1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    dommel pff succes, hoop dat t een beetje meevalt uiteindelijk!

pam, hoop dat je volgende week goed nieuws krijgt van de hypotheekadviseur..

Hier: ..... helemaal op een roze wolkje.... :) :)

WE KRIJGEN EEN MEID! WHAAAAAAAAAAAA

ik nog 3 keer nagevraagd of ze t echt zeker wist, ja zei ze. heb wel een picca mee maar vind t daar niet zo duidelijk op te zien.

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Whaaaaaa wat goooeeeed!!! :D :D :D gefeliciteeeerd!

(ok ik zit al echt te zenuwen omdat de 22ste nog zo ver weg lijkt, dat is nu NOG erger...... :))

3. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Trishka. Wat super leuk voor jullie! Gefeliciteerd!!! :D

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Trishka: Gefeliciteerd. Leuk, een meisje

@Dommel: succes in het ziekenhuis.

@Pam: hier kook ik. En ik kook zo goed dat we zo lekker naar de griek gaan. :)

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Wuhahahahaaaaa Hier wordt er straks shoarma gebracht..... :)

6. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Dommel. Dat is even schrikken! Ben benieuwd naar de afloop..

Hier gewerkt en net boodschappen gedaan voor t hele weekend, ben kapot! Nu een (gezonde) maaltijd koken en er lekker vroeg in vanavond. Hopelijk trek ik nog wat bij want het is nog vroeg!

Trishka. ben benieuwd naar je foto's! Leuk een meid na 2 jongens en een meisje*

7. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    nou, hier weer terug van het ziekenhuis... daar was de bloeddruk weer goed, zelfs weer aan de lage kant...

al mijn klachten worden veroorzaakt door juist de bloeddruk die laag is... waarom die nou ineens zo gestegen was kon niemand mij vertellen...

advies: "rustig aan doen en goed luisteren wat mijn lichaam aan geeft"

daar gaan we het dan maar mee doen...

bedankt voor het mee leven....

ik kreeg trouwens ook nog een bos bloemen thuis gestuurd van de ikea, met een kaartje beterschap! echt ongelofelijk hoe goed hun dit allemaal gedaan hebben... ga ik nog even wat leuks op bedenken om te bedanken...

heb wel nog een echo gehad... maar geen geslacht kunnen herkennen... vond het ook niet het gepaste moment om daar naar te vragen...

8. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Pampapilio. Bedankt voor je mooie woorden, dat doet met goed. (verjaardagen zijn van mijn neefje, moeder en broertje – wil ik niet afzeggen)
    Sterkte met je schimmel en houd je blaas in de gaten!
    En verschrikkelijk wat een verhaal van de hypo. Wij hebben ook spaar, wilde perse geen beleg. Heel gemeen dat hij jullie zo heeft bedrogen. Ik hoop voor die man dat je hem niet per ongeluk tegenkomt een dezer dagen… En ik duim voor een goed voorstel van deze nieuwe meneer!

Soepkip. Jij ook bedankt voor je woorden, ik weet wel dat we nog tijd zat hebben, maar toch kan soms even me aanvliegen.
    Wat heb je voor gezonds gekookt?
    En duim dat je energie nog een beetje terug komt. En zo niet dan gewoon lekker er aan toegeven, komt wel weer!

Vaddie. Lekker hoor, eten regelen bij de Griek. Altijd lekker zo voor de vakantie, dat er voor je word gekookt.
    En is je huis naar tevredenheid, prettig vooruitzicht hé om in opgeruimd huisje terug te komen.
    Ik wens je een hele fijne vakantie, geniet ervan!

Trishka. Wat leuk, een meisje. Gefeliciteerd!
    Hoe vind je man het?
    Heb het op de lijst toegevoegd.

Dommel. Heftig, denk aan je. Duim dat je geen vergiftiging te pakken hebt. Dat zou toch echt heel erg verschrikkelijk zijn.
    Goed dat je toch de vk hebt gebeld. En inderdaad slecht van je ha.
    Sterkte!
    (lees net je bericht, fijn dat je bloeddruk weer goed was. En te gek van de Ikea)

Marjanneke. Heb je het nog uit kunnen houden op je werk. Slaap maar lekker, dit weekend!

