@ Soepkip: Bij mij in het dorp hadden ze het boekje niet, maar ga eff op internet kijken en in de stad morgen.
hoi iedereen, lekker geklets hier zeg, en leuk die buikfoto's!! bij mij bestaat hij nog steeds uit 2 delen en dat vind ik toch wel frustrerend. Er zijn nog 2mensen op mijn werk zwanger lopen een maand voor en hebben zo mooi buikje :x beetje jaloers dus... verder heb ik laatst het boekje van pauline oud gekocht 'mijn 9maanden dagboek'leuk joh!! wil ook graag de versie van mijn eertse kleinkind en kraamvisite... ik vroeg me af hoe jullie je verder voelen?? Ik wel goed eigenlijk, heel soms sta ik op uit bed en voelt het alsof ik ben overreden maar dat heb ik liever dan die vieze misselijkheid!! en weten jullie al wat het gaat worden??? ik hoor het hopelijk volgende week vrijdag ben zo benieuwd!! we hebben laatst een begin gemaakt aan het kamertje, al het behang eraf getrokken, zijn hier mensen al begonnen?? verder hier de blije doos opgehaald en felicitas , best leuke dozen!! nou fijn weekend iedereen!!!
Ja jullie hebben gelijk! Misschien weet ze t geeneens meer haha! Rara trekjes mmm van alles! Geur heb ik veel last van maar heb ook vaak zo'n 1malige hik alsof je teveel gegeten hebt. Echt zo'n hap naar adem met geluid erbij! Begint al als ik wakker wordt
@ Maria mooi buikje hoor! Kunnen t niet meer verbergen he! Haha Soms zie ik 20 weken buiken en dan denk ik echt huh? Gaatdie van ons in 4 weken nog zo hoog zitten en hard worden?! @pamp Jurkje is van de h en m! 9 euro ofzo haha
Haha ja volgens mij gaat het vanaf nu wel snel hoor met de buikjes! De mensen die het weten zien het wel maar bv tijdens mijn schoonmaak baantje is het van: huh maar ik zie nog niets! Nou komt vanzelf. Ben volgens mij ook nog niet veel aangekomen. Pas alle oude broeken enzo nog. Alleen onderbroeken gaan vreemd zitten haha. Ik loop lekker vast met mijn brief maar moet vandaag af. Dus ga ipv neuzen op zp maar eens verder, alweer!
Zo ben vanmorgen sinds lange tijd maar weer eens gaan zwemmen met de kleine meid. Ze ligt nu in bed was al moe. En nu vergaat zowat de wereld buiten sjeeminee wat een regen weer.
Miron hadden wij vanmorgen dat weer, zag dat er nog een grote bui aan kwam... pfff leuk hoor op me vrije dag! Nu je het over zwemmen hebt, gaat iemand van jullie zwangerschapszwemmen? Is bij ons op donderdagavond is me alleen nog geen donderdag gelukt om te gaan haha
Hey meiden, Wat leuk dat weer een aantal weten wat "het" wordt. Lekker geshopt al! *dat is waarschijnlijk ook een deel van de reden dat manlief het niet wil weten.... vliegen de centjes zijn rekening af natuurlijk* Hier behalve een wiegje (tweedehands, moet nog helemaal bekleed worden) nog niets gekocht. Komt ook doordat ik nog vaak wel moe ben en dus nog niet aan de zolder opruimen toe ben gekomen. Wil voordat ik ga shoppen toch even zien wat we allemaal nog in huis hebben. Hier moet het kamertje ook nog helemaal gedaan worden. Stucadoor, verf, nieuwe inrichting voor zoons kamertje, wiegbekleding en aankleding etc, kleertjes, positiekleding en ik vergeet ook nog wel wat waarschijnlijk... pffff.... gaat vast ook nog genoeg kosten. Het is echt niet zo dat we het slecht hebben hoor.... maar krijg het soms bestwel benauwd. Ook omdat het nog zoveel werk is..... ik weet dat het wel gaat lukken, maar ik vind de tijd zo snel gaan We gaan tussendoor ook nog een weekje met z'n tweetjes op vakantie. Super veel zin in, reis was ongelooflijk goedkoop (cadeautje ) , maar op de bestemming willen we ook wel een beetje kunnen leven. Hier gelukkig geen jaloerse mensen.... (voor zover ik weet) We een beetje raar hoor MW..... was vast de drank. Wel gek op dat soort feestjes om nuchter in de rondte te lopen.... Ik denk trouwens dat ik de uk voel... Lekker hoor! Hier gaan we weer aan de schoonmaak!! Tot later!
