@ Zwangeren . Welkom! Van Harte Gefeliciteerd, gezellig dat jullie hier ook mee komen kletsen... Ik wens jullie een hele voorspoedige zwangerschap! @ Dames . Wat hebben jullie weer gezellig gekletst vandaag, zag een paar mooie testen langskomen. En kwalen. En geen kwalen dus onzekerheden... @ Anne . Heb je nog een goede smoes gevonden of toch maar verteld? @ Lijst. We hebben de lijst apart van onze geklets staan in een special topic. > bevallingslijstforum > ~1-14 februari mama's de lijst !!! Ga nu lekker fulltime babyboom kijken. Fijne avond, liefs Lieve
Hey meiden Moest even een aantal pagina's doorlezen zeg stelletje kletskousen!!! Dat belooft nog wat de komende maanden haha. @ Antares dank je wel voor je felicitatie @ Kwie meid je weet niet hoe blij ik ben....... Nieuwe meiden welkom!!!!!!! Zag dat het nod topic 1-15juni wat meer roze begint te kleuren!!!! Mei was wel een roze maand zeg!!!! Misselijkheid heb ik nu met de 2e wel. Met de 1e heb ik me suf getest omdat ik helemaal geen klachten had en me niet zwanger voelde eerst. Met 8 weken had ik al een 12 weken buik Ik heb 22 juni mijn echo met 8 weken en krijg met 10 weken ook een echo! Service van de zaak.
Dannie81 Je zegt niets doms.. het is zo haha. Ben erg nieuwsgierig aangelegd.. Ga morgen ook de rode kool test doen. Alle nieuwe zwangere Gefeliciteerd meiden, welkom bij de club
Alle nieuwe meiden Gefeliciteerd @TJ82 ik herken het ook die onzekerheid. En het helpt ook niet als je niet zo veel klachten hebt. Ben er nu wel heel erg obsessief mee bezig en kan het heel moeilijk naast me neerleggen. Veel plezier toch nog op vakantie. @MariaC mooi testrijtje @Dannie81 hihi doe mij ook maar wat nesteldrang daar heb en had ik nooit last van want soms is hier gewoon echt een bom ontploft dan ligt het speelgoed overal en heb ik zo geen zin om op te ruimen vooral als ik er al aan denk dat ik het morgen weer kan opruimen. @Kwiepark inderdaad een hele mooie datum daar zou ik wel een paar dagen voor overtijd willen lopen Vandaag belde moeders voor moeders om een afspraak te maken voor volgende week dinsdag. Maar nu zit ik met een probleem we hebben het nog niemand verteld en willen het pas vertellen als we de eerste echo hebben en die hebben we pas de week erna op donderdag. Want mijn schoonmoeder past op en komt mijn dochtertje op maandag dinsdag en woensdag halen en kan dus die flessen zien staan. Daarnaast is onze poetsvrouw de tante en die zou de flessen ook al zien staan. Ook heb ik er geen problemen dat mensen weten dat het een miskraam is geworden heb ik zelfs liever eigenlijk.. dus nu mijn man maar gaan overtuigen dat ik het toch eerder wil vertellen. En daarnaast die onzekerheid is het dit keer wel goed ik heb zo weinig klachten en zo anders als de vorige zwangerschappen en dan houd je wel de mantra voor elke zwangerschap is anders elke zwangerschap is anders maar echt rustig wordt ik er niet van.
