Ha meiden, Net een tijdje naar het winkelcentrum geweest. Luiers gehaald voor de baby alvast. Een voorraadje aanleggen Verder heeft Svinthe boekjes uitgezocht bij de bieb. Vindt ze altijd zo leuk! Vanmiddag eten met onze vriendeneetclub. Dan weet iedereeen dat ik zwanger ben. Svinthe heeft haat "grote zus" shirt aan Trishka, wat een mooie 3d foto van jullie kleintje zeg! Erg leuk!
hahahaha, ja best wel van wat ik allemaal zag binnenlopen toen ik aan t wachten was tot manlief ons ophaalde hahaha, je kan altijd bellen natuurlijk, ze hebben twee vestigingen. ff googlen op 3dbabywatch .
Ja heb de site al gevonden maar staat zo weinig op! haha En nee ik moet braaf wachten tot dr papa (MAAR DAT IS MOEILIJK!!!! ) hihihihi
Haha.. ik was op een festival maar ben weg gegaan.. was toch niks voor mij Triska wat een mooie foto!! mw. Veel plezier vanavond... wat zal jij blij zijn als de gezelligheid weer vertrokken is heb je nog de hele zondag om bij te komen.. Luiers. Wilde van de week ook al meenemen, zag een actie 3 halen 2 betalen. Wist alleen niet zo goed welke? Beetje zonde als je 3 pakken newborn tot 5 kg hebt, daar zijn ze toch zo overheen?...
nou een pak gaat dr zo doorheen hoor hahaha, denk dat 3 ongeveer wel klopt, anders doe je 2 van maatje 1 en 1 van maatje 2?
Hallo meiden Ben weer terug van vakantie.... We hebben heerlijk weer gehad en heb genoten. Ben vandaag alweer 16 weken zeg..en ben gigantisch aan het opbollen. Moet nu toch echt een foto gaan maken van mijn buik. Ik heb op vakantie het pakje voor de beeb gekocht voor na de geboorte. Pakje van Lief wit shirtje met Puur er op en een rood gestreept broekje...... ga nu bijlezen
Luiers: onthouden dus. Actie is halen Hier aangekomen op de camping. Jammer genoeg staan we helemaal alleen op een veld. Foutje. Maar ja toen stonden we al. Lijkt verder een leuke camping
OH ik ga nu echt nog geen luiers inslaan hoor. Er zullen nog zoveel aanbiedingen langskomen. Vanmiddag naar een verjaardag geweest en omdat Sophie daarvoor niet wilde slapen heb ik haar al om 17:30 in bed gelegd. Ze is meteen in slaap gevallen. Ik ben benieuwd hoe lang ze dat gaat vol houden. Ben zo nu en dan al eens op markt plaats aan het kijken of ik een super leuk bedje voor Sophie vind en ik heb er nu toch eentje gevonden. een super romantisch hemelbedje peutersize Nu ben ik echt een held op sokken als het gaat om bellen en vragen wat ze ervoor willen hebben dus heb mijn schoonmoeder gevraagd of zei wilde bellen hihi. ze namen helaas niet op. maar ze bleef proberen. Heb er in de tussentijd ook al een bod op gedaan.
@Luiers: hier ongeveer in een jaar tijd nog nooit pampers voor de volledige prijs gekocht en Brayden kan alleen pampers hebben dus die aanbiedingen komen idd nog wel! en ik bedenk me, misschien is 2 pakken newborn en 1 maatje 2 dan idd wel slim want er is een babydoos (volgens mij de blije doos) daar zit een klein pakketje newborn luiers al in... @miron: ik ben een mailert! als ik wil weten wat mensen ervoor willen hebben mail ik altijd, is makkelijker om dan te zeggen als t me te duur is en kan altijd ff rustig met vriendlief overleggen haha bieden doe ik ook via marktplaats nooit, altijd via de mail.. word ik niet zo snel overboden en krijg je meteen reactie meestal
Ja pam mailen kan ook hihi. Maar ik hoopte op meteen goed bericht. Maar helaas moet toch nog effe geduld hebben. en dat is soms moeilijk zoals jij misschien ook wel weet
Hay meiden hier onze housewarming gehad pff!! Gelukkig veel hulp! En belachelijk veel voor de kleine gehad leek wel een babyshower! Ga niet weer een foto neerzetten schaam me bijna haha van speelkleden en speelgoed naar kleding en knuffels belachelijk! Morgen alles opruimen als ik nog kan lopen! X
Zo hier ook weer op. Dochter heeft van gister 17:30 tot 8 uur vanmorgen geslapen. dat was dus heeerlijk.
Hier ook een die gister erg moe was en er dus eerder in is gegaan en we zijn net een half uurtje wakker! is idd ff lekker soms! @MW: leuk toch! en tuuuuurlijk moet je wel een foto plaatsen waarom zou je je schamen voor wat je krijgt?! je had hier moeten zien wat we allemaal gehad hebben bij de eerste! Hier nu 1 babypakje omdat mn schoonzusje hoorde dat we nog helemaal niks gehad hadden...... vind t alleen een jongensshirt dus misschien gebruiken we die niet eens.. Ben wel benieuwd of we uberhaupt nog dingen gaan krijgen of dat t nu blijft bij kraamkadootjes
hahaha, hier ook niks gekregen hoor, nu weet nog niet iedereen t, de 27ste vieren mn stiefzoon en ik onze verjaardag dus daarna gaat t op t net, mn man zn zussen weten t nog niet, die zien we niet zo vaak. ga wel als mn mams uit de lappenmand is lekker met dr shoppen!
Zo wat een heerlijk weer is het vandaag. Wilde eigenlijk met mijn moeder naar een rommelmarkt maar dat gaat hem echt niet worden. Ik moet toch nog wat doen aan de was strijk en de afwas. Dus maar een filmpje opgezet. Heeft mijn dochter assepoester uitgekozen.
Past wel mooi bij t wassen en strijken! haha En idd, wat een ******weer weer!!! :x word er echt niet goed van.. ik zit hier straks nog te hopen op zon en dan is de hersft er al! Moet straks ff naar de verjaardag van mn oma.. wordt 84 geloof ik en dan vanmiddag gewoon lekker rustigaan.. Morgen en overmorgen heeft vriendlief weer middagdiensten wat inhoudt dat ik vanaf half 1 tot savonds een uur of 11 alleen zit.. dus maar ff verzinnen wat we dan gaan doen want we spelen nu al weken alleen maar binnen en dat wordt je op een gegeven moment ook echt zat
Hier ook ********weer. Hele veld, inclusief voortens staat blank. Zo slecht geslapen. Eerst waser een festival hier in de buurt wat ik mee kon zingen. Kon ik dus niet door slapen. Ook was mijn man zeer luchtig. En aangezien ik nog steeds erg goed ruik...... Ondertussen zat hij in mijn rug te prikken. Op een gegeven moment maar omgedraaid, dus met mijn hoofd bij zijn voeten gaan liggen. En omdat ik zonder extra kussen heb geslapen nu giga pijn in mijn rug. Val je rind half 3 eindelijk in slaap begint het rond 4 uur keihard te regenen.... Weer wakker. ( om 6 uur nog een) rond half 9 maar opgestaan. Man ligt nog heerlijk te snurken. Hondjes liggen ook op hun bed want in de voortens staat zo veel water dat het zo mijn crocs op loopt. Einde klaagzang