Als het er in de tekst wel bijstaat denk ik het wel, zoniet dan niet.. t hoort niet bij een kinderwagen @Hier: vandaag ff met de kleine man naar de eendjes geweest.. denk dat ie een hele droge bruine boterham opheeft! dat geef je toch niet aan de eendjes! ben jij gek! whahahaah daarna ff ijsje voor m gehaald in t winkelcentrum hier en die heeft ie heerlijk helemaal opgesmikkeld.. Toen we erna boodschappen gingen doen werd t drama.. in de rij werd ik helemaal niet lekker en voelde t aankomen maar kon t niet wegademen.. gelukkig niet tegen de vlakte gegaan omdat mn mams mee was en ik dus even verderop kon gaan zitten met mn hoofd tussen mn knieen.. en daarna meteen naar buiten ff op adem komen en wat drinken en iets zoets eten.. Gelukkig was er een kennis in de buurt met de auto dus die heeft me thuis gebracht, lopen was echt niet meer gelukt.. Stukje lopen gaat nu dus officieel niet meer..
Veel plezier mw! Ja dat zijn goede ideeen Pam. Ik weet nu al dat ik sowieso in de avonden geen visite wil. Ik ging meestal al om half 10 naar bed dus denk dat ik daar voor pas. Ik ga zo eens even overleggen met mijn mannetje en moeder. Nog tijd zat, maar zo leuk!!!!
Oei wat vervelend, gelukkig was er iemand in de buurt.... Lijkt me knap lastig als je niet kan lopen. Is dat van je ziekte of is het in combinatie met je zwangerschap erger geworden? (of beter?)
Ziet er gaaf uit!!! en superleuk kleurtje! En maxi cosi wel mee oppassen op marktplaats he? wist ik eerst ook niet maar sowieso geeft maxi cosi na 4 jaar (dacht ik) geen garantie meer over de veiligheid omdat het plastic dan misschien niet meer goed is (dat heeft volgens hen qua veiligheid niet t eeuwige leven) en als er ooit een ongeluk is geweest met een auto met die maxi cosi erin, is ie ook niet meer veilig. hoe goed ie er ook uitziet. Is dus een kwestie van goed vertrouwen als je een tweedehands maxi cosi gaat kopen
Mooi hoor mw! Ik heb eindelijk het hartje gehoord!!! hoop nu nog dat mijn baarmoeder gekanteld is zodat ik volgende week dinsdag een mooie echo heb
Wel alles doorgelezen maar even geen energie om te reageren. Vandaag genoten van het lekkere weer. Flinke route gelopen, gezwommen en nu gesloopt. De wandelroute was maar 4 kilometer maar was echt gesloopt daarna.
Het niet ver kunnen lopen dat is deel van mn ziekte, daarom heb ik ook voor de dagjes uit en winkelen enzo een rolstoel. niet leuk maar wel praktisch Hier naar het winkelcentrum lopen kan soms wel, op goeie dagen maar eigenlijk is t net ff te ver voor me.. Maar met mooie dagen vind ik het soms gewoon leuk dus ga ik toch ff Dat duizelige en naar voelen ineens dat hoort blijkbaar bij deze zwangerschap! vorige keer zeker niet zo erg gehad en pas veel later in mn zwangerschap.. nu heb ik t best vaak, zo wisten we ook dat ik zwanger was! haha Vorige zwangerschap voelde ik me beter als ervoor! meer energie en mn grenzen lagen verder.. ideaal Helaas kreeg ik na mn bevalling een terugklap met heftige bekkeninstabiliteit en daardoor kon ik een tijd minder.. na het herstel daarvan weet ik niet meer of t iets erger was als voor mn zwangerschap of hetzelfde.. Merk nu helaas dat het nu niet beter gaat als ervoor, zelfs de afgelopen maanden een stuk slechter.. maar hoe meer we van die 12 weken grens af gaan hoe beter ik me voel! dus heb goede hoop op een energieke en geweldige laatste 20 weken van mn zwangerschap!!
@babylove: jeeeeeeehhh!! en al zou je baarmoeder niet gekantelt zijn, dan worden de echo's toch evengoed mooier doordat het allemaal groeit? @Vaddie: klinkt wel als een hele leuke dag! nu lekker voetjes omhoog en van de avond genieten! IK WIL T VOELEN!!!!!! Zo das eruit.. ik heb zon ongelovelijke zin in dat schoppen! ik kon daar zo de hele dag van genieten.. zelfs als t pijn deed, ik vond het geweldig.. kan er zo om lachen! en scheelt een hoop onzekerheid.. Dus hop uk, groeien en trappelen!
@Pam, bij de vorige echo konden ze het niet goed zien uitwendig omdat mijn baarmoeder erg ver weg lag en ik een laagje spek heb en omdat ze nu al een poging gaan wagen om te kijken of het een jongen of een meisje is hoop ik natuulijk wel op goed beeld hihi ook omdat we daarna op vakantie gaan en ik het tegen niemand wil vertellen dan zitten we 2 weken in frankrijk en kunnen we alleen tegen elkaar kunnen zeggen... We krijgen een ......
