1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    wat een prettige vriendlief heb jij...:D

zo snel gaat dat hier niet helaas...

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    ach hou op, ik heb een tassen, schoenen en bikini tic haha!

bikini's zit ik al op 28 :p

3. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Mijn lief heeft afgebeld en ze vroeg of we nog behoefte hadden aan een gesprek.
    Nou nee dus.

:D

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    mw. Zo he! wat een verzameling.. haha!

MariaC. Netjes afgehandeld zo toch.. Nieuwe ronden nieuwe kansen!

Morgen nog een dagje vrij en dan aan mij de schone taak om alles uit te zoeken boven. We hebben 2 lege kamers waarvan er 1 half vol staat met spullen. Ik heb zin om alles weg te gooien dus daar ga ik morgen gebruik van maken ;)

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Jeetje wat een verzameling bikini's. Hier afgelopen week met pijn en moeite een nieuw badpak gekocht. Hou echt niet van winkelen. En als handtas..... heb ik een rugzak. Schoenen: sportschoenen of crocs. :)

Net gezellig bij een vriendin geweest. Ze schrok nogal toen ik vertelde dat ik gisteren dik 4 uur heb lopen huilen omdat ik me zo rot voelde. Is namelijk echt helemaal niks voor mij.

6. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    heb met je te doen vaddie, wat hielp toendertijd om je beter te doen voelen?

7. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Oh Lieve Vaddie!
    Echt klote dat je je zo kut voelde!!!

Excuse my language

8. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Fijne dag allemaal!
    Kga weer aant werk.en heb gesprek met me leidingevende over wat ik ga werken en me verlof etc. Vind spannend! Wil heel graag maandag en dinsdag werken maar dat willen alle moeders :)

Duimen jullie?

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mw, mijn duimen draaien. Succes!

Vandaag een rustig dagje. Heb last van mijn bil/bekken... Het begint al snel.....
    Even kijken wat het weer doet, anders misschien nog wel even naar de diertjes.

Fijne dag allemaal!

10. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Zo ben al effe wakker dochter wilde na 6:30 niet echt meer slapen maar heb haar nog een beetje rustig kunnen houden tot 7:45.

maar aangezien ze gister pas om 10 uur in bed lag is ze een beetje vervelend. Dus dalijk maar even kijken of ze terug naar bed wil

11. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Soepkip: 1,5 jaar gesprekken met een psycholoog en anti-depressieva heeft er toen voor gezorgd dat ik me weer goed ging voelen. Nogal heftig dus en dus meteen de reden dat ik het niet weer zo ver wil laten komen.

@Mw: tuurlijk duimen we.

@Miron: en ik vind dat ik heb uit kunnen slapen. tot 7 uur. hahahaha

Hier vandaag een drukke planning. Poetsen en ook al diverse dingen inpakken.

12. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    mw. Hoe is je gesprek afgelopen? Fijn dat je nu al weet hoeveel en wanneer je wil werken. Ik weet nog niet hoe ik het allemaal ga doen en schuif het ook steeds voor me uit om een soort van planning te maken..

Vaddie. Dat is niet niks, anderhalf jaar medicatie en gesprekken met de psy. Sterkte!

Hanna. :( loopt deze zwangerschap nu precies het zelfde als bij Svinthe? Hier regent het bij tijd en wijle dus geen diertjeskijken weer..

zo.. ik heb de strijk weg gewerkt en ga nu verder met het uitzoeken, ben lekker bezig :D

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden,

Helaas voel ik de misselijkheid weer opkomen :(
    Ik ben er echt even klaar mee..
    Sorry voor mijn geklaag.....
    Mijn bil/bekkern doet ook zeerder dan gisteren.... BLEH!

Werken, ik blijf gewoon de dagen werken die ik nu al doe als alles goed gaat.
    Dus ma-di-vrij. Lekkere dagen, want woensdag en donderdag heb ik mijn doordeweekse weekend :)
    Zelf ervaar ik het als prettig om 2 dagen achter elkaar vrij te zijn ipv één op en één af. Scheelt een hoop geregel in mijn hoofd op de eerste vrije dag.

Miron, is je dochter nog gaan slapem??

Vaddie, goed bezig zeg!!! Ben je bezig in de babykamer?

Soepkip, ook al zo aan het opruimen :D
    Lekker hoor!

Deze zwangerschap lijkt wel heel erg op de vorige inderdaad.

Zo, nu nog even wat schoolwerk gan doen!

14. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Hallo allemaal,
    Vaddie, ik vind het goed dat je nu in ieder geval tijdig ingrijpt, voorkomen is beter dan genezen zeggen we altijd maar he...Ga lekker van je vakantie genieten!