MW, ik ben nu één keer geweest naar zwangerschapszwemmen... ik weet niet of het nu anders was door de vakantie, maar iedereen ging gewoon op eigen houtje baantjes trekken.... is dus zonder begeleiding....Was op zich wel lekker hoor.... bij ons is het in een therapiebad, lekker warm dus
Oh bij ons staat er wel dat het met begeleiding enzo is! Wij wonen hier pas 2 maanden beneden is nu helemaal af dus nu gaan we naar boven. Moet inderdaad ook nog alles gedaan worden, echt geen zin in maarja vriendlief zal wel veel doen. Is ook heel handig en dan scheelt enorm veel! Ookal ging die deze keer toch wel heel misschien wat uit handen geven haha pff
Hey meiden Pffff is het bij jullie ook zulk benauwend weer. Ik heb er echt hoofdpijn van..... Jaloezie geen last van. komt dat het de 2e is en niet zo bijzonder in bepaalde mensen hun ogen...... Ik zou een buikfoto maken....kan de camera niet vinden..... heb het kaartje wel maar waar de camera is??? Geen idee. Misschien heeft mijn vriend hem mee genomen naar duitsland? Die komt vanavond weer thuis. Zo ga effe aan mijn minipizza...had ik zin in Heb gister een bloedsuikercurve gehad ivm met de zwangerschapsdiabetes maar curve was goed.... Nu de 20 weken echo afwachten of het dan nog een grote baby is.... Jemig bijna 18 weken alweer..... Soepkip jij bent al 18 weken.....
@ soepkip, ik kreeg de oproep in mijn mailbox, ik geloof 2weken geleden al, maar de dozen waren elke keer op bij prenatal.. hij is wel leuk, vind het leuker dan felicitas doos..zitten wat luiers in,proefpakketjes, een fles een speen en wat ik erg leuk vond was het alcohol vrije biertje haha vond wel grappig zijn jullie ook zo benieuw wanneer jullie het kindje gaan voelen?of voelen sommige het al??
@ Utrecht ik voel t al ff hoor! Maar niet letterlijk een schopje ofzo maar voel gewoon dat er 'iets' beweegt daar. Soms voelt het als een kriebel, soms net zoals je voet slaapt en soms een tikje of een steekje
@Foxy: ja een tankini is wel mooier maar helaas wordt t een badpak hier vrees ik.. zoonlief heeft lekkerlijk een tijger van me gemaakt van mn kruis tot net boven mn navel dus das niet zo mooi helaas.. Al kan t nu misschien wel, mn strepen zijn nog licht en mn buik is bol.. voor mn zwangerschap had ik echt een flubbertvelletje over van de vorige keer helaas. En hoor vanmiddag of de vakantie kans van slagen heeft haha.. iig snel al.. anders wordt t eind okt Jaloezie: hier soms wel maar meestal in de goede zin zeg maar.. mensen die zelf aan het proberen zijn en het moeilijk vinden dat ik zwanger ben ineens.. maar dat begrijp ik want ik weet hoe moeilijk dat is! En verder.. ach.. ik denk soms wel dat SZ erg jaloers is. ze ging absoluut niet voor dr bruiloft stoppen met dr pil, dat zou ze erna doen en ze is nu al 3 maanden bezig, toevallig ong vanaf dat wij vertelden zwanger te zijn en echt leuke reactie op t feit dat t een meisje is bleef ook uit zeg maar.. (zij wilt ook een meid, komt ze ook eerlijk voor uit..) en nu zijn wij voor t eerst de eerste ergens mee.. ukje is eerste kleindochter namelijk! en lijkt alsof ze dat niet kan hebben.. Jeetje, alweer 17 weken! nu gaat de tijd me toch wel erg snel ineens hoor.. Ego: Voel de kleine nu volgens mij heel zachtjes wel een paar keer op een dag! t moet t wel zijn al twijfel ik soms en dan weet ik t weer zeker en dan toch weer niet hihi Anders heb ik gewoon raar bewegende darmen denk k @Utrecht: ik heb die serie boekjes gebruikt bij de eerste! zo leuk! en zit nog steeds te twijfelen of ik ze niet weer zal kopen.. Vooral het kraambezoekboek is aan te raden! En een tip, ga er meteen in schrijven hoor! ze vragen best specefieke dingen en is t te lang terug is t moeilijk hoe t ook alweer precies zat @Mw: thanks, ff onthouden dus! vind m leuk! (al zou ik er een broek onder doen of legging.. niet zulke mooie benen haha) @Dozen: ik heb me bij alles aangemeld en nog nergens iets van gehoord! blije doos ging steeds niet goed geloof ik, felicitas net nog maar s gedaan en kruidvat ga ik zo ook maar nog s kijken...
Over kruidvat babytas: Als je bij de kruidvat een gratis voordeelkaart meeneemt en hem aanmeld op internet kan je aangeven dat je zwanger bent en dat je graag t baby en mama voordeel ontvangt. Dan krijg je 2 maanden voor de uitgerekende datum (lees ik net) bonnen voor een tas die je dan zelf in de winkel kan vullen met gratis 18 kruidvat newborn luiers, een kruidvat fles en kruidvat zinkzalf. Best grappig dus!
hihi vet schattig, Brayden is zn broodje aan t eten en heb de efteling schatkamer aangezet (nieuwe telekids idee) en hij zit me toch te staren ernaar! zn mond beweegt amper.. hihihi
Die kruidvat tas heb ik ook aangevraagd Volgens mij is dat dezelfde tas als die ze weggaven op de 9-mndbeurs. Ik wilde hem wel maar was te laat.... toen kostte hij 2 euro vlgens mij....
Ik heb ook van die prachtige strepen (incl litteken van de keizersnede) en een mooie blubberbuik, maar je hebt tankini's die dat kunnen verbergen. Gewoon eff neuzen in de winkel Hoop dat je vakantie doorgaat.