1 t/m 14 Februari Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Pomm, Jun 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Vaddie: Heeee bah! dat klinkt idd niet als een lekker begin van je vakantie! kan begrijpen dat je een rotnacht had en dat je t water goed zat bent!

Hoop voor jou dat t mooie weer eraan komt! ;)

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @Pam: lang leve buienrader. Volgens de voorspelling is en blijft het nu zo goed als droog. Zo de schep dus even opzoeken, kijken of we wat water de tent uit krijgen.

3. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha oke noucmisschien stal ik t vanmiddag wel uit en maak ff foto Wil t denk toch ff opruimen kga t niet nog 5,5 maand in op mijn kast laten liggen haha

Klig nog op bed en hoor vriendlief beneden opruimen *schaam*

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Pff.. Vaddie, waar je zin in hebt! :( Suc6 met scheppen!

mw. Ah.. neem het er lekker van! Vriendlief is niet zwanger en heeft geen last van z'n bekken toch?!

Hier schijnt de zon, voor zo lang het duurt.. Huisje is lekker aan kant, zo alleen nog de was ophangen en dan een late dienst draaien. Hopelijk is het lekker rustig!

5. Miron

Miron Fanatiek lid

Feb 6, 2009
    2,349
    106
    63
    Zo hemelbedje gekocht ik ben helemaal happy.

6. dommel

dommel Bekend lid

Oct 12, 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    ha meiden,

vaddie, dat klinkt inderdaad niet echt als een fijne nacht... hopnlijk vannacht beter...

mw21, wat leuk al die cadeautjes... lekker van genieten joh, ik merk wel dat het bij mijn eerste veel meer was als nu...:)

soepkip: werkse, hopenlijk een rustige dienst...

hier nog steeds klagen helaas, ben gelukkig niet meer zo duizelig, alleen nog met opstaan, bukken of snelle bewegingen, maar wel nog bizar moe, kan bijna niks uitvoeren of ik moet daarna weer en poos gaan zitten om bij te komen...

leuk! nu een vakantie week achter de rug... ik kijk morgen dus even aan en als ik mij dan nog zo voel ga ik mij toch ziek melden... ik kom nauwerlijks buiten en zou nu echt niet kunnen werken, dus volgens mij is dat even rede genoeg..

maar goed, wie weet (hoop, hoop) voel ik me morgen super goed en is het niet nodig...

vrijdag vertrekken we voor een weekje naar frankrijk met al mijn broers, zus, kids en aanhang (20 man totaal) en heb hier heel veel zin in! hopenijk krijg ik daar lekker energie van...:)
    ook ik stop weer met klagen...:D

fijne dag meiden!!!

7. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Dommel. Hopelijk voel je je morgen super goed maar ik denk niet dat het zo is.. Je hebt nu al een paar dagen last en dat zal denk ik niet ineens over zijn. Misschien kan je je beter ziek melden zodat je uitgerust op vakantie kan?

Hier nog wat instellingen ontdekt. Je kan ook kiezen voor 40 berichten per pagina, dan hoef je niet steeds pagina's terug te klikken als je op meerdere wil reageren.

8. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Dommel als t echt niet gaat zou ik me ook zeker ziekmelden hoor!

Soepkip hoe doe je dat meer berichten op een pagina. Lijkt me wel handig vooral omdat ik vaak via me mobiel kijk

Hier nog maar beetje geholpen met opruimen hihi
    vanaaf bij me tante eten die woont een paar straten verderop. Lekker genieten van me 1jarige achterneefje zo verschrikkelijk makkelijk kind! Is gewoon bijna eng! Noem t maar op en hij doet t makkelijk en vind t best. Heerlijk!

9. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Via gebruikersinstellingen en dan naar ''opties'' wijzigen.

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht

Goede tip!

11. Miron

Miron Fanatiek lid

Feb 6, 2009
    2,349
    106
    63
    View attachment 174623

Kijk hier het hemelbedje.
    Ik heb hem samen met mijn pa al opgezet. de gordijntjes moeten nog in de was die komen er nog aan. en er moet nog een nieuw matrasje in.

oh en mijn dochter vond hem hartstikke mooi :)

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @miron: gaaaf!! ben benieuwd hoe het eruit ziet met de gordijntjes enzo! :)

@Soepkip: klinkt handig, ga t ook maar ff doen denk k.. :)

@hier: schijnt eindelijk t zonnetje heerlijk, ben ik brak van de verjaardag :) gelukkig ligt zoonlief heerlijk met vriendlief te slapen dus heeft mama rust! :D hahaha

13. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Miron. Ben benieuwd naar het resultaat, fijn dat het gelukt is!

Pam. Lekker rustig dagje dus, hier schijnt de zon ook de hele dag al, geen regen gezien!

14. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Miron gaaf hoor!

15. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nou bij deze dan... de kado's
    Nu allemaal opgevouwen en opgeruimt om over 4 maanden weer op te zoeken en plekje te geven in t kamertje

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Mw: Woooooooww gaaaaf! :D en je bent nog niet eens zover! leuk hoor! :) dat wordt nog wat als je zelf wilt shoppen ;)

17. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha nou ben er meer bang voor wat als het geboren is wat er dan binnenstroomt!

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Jaaaaa dat wordt VEEL! en VEEL visite ook! :$ maar is wel leuk altijd, kadootjes open maken :)

19. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Wauw! Super leuk! :D

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik zat trouwens ff te brainstormen van de week (lig ondertussen elke nacht wakker ;)) en toen had ik een leuk idee gekregen voor de kerstkaarten dit jaar!!! :)

Ik wil een bellypaint laten maken met een kerstplaatje of kerstwensen erop en dan mn zoontje een kwastje in zn handen te geven en foto's te maken alsof hij mn buik schildert.. en dat dan als kerstkaart! :D

*ben een kerstmuts*

Nu alleen nog een goede plek voor bellypainting zoeken hier in de buurt, die ik t mooist vind is in verweggistan ongeveer ;)

Share This Page