1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    @ TJ82 | O nee, je prille rust een uur verprutst. Vreemd hé, dat we blind op ons wekkertje vertrouwen…
    Heeft inderdaad ook zo zijn voordelen dat je nu allebei elkaar de volle aandacht kunt geven!

@ Pamapilio | Hier ook een bodemloze put… Helaas niet alleen hartig ook zoet. Zoonlief trok zojuist twee zaken mm’s uit mijn tas, dat verklaarde voor manlief waarom ook mijn kont met de borsten meegroeit…
    Fijn dat de eerste echo staat. Zeker weer spannend.

@ Sellie6 | hier geen medicijnen sta onder controle vk. Wel prettig toch dat ze je goed in de gaten houden. Ook al is het feitelijk niet nodig.

@ Esmeralda @ Trishka | heftige situaties voor jullie, dwingen maakt meer kapot dan je lief is! Geldt wellicht voor zowel gevoel van jullie als voor jullie mannen, denk ik…

@ Anne1234 | grappig, dat jij elke middag de klok gelijk hebt met je misselijkheid. En als je dan een kwartier eerder even iets eet, wat gebeurt er dan?
    Fijn dat de eerste afspraken bij de vk en echo staan. Ik voeg dit toe aan de lijst!

@ Chicken1975 | Welkom. En van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoe voel je je? Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap!
    Mooie test hoor.

@ Hanna | dat is een mooi vooruitzicht zo vlak voor de vakantie. Ik ben ook zo benieuwd wanneer ik de eerste echo heb…
    O nee. Zo misselijk. Had ik laatst ook, toen van de drank, dat ik kotste en verloor ondertussen ook mijn urine. Dacht dat het aan de dronk lag… Maar kan dus ook bekkenbodemspier zijn…
    Leef met je mee hoor!

@ Soepkip | Mooie test. Dat doet een mens goed. Dat wilden we zien.
    Tnx. Voor openen nieuw topic.

@ Inkerbell | wat vervelend dat je zo ziek bent. Het kan voor de kleine geen kwaad, maar is echt niet prettig. Leuk dat je tante wordt, gefeliciteerd. Schelen jullie veel?

@ Avil | ik kan je onzekerheid niet wegnemen. Wel melden dat ook hier de kwalen er dan wel en dan zo ineens niet meer zijn. Soms krampen soms niet. Dat zal ook blijven…
    Als we de baby’s voelen schoppen is het inderdaad wel veel prettiger. Maar ook Zoon heb ik met regelmaat even wakker geschut… En als dat niet werkte liet ik man tegen hem praten…

@ Mamainspe | Welkom en van harte gefeliciteerd. Geniet van je zwangerschap en het kletsen hier. Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap, geniet ervan. Mooi hoor in de dertiende ronde!

@ Lijst | nu dat we toch nieuwe topic’s aan het openen zijn. Zullen we gewoon ook lijst topic ernaast zetten. Die door iedereen zelf actueel word gehouden. (hebben we altijd de actueelste)
    Deze zeef vind het toch wat zwaarder dan gedacht, oeps, hi hi

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    februari 2012

29-01-12 LieveKylian, 33 jaar, 2e kindje, th/zh, bv
    30-01-12 Soepkip, 28 jaar, 1e kindje, th, bv
    01-02-12 Dommel, 26 jaar, 2e kindje, zh, bv
    01-02-12 Hanna1974, 36 jaar, 2e kindje, zh, fv
    01-02-12 Anne1234, 1e kindje
    01-02-12 Inkerbell, 2e kindje, th, fv
    01-02-12 Debs1, 29 jaar, 1e kindje, zh
    01-02-12 Mooibuikje, .. jaar, .. kindje, .., ..
    02-02-12 Mama in spe, 28 jaar, 1e kindje zh
    02-02-12 Esmeralda, 26 jaar, 3e kindje, th/zh, fv
    02-02-12 PamPapilio, 2e kindje, zh, bv
    02-02-12 Nijntje1, 2e kindje, zh, bv/fv
    02-02-12 Sara 8, .. jaar, 3e kindje, .., ..
    04-02-12 TJ82, 1e kindje, zh, bv/fv
    05-02-12 Oodie, 36 jaar, 1e kindje, zh, bv
    08-02-12 Trishka, 28 jaar, 4e kindje, zh, fv
    05-02-12 Liloo, 30 jaar, 1e kindje, zh, bv
    08-02-12 Dannie81, ..jaar, 3e kindje, .., ..
    11-02-12 Avil, .. jaar, .. kindje, .., ..
    ..-02-12 Sellie6, .. jaar, 1e kindje, .., ..
    .07-02-12 Babylove26,26 jaar, 1e kindje, .., ..

