@Miron en MariaC: Nou volgens de HA test had ik dus geen blaasontsteking dus ik heb eerst t kuurtje voor t schimmeltje afgewacht. Ik had zon fijne pil voor inwendig en zalf voor uitwendig en die zalf brandde!!!! kheb t twee of drie dagen volgehouden en toen ben ik met de zalf gestopt. t erge branderige is nu over maar t jeukt nog wel en t is nog rood maar heb het idee dat dat misschien is omdat het aan het genezen is. Ik geef t nog een paar daagjes de tijd en dan kijk ik t ff aan. dan kijk ik ook of het met plassen helemaal ok is. Als ik twijfel ga ik nog 1 keer terug met ochtendurine en anders bel ik mn vk voor de catheter check. Tis nog ff afwachten dus ben blij als ik van die klachten af ben want hoewel ik een hoop lichamelijk dingetjes gewend ben en kan hebben, daar last van hebben vind ik echt wel t ergste!!
Nou hopelijk wordt het hoe verder in je zw hoe beter! En je weet wel zeker dat het duizelige over gaat, dat scheelt ook weer. Verder is het natuurlijk gewoon balen, maar niets aan te doen denk ik. Mijn moeder (heeft zeldzame spierziekte) kan ook zo lekker eigenwijs zijn: nee joh, ga wel lopen... aaaah ja, dat gaat dan echt geweldig. Vind het trouwens wel logisch hoor, zou er ook opstandig van worden........ @ Mw: coole kleur!
Ik kreeg 3 grote 'paaseieren' 3 nachten voor het slapen gaan inbrengen. Als ik dan 's nachts moest plassen liep er wat uit en dat jeukte en brandde zo erg de eerste twee nachten dat er een douchekop op moest. Hoop dat je er snel van af bent! Xx
ha meiden, maandag en dinsdag gewerkt, dinsdaavond gelijk tot half 9 's avonds ivm een ouderavond, dus nu pas tijd om wat bij te lezen en te reageren. De nieuwe klas is erg leuk Lieve kindjes die erg willen. Leuk hoor! Mw, wow wat een mooie wagen zeg!!! Vaddie, fijn dat het zo lekker is op vakantie! Pam, jammer dat je je bij deze zwangerschap ook niet zo lekker voelt als bij de vorige... Ik zit ook te wachten op het eerste schopje... Bij mijn dochter bij 19 weken, dus nog even geduld denk ik Misselijkheid, gisteren weer de hele dag misselijk en twee keer overgegeven... helaas ook een keer op school, bah wat baal ik daarvan zeg. Vandaag tot nu toe een goede dag Kraamfeest komt hier zeker! Bij de eerste ook al gedaan en heel goed bevallen!
Heb ook zin om de baby goed te voelen! Voel nu alleen nog soort gekriebel. Vanmorgen op Marktplaats de adapters gevonden voor op de kinderwagen die ik had laten zien, echt blij! Kon gisteravond nergens vinden voor dit type en vanmorgen had iemand ze erop gezet yehh!!! Hebben jullie een maxi taxi (heet dat zo?) Had me collega het over Morgen pretecho, is het raar dat ik helemaal niet zenuwachtig ben? Vergeet t zelfs af en toe haha
Mw, veel plezier morgen bij de pretecho. Ik heb geen maxitaxi. Als ik de maxicosi meenam had ik van die verlengstukken voor op de Bugaboo. Heel handig!
Pffff. Zusje logeert nu hier op de camping en heeft de auto van mijn man voor 2 weken geleend. Haalde ze er spullen uit. Valt de deur dicht. En ondanks dat het binnenlampje brand krijgen we de auto niet meer open. De bestuurderskant was dus neit helemaal dicht en geprobeerd om de sleutels te verplaatsen zodat we de deurvergrendeling open konden doen. Helaas lukte dat niet. Nu is Lief dus onderweg naar huis om de reserve sleutel te halen Gelukkig rijdt een vriend hem tegemoet, dat scheelt tijd. Maar hij is zeker 3 weg..... Is rond 21.15 vertrokken. Lief zijn humeur was dus niet echt zonnig te noemen. (en dat zal morgen ook wel zo zijn)
@Mw: nee geen maxi taxi, met de juiste adapters voor op je wagen kan je daar zo je maxi cosi op klikken en heb je die maxi taxi echt niet nodig! sterker nog, lijkt me juist onhandig omdat dat meer een buggy is en die vaak een stuk minder lekker rijden als je wagen! @Vaddie: ooooooh dat is balen zeg!! dat hele eind rijden voor sleutels! Kon je de auto niet stiekem anders open krijgen?? wij hebben wel s een auto van ons open gemaakt met een ouderwetse metalen kleerhanger.. hihi inbreken in je eigen auto.. Hopelijk wordt je man snel weer vrolijk Ik duik zo mn bed in.. helemaal zin om lekker te slapen Heb trouwens de uk weer ff gevoeld, en weet echt zeker dat dat de beeb moet zijn. voelt zo apart! en vriendlief dacht gister ook wat te voelen toen ie zn hand op mn buik had. aan dezelfde kant als ik t steeds voel.. dus wie weet is t voelen schoppen eindelijk begonnen hier! dan zal t vanaf nu steeds vaker en harder moeten worden.. ben benieuwd... @Soepkip: NOG 5 NACHIES SLAPEN!!! whahahahaha
Goedemorgen meiden, Zometeen ga ik met mijn dochter naar het CB. Ik ben erg benieuwd hoe lang ze nu is en hoeveel ze weegt. Het is al zo'n tijd geleden dat we daar waren! Vaddie, tjonge wat balen van de sleutel zeg.... Mw, dat is dan nog lang wachten vandaag op de echo...