Meiden. Goed weekend!

Ik ga even een wasje wegdraaien en dan op tijd mijn bedje opzoeken! Tot snel

Liefs Lieve

9. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @MW: Jammer dat ze op het werk niet reageerden zoals je had gehoopt... Hopelijk komt er toch nog en goede oplossing! Fijn dat je de baby weer gehoord hebt! Als ie nu als zo druk is, krijg je nog wat te stellen, haha! Ik zou gewoon lekker naar die pretecho gaan! Of je het dan weet als er iets niet goed zou zijn of een paar weken later... Niet over nadenken, gewoon lekker naar je beebje gaan kijken!

@MariaC: Wat vervelend dat je met nierklachten zit! Hopelijk slaan de medicijnen snel aan, zodat je er minder last van hebt!

@Lieve: Heb beetje hetzelfde hoor! Lees wel mee, maar heb niet altijd de puf om te reageren. En ook ik heb er soms last van dat het allemaal zo druk is, waardoor je niet kan doen wat je eigenlijk zou willen en geen rust in je hoofd hebt. Maar het komt allemaal goed meis! Wel een fijne vakantie gehad?

@Pam: Wat een kl**tzak, die kerel! Snap dat je hem wilt wurgen! Hopelijk kun je je hypotheek snel omzetten, zodat je je hier geen zorgen meer om hoeft te maken.
    Hier ook al bij HA geweest ivm schimmelinfectie. Had hij zo gezien, hoefde niet lang te kijken, haha! Heb al zalfkuur gehad, daarna nog niet over en nu nog een keer de kuur. En anders moet ik weer terug. Is wel lastig! Hoop voor je dat het dit is en geen blaasontsteking!

@Dommel: Wat een blunder van de artsen zeg! Fijn dat de vk zo adeqaat reageert en dat ze je nu echt goed hebben nagekeken! Hopelijk voel je je snel beter en inderdaad...goed naar je lichaam luisteren! Wat leuk van de Ikea! Echt netjes van ze!

@Trishka: Wat leuk, een meid! Gefeliciteerd! Lekker op je roze wolk blijven zitten!

@Vaddie: Fijn dat je je vakantie nog te goed hebt! Lekker gaan genieten met z'n drietjes!

@all: Ben nog steeds erg moe. Hoopte dat het nu minder zou worden, maar helaas... Ben vooral op vrijdag na een week werken helemaal kapot! Hebben dit weekend gelukkig weinig gepland staan. Morgen naar verjaardag van m'n neefje, onze kleine grote vriend wordt alweer 2 jaar. Heb een paar maanden bij m'n zus in huis gewoond, dus zie hem ook echt een beetje als m'n eigen kind. Zo'n heerlijk manneke! En 's middags gaan we naar de Babydump, gaan kamertje bestellen en maxicosi etc halen. Heb ik nu al zin in, eindelijk gaan we iets voor ons eigen kindje kopen! Buikje begint al goed te groeien, hoop alleen dat het niet nog heel lang duurt voordat ik ons mupke ga voelen. Daar kijk ik echt naar uit!

10. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
  11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Mooi fotootje maar idd errug klein zo! wat misschien kan is even uploaden in www.photobucket.com in de originele grootte en dan linkje plaatsen.

Of even in paint de foto van t witte uitknippen. en die dan opslaan en hier uploaden want zwangerschapspagina verkleint m automatisch waardoor je m dus nu niet groter krijgt :)

12. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Dommel. Pas goed op jezelf! Wat attent van ikea! waar kom je dat tegenwoordig nog tegen?!...

TJ82. Veel plezier vandaag, heb je al een kamertje uitgezocht? Het is inderdaad leuk om iets te kopen voor de baby, het wordt steeds echter zo! :D

Hier weer lekker vroeg wakker :( (lag er ook vroeg in) Straks even iets nieuws shoppen voor het festival. Heb wel al leuke positiekleding maar daar is m'n buikje nog te klein voor...

