haha pamp ik heb het bedacht ik ga morgenochtend richting strand IN MIJN EENTJE heerlijk!!!! Vriendinnen willen allemaal mee; NEE! haha ik en de baby in mijn buik Kzal wel niet de enige zijn dus ga denk om 9 uur rijden mooi plekje zoeken eerst ff uitwaaien daarna bruin worden! Gelukkig geen tekenen van zwmasker Vanavond alvast me tasje, strandstoeltje etc klaar zetten en een mooie bikini uitzoeken 1 van de 100 haha Heb een bikini foto van voordat ik zwanger was en dan maak ik morgen een nieuwe met me voetjes in het water:
Wel gaaaaf!! en ben erg benieuwd naar de foto van morgen! En zoveel bikini's? jeeutje.. heb jij zon bikinilijf dan? vind die op de foto ook al gaaf wat ik ervan zie Zonze alvast!
Mooie foto mw, ben benieuwd naar het verschil! Geniet morgen lekker met je beebje op het strand! Hier nog een paar uurtjes werken en dan lekker het weekend samen vrij, heerlijk! Nu ff plannen bedenken.. jammer dat we dit weekend nog niet alvast gerichter kunnen shoppen
jaha want toen was pas 3,5 cm! Kheb me verkorte filmpje even op youtube gezet want wil hem toch wel graag met jullie delen! Klaat hem er niet te lang om staan want wil niet dat de hele wereld hem kan zien haha Zakdoekjes bij de hand? Nee hoor geintje Begin zie je de handjes goed halverwege ogen kaakjes etc. einde voetjes. Kunnen jullie meteen zien hoe druk het is! http://www.youtube.com/watch?v=QbKl3dpuHhw
@MW: gaaaaaaaf filmpje!! en is idd een lekkere springert! Zo gaaf hoe je die vingertjes gewoon kunt tellen en dat "gezichtje" zo goed ziet.. erg leuk.. Ga je niet meer film met ons delen? hihih je had toch veeeul meer? Ben echoverslaafd denk ik.. kan uren naar andermans echo's kijken! whahahahhaha
Kennen jullie die croky reclame waarbij die groene vogel op de blauwe zit????? Hij is ZO flauw en daardoor zoooo leuk.. Kan er echt hardop om lachen.. te droog. HEERLIJK! "He paprika, heb je een nieuwe hoed?" .......... .... "Nee, ik heb nieuwe sloffen" WHAHAHAHAAA
Oooh dat valt erg mee! .. naja een standaard uitgebreid 2d pakket eigenlijk.. en veel foto's en film.. vind t niet tegenvallen hoor! Ik ga maandag 60 betalen voor ong. 15 minuutjes en alleen foto's op cdrom of dvd..