Oooooh geheimhouden lijkt me zooo moeilijk he! maar dan kan je wel mooi shoppen op geslacht hopelijk hihi
Whahaaha SNAP IK! wie niet eigenlijk babyspullen kopen is op de prijs na een van de leukste dingen die er bestaan hihi
Leuke bak! idd oppassen met een 2e hands maxicosi kopen op marktplaats. Je weet maar nooit wat er met die dingen gebeurt is en of ze dan nog wel veilig zijn. Met alle 2e hands kinder/autostoeltjes moet je daarvoor opletten. Voor 80 euro heb je een nieuwe en heb je tenminste garantie. Ga ook een kinderwagen van marktplaats halen, maar die maxicosi koop ik wel nieuw. Heb een maxi cosi mura 3 (kinderwagen) op het oog
mw21. Mooie wagen. Wij hebben ook tweedehands mc. Wel van collega van manlief, maar toch... De tweede stoel, Tobi, wel via mp gekocht. Zoals pam zegt, even goed opletten. Maar kan best in mijn ogen, gewoon doen! En dat van het verstaffen van het plastic, ja logisch dat mc dat zegt, anders zijn ze hun handel kwijt... (consumptiemaatschapij) Pampapilio. Leuk geregistreerdpartnerschap, gefeliciteerd met het voornemen. Heftig dat je je zo voelt, heel vervelend. Duim voor goede laatste 20 weken voor jouw? Wauw, wat een leuke romper. Laatst ook gave gezien, zal hem straks even googlen en spammen. Hanna. Hoe bevalt het werken verder? Leuk hoe iedereen reageerd van de kinderen. En hoe is het met je misselijkheid? Babylove. Fijn dat je het hartje hebt gehoord. KOmt wel goed met die echo volgende week, immers is alles ook weer flink gegroeid. Leuk na echo direct op vakantie. Lekker met zijn tweeen over het geslacht babbelen. Ja hoe ga je dat dan doen met je aankopen? Ook deze verbergen... Kraamfeest. Loop hier ook met de gedachten, maar bij zoon was het gespreid ook zeer goed te doen. Heb je wel voor iedereen lekker even aandacht. Heeft ook weer zo zijn voordelen. Gelukkig komen hier ook weinig mensen die we uberhaupt nooit zien, dat scheelt. En collega's en buren kunnen we ook op één hand tellen. (besluit tijdens het typen om het maar niet te doen denk ik) Wij hebben trouwens geboorte kaartje pas na dikke week verstuurd. (naasten wisten het wel via fone, mail ed) Inkelbell. Grappig hé hoe je wereldje zo met de weken verschuifd, steeds leven we weer naar de volgende stap toe! Hier ook nog geen kleertjes enzo aangeschaft. (ook omdat er legio ligt, hi hi) Babykamer blijft zoals hij is, wel aan het brainstormen ook Zoon zijn kamer, grappig hé... Hoe was het op je werk? Foxymama. mmm sorry even gemist wat er met je rug is, maar prettig dat je bent doorestuurd naar de fysio. Daar houdt ik wel van ruilhandel. Helaas weet ik zo niet direct iets wat we hier overhebben... AnneThammer. Fijn hé, dat hartje, dat doet je zo goed. En prettig dat de rest ook allemaal is goedgekeurd. Dus bij jou wordt het ook al een heus babybuikje. Vaddie. Je boft met het weer. Dan ben je de regen van de eeste nacht snel vergeten, is het niet. Wat leuk dat jullie er lekker op uit trekken. 4 kilometer wandelen als zwangere is ook niet niks! Moederfiets. Hier zojuist leuk cadeau van mijn ouders gehad, een lidl moederfiets. Wel een log slagschip, maar kan ik zoon nog even voorop houden, wel zo prettig! En kostte 1/3 van merk, en dat merk je niet, hi hi Dit was het voor nu, fijne avond allemaal. Liefs Lieve
@Lieve: over dat plastic ben ik met je eens, maar ik weet wel dat het op een bepaalde manier uithard met de jaren en hoewel ik dat soort uitspraken niet snel zomaar geloof van bedrijfen vind ik het bij zoiets altijd zo eng om te gokken dat het onzin is zeg maar Straks krijgt je kindje bij een ongeluk wel meer letsel en krijg je een "ziejewel" van zon bedrijf. dat zou ik mezelf niet vergeven. Dus ben ik een doos en trap ik er ook in, dus wij kopen ook een nieuwe! @babylove: jaaaa anders hier wel, als het een meid is is alles straks roze! hahaha.. bij een jongen alles blauw of groen en stoer. tis bij mij meteen te raden aan mn aankopen
Ik heb ook nog geen kleertjes gekocht of gekregen. Maar dat maakt mij niets uit. Ik oktober is weer de 2hands kinderkleding beurs en daar ga ik lekker inslaan. Er worden namelijk zoveel mooie kleren ingeleverd dat je nouwelijks ziet dat het 2ehands is. en natuurlijk komen daar nog een paar nieuwe leuke pakjes bij. De rest van de uitzet heb ik nog allemaal. en dat kan prima voor een jongen of een meisje. Zo nog 3 daagjes en dan is mijn mannetje ook weer thuis. Ik denk dat het voor hem erger was dan voor mij hihi. Hij was de rijst al helemaal zat maar ik vrees dat hij een flinke jetlag heeft zaterdag dus zal nog niks aan hem hebben dit weekend. Pam ik moest vannacht opeens aan jou denken. Hoe is het met je kuurtje werkt ie al?
@ Pam, ik heb het vast gemist, maar je was langs de HA geweest voor de kriebels toch? Heb je ook blaasontsteking? Xxx