een goeiemorgen.. Veel te vroeg naar mijn zin, maar vooruit haha Wat gaan ik vandaag s doen.. nou eigenlijk vrij weinig gepland! Ik moet om half 11 even naar de fysio en heb er nu al zin in! Vrienden van ons wonen op 4 hoog in en flatje en hebben geen lift en daar zijn we gister ff geweest. prima, maar ik kan halverwege al niet meer ademenen laat staan als ik boven ben. Voelde t ook in mn bekken meteen dus ben blij dat ze er vandaag weer ff mee aan de slag gaat! Gister partnerschap aangegeven en doordat mn schoonmoeder op veel van de dagen niet kon en 30 aug. net een dag te vroeg was voor de 14 dagen regel (ZUCHT) is t 4 okt. geworden!.. dierendag! Whahaha.. nah is wel typisch iets voor ons want we zijn gek op onze dieren! Enige wat ik een beetje wennen vind is dat het helemaal met een ja-woord moet en dat had ik heel graag bewaard voor als we misschien ooit wel kunnen trouwen met alles erop en eraan.. maarja. Dan gaan we deze dag maar even wat mooier aankleden denk ik.. heb nu nog even om aan dat idee te wennen
Vaddie succes met je vent! Hanna spannend bij cb! Succes! Idd nog lang wachten op de echo maar ben totaal niet nerveus. Meer nieuwsgierig of we mooie kiekjes krijgen!
Jullie wilde het geslacht niet weten he? heb je dan op zon moment van zon echo niet zoiets dat je toch gaat spieken/zoeken als het beeld in de buurt kom van de billen enzo?
Goede morgen meiden.. Vanaf hier haak ik weer in, drukke maar wel super leuke dagen gehad dus weinig tijd voor ZP. Vandaag lekker vrij maar ga helpen verhuizen vandaag.. natuurlijk niet tillen maar heen en weer rijden in een busje.. mw. Veel plezier vanavond!
Hey meiden Na jullie weer even verwaarloosd te hebben, ben ik er weer haha @ Trishka, wat ontzettend leuk een meisje!!! Gefeliciteerd!! @ Mw21, veel plezier vanaaf bij je pretecho!! Verder hier niks te melden meiden, ben enorm moe.. Volgende x beter!! Liefs
Hey meiden Kom ook weer even binnen rollen. Heb vandaag mijn oude positiekleding ook maar weer uit de kast gehaald. Broeken slobberen alleen erg. Hannah balen dat je nog zo misselijk bent zeg. Spannend met de kleine meid naar het cb. Ben benieuwd hoe zwaar en lang ze is. Aangezien onze meiden niet veel schelen. Ik moet ook maar heb geen afspraak meegekregen dus zal volgende week eens bellen. Wij zitten in de heerlijke NEE! fase...... Pam; denk je goed om jezelf. ik weet hoe het voelt om je af en toe te moeten overgeven aan je ziekte (heb jeugdreuma gehad) Bewaak goed je grenzen. Wat super dat je de beeb al hebt gevoeld zeg. Ik voel nog niets. Placenta ligt nu wel anders dus verwacht wel dat ik het eerder kan voelen. Met mijn dochter was het bij 23 weken. placenta lag ervoor. Zat gister wat boeken van zwanger zijn door te nemen. Weet je wat opvalt dta er bijna tot vrijwel niets over uitscheuren en totaalruptuur wordt geschreven of heel luchtig. Terwijl ik het als behoorlijk heavy heb ervaren. Vrij weinig tips e.d. om de wonden te verzorgen...... Gelukkig ben ik ruim ervaren er nu in en heb ook een half jaar last van mijn wond gehad maar toch er mag wel eens wat meer over geschreven worden......
MW: Succes met je echo vanavond Pam: Doe je wel rustig aan? hanna: succes bj het CB Inkerbell: Klopt dat ze weinig "ramp situaties" beschrijven. Vind dat best jammer, want een echte bevalling is echt totaal anders dan dat je op tv ziet. Over de keizersnede zag ik ook heel weinig. Ego: ben moe en in een chago/hormonen bui. Veel irritaties op me werk en dergelijke. En moet eerlijk zeggen dat ik MvM een beetje zat aan het worden ben, ookal heb ik er geen spijt van. Gister een aangepaste stoel gekregen op me werk en me rugpijn is stukken minder! Nu nog naar de fysio volgende week en kijken wat die kan doen, want slapen/bankhangen is echt een ramp! Hopelijk gaat het goed met iedereen
@ Foxy mamma idd over ks zie je ook niets. Ik heb gister MVM uitgezwaaid. Man was er zo klaar mee om in dat kannetje te piesen.