1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
  2. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    @ Pam en heel oud!!!! Leuk die rups idd......
    Ons kamertje is aquablauw, limegroen en creme..... zal effe foto spammen was ie nog niet af hoor...

3. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
  4. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
  5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Mooi allemaal dames!

Wij hebben nog niks komt in t najaar wel hoor alle tijd om ideeen op te doen :)

Hier dagje vrij. Me auto moet naar de garage er wordt een nieuwe koelkast gebracht en ik val vanavond van 5 tot half 11 ff in op me oude groep. Lang geleden dat ik in de avond heb gewerkt hopen dat ik t een btje volhou :)

Jullie nog wat bijzonders doen vandaag? Behalve NUBs bekijken hahaha

x

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier helaas een poets dag. Al gesport vanmorgen,boodschappen gedaan. Zo even met de honden naar het park. (ze stuiteren) en daarna flink aan de poets.

7. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    Goedemorgen meiden!!

@ Namen, wij zijn er al uit over een jongetje, maar een meisje levert hier aardig wat gevechten op haha!

@ kamer, die van ons wordt grijs/wit.. Ben helemaal gek van winnie de pooh en nu hebben ze bij de babydump (en vast ook wel bij andere winkels) de grijs/witte serie!!! JOEPIE!! haha!
    Mijn schoonzusje heeft de grijs/witte Nijntje serie.. Ook mooi!!

@Mw21, succes vanaaf meid!! Anders maar een paar uurtjes de oogjes dicht vanmiddag :p

8. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Goede morgen!!

Inkerbell. Leuk kamertje! Heeft de kleine meid nu al een andere kamer?

mw. Suc6 vanavond, juist weer leuk om op je oude groep in te vallen, toch? Blijf jij je hele zwangerschap op dezelfde groep werken? (i.v.m. veiligheid?) Inderdaad wat vaddie zegt, neem vanmiddag lekker je rust.

Missme. Heb jij even mazzel, had inderdaad de serie gezien bij babydump!

Vaddie. Zo.. jij bent al lekker bezig geweest op de vroege ochtend. Nu lekker aan de poets.. is dat omdat het moet of spelen de hormonen op? ;) Suc6!

Hier lekker uitgeslapen. Ging vanmorgen vroeg naar de w.c en toen zei vriendlief, he je krijgt nu echt een buikje :D Op zich voel ik dat natuurlijk zelf wel maar ik verberg m nog erg:) Van mij mag 'ie nu snel groter worden!!
    Om 15uur moet ik werken tot 23uur. Tot die tijd niet teveel doen want anders ben ik al vroeg aan het gapen.
    Straks wel ff aan de strijk denk ik.

9. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Oja.. ben net wakker zit alleen maar dit verhaaltje te typen en ik heb nu al last van mijns stuitje?!! Herkenbaar voor iemand?

10. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    ha meiden, spannend... deze maand gaan een aantal van ons als het geslacht weten..... blijft toch een bijzonder moment!!!!

heel stom, maar bij mijn dochter met de 20 weken echo was ik zo gefocust op het geslacht, waar ze pas op het laatst naar keek, dat ik de helft niet mee kreeg wat zij daarvoor allemaal zei...

hopenlijk nu dus met 16 weken al het geslacht weten:D:D...

namen: als het een jongetje is heeft mijn vriend zichzelf het recht gegeven om de naam te beslissen... (gelukkig zit er 1 bij die ik ook erg mooi vind) er zat in zijn rijtje ook een naam van een ex van mij... dat vond ik een minder goed idee...:)

mijn dochter heet Ilja-Lena, deze naam heb ik zelf samen gesteld en in combinatie heb ik hem nog nooit gehoord...

het volgende kindje zal dus ook wel een aparte naam krijgen...

nou meiden, ga zo mijn 24 uurs dienst in... dan zondag weer en dan eindelijk 3 weken vakantie!!!!

fijne dag allemaal:)

11. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    o, ja kamertje...

mijn dochter had een kamer met thema schaapjes, alles fucia roze en wit...

volgende kindje krijgt dus haar kamertje en als het een jongetje is zal ik de roze accesoires wel even weg halen:D

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Jup, helaas wel! ;) bij mij begon zo het bekkenprobleem, vooral pijn aan mn stuitje.. later kwam pas mn schaambotje erbij wat flink pijn ging doen. maar omdat t bij mij na mn bevalling pas begon plotseling weet ik niet hoe t "normaal" gaat..

Ik zou wel zeggen, denk erom.. gewoon als je t erger voelt worden stapje terug doen en als je twijfelt omdat het niet goed voelt, meteen ff fysio bellen.. zij kan bepalen of het BI is of niet en eventueel misschien wel wat voor je doen voordat het erger wordt!