februari 2012 29-01-12 LieveKylian, 33 jaar, 2e kindje, th/zh, bv 30-01-12 Soepkip, 28 jaar, 1e kindje, th, bv 01-02-12 Dommel, 26 jaar, 2e kindje, zh, bv 01-02-12 Hanna1974, 36 jaar, 2e kindje, zh, fv 01-02-12 Anne1234, 1e kindje 01-02-12 Inkerbell, 2e kindje, th, fv 01-02-12 Debs1, 29 jaar, 1e kindje, zh 01-02-12 Mooibuikje, .. jaar, .. kindje, .., .. 02-02-12 Mama in spe, 28 jaar, 1e kindje zh 02-02-12 Esmeralda, 26 jaar, 3e kindje, th/zh, fv 02-02-12 PamPapilio, 2e kindje, zh, bv 02-02-12 Nijntje1, 2e kindje, zh, bv/fv 02-02-12 Sara 8, .. jaar, 3e kindje, .., .. 02-02-12 Parmessar, 24 jaar, 2e kindje,zh, bv 04-02-12 TJ82, 1e kindje, zh, bv/fv 05-02-12 Oodie, 36 jaar, 1e kindje, zh, bv 05-02-12 Liloo, 30 jaar, 1e kindje, zh, bv 06-02-12 Sellie6, 23 jaar, 1e kindje, .., .. 07-02-12 Maart, 28 jaar, 2e kindje, zh, bv 07-02-12 Babylove26,26 jaar, 1e kindje, .., .. 07-02-12 Yojo66, 30 jaar, 1e kindje 08-02-12 Trishka, 28 jaar, 4e kindje, zh, fv 08-02-12 Dannie81, ..jaar, 3e kindje, .., .. 11-02-12 Avil, .. jaar, .. kindje, .., .. 11-02-12 Knorretje84, 26 jaar, 2e kindje, th, bv/fv Afspraken 16-06-11 nijntje1 1e echo zh 20-06-11 TJ82 intake + 1e echo vk 20-06-11 LieveKylian intake vk 20-06-11 Oodie 1e echo gyn 23-06-11 Dommel 1e echo vk 27-06-11 Yojo66 1e afspraak vk en echo 28-06-11 Esmeralnda 1e afspraak vk 30-06-11 Mama in spe 1e afspraak vk 30-06-11 Hanna1974 1e echo vk 06-07-11 Dommel intake vk 01-08-11 Parmessar 2e echo 25 Zwanger !!!!! mezelf op 2 februari gezet xxx
Pampalilio, ik pendel ook op geslacht.. Je mag me een pb'tje sturen met je naam en geb.datum dan kan ik voor je pendelen als je dat leuk vind.
Jeetje, weer een hoop nieuwe meiden erbij! Welkom en van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Heb niet veel tijd om op iedereen te reageren, maar wil degene die op mijn onzekere ego berichtje hebben gereageerd even bedanken voor het luisterend oor! Jullie zijn schatten! Het gaat hier nu ook een stuk beter dan vanmorgen gelukkig. Was weer lekker misselijk vanmiddag (bedankt Hanna ) en vanavond was m'n buik weer opgezwollen. Ga nu enorm van onze vakantie genieten en proberen me niet druk te maken. Ik zal wel veel bij te lezen heb als ik terugkom, dus het duurt misschien even voor ik weer op iedereen reageer, maar ga m'n best doen! Tot over 1,5 week! xxx
