Miron, haha gelijk al geshopt. Groot gelijk. Dat ga ik ook doen zatdagmiddag Leuk roze behang!! Ga je een hele nieuwe babykamer maken?
Yup ik ben ervoor om mijn dochter op de kamer te laten waar ze al vanaf baby slaapt en de baby krijgt een andere kamer. Wel zetten we alle meubeltjes om en krijgt Sophie nieuwe spulletjes. Maar ja het bedje hebben we al gekocht.
Pam. Inderdaad in Velserbroek. Heb niet gekeken naar de kamertjes daar maar je kan ook even op de site kijken. Wat ik vluchtig zag waren wel een aantal kamers flink afgeprijst maar heb er dus niet echt op gelet omdat we al een kamer hebben.. Miron. He wat leuk een meisje erbij!! Vaddie. Je hoeft je geen slechte moeder te voelen daarom hoor. Een ieder doet toch wat hij/ zij zelf wil?! Hier ff naar de Hema geweest en heb net een paar kleine maatjes gekocht. Bij de H&M vond ik niks en leken ook allemaal zweetstofjes. Denk dat ik bij de bijenkorf helemaal leuk kan slagen..
@Miron: LEEEEUUK! dat tweede jurkje vind ik echt ZOOOO leuk! die hadden ze hier niet hoor! dan had ik m echt meegenomen gister!! En dat onderste setje is ook superleuk gedaan zo!
Leuke kleren miron. Dames niet vergeten dat wij wel in hartje winter bevallen en dat ze nu voornamelijk wel zomer/herfst kleding verkopen.
Ja je hebt gelijk maar de winterkleren liggen er ook al veel hoor! soms zelfs dingen waarvan ik denk dat t wel errug warm is voor binnen.. Zo hadden ze bij de V&D pakjes aan 1 stuk of setjes die een beetje gewatteerd waren.. errug leuk (vond ze beetje prijzig) maar ik deed dat vaak aan als pyjama en dan lijkt t me ECHT te warm met een dekentje en al erbij.. Maar idd, ik heb hoop dat er nog veeeeel meer leuke dingen gaan komen want je merkt idd dat nog niet de hele wintercollecties er zijn! Oh en ik heb ook veel rekening gehouden met lange mouwen rompers of shirtjes voor onder dingen
Klopt inderdaad dat er veel zomer dingen bij zitten. Maar ik vind ook dat voor die hele kleintjes je het hele jaar ongeveer hetzelfde aan doet. Je doet er alleen misschien een romper lange mouw onder of een vestje extra. Die 2 eerste setjes zijn van de Wibra daar hebben ze ook super leuke baby spullen en niet al te duur.
@Soepkip: Stoer!!!! Dat zal m goed staan! en broekje lijkt me handig.. @Miron: aaaah wibra, daar MOET ik dus heen haha
Yup en het merk Bakkaboe is ook heel erg leuk voor die kleintjes weet alleen niet of dat bij jullie in de buurt verkocht wordt. Daar wil ik ook binnenkort eens gaan kijken samen met mijn mannetje. En dan ben ik ook klaar met nieuwe kleertjes kopen voorlopig wil eerst eens kijken op de 2hands kinderkleding beurs en de rest dan nieuw bij kopen.
@Soepkip: dat dacht ik al, vond die pakjes altijd ideaal! @Miron: ik ga t is opzoeken, hier niet veel goede babykleding zaken eigenlijk.. zelfs H&M en V&D enzo hebben gewoon erg weinig hier.. Dus binnenkort maar s verder kijken..
Ik vind het heel lastig. Was vanmorgen ook bij een redelijk grote prenatal en kon niet echt slagen voor een pakje. Van Noppies hebben ze wel schattige kleertjes maar vind de kleuren zo hard! Wit met rood wit met donkerblauw.. T zal gewoon even wennen zijn. Bleh.. straks weer werken..
Oh dat vind ik dus ook al! de kleuren zijn merendeels mn ding niet.. bij meiden kan dat hardroze nog wel maar ik mis wel een beetje het baby-baby.. het zachte en lieve.. En voor jongens vond ik dat bij Brayden ook wel, al was ik toen echt gek van felblauw (lichtblauw) en felgroen (limegroen bijna ) en dat was toen bij de prenatal volop! dus daar leuke setjes gescoord.. Bij zeeman hebben ze vaak wel zachtere kleurtjes! Ik heb hoop dat er nog een hele nieuwe leuke collectie langskomt want vond een hoop tegenvallen..