ego!!!! " eerste keer boven de wc gehangen" bah, voel me echt ellendig, maar goed is voor een heel goed doel!!!! (bij mijn dochter helemaal niet ziek geweest, dus weet niet wat me overkomt!!! respect voor vrouwen die dit 12 weken hebben... fijne dag meiden, sorry voor mijn geklaag... sluit ego bericht!!!!
Ik kom mij hier ook melden Heb mezelf al op het lijstje in het lijstje-topic gezet. Strakjes hier alles maar eens even op mijn gemakje bijlezen Nu eerst richting huisarts....
Ohw Dommel, ook weer fijn toch even een kleine bevestiging!!! En weer een nieuwe baby in aantocht, welkom!!! Zoveeeel baby's,vandaar dat de kinderopvang omhoog moet zeker :x Zijn jullie nog benieuwd naar de smoes van gisteren? Het is die van Mariac (volgens mij) geworden: ik heb gezegd dat ik buikgriep had. ;s-middags haar al een voorbereidende sms gestuurd dat ik al wel een paar dagen niet in orde was en nog steeds last had van buikgriep, dus dat we wel ergens moesten afspreken in de buurt van een wc (dus niet park, strand of zo). Daar aangekomen s avonds deed ik net of ik verlangend naar haar koude biertje keek en zei dat ik twijfelde wat ik zou nemen. Toen zei ze zelf, je kan beter thee nemen of cola als je last van je maag hebt.... Nou, zo'n makkelijke inkopper heb ik nog nooit gehad!!! Dus weer bedankt voor het meedenken hier.... Verder spannende dag, vanmiddag echo. Voel me op zich nog wel vrij relaxt. Kan helaas toch niks anders doen dan rustig afwachten op goed of slecht nieuws... Houd jullie op de hoogte!
oh nou gelukkig dat het nog goed komt als ik nu foliumzuur ga slikken ga ik zeker doen. maar jeetje wat vervelend dat hij er zo op tegen is joh. misschien moet hij even aan het idee wennen. heb ik het nou goed dat je al drie kids hebt
is het trouwens normaal dat je continu steken in de buik en rug heb in deze fase. las net op hyves iemand had ivf gehad niks kunnen invriezen toch zwanger en vandaag alweer verloren. 2 weken later. word je toch wel weer met beide benen op de grond gezet. en een beetje anstig voor. vandaar dat ik het maar even vraag
@ Madje--> Ik heb de steken ook. Eerste trimester blijft tricky, maar de steken horen er wel bij als ik dat links en rechts hoor.
Je moet teveel geloven en lezen wat er allemaal op internet staat. Dan wordt je volgens mij echt helemaal gek. ben daar zelf ook mee gestopt, want werd er eerdre onzekerder van van zekerder. Krampjes en steekjes zijn "normaal", maar mocht je echt twijfelen kan je echt het beste even contact op nemen met de huisarts/verloskundigen. De angst is ook geheel normaal (heeft elke vrouw). Pas als je een echo hebt dat je enigszins zekerheid kan geven blijf je gewoon onzeker.
@Madje, niet te veel zorgen hoor! De boel in je buik is in beweging, dus die steken zijn echt niet raar. Pas als je kramp krijgt moet je je meer zorgen gaan maken maar de steken zijn volgens mij niet verontrustend! De verloskundige zei vorige week tegen mij dat het helemaal geen leuke tijd is die eerste weken van de zwangerschap, helemaal niet als je het al zo vroeg weet. Ik ben het helemaal met haar eens. Wat was het fijn geweest als je gewoon al een stukje verder bent en je de stress van de eerste weken niet hoeft mee te maken. Maar wellicht is er dan weer een ander soort stress, misschien dingen gegeten die niet handig zijn, alcohol etc...... Hoe dank ook, het blijft natuurlijk even een taaie periode!
Ik had dat met mijn eerste en inderdaad aan de ene kant wel handig, omdat je al deze begin zorgen niet hebt, maar je maakt je zo'n zorgen omdat je van alles gedaan hebt in die eerste weken (geen foliumzuur, alcohol, vleeswaren medicijnen etc etc) Beide situaties zijn kopzorgen!!!
Goede middag alweer... Vannacht was ik relaxed aan het bijlezen, ligt ineens mijn internet eruit. Gelukkig nu weer internet. Anne: Dat heb je goed gedaan! Knap hoor, dat je je mond hebt weten te houden.. Knorretje: Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Gezellig dat je hier mee komt kletsen! Miron: Ik zag je mooie testrijtje elders op ZP Gefeliciteerd! En w.b. de onzekerheid... Mijn moeder zegt dat elke vrouw, en zeker bij de eerste dat heeft. Je kan het je niet voorstellen dat er een klein wonder groeit in je buik.. Wacht maar op je eerste echo zegt ze... Ik mag volgende week zaterdag
dank voor jullie gerustelling. en om natuurlijk te horen dat ik niet de enige ben met de steken in buik en rug. komt gewoon door die kennis nu even die het alweer kwijt is. en idd misschien is het beter om het niet te weten. want het is toch ook heel onwerkelijk dat er iets in je buik groeit. ga vanavond lekker met mannetje even naar prenatal kijken of ze een kleinigheidje hebben voor de ouders schoonouders om te vertellen
Hey allemaal, weer even een kort berichtje vanaf mn werk. Goed gedaan Anne, ben benieuwd of wij de smoesjes nog nodig gaan hebben. Ben erg nieuwsgierig naar je echo meid. Madje onzeker he, iedereen heeft hier toch een beetje last van? Maar wat foxy zegt klopt wel. Probeer niet teveel te lezen.... Werkte bij mij ook op mn zenuwen. Ga weer wat doen, tot later! Morgen vrij dus hoop ook meer tijd.
Ik zie nu dat het de vorige keer mis is gegaan met 5 weken.. Voel je je dit keer anders? Nog even en dan ben je over dit termijn heen Komt goed meis!
Heb geen idee joh. Als ik de referenties lees wel maar je tis toch altijd gokken. Je weest het pas zeker als het geboren is.