1 t/m 14 Februari Mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Pomm, Jun 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Goede morgen..

*hoestproesthoest*.. en zo gaat het al 2 weken snachts, het mag nu wel een keer ophouden. Als ik wakker wordt denk ik, ik ga me ziek melden maar uiteindelijk gaat het wel weer. Ben er achter gekomen dat je helemaal niks!! mag gebruiken voor je keel tijdens de zwangerschap.. Paar dagen geleden had ik midden in de nacht een strepsel te pakken en las ondertussen de bijsluiter, blijkt dit niet te mogen.. die verdween dus weer in de prullenbak.
    Honingdropjes werken niet:(

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hier hetzelfde!! thee met een flinke eetlepel honing maken! echt zo dat het nog net lekker is om te drinken ;) is t enige dat bij mij echt werkt tijdens de zwangerschap want je mag idd niks, en ik hoest tijdens mn zwangerschap ook wel s maagzuur op, dan brandt t tijdens t hoesten heel erg en daarvoor mag je wel rennies.. die hielpen me dan ook echt!

3. happygrump

happygrump Actief lid

Feb 24, 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook zo'n ontzettende trek in melk, maar ik zit inderdaad ook onder de puisten, ook precies op mijn kaaklijn en hals. Daarnaast zit ook mijn rug nog een sflink onder. ik dacht dat dat door hormonen kwam... En volgens mij had ik ergens gelezen dat dat bij 17 weken weg