En jammer he dat we geen geldboom hebben...zou t allemaal veel makkelijker maken! Ow vergeet t matrasje niet moet je ook los kopen. Staat er niks op marktplaats?
Dames, ik heb ook een vraagje. Ik zoek een kinderwagen die licht is, want woon op een bovenwoning en heb geen zin om mij een breuk te sjouwen. Nou zijn die buggy's licht en naar mijn mening erg handig, maar met welke leeftijd kan een kind daarin? En wat kan ik het beste tot die tijd doen? Waarom bestaan er alleen nog maar enorme combiwagens?? groetjes en bedankt voor het meedenken alvast
De Joolz is licht en compact. Ik zou zeggen ga eens esten bij een babyzaak. Duurt wel even voor je beeb in een buggy kan....
de 6e kan geen kwaad. 5e wel degelijk. Gelukkig is met jullie meisje alles goed. Het is een kleine kans dat je het als volwassene krijgt, en ook al heb jij het dan nog is het niet zeker dat je het doorgeeft aan de baby.
De uitslag van de bloedtest kan wel 10 dagen duren. Vraag me niet waarom, zo helder was ik gisteren niet...
Wat zijn de symptomen van je zoontje???? want dan kan ik kijken of t tzelfde is.. want vind het toch erg raar dat ik er toen niks over kon vinden.. had geloof ik zelfs de HA nog gebeld dacht ik?! Tuurlijk gelukkig lijkt nu alles goed maar vind t wel een naar idee
dit zijn exact mijn zoon zijn wangen, die van hem waren nog vuurder rood... En over zijn hele lichaam vlekjes, zoals de volgende foto; Verder is hij er helemaal niet ziek van. Geen koorts, geen verhoging. Zijn huid gloeit wel een beetje. Het zijn echt vlekken, je voelt niets aan zijn huid. Maar je moet je geen zorgen maken! (de 6e krijgen ze heftige koorts extreem hoog, zonder verklaring. Deze houdt paar dagen aan, dan zakt hij net zo snel als hij is gekomen en zit het hele lichaam onder de vlekjes. Maar deze jeuken niet) .
Thanks! de vlekjes herken ik wel.. wangen niet op gelet omdat ie wel vaker rode konen had maar Brayden had ook wel degelijk koorts ja.. Zal wel de 6e geweest zijn dan. en idd maak me niet echt zorgen hoor, vind t gewoon ff naar om te horen en denk als t er nou heeeel anders uitziet is t uit mn hoofd
Mijn zoon heeft ook vaker rode wangen, maar deze waren wel heel bizar. Als Brayden deze had gehad, had je je het wel opgemerkt!
Zo nog 1,5 tot de echo en begin een beetje nerveus te worden. wat als ze het nog niet kunnen zien. Daarom hoop ik er ook nog niet te veel op is de teleurstelling als ze het inderdaad niet kan zien ook niet te hoog.
Je moet even bij die grote babywinkels langsgaan en gewoon gaan testen. Wat voor jouw zwaar is, is voor de ander weer licht. Ik woon in een flat, zonder lift en koop wel een combiwagen, maar voor de korte tripjes doe ik de maxi cosi erop. Mijn zoon zat redelijk snel in een buggy (geloof een maandje of 4-5), omdat hij gewoon weigerde te gaan liggen in de bak (wilde alles zien). CB gaf me als tip gewoon een buggy dan aan te schaffen/of de wageninzet te gebruiken en dat ding in ligstand te zetten.
Goedemorgen dames, Zag wat zieke kindjes voorbij komen. Heel veel beterschap. En hopen dat het niet besmettelijk is. Kamertje: Geld groeit bij mij ook niet op me rug, dus ik ga bij Ikea kijken voor een ledikant en matras. Commode heb ik nog. Neem ook veel dingen over. Lekker makkelijk en goedkoop en er is niks mis met de kwaliteit. Merken kunnen mij allemaal geen snars schelen. Miron: Spannend!!!!! Hoop dat de kleine alles lekker duidelijk laat zien. Pam: Leuke outfits! Mausyi: Wat een prachtige jurk en foto! Soepkip: Leuke maxi-cosi. Waar zit die winkel eigenlijk waar jij geweest bent? Marjanneke: Mijn 20 weken echo is bij zo'n lab/echo bureau. Daar deed ik ook mijn termijn bepaling. Dus niet altijd in het ziekenhuis Hoe staat het met de bewegingen voelen dames? Voelen jullie al iets? @hier: Alles prima eigenlijk. Heel af en toe wat bewegingen te voelen. Ga van het weekend eff kijken naar een kinderwagen, leuk prijsje, nu hopen dat ie er ook nog redelijk uit ziet. Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat
Zo we zijn weer terug en het was super duidelijk te zien hoor We krijgen een meisje Zat mijn gevoel dit keer toch goed hihi Dalijk effe naar de hema kijken of ze dat pakje dat ik gister in een andere hema gezien heb hier ook hebben.
Dank jullie wel. Ik vind het heerlijk nog een meisje erbij. ben al effe snel wezen shoppen en 3 setjes gehaald in maat 50 en binnenkort al gaan kijken voor behang want dat wordt dit keer echt knal en knal roze bij Sophie was ik nog niet zo overtuigd van al dat roze en jurkjes maar deze keer ga ik helemaal los