februari 2012 29-01-12 LieveKylian, 33 jaar, 2e kindje, th/zh, bv 30-01-12 Soepkip, 28 jaar, 1e kindje, th, bv 01-02-12 Dommel, 26 jaar, 2e kindje, zh, bv 01-02-12 Hanna1974, 36 jaar, 2e kindje, zh, fv 01-02-12 Anne1234, 1e kindje 01-02-12 Inkerbell, 2e kindje, th, fv 01-02-12 Debs1, 29 jaar, 1e kindje, zh 01-02-12 Mooibuikje, .. jaar, .. kindje, .., .. 02-02-12 Mama in spe, 28 jaar, 1e kindje zh 02-02-12 Esmeralda, 26 jaar, 3e kindje, th/zh, fv 02-02-12 PamPapilio, 2e kindje, zh, bv 02-02-12 Nijntje1, 2e kindje, zh, bv/fv 02-02-12 Sara 8, .. jaar, 3e kindje, .., .. 02-02-12 Parmessar, 24 jaar, 2e kindje,zh, bv 04-02-12 TJ82, 1e kindje, zh, bv/fv 05-02-12 Oodie, 36 jaar, 1e kindje, zh, bv 05-02-12 Liloo, 30 jaar, 1e kindje, zh, bv 06-02-12 Sellie6, 23 jaar, 1e kindje, .., .. 07-02-12 Maart, 28 jaar, 2e kindje, zh, bv 07-02-12 Babylove26,26 jaar, 1e kindje, .., .. 07-02-12 Yojo66, 30 jaar, 1e kindje 08-02-12 Trishka, 28 jaar, 4e kindje, zh, fv 08-02-12 Dannie81, ..jaar, 3e kindje, .., .. 11-02-12 Avil, .. jaar, .. kindje, .., .. 11-02-12 Knorretje84, 26 jaar, 2e kindje, th, bv/fv 14-02-12 madje 28 jaar 1e kindje Afspraken 16-06-11 nijntje1 1e echo zh 20-06-11 TJ82 intake + 1e echo vk 20-06-11 LieveKylian intake vk 20-06-11 Oodie 1e echo gyn 23-06-11 Dommel 1e echo vk 27-06-11 Yojo66 1e afspraak vk en echo 28-06-11 Esmeralnda 1e afspraak vk 30-06-11 Mama in spe 1e afspraak vk 30-06-11 Hanna1974 1e echo vk 06-07-11 Dommel intake vk 01-08-11 Parmessar 2e echo 08-07-11 madje 8 weken echo bij gyn 26 Zwanger !!!!! had me er nog niet bij gevoegd dus bij deze
hier net een testje cl gedaan met indcicator. (jaja daarom zo vroeg op mannnetje wou ook erbij zijn) en gaf aan zwanger 1-2 weken. dus ben nu 3-4 weken zwanger en idd deze maand zwanger geraakt. moet je nagaan en dat terwijl mijn temp geen eisprong aangaf. welke foliumzuur gebruiken jullie was gister bij kruidvat hadden ze evasin en kv merk en dan vitaal zwanger en foliumzuur. welke raden jullie aan. zijn er veel meiden die mee doen aan moeders voor moeders. ik ga straks gelijk even bellen .
Ik gebruik die combi mama vitamines van davitamon. Daar zit ook foliumzuur in. Heb me ook opgegeven voor Moeders voor Moeders en ze komen morgen al bij me langs
zo dat is snel en wanneer had je gebeld ??? heb jij van te voren foliumzuur geslikt ik niet voel me daar nu heel rot over.
Ik heb me vrijdag aangemeld via hun website en werd maandag al gebelt door hun. Je moet je absoluut niet schuldig voelen. Mijn eerste kwam geheel onverwachts en kwam er ook pas achter bij 11 weken! Had geen enkel pilletje ingenomen en voelde me ook schuldig, maar alles bleek achteraf gewoon goed te zijn. Je weet het nu, dus kan je nu gewoon beginnen Je kan het ook nog bespreken met je huisarts of verloskundige als je echt ongerust bent.
