Ja! Kan er nu alweer heerlijk van genieten al voelt t nu steeds een beetje als gerommel en gewoel, tis nog heel licht maar genoeg om steeds even op de dag te denken "he!" en "ohja, zit een ukje in mn buik!" ben benieuwd wanneer vriendlief het voelt, want wanneer ik nu ook iets aan de buitenkant denk te voelen laat ik hem vaak voelen en dan is t rustig was bij Brayden ook en toen was t met 20 weken dat ie t wel voelde.. en daarna, als brayden druk was en hij voelde papa's hand werd ie rustig.. als ie sliep en hij deed zn hand erop, werd ie wakker! zo leuk!
Ja! Hier met 14 weken voor het eerst gevoeltk, inmiddels ondagelijks. Heerlijk, alsof hij of zij me even verteld, vergeet je me niet mama... Ook papa kan de baby voelen, hij of zij word heel actief van papa's hand. Zoon voelden ik vanaf ruim 18 weken en mijn man vanaf 20 weken, toen lag de placenta aan de voorkant. Ben benieuwd waar hij nu ligt, nog twee weekjes wachten...
Hanna ik kan je kleertjes niet zien Gister even naar babydump geweest, nou we hoeven niet meer verder te kijken hoeven het alleen nog te bestellen/kopen. Man was helemaal lyrisch over de maxi cosi Mura 4 En hij was helemaal weg van zo'n bloom zit/wipstoeltje Deze week nog geen bericht gehad van groningen, dus morgen even naar mijn gyn. bellen dat ik nog geen bericht heb gehad, en dan gaan hun erachter aan. Pff ik wil graag zekerheid hebben dat het goed is
Hey! Jij was toch op vakantie? Of vergis ik me? Lekker geshopt dus? Wanneer gaan jullie bestellen? Of zit er geen lange levertijd op.. Balen dat je nog geen bericht hebt gehad en dat je er zelf achter aan moet!
Hoi Babywish89. Welkom hier, Ik voel de baby nog niet. Dat komt omdat mijn placenta aan de voorkant ligt.. Rustig afwachten dus!
goede morgen, hier weer terug van vakantie.... niet zo´n mooi weer gehad maar wel heel erg genoten met alle broers, zus en nichtjes en neefjes om mij heen... lichamelijk gaat het al stukken beter met mij, ik ben bij een homeopatische verloskundige geweeste en heb hier pilletjes gehad... nu geen hoofdpijn meer en voel me veel fitter... af en toe nog wel duizelig in de ochtend, maar dat neem ik voor lief vergeleken met hoe ik mij hiervoor voelde... wat leuk dat een paar van jullie al het geslacht weten... wat een verandering dan ineens he... dan wordt alles ineens veel gerichter! en heb een hoop leuke kleertjes voorbij zien komen... ook van jou hanna ... hier toch in frankrijk al wat voor een jongetje gekocht, ook al weet ik het pas 100% zeker na de 20 wekene echo (met 16 weken echo gehad en de verloskundige wist zo goed als zeker een piemeltje te zien, maar omdat het termijn nog vroeg was durfde zij ht niet voor 100% te zeggen) ik heb een pakje van petit bateau gekocht, ben nu helemaal fan van dat merk... zo mooie kwaliteit (en zo duur!) hier voel ik de baby ook een aantal keren per dag, van binnen en buiten, zo heerlijk... nou meiden, ik ga even een hele hoop was weg werken... fijjne dag!
Ik voel nog helemaal niets! maar ja, dat is misschien ook nog een beetje vroeg. Ik ben wel echt heel benieuwd hoe dat gaat zijn. Lijkt me zo bijzonder! Vriendlief en ik zijn dit weekend bij mijn schoonouders, en we hebben zo veel cadeautjes gekregen! Niet normaal meer... Straks hoef ik zelf geen kleertjes meer te kopen!:S (tenzij het een meisje is, want veel vind ik toch wel echt naar jongenskleding neigen). Ik zal er binnenkort een fotootje van neerzetten Verder iedereen nog een fijn laatste stukje weekend!
Gisteren kwamen Mariaman en ik een kennisje van vroeger tegen. Ze had mn buik al gezien op facebook en nou gefeliciteerd enzo. En hoe lang ben je? Bijna 16 weken. Oh bij mij ging het de eerste keer mis met 16 weken. Het hartje stopte gewoon. Ja ik voelde verder niets hoor. Maar de verloskundige vond het hartje niet meer. Ik was wel binnen 4 maanden weer zwanger. Maar het duurde bijna tien jaar voor ik zwanger was die eerste keer. De tweede keer ging wel alles goed, etc. Ze bedoelde er vast niets mee. Maar ik zit echt in de stressssss... Ik droom er over, ben nerveus voor de echo morgen, baal zo dat ik (volgens mij) niets voel. Ben zo op zoek naar zekerheid. Ohhh vreselijk dit....
Waar heb jij die wagen bekeken? Via internet kom ik wel op verkooppunten van ABC, maar op al de websites van die winkels die dan naar boven komen, staan geen wagens van ABC..
Uiteindelijk gevonden bij de gardo hier! maar ik zou ff de verkooppunten in je buurt zoeken, de websites bekijken en dan gewoon telefoonnummers afbellen! Niet veel winkels hebben m staan.. dan heb je iig een kans dat je m ook echt tegenkomt! @MariaC: WAT EEN DOOS! jeeeeetje dat zeg je toch niet zo?! mijn god wat een domme....... blond zeker? haha Nee alle geheid op een stokje, snap dat je in de zenuwen zit.. Meid waar woon je? ik kom zo met mn doppler langs om je gerust te stellen hoor! @Allemaal: we willen t zo graag voelen bewegen he.. we kunnen niet wachten op t schoppen.. Check dit, dit is t vooruitzicht! vond ik toevallig op internet! haha LiveLeak.com - Restless Baby Can't Sit Still in Womb
nou ja zeg!!! Maar probeer je er noet teveel van aan te trekken!! Het gebeurt zo enorm weinig! Als je nu toch bang bent toch babysound regelen. Maarja alleen voor je eigen geruststelling want zit echt wel goed joh Want straks ben je 25 weken en hoor je weer een eng verhaal en dan ga je bevallen en hoor je weer een eng verhaal... Vertrouwen hebben in die kleine!
Ha meiden, Ik ben nu druk bezig met het uitzoeken van de babykleertjes. Leuk om mee bezig te zijn en naar buiten kunnen we toch niet... Jeetje wat een rotweer! Morgen moet ik weer naa de vk..... Ben ik geen fan van.... Svinthe gaat nu mee en daarna naar het kdv. Hopelijk kan ik me een beetje inhouden met het bloeddruk opmeten.... Ik wil niet dat zij die angst ook krijgt.... Mausy, we zijn nu vriendinnetjes hoor, dus als het goes is kun je nu mijn foto's zien MariaC, wat stom om te zeggen joh .... Gelukkig al morgen een echo en weet je meid.... Zo vaak gaat het echt niet mis bij 17 weken hoor. Zometeen Feyenoord kijken. Leuk!! Fijne zondag verder allemaal!
Zo kga ff iemand op facebook verwijderen denk zet ze neer 'me afvragen waarom iedereen zwanger is...nieuwe hype zeker' Pardon?? Net of het zo voor zich spreekt?? Nou dat heb ik der ff laten weten ook! *hormonen*
Ik vraag me dan altijd af, wat gaat er werkelijk in zo'n iemand om... Mijns inziens stik jalours... Of is ze gewoon, zoals iemand eerder noemde, blond...
grm. grm. Heel verhaal getypt. Druk ik weer op verkeerde toetsen... Alles weg. Sorry, ga even een dutje doen. Kom later reageren - en wellicht buikfoto plaatsen in mijn album!
Hey meiden Jeetje zeg het is me in mijn rechter heup/ rug geschoten. kna niet meer fatsoenlijk lopen en draaien laat staan gaan zitten..... Morgen maar een smijn therapeute bellen want zo trek ik het niet. Vorige zwangerschap had ik ischias maar dit is heel anders zeg. Mariac wat erg zeg dat iemand je dat zo verteld. hoezo tactisch... fijn dat je morgen een echo hebt..... MW21 Nou ja zeg..die is zeker jaloers hoor...wat een opmerking is toch leuk dat iemand zwanger is.... Wat heb je diegene geschreven? Wat was de reactie....... Hannah suc6! Je berngt me op ideeen