1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Inkerbell, lekker toch die zwangerschapskleding :)
    Svinthe weegt precies 12 kilo en is 83,4 cm lang.
    Alles was verder goed en leuk om te zien dat ze het zo goed doet!
    Er werd in haar dossier geschreven: gezellige kletskous hahaha!

Foxymama, moet je nog lang mvm-eren?
    Fijn dat je een aangepaste stoel hebt op je werk!

Bevalling en info, echt raar idd dat ze vaak niet op alles ingaan.
    Dat heb ik met de bv ook zo ervaren.

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dit is al weer mijn 9000ste berichtje :)

3. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    ZP-addict ben je:p

4. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

@ Hanna:

nee volgens mij nog een weekje ofzo, dus het valt nog mee :)

zozo, alweer 9000

5. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
  6. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    kom vanavond even bij lezen...

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Sommige dingen wil je helemaal niet weten bij een eerste. (of in ieder geval zo min mogelijk) hahahahaha

8. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
  9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    HAHA! nee ga niet tussen de beentjes gluren. Het is gewoo 2d echo dus lijkt me niet zo makkelijk.
    Ook zou ze er rekening mee houden dat ik het niet wil weten.
    Kga met mijn moeder en schoonmoeder ben meer bang dat mijn moeder op zoek gaat zo is ze wel!!! en dan de komende 25 weken tegen iedereen zeggen dat ze denkt dat ze weet wat het is..ahhh!!

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
  11. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    #3491 dommel, 18 aug 2011
    Laatst bewerkt: 18 aug 2011
    ne, laat eerst het mogenlijke geslachtsdeel zien:D...

ze wist het zo goed als zeker, maar zei, ga nog maar niet alles blauw kopen want het termijn is nog wel aan de vroege kant...

heb 25 foto´s op dvd dus zal vanavond wat mooie uitzoeken...

12. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    leuk Dommel!! Een jongetje..!! Waarschijnlijk haha..
    Blijft het alsnog spannend toch de volgende echo :p

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk Dommel dat je weet wat er in je buik woont!

14. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    pam... wat zeg jij van mijn echo?...

15. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Dommel leuk waarschijnlijk een jongetje :)

Toestraks nog effe met mijn mannetje geskyped morgen avond komt hij al naar huis en zaterdag morgen is ie al thuis heerlijk.

Vandaag hebben mijn ouders mijn dochter mee genomen dus heb het lekker rustig. Moet eigenlijk nodig strijken en ik heb al een deel weg gestreken maar het ergste deel ligt nog Zijn hemden blerg.

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    inkerbell: Over de mooie verhaaltjes in de boeken, mee eens. maar ik vind ook soms wel dat op tv en door mensen zelf de meest extreme horrorverhalen in de wereld komen die ook onzin zijn hoor ;)
    En wat ik van jou hoor is ook slordig van je kraamhulp en VK! die hadden je dan veel meer moeten begeleiden bij t schoonmaken en verzorgen van je wond!

@MariaC: Neeeee joh, niet benauwd krijgen van dat soort mailtjes!! ;) ik vind het ook een beetje raar neergezet. Tuurlijk kan het niet altijd maar hier heeft mn VK zelf gezegd dat ze eigenlijk altijd een knip aan ziet komen en dan verdoofd ze de huid/ het gebied eerst tijdens een wee en de wee erna is dan de knip.. Trust me, VOEL JE NIKS VAN!

Ik was dan in t ziekenhuis en de verdovingsprik voelde ik ff maar kon gewoon persen die wee geloof ik dus dan merk je t al niet en ik was alles aan het meekijken met een grote spiegel dus ze zei me dat ik de wee erop ff mn ogen dicht moest doen want dan zou ze de knip zetten (vond ik al lief van dr :D ) en ik ben zon muts, wetend dat het komt.. ik ging echt opletten of ik t niet stiekem toch voelde want ik geloofde niet dat ik een knip helemaal niet zou voelen! Nou heb m gehoord, maar echt niet gevoeld.

Als je twijfelt of je vk dit ook doet.. gewoon om vragen. denk dat alleen in panieksituaties waar er direct ingegrepen moet worden het niet kan..

Ben trouwens ook gescheurd en dat heb ik helemaal niet gemerkt. alleen aan mn hechtingen erna ;)

@Foxymama: ja ja ik doe rustigaan ;) hihi, maarja met een eenjarige boef moet je soms gewoon vol over je grenzen heen, en ja ik helemaal. doe het dagelijks. en soms doe ik dan ff stapje terug of heb ik een rustdagje. En ik denk ook vooral om mn buikje nu! :) voor mezelf ben ik een eigenwijze donder maar voor mn ukje ben ik wel voorzichtig! ;)

MvM: hier even mailen of ik nog een weekje door moet of niet. door die kuur en dat zalfje niet meegedaan en ben nu 16 weken en ben vergeten of ik in week 17 nog mee moest doen of niet :)
    Ben er toch supervergeetachtig in en voel me daarom nog schuldig ook.. gelukkig heeft t vrouwtje aan de telefoon me gerustgesteld dat t allemaal echt niet erg was en zelfs 1 plasje per dag mooi meegenomen was.. vond ik fijn! :)

@hanna: Grote meid al joh! en leuk dat ze dat opschreven! :D

@Dommel: Yeeeaaah een jongen!!!! :D :D Gefeliciteerd!
    Als ze denkt zeker te zijn klopt t vast wel, zij ziet meer als ons op een foto en als ze een piemel en scrotum gezien heeft kan het niet missen! :D
    heb je nog meer foto's van een piemel?? :p
    Bij dr papa met Brayden hadden we er toen zoveel.. konden we niet omheen! ;)
    En heb ff vergeleken met een foto van Brayden, en het lijkt er heel erg op! :) en dat was trouwens ook met ong 16 weken! zal m zo ff posten.

@MW: als ik je moeder was zou ik t ook doen! whahahah :D Vind het knap dat je niet gaat gluren, ik zou op zon moment stiekem mn niewsgierigheid toch niet kunnen tegenhouden al zou ik nog besloten hebben t niet te willen weten :p

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Bekijk bijlage 176188

Toiletshot van Brayden.

maar moet erbij zeggen, ik heb wel veel betere foto's waardoor bij ons de twijfel echt weg was. dus ik snap als je voorzichtig bent ;) je kunt m ook ff op ingender.com zetten. Die doen niet alleen NUB-en maar ook onduidelijke geslachtsfoto's of twijfelgevallen en ze gaan soms vol tegen de echoscopisten in als zij dingen zien (ze herkennen opgezwollen meidendelen ook heel goed ;) ) en 9 van de 10 keer hebben ze gewoon gelijk! :)

18. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

19. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik lees al een tijdje mee maar durf mezelf nog niet goed een februari mama te noemen.

Hopelijk na de uitslag van woensdag wel :)

20. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    bedankt voor je meekijkende oog... ik weet het ook bijna wel zeker... het kindje had steeds zijn beentjes er voor, maar de vk zei, ik heb het 3 x goed kunnen zien en 3 keer kom ik bij een jongen uit... dus ja... ik geloof dat ik mijn vriend zijn eerste zoon ga geven!!! (hij heeft al 3 meiden...)

Deel Deze Pagina