Soms kan je er niets tegen doen heb ik begrepen maar gewoon maar doorlopen en denken "oh tis maar pijn" (dat doe ik normaal dus altijd :)) dat is t slechtste wat je kunt doen! das vragen om ellende.. ;)

13. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    wow meiden, even snel tussendoor!
    Wij hebben een meisjesnaam.. 5 min geleden bedacht, en nu goedgekeurd door manlief.. haha heerlijke friese naam!! Dit wordt hem definitief!! Ben zo blij :D haha

14. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    hallo :D

wat zie ik mooie kamertjes voorbij komen! Hier nog helemaal niks gekocht o.i.d. komt na de vakantie. Wel weet ik al welke kinderwagen ik wil :D

Vandaag en morgen nog lekker relax, en dan zondag op maandag op vakantie :cool: Heb er heel veel zin in. Elmo (onze hond), gaat ook lekker mee :) En dan de 22e gelijk een echo in het ziekenhuis, en in de tussentijd hoop ik dan ook bericht te hebben van groningen, voor de 16 weken echo :)

15. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Pam. Tja.. zo'n iemand ben ik ook. Vooral door blijven lopen. Maar vind nu al dat het zeer doet en het voelt naar aan. Als dit doorzet geef ik het wel aan. Vind het nog wel vroeg voor BI maar ja, ieder lijf reageert anders op een zwangerschap!

Missme. Fijn dat je een naam hebt!!

Mausyi. Dat is een mooi vooruitzicht, lekker op vakantie! Wat voor 'n kinderwagen heb je uitgekozen?

Dommel. Mooie naam voor je dochter! Hopelijk heb je toch een beetje inspraak als het een jongen is want de naam van je ex lijkt me ook niets! ;)

16. jodeli

jodeli Actief lid

27 apr 2011
    152
    0
    16
    Ik vind hem zo laag.... verder kan ik op dit moment niks bedenken hihi maar goed. misschien moet ik er even beter naar gaan kijken. Weet dat we het niks vonden toen ik met mijn zus naar wagens ging kijken maar ja dat is ook alweer bijna 6 jaar geleden dus zal wel het een en ander verbeterd zijn hahaha.

We weten nog niet wat het is maar vinden deze kleuren ook bij een jongetje passen. We hebben het aankleedkussen van ziggy zebra en daar zit ook roze en blauw in. Als het een meisje is doen we dus meer met roze en is het een jongetje meer met blauw ;)

Das een goeie..... hebben eigenlijk alleen bij de buzz gekeken maar werd verteld dat die veel onderhoud nodig had. Komt bij dat ik geen kracht in mijn handen heb en die wagen met geen mogelijkheid in mijn eentje ingeklapt kreeg...... volgende keer maar eens naar de speedi gaan kijken!!

@namen: pfffffff daar zijn we nog laaaaaaaang niet uit hahaha ik denk dat we allebei maar gewoon een lijst moeten maken e ndan hopen dat er een naam op beide lijsten voor komt hahahahaah

17. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    meiden ff ego..

had vorige week een brief binnen gekregen dat er antistoffen in mn bloed waren gevonden en dat ik nog eens moest prikken..

nu heb ik dus de antistoffen Jk(a), die niet ernstig is, en de antistof Wr(a), die wel ernstig kan zijn als ie via manlief bij mij is gekomen...

iemand ervaring mee? weet dat t het bleod van de kleine langzaam kan afbreken waardoor kleine geboren kan worden met bloedarmoede maar in hoeverre dat gevaarlijk is weet ik niet. ben ook niet gebeld voor uitleg ofzo :( .

Manlief moet nu zo snel mogelijk ook bloed prikken zodat ze kunnen zien of t bij hem vandaan komt en wat voor bloedgroep onze frum waarschijnlijk zal hebben..

18. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Trishka. Balen van dit nieuws! Heb er totaal geen verstand van dus kan je er niet verder mee helpen. Wanneer laatje mannetje zijn bloed prikken?

19. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Woehoe!!! Net trotse tante geworden van een gezonde jongen!!! Hij heet Vince en weegt 8 pond! Ben zooooo blij!!! :D:D:D

20. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    @Soepkip
    Tot nu toe zijn alle zwangere vrouwen bij mij op de groep gebleven. En we staan tegenwoordig met zijn 2e dus met dreigende agressie ben ik weg haha alarm op zak dus komt goed.
    En als ik het echt niet vertrouw kan ik altijd ergens anders heen
    En het is nog wel de doelgroep waarbij je tot het einde vol kan houden dat je gewoon dik wordt :p
    Vooral in de winter straks gewoon dikke trui aan

Ff invallen op oude groep is wel leuk maar heb afgelopen week veel last van me onderrug en liezen, weet niet of dat ook me bekken zijn maar vooral na veel lopen merk ik t. Daarom zie ik een beetje op tegen vanavond.
    Ga denk ook wel aangeven dat ik dat straks niet meer ga doen, heb daar 0 uren contract maar loop er nu toch zo'n 1 dag in de week komende maand

Deel Deze Pagina