Hanna, die combinatietest was al weer een tijdje geleden, 3 weken (volgens mij was jij toen nog lekker aan het vakantievieren), en nav die test ben ik doorverwezen naar een gyn. Hij vond de uitslag niet zo negatief (downsyndroom is een kleine kans, het was meer dat trisomie 13 en 18 slecht uit de test kwamen). De gyn heeft een speciale hoofdecho gemaakt, e de uitslag daarvan was goed. Hij zag geen verdere aanleiding voor vruchtwaterp. en vlokkentesten en verwacht mij gewoon weer met de 20 wk echo (wel wilde hij graag dat ik dat in t ziekenhuis kom doen en niet bij t echobureau). Dus daarna gerust gesteld en heb daar nu ook geen stress over. Als bep dingen niet in orde zijn, zal t aan t licht komen bij de 20 wk echo, en voor nu geniet ik er gewoon lekker van! Een hele zwangerschap in de stress lijkt me ook niet ok. Heb ook van tijd tot tijd bloedverlies en zelfs dat kan ik naast me neerleggen, dus ja, ik heb er wel vertrouwen in, dat de kleine spruit gezond en wel op de wereld wil komen :)....
    Hoe is t met jou, is de misselijkheid al weer een beetje verdwenen??
    En hoe was t om weer op school te zijn? kan me nog goed herinneren dat je aan t begin van de tig weken vakantie stond. En nu is t al weer voorbij. Moet je nagaan hoe snel de tijd gaat...

@Pam, wat heerlijk dat B een dagje extra lief was voor zijn moeder. Kan me voorstellen dat het echt een aanslag is op je lichaam.

Hier ook bijna vakantie... heerlijk kan ik eindelijk weer eens gaan zien hoe een zon er ook al weer uit ziet. Kan niet wachten!

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Anne, oh dat stuk had ik inderdaad gemist.
    Gelukkig geen aanleiding dus voor verder onderzoek.
    Waar ga je heen op vakantie?

Ja mijn vakantie zit er weer bijna op helaas.
    Dinsdag ben ik ee dagje naar school gegaan om de boel op orde te maken samen met mijn duo collega.
    Vandaag moet ik nog een paar handelingsplannetjes maken, want we beginnen gelijk goed hebben we besloten :)
    Ik heb er wel weer zin in. 2 keer 8,5 week en dan begint mijn verlof :D:D
    tot 20 mei dus dat gaat hem wel worden he?

de misselijkheid is een komen en gaan. Soms denk ik dat ik het lek boven heb en het volgende moment is het er weer. Erg vervelend. Maar goed, niks aan te doen. Ik heb nu het tweede soort pilletje, maar die doet ook niet zoveel. Rustig wachten tot februari zal het voor mij worden.
    Ook dit keer vliegt de roze/blauwe wolk een heel eind aan mij voorbij....

16. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Hanna: nee gewoon in huis. Gaan zaterdag op vakantie. Dus druk bezig met wassen zodat de kleding daarna de caravan in kan en alles poetsen en verder inpakken enzo
    Hier ook niet echt een roze wolk. Niet omdat lichamelijk echt iets mankeer. Maar gewoon omdat ik niet lekker in mijn vel zit.

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vaddie, erg vervelend dat je je zo voelt.
    Wellicht doet de vakantie je wel erg goed!
    Weet je, in het begin is zwanger zijn soms moeilijk ivm misselijkheid of onzekerheid. Het wordt leuk(er) als je de baby gaat voelen. Of dat is iig mijn ervaring.
    Knuffel van mij en doe rustig aan he?

Waar gaat de reis naar toe?

Zo, net een paar hele mooie handelingsplannetejs in elkaar gezet voor kindjes die wat extra hulp nodig hebben in de klas. Goed gelukt al zeg ik het zelf! ;)

18. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik heb deze maar besteld, kan m altijd terug sturen als het niets doet......
    @Vaddie, goed dat je op tijd herkent dat het niet goed gaat. Goed op jezelf letten en goed voor jezelf zorgen he?! Fijne vakantie alvast :D

@Hanna, jee je was net wat minder misselijk en dan begint het weer. Pff lijkt me geen pretje om zo zwanger te zijn.

Ben sinds deze week weer 2 ochtenden aan het werk, in september weer een weekje vakantie, samen onze trouwdag uitgebreid vieren!

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    AnneThamar, fijn dat je weer voor twee ochtenden aan het werk bent en zo met een vakantie in het vooruitzicht gaat dat zeker wel lukken he?

20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hanna. Goede voorbereidingen gedaan, altijd prettig om weer even in te komen voordat de schoolweken weer beginnen. Helaas geen gekleurde wolk voor jou, maar straks wel een enorme wolk van een dochter/ zoon in je handen! ;)

AnneThamar. Fijn dat je weer (gedeeltelijk) aan het werk kan!

Hier net even onder de zonnenbank geweest, dat was wel weer even nodig. Mijn huid is onrustig en van de zon gaat het altijd beter maar ja de zon?? die is er niet he..
    Dan maar op deze manier. Ben korter geweest dan normaal en onder een lichtere bank. Normaal kan ik lang en onder de zwaarste bank.
    Toch wel vreemd om er onder te liggen met de wetenschap dat je een kindje in je buik hebt, gelukkig kan het geen kwaad moet alleen opletten voor zwangerschapsmasker.
    Straks bij Schoonpa en ma eten en kado langs brengen. Daarna voor de ALLERLAATSTE keer MvM urine wegbrengen... :D
    Wat een opluchting, ben dr helemaal klaar mee!!

Deel Deze Pagina