Fijne zaterdag!

13. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Sorry voor ego bericht, maar heb even een vraagje. Heb sinds gisteren een raar gevoel in m'n buik. Geen pijn, maar het gevoel alsof ik ongi ga worden, alsof ik ga vloeien. Heeft iemand enig idee wat dit is en of ik me zorgen moet maken? Bedankt!

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Heerlijk geslapen. Helemaal niet wakker geweest vannacht, dat kon ik me echt niet heugen :)

Trishka, gefeliciteerd... een meisje! Leuk hoor!

Dommel, jeetje wat een verhaal zeg. GOed dat alles nu is nagekeken.
    Mooie foto hoor!

TJ, soms heb ik ook wel een onbestemd gevoel in mijn buik.
    Beetje trekkerig, raar gevoel.
    Ik zou me geen zorgen maken hoor. Er gebeurt vanalles daarbinnen en alles moet "even"een nieuw plekje krijgen.

Fijne dag allemaal!

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Zou ik me geen zorgen om maken!! Heb dit best vaak hoort gewoon bij t groeiproces zegt me vk! Soms denk ik zelfs dat ik ga vloeien maar dan is t gewoon een lading afscheiding haha

16. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @TJ: samentrekken van de baarmoeder? (stress, drukte?) Bandenpijn?

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Phoe voel me soms echt een oud wijf!
    We hebben vandaag onze housewarming voor de families dus schat 50 man. Gisterochtend eerst gewerkt op de woning dus iedereen douchen etc dat was al zwaar daarna zonnenbank en nieuwe outfit gehaald(zal vanmiddag ff foto plaatsen) Daarna moeders en zus de tuin helemaal gedaan en ik alle spettertjes verf op een krukje van de glazen deuren afgeschrapt. Toen met zijn 3e voor 300 boodschappen gedaan. Kzat bij de kassa op een bankje uit te puffen toen we me vk tegen kwamen, erg toevallig!

Nou toen eten verder met poetsen en voor dat ik t wist was t 12 uur! Nou hebben geen bekken meer over!!
    Toch beter naar mijn lichaam luisteren...en vandaag wordt t nog 2x zo erg...

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Eeeeeeeeen goedemorgen dames! :)

En wat is t weer heeeeeerlijk vroeg! *gaapt* Papa is weer te werken (ochtenddienst) dus dan moet mama eruit en besluit Brayden dat om half 7 wakker worden heeeuul normaal is! :D haha

Dus zit met mn brakke koppie lekker op de bank..

T is weekend voor de meeste van jullie als het goed is, zijn er nog plannen? spannende avonturen? heeft er al iemand de zon besteld? ;)

TJ82: Ja hier nu een pillenkuur (naja 1 grote kapsule :p ) en de zalfkuur erbij voor de buitenkant enzo.. ben heeel benieuwd want ben de klachten wel zat nu! en dat vake plassen ook dus hoop dat t gewoon daardoor kwam..

Wat leuk dat je eindelijk lekker gaat shoppen voor de uk! heb ik ook helemaal zin in.. maakt t allemaal wat echter en vind ik wel een van de leukste dingen van de voorpret ;)

En gefeliciteerd met je neefje! ik weet hoe een neefje of nichtje als bijna je eigen kindje kan voelen dus dat is wel heel speciaal! lekker verwennen dus! :D

@Lieve: Heb even uitgerekend, vanaf nu dat ik dit typ heb je nog ongeveer 4008 uren voor je uitgerekende datum er is.. zeg dat je de helft slaapt heb je er nog 2000 over om je dingetjes te doen.. :) al zou je daar nog de helft van werken en op verjaardagen gaan heb je dus nog 1000 uur. klinkt best veel als je t zo zegt he?! :D

nou wij gaan weer ff terug erin.. zie net dat deze post al een hele tijd open stond..;):)

19. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    goeiemorgen!
    ff 3d foto van ons meisje showen:

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    aaaahhhh zoooo schattig!!! :D

Heeft dat echobureau waar je geweest bent het een beetje druk trishka? ;)

Deel Deze Pagina