1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    He wat gaaf, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

2. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Fijne vakantie!!

3. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    @soepkip, gewone foto gemaakt en bewerkt in fotoshop ;)

4. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    goedemorgen.

Inkerbell fijne vakantie.

Zo ben nu ook 2 weken alleen. Mijn man is vanmorgen vroeg naar Singapore vertrokken en komt pas over 2 weken weer terug.

Dinsdag dus de 2e poging voor nekplooimeting en dan gaat mijn moeder mee.

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Spannend Miron!

Is je man vaak lang van huis?

6. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    nee normaal gesproken maar 1x per jaar voor een cursus.
    Dit jaar is echt extreem met reizen voor het werk en ook allemaal in een korte periode.

als hij over 2 weken op zaterdag thuis komt moet hij op dinsdagavond weer weg om pas op vrijdag avond thuis te komen. maar dan hebben we ook 3 weken samen vakantie.

en ik meteen gezegd oh jee als er iemand van het werk belt of mailt met een of ander verzoek wat je in de vakantie moet doen want dan krijgen ze met mij aan de stok. hihi.

normaal gesproken vind ik het niet zo heel erg als hij een paar uurtjes in de vakantie moet werken maar omdat hij nu zo veel weg is geweest vind ik dat ze het maar moeten respecteren dat wij vakantie hebben.

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Mausyi: gaaf gedaan met die foto zeg!!!

@Miron: snap ik dat je dan lekker vakantie wilt, echt zonder werk! lijkt me geen moer aan 2 weken achtereen zonder je mannetje..

8. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    nou zoals het de afgelopen tijd is gegaan is er weinig verschil in te merken (behalve de weekenden natuurlijk)

Omdat hij dus zoveel weg is geweest op het werk loopt hij daar nu ook achter dus om het werk nog een beetje bij te kunnen houden werkte hij s'avonds dus ook nog een paar uurtjes.

maar ja daar komt binnenkort ook weer een eind aan.

Wel positief van zijn werk is dat hij heel flexibel is als er dan iets is bijvoorbeeld een echo of een bezoek aan de verloskundige gaat hij altijd mee.

9. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Miron. Fijn dat jullie straks lekker vakantie hebben! Jullie gaan niet weg begrijp ik? Mijn mannetje was ook eerst veel weg voor zijn werk, soms 1 of 2 weken en alleen de weekenden thuis. Moest juist weer wennen toen hij weer iedere dag thuis was.. :)

Meiden! Ik heb net de zwangerschapsstreep ondekt!! Hij loopt tot mijn navel, je ziet hem heel licht. Vriendlief kon het bevestigen. Was even bang dat het van mijn ondergoed kwam maar dat komt niet zo hoog ;)

10. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ja kan me heel goed voorstellen dat je moet wennen als je man weer veel thuis is.

En jawel we gaan lekker 8 dagen naar Mallorca.

ik heb nog niet gekeken of de zwangerschapsstreep er al is straks maar eens effe kijken

11. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Mijn lief ging bijna knock- out daar.

"Nee ik wil-het-niet-zien-wil-het-niet...." En dan wordt ie al slapjes en...

Hahaha

Maar hij is dan ook wekelijks dankbetuigingen aan het uiten voor dat ik wel die helse punctie, al die prikken en onderzoeken heb ondergaan:)

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Even bijlees en bijschrijftijd

Babaylove, van harte gefeliciteerd met je nieuwe neefje!

Miron, ik zit ook heel erg te twijfelen over het plankje...
    Ik denk dat mijn dochter er twee tellen op blijft staan er er dan gewoon af gaat....
    Ik twijfel dus over de oplossing draagdoek/buggy
    of duowagen??

Bloedprikken, oei daar moet je bij mij ook niet mee aankomen.
    Vroeger moesten er drie mensen mij beethouden voordat ze me konden prikken.
    tegenwoordig, nu ben ik véél ouder :D, maar helaas niet stoerder :(. hang ik huilend achter mijn moeders rug....
    Ik moet met 26 weken weer en ben er nu al weer mee bezig...
    Hierdoor heeft het ondermeer ook zolang geduurd voordat wij besloten om zwanger te proberen te worden.

Mausiye, leuk die foot zo :D:D

iNkerbell, fijne vakantie meid!!

