zo das idd vroeg!! hier ook pas in de 7e maand dat ze contact opnemen en langskomen geloof ik.. Maar was hier een heel simpel en fijn gesprekje toen hoor! ze heeft even de babykamer bekeken omdat ze dat leuk vind en wij trots waren over hoe t werd of was geworden (weet niet eens of ie al af was) verder controleren ze niks tegenwoordig.. Dus idd eerder langskomen kan dan ook. Zooooo ik heb me hier toch een knallende koppijn!!!! heb ff wat papieren uitgezocht want morgen komt iemand ff wat dingen bespreken betreft hypotheek enzo.. (willen t anders gaan doen misschien) maar jeeeeetje! AU! ik ben ook mooi gestopt.. Volgens mij heb ik t nodige wel gevonden en anders pech! haha Straks lekker tompouchen eten door mn paps zelf gemaakt!! ooooh heb er nu al zin in hihi
hmmmmm vriendlief is nasi aan t opbakken met kipsate en t ruikt LEKKER hierzo.. heeeeeerlijk! Moet ook even kwijt dat ik zon heerlijk dagje met mn zoon heb! hij is de laatste tijd (eigenlijk bijna altijd) best moeilijk. moeilijk tevreden te houden of gewoon puur boos en driftig. ook blijft ie dingen doen die hij niet mag en zelf spelen zat er buiten de box gewoon niet in, niet erg hoor.. daar is ie een dreumes voor maar het sloopte mij wel lichamelijk! En vandaag? hij was supervroeg wakker maar na even spelen en eten lekker terug en de hele dag is ie eigenlijk al gewoon lief aan t spelen en aan t lachen! kheb lekker kunnen stofzuigen en stoffen en we hebben echt lekker genoten samen! en ineens ging ie bij me hangen en leek ie moe dus ik doe m naar bed, wat de laatste tijd pas lukt als ie ECHT bekaf is en omvalt dus ik ging ervanuit dat ie zou gaan krijsen en ik m er uiteindelijk weer uit kon halen. Maar nee, hij is heerlijk ff gaan slapen! zo in een keer.. Kan daar zo van genieten gewoon een dagje zonder strijd en gewoon leuk! mag ook wel s genoemd worden toch?!
Nou zeker wel! maakt de lichamelijke kwalen een stuk makkelijker te behappen! De nasi is op (oooh wat was die kipsate lekkerrrrrr) en zoonlief wordt nu naar bed gebracht door zn papa dus ff uitbuiken en dan aan de koffie met wat lekkers.. aaaaaahhh wat is t leven soms ook gewoon lekker he!
ego ""zo mooi... baby voel ik nu zowel van binnen als van buiten... zo schattig, hele kleine schopjes..." Mmmm... wordt er helemaal blij van....
Ik denk ook echt dat ik de kleine voel.. weet t eigenlijk gewoon zeker, dat gevoel herken je meteen! Maar van buiten al voelen? das wel erg snel! gaaf hoor.. ben benieuwd wanneer vriendlief t zal kunnen voelen.. helemaal zin in kunnen we t eindelijk wat meer delen..
eten: helaas weer last van mijn buik en een flink opgeblazen gevoel. Dus alleen twee boterhammen met een eitje op. Zo even gezellig naar een vriendin en op tijd naar bed. (in theorie dan) Ben gesloopt.
mijn vriend voelt het ook nog niet, maar die heeft ook minder geduld... ik zit de hele tijd met mijn hand op mijn buik en dan voel je zo af en toe een klein tikje tegen je hand...
Ik zat bij mn zoon ook ALTIJD met mn handen op mn buik.. vond dat zo leuk.. zeker toen mn buik helemaal ging bewegen.. te leuk! *gaat vanaf nu constant met dr handen op dr buik zitten natuurlijk..* s kijken of ik t daar ook voel.. want wat ik voel voel ik al weken dus t moet de beeb wel zijn.. toch
succes... hopenlijk mag jij ook het geluk voelen! ik ben erg dun van mij zelf en kan dus ook mijn hele baarmoeder voelen, dit loopt tot net iets onder mijn navel en daar heb ik mijn hand dus op tijdens tv kijken nog een weekje en dan heb ik een pret echo... hopenlijk mogen wij dan ook even tussen de beentje kijken.... spannend!!!
mijn dochter loopt trouwens de hele dag tegen mensen te zeggen dat ZIJ een baby in haar buik heeft (net 2 jaar) dus inmiddels weet de hele buurt het nu ook
nu al onder je navel??? Misschien omdat t de 2e is? Die van mij komt 3 vingers boven me schaambot uit
De vlos zei vanmiddag tegen mij dat je baarmoeder met 20 weken bij je navel is... Dat is wel een hoge dan idd... Overigens--> Wat een toffe vlos was dit! Klikt helemaal!!!!
Super!! en zo hoort t!! @Mw: ja bij een tweede kan t veeeeel sneller gaan! ook liep bij mij de vorige keer de baarmoeder flink voor al voor een eerste en scheeltje t soms ook 2 tot 4 weken. (met een week of 12 op schema voor 16 weken dacht ik! ) Ben benieuwd of ze mn baarmoeder nu wel kan voelen want ik heb echt t idee dat ze of gewoon niet goed gevoelt heeft de vorige keer of dat ie erg naar achter ligt ofzo.. want ik kan me niet voorstellen dat ie niet al veeeel hoger zit..
Dommel. Wauw! Ik ben jaloers!! Fijn dat je je beebje al kan voelen, geniet er lekker van. MariaC. Het is dus een goede stap geweest om naar een andere verloskundige te gaan, heb je nog wat gehoord van die heks? Hier druk dagje gehad.. bij ouders gegeten en toen zat ik ook even op ZP. Toen zag ik een tas bij het topic ''show je tas'' en die vond ik zo leuk dus vroeg waar ze m gekocht had. Tien minuten later kwam vriendlief ook en toen zei ik kijk die wil ik. Hij zegt oke is goed, bestel m maar.. Ben zo blij Eindelijk weer een tas erbij. Heb een tassentick gehad maar dan wel alleen goede/ merk tassen en het liefst een beetje bijzonder. Dit is een hele vrolijke! Hoop dat ie snel binnen komt.