goeiemorgen meiden, volgens mij heb ik wat gemist, rode kool test??? hoe werkt dat dan? ik heb verhoogd foliumzuur wat ik slik, dit ivm ons meisje wat we helaas aan een open schedeltje verloren zijn. MvM doe ik niet aan mee, zijn natuurlijk ff met hele andere dingen bezig. manlief is nog steeds heel wisselvallend, straks om 11 uur een afspraak bij de maatschappelijk werkster, hoop dat manlief dan wat meer rust in zn koppie gaat krijgen want anders wordt het heel moeilijk om bij elkaar te blijven. had al een paar daagjes last van buikpijn, dus heb ff gebeld met gyneacologie, dit moest van de arts omdat je een kleine kans altijd hebt op een bbz en vorige week was er nog niks te zien in de bm behalve verdikt slijmvlies. mocht voor een echo komen, weer leek t er ff op dat er niks anders was dan verdikt slijmvlies en schrok best ff. maar toen ze de staaf ff in een andere hoek deed zag je heel mooi een vruchtzakje, de zwangerschapsring, van 0,54 cm! pfff wat een opluchting zeg! volgende week mocht gewoon blijven staan dus volgende week weer een echo, ben zo blij dat ze hier in t flevoziekenhuis niet zo moeilijk doen over meerdere echo's. Is wel nog steeds moeilijk naar mn man toe, heb t m wel verteld dat ik geweest was maar hij kon er maar weinig mee. Esmeralda, is jouw man ondertussen wel wat enthousiaster/bijgedraaid? hoe doe jij dat met jouw enthousiasme, zag dat je een hele mooie buikband hebt gemaakt. Laat je die dan ook aan je man zien of niet? Hier op naar de volgende echo! en een goed gesprek straks .
dank je wel voor je geruststelling. ga er vandaag gelijk aan beginnen. komt omdat we al twee jaar bezig zijn en ik niet dacht dat goed was continu te slikken. had het deze maand ook echt niet verwacht. maar het zou nog wel helpen dan.
trishka jeetje wat een verhaal van je dochtertje zeg. hoop dat het nog wel helpt bij mij de foliumzuur. maar ja zoiezo neem ik het baad het niet schaad het niet. gelukkig dat de echo wat zag nu. wat een opluchting. komt het door je dochtertje dat je nu al een echo met 6 weken zoiezo had. en begrijp ik het nou goed dat julie mannen (esmerelda triskha) niet blij zijn met de zwangerschap
ow madje, dat ons dochtertje een open schedeltje had had niks met te laat foliumzuur slikken te maken hoor. het was 'gewoon' dikke pech, t is een heel zeldzaam iets en zijn er nog niet helemaal achter wat de oorzaak was.. we weten dat ze maar 2 strengen had in dr navelstreng ipv 3. ondanks dat ik wat later was begonnen met de foliumzuur was mn level van foliumzuur gewoon goed dus daar heeft t niet aan gelegen. ze doen alleen altijd voor de zekerheid dan bij volgende zwangerschappen een verhoogd foliumzuur voorschrijven. sorry als ik je misschien bang heb gemaakt, is absoluut niet nodig hoor, als je nu tot en met de 12e week je foliumzuur gewoon slikt kan er echt niks raars gebeuren hoor!
echo had ik vorige week om te kijken hoe lang ik ongeveer zwanger was, ben door de nuvaring heen zwanger geworden. deze week was omdat ik wat last van mn buik had en ze een bbz wilden uitsluiten en volgende week is voor de groei. Mijn man is er idd niet blij mee, hij wilde geen kids meer, knip stond voor volgend jaar gepland als we de verzekering hadden omhoog gegooid zodat t helemaal werd vergoed. nu door de nuvaring heen toch zwanger(zijn super super vruchtbaar blijkbaar) en mn man weet dit ff niet te plaatsen. zijn eerste reactie was laten weghalen maar dat kan ik niet. wil hem ook niet t idee geven dat zijn mening niet toe doet dus vandaar een gesprek bij maatschappelijk werk, om de dingen een beetje op een rijtje te kunnen zetten en hopelijk krijgt ie zo een beetje rust in zn koppie.
@ Trishka Wat vervelend dat je man zo reageert en dat van je dochtertje. Ik hoop echt voor je dat hij bijtrekt, want het is wel een klein wondertje!
hoop t ook, want anders zie ik t gebeuren dat ik straks weer vrijgezl ben.. en ik hou heel veel van mn man maar als ik moet kiezen tussen mn man en mn kindje is de keus snel gemaakt. hoe moeilijk ik t ook ga vinden... hoop dat dat niet zover komt en dat ie toch van dit kleintje gaat houden. komt vast wel goed .