Ik ben gisteren heel goed geslaagd voor zwangerschapskleding.
    Een rokje, een spijkerborek en 2 shirts!
    Bij Prenatal waren er kortingsstichers en ik heb alvast en flssenset gekocht :D 15% eraf, is toch mooi meegenomen :)

Fijne dag allemaal!

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Geen zwqngerschapsstreep maar wel heel veel blonde haren haha valt echt op!

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mw21: hier ook veel extra haar. Helaas wel heel donker. (en natuurlijk daar waar je het niet wil hebben, extra dik en donker)

Streep: die zal bij mij nog wel even uitblijven. Eerst maar eens een buik krijgen. :)

Buikspieren: merk wel dat er veel gebeurd daarbinnen. Soms zijn mijn buikspieren zichtbaar! (ondanks mijn flinke speklaag)
    Voel mijn baarmoeder ook regelmatig tegen mijn buikspieren aankomen.

15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Over dat haar.. hebben jullie ook t idee dat t haar overal sneller groeit en meer is? :)

Vind het op het moment niet bij te houden! zeker omdat ik niet goed tegen scheren kan op een bepaalde plaats ;) verschrikkelijk..

16. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hier geen veranderde haargroei.. nergens. Hoofdharen vallen alleen niet uit maar heb begrepen dat het na de zwangerschap meteen uitvalt ;)

Nu alleen een lichte streep, die vanmorgen opeens opviel. Vond het wel leuk eigenlijk :D

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Uhuh en dan niet schrikken als je paar maandjes na je bevalling ineens je hele handen vol met haar hebt omdat je er even doorheen ging :$:$:$

Dat deed ik dus wel :)

18. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Stomme hormonen ook!

19. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hier ff een paar uurtjes geslapen.. heerlijk! En lekker vast ook, heb het gevoel dat ik nog door kan slapen.
    Zo hamburgers eten en op naar de kermis.. de laatste avond in een dorp vlak bij mijn huis. Ben benieuwd hoe ik het ga vinden, zwanger en nuchter tussen de dronkenlappen. Ik hou ook wel van een borreltje... maar nu natuurlijk niet!
    Ondertussen kan ik ook meegenieten van dance valley, dat zit hier ook niet ver vandaan.. je zal er maar kaartjes voor hebben met dit kutweer!

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Pffooeeee wat heb ik een ROTdag!

Vanmorgen kon ik niet meer slapen.. kleine man is al de hele dag vervelend (200 keer nee is niet genoeg en dan driftig doen als ik volhoud.. snel een glas drinken omgooien, achter de kat aan.. )
    Hij maakt t me heel moeilijk omdat ik vanmorgen na t stofzuigen eigenlijk al aan t eind van mn latijn zat en ik dan nog geen 2 sec. kan zitten of ik moet alweer opstaan en achter m aanrennen..

Hij wilde ook niet slapen vanmiddag dus hij was bekaf, dus ik met m spelen en m bezighouden en dan maar vroeg eten en vroeg naar bed he.. ben ik aan t eten belt mn moeder, met kutnieuws.. gaan een oom en tante van me scheiden.. vroeger logeerde ik daar ALTIJD tis praktisch mn tweede huis.. dus dat voelde ff heel naar.

Toen ging de kleine man weer lekker schreeuwen (hij schreeuwt dan echt hard, of t nou om aandacht is of verveling ofzo.. we weten t niet! maar we kunnen er ook niks mee behalve negeren zeggen ze :() dus ik denk, hop je bent klaar lekker slapen dus! al was t half 6 dan maar wat vroeger een dagje..

En nu.. net. slaapt ie EINDELIJK. vanaf half 6 alleen maar een krijsend kind dat niets wil.. had al warme melk met anijs gemaakt voor m, troosten, knuffelen, ff skypen met opa en oma.. en nu net na een paracetemol, gengigel en wat drinken heeft ie t opgegeven lijkt t.. msischien toch last van kiezen? ;) (voelde ineens dat ze doorkomen, volgens mij 4 tegelijk!)

Sorry als ik klink als een klagende mama hoor.. :$ maar dit soort dagen zijn lichamelijk ZO zwaar voor me en daar baal ik dan zo van.. ik kan dan gewoon niets meer met m en alles doet me zeer..
    maar hoort erbij he :D ben nog steeds superverliefd op mn ventje hoor!!:D:) vind t gewoon zo erg als ie zo verdrietig en boos is.. :(

Deel Deze Pagina