Afspraken

16-06-11 nijntje1 1e echo zh
    20-06-11 TJ82 intake + 1e echo vk
    20-06-11 LieveKylian intake vk
    20-06-11 Oodie 1e echo gyn
    23-06-11 Dommel 1e echo vk
    28-06-11 Esmeralnda 1e afspraak vk
    30-06-11 Mama in spe 1e afspraak vk
    30-06-11 Hanna1974 1e echo vk
    06-07-11 Dommel intake vk

21 Zwanger !!!!!

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Hanna: Aaaah baaaah! :D Lekker hoor.. wat is zwanger zijn soms toch ook charmant he.. :) hihi

@De rest: Ik heb jullie ook weer gevonden hoor! nu lekker met mn mannetje tv kijken...

en wachten op onze bestelling bij de shoarma boer terwijl ik al zoveel gegeten had.. jeutje ik hoop bijna dat ik nog misselijk ga worden want als ik zon honger blijf hebben en blijf eten kom ik nog 50 kilo aan ofzo;) :)

4. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Heb zonder jullie reactie af te wachten, maar een lijst topic voor ons geopend...

~1 t/m 14 Februari Mama's | de lijst !!!

5. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Heb onze nieuwe topic ook gevonden, gezellig!

@alle nieuwe zwangeren: van harte gefeliciteerd! Leuk dat jullie meekletsen en alle kwaaltjes met ons delen, haha! Iedereen een super zwangerschap gewenst!

@Pampapilio: Hier ook veel honger! En als ik niet meteen iets eet word ik echt misselijk! Ach, hoort erbij! Dan weet je in elk geval dat je kindje aan het groeien is!

@Trishka: Wat een vervelende reactie van je man... Hoop dat hij zich bedenkt en straks gewoon heel graag met je meegaat, al is het maar om jou te steunen. Want die heb je hard nodig! Dikke knuffel meis!

@all: had vanmorgen voor het eerst dat ik stond te kokhalzen tijdens het tandenpoetsen. Had ik de vorige keer ook, echt een bijbehorend kwaaltje dus! Zit alleen wel een beetje in de stress om m'n man. Hij vertrekt vandaag/vannacht terug vanuit Mexico naar Nederland, maar hij reageert niet op mijn smsjes en als ik probeer te bellen krijg ik telkens een spaanstalige dame gevolgd door een ingesprekstoon. Maak ik me meteen weer zorgen, stresskip die ik ben! Heb sinds vandaag wel lekker vakantie! Ben maandag jarig (word ik alweer 29), woensdag wordt m'n vader 60 en donderdag vertrekken we al naar Italie voor een weekje. Heerlijk, ben ik wel aan toe! Onze laatste vakantie samen als het goed is...

6. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    LieveKylian: Goed initiatief! Dan hoeven we tenminste niet meer de lijst terug te zoeken!

TJ82: Lekker hoor vakantie, je moet er inderdaad maar vanuit gaan dat het de laatste vakantie met jullie 2 is! :D Wat doet je mannetje in Mexico?

7. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    goede avond meiden...

heb jullie gevonden.... fijn dat we nu een verkorte maand hebben en dat jullie het ok een goed idee vonden en ik dus niet heeeeeeeel onaardig over kwam:D

ga effe niet op iedereen reageren... ben kapot!!!!

lekker slapen dus.... morgen weer werken....:)

8. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Soepkip: daar ga ik ook wel vanuit! M'n man zit in Mexico voor zijn werk. Heb hem zondag weggebracht en ga hem morgen weer ophalen op Schiphol, kan niet wachten! Maar als ik hem niet kan bereiken heb ik echt stress... Nu dus...

