord.. dat vond ik lastig.

@Soepkip: Superleuk dat bosje zeg!!! :D heeeel leuk idee.. ga t is opzoeken!

14. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    anne1234: razend druk... beetje rustig aan doen he...:D

esmeralda: leuk die band... crea...

kylie1986: jeetje meis, en zo vaak achter elkaar... heel veel sterkte!!!

tj82: geniet lekker van je vakantie!!!!:)

pampapilio: wat een geweldig kaartje zeg...

afrola: lastig he om het niet te zeggen, het liefst plak ik het op mijn voorhoofd...

avil": vind ik een goed idee om het voorstelrondje bij de lijt te zetten, anders kan je het nooit meer terug vinden...

soepkip: werk jij in het ziekenhuis? omdat je al die nachten heb...
    LK: fijn zo'n man die zo ijverig is in huis... (hier gaat dat niet altijd vanzelf...) ook hier een negenmaanden boek... van anne geddes...

inkerbell": ook hier na het eten een enorme buik... had zo'n buik bij mijn dochter pas rond 18 weken...:)

meiden, nou hier flink misselijk de hele dag, darmen opholgeslagen en erg moe.... tja... voel me dus niet echt top, maar voelt ook wel weer erg ok, want ben geloof ik wel echt zwanger:D

vind het nu wel zwaarder met een rondrennende bijna 2 jarige naast me... mijn dochter vraagt veel aandacht op het moment en lijkt wel in opstand gekomen te zijn sinds ik weet zwanger te zijn...

maar goed, bij mijn dochter voelde ik mij maar t/m week 8 ziek, dus hopen dat ik dit geluk deze zwangerchap ook mag hebben...

nou meiden... tot snel...:)

15. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Hier even ego berichtje, sorry! Ben een beetje onzeker op dit moment, bang dat het weer niet goed is... Voel ook zo weinig, dat maakt me onzeker! Vorige keer voelde ik ook ineens niets meer en bleek het ook niet goed te zijn. Wil dit gevoel niet! Nog 1,5 week die onzekerheid, dan weten we meer! Hopelijk geeft m'n vakantie een beetje afleiding en word ik heel misselijk enzo!

16. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    weet niet of het je helpt, maar ik voelde ook met 5 weken helemaal niks en nu met 6 weken van alles... probeer op je lichaam te vertrouwen en van je vakantie te genieten... (makkelijker gezegt dan gedaan natuurlijk)

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen,

Vroeg wakker vandaag, moest gelijk naar de wc, maar daarna kon ik nog lekker even doorslapen. Dochter liet me rustig wakker worden, heerlijk :).

@ TJ, Vervelend dat je niets voelt waardoor je je zo onzeker voelt. Het hoeft niets te betekenen, dat weet je zelf ook. Maar ik begrijp dat je je onzeker voelt vanwege je ma. Dikke knuffel en hopelijk brengt de vakantie je idd afleiding

@ Dommel, vervelend dat je zo misselijk bent. Hopelijk is het net als bij je dochter van korte duur! Kan me voorstellen dat het wel zwaarder is met een rondrennende dochter, gelukkig brengt ze ook afleiding ;)

@ 9 mnd dagboek, bij mijn 1e niet gedaan. Maar wel een fotoboek gevuld met foto's en belangrijke stapjes vanaf zwangerschap. Misschien nu wel wat eerder beginnen via zo'n boek??? Nog even over nadenken ;)

@ Esmeralda, goed gelukt de buikband :)

@ kwaaltjes, ik voel van alles een beetje. Meest vervelende zijn mijn darmen, die beginnen nu al te verstoppen. Daar heb ik in het gewone leven al snel last van en bij een zwangerschap helemaal :(. Maar gelijk beginnen met extra vezels eten ;).

18. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Meiden, hebben jullie ook van die pijnlijke steken in je onderbuik? Is af en toe echt heel heftig! Mn borsten doen ook zeer, vlakbij mn oksels. Ze zijn veel ronder...

ik blijf maar testen, kan het niet geloven...

Godzijdank worden ze donkerder....
    morgen bloedonderzoek

Bekijk bijlage 157627

19. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Oh TJ, niet al te veel zorgen maken! Volgens mij als je van de onze metgezel dames uit deze topic leest zijn er nog niet heel veel die extreme kwaaltjes hebben. Al begrijp ik die onzekerheid hartstikke goed. Geniet gewoon totdat eventueel het tegendeel bewezen is!!! En vakantie doet wonderen!!!!

20. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Oh mariac, wat ziet dat er heerlijk uit!!! Zou zelf ook bijna weer aan m'n verslaving beginnen :). Een vriendin van me is ook zwanger, waarschijnlijk zijn we even ver, leuk is dat. Zij vroeg zich af hoe veel weken de cb digital max aangeeft, ik dacht >3 de max, of zit ik er naast?

Deel Deze Pagina