9. avil

avil Actief lid

25 apr 2011
    255
    0
    0
    Thanks voor de support! Ik had vorige zwangerschap ook echt het gevoel dat het niet goed zat... Ik heb nog geen afspraken. Vorige x gebeld met vier weken en wat dagen... en moest een week later Mvm en de vk afbellen... dat vond ik zo rot... ik wacht nu wel even.

Ik zou wel wat meer kwaaltjes willen om zo maar het idee te hebben dat het goed zit.... (ik héb zomaar het gevoel dat ik spijt ga krijgen van deze uitspraak....don't hold it against me later...:D)

@Trishka, ik had op het vage testen forum je verhaal gelezen....Wat een bijzonder verhaal! Ik denk dat die van mij ook zo had kunnen reageren. Ik hoop voor je dat hij straks voor je klaarstaat en jullie samen van dit wondertje kunnen genieten.

@pampillo... nog wat shoarma over ?? (ik heb de kleine lettertjes wel gezien!!) Honger!!

@ alle anderen, gezellig dat jullie er zijn! Erg prettig om op zo'n forum met medezwangeren te kletsen. En anoniem, terwijl niemand anders van de zwangerschap weet!

Tot snel! ik zal trouwens zo de foto van de testen ff in mijn album zetten....en mezelf op de lijst bijwerken

10. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedenavond meiden!

Pff je leest 2 dagen niet mee, topic gesloten, verhuisd en gevonden!!

Alle nieuwe zwangere gefeliciteerd!!

Heb erg drukke dagen achter de rug en jeetje dat voel je dat zeg! Ben kapot. Zoals jullie beschrijven hier ook bakstenen. Misselijk wat pas in de middag wegtrekt, slecht slapen en hoofdpijn.. Maar goed het is voor een goed doel ;).

Heb een afspraak bij de vk en echo op 20-6. Erg spannend allemaal!
    Nu ook maar de cardioloog waarschuwen. Heb hartritmestoornissen, ben benieuwd!

Morgen vrij, heerlijk! Verder iedereen een fijne dag of werkse morgen!

11. Liloo

Liloo Lid

2 apr 2011
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Volgens mij zijn de meesten van jullie ook vrij en liggen jullie hopelijk nog een beetje in dromenland, het is nu nog rustig hier namelijk ;)

Alle nieuwe zwangere meiden: gefeliciteerd en welkom!

@LieveKylian: goed dat alles verplaatst is en wat reageer jij ontzettend leuk persoonlijk op iedereen!

@TJ82: inmiddels denk ik dat je je man hopelijk weer te pakken hebt gekregen en dat jullie nu heerlijk op vakantie gaan! Geniet er ontzettend van :)

@avil: heb je nu een ander gevoel bij deze zwangerschap? Toen ik in april een miskraam kreeg had ik net een uur ervoor afspraken gemaakt voor echo's, twee uur later kon ik ze weer bellen dat het niet goed was. Ben dus nu ook beetje voorzichtig met het afspraken maken, maar m'n gevoel is hier wel anders bij (natuurlijk eng om te zeggen in dit stadium).

@Debs1: verbazingwekkend die vermoeidheid he? Echt ongelofelijk, maar daardoor weet je wel dat je lichaam met van alles bezig is!

Nou meiden, allemaal een hele fijne dag!

12. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Goedemorgen, nu onze spullen even inpakken en dan vertrekken.
    Lang weekendje camperen, voor 't eerst met zijn drieeen!
    Dus meld mij pas zondagavond weer!
    Ben benieuwd hoeveel pagina's ik dan terug kan lezen...
    Goed weekend, groeten Lieve

13. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    dan meld ik mij hier ook weer

14. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Liloo: man belde gisteren heel rustig dat hij zat te lunchen (ach ja, tijdsverschil) en had geen bereik. Gelukkig maar! Hij zit nu in het vliegtuig terug, kan niet wachten hem weer te zien! We gaan trouwens volgende week donderdag op vakantie naar Italie. Nu nog paar daagjes lekker relaxen samen.

@Avil: super vervelend die onzekerheid! Wel herkenbaar, maar dat geldt voor iedereen die een miskraam heeft gehad denk ik. Krijg je wel eerder een echo? Ik vond het ook lastig om de vk zo vroeg al te bellen, maar ze had zelf gezegd dat ik dat moest doen. Maar het blijft spannend tot de echo en daarna...

@Lieve: heel veel plezier dit weekend! Geniet ervan!

@all: heb vanmorgen mn laatste test gedaan, nu weet ik het zeker dat ik zwanger ben :D

Bekijk bijlage 155736

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Deb, ja die vermoeidheid he??? Ik heb er ook last van helaas.
    Gelukkig heb ik nu wel bijna 2 weken vakantie. Dat komt erg goed uit.
    Spannend hoor de 20e een echo.

Ik heb hem op de 30e, vrij laat als ik hier zo kijk naar de andere afspraken, maar ik ben er wel blij mee.
    Mijn eerste zwangerschap is misgegaan en nu ben ik al over de tijd heen dat het toen is misgegaan.

TJ, en heb je je man al gesproken?

Liloo, wanneer wil je de VK gaan bellen?
    Wel fijn dat je iig een beter gevoel hebt nu.

Lieve, veel plezier dit weekend. Jullie hebben goed weer om te kamperen :)

Wij gaan straks even op het strand kijken en daarna die boel hier schoonmaken. Ik wilde gisteren al beginnen, maar was zo misselijk dat het niet is gelukt.
    NU voel ik het ook weer opkomen..... en mijn broek zit straks....
    **** einde klaagzang **** ;)

Fijne dag allemaal!

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    TJ, fijn dat je je man nog even hebt gesproken.
    Wat leuk dat jullie naar Italië gaan.
    Mooie test hoor!

17. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    :(:(:(
    Ik ben bang dat t mis gaat bij mij. Vanmorgen werd ik wakker met paar druppels bloed in onderbroek, en ook met afvegen....

Mn vorige ervaring hiermee was niet zo positief.

Dus dames, ik baal....

Kwestie v afwachten nu.

Geniet lekker van jullie vrij dag, t is superweer!

18. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    @Anne: wat klote! Hopelijk zet het niet door en is er niets aan de hand, maar dat afwachten... Sterkte meid, dikke knuffel!

19. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Goeeeeiemorgen dames!! :D

@Tj82: Oooh gelukkig, ben niet de enige! :D al moet ik er hier wel echt om gaan denken.. als ik zo doorvreet ben ik voor mn eerste bezoek al 10 kilo aangekomen vrees ik.. :)

@Avil: jjaaaaaaa.. heb nog shoarma over en die ga ik straks met een broodje oppeuzelen.. erg he.. :D :)

@vermoeidheid: Hier ook echt drama.. kan wel de hele dag slapen en mn kereltje is echt zichzelf niet en als ie dan eindelijk lekker speelt is hij ook best vermoeiend met zn kruipen en overal langslopen! :D blijf erachteraan rennen.. hihi ;)
    Natuurlijk erg leuk maar t is normaal al slopend voor me en ik merk echt dat ik nu veel vermoeider ben in de zin van slaap hebben..

@lieveKylian: Have fun!!!!

@Anne: Jeeeetje! :( Wat erg meis.. ik duim voor je dat t bij druppels blijft en dat het niks betekent! spannend.. sterkte! *knuf*

@All: Ik ga er een zn bedje in gooien want die is bekaf en dan ga ik wachten op mn visite, even lekker wat eten en misschien vanmiddag ff naar een jaarmaarkt hier in de buurt..
    Druk maar gezellig dagje dus! :)

Jullie ook een fijne dag!:D En anne.. ik denk aan je hoor! :(

20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    onee.. Kan me je onzekerheid voorstellen! Wanneer heb je voor het laatst een test gedaan?

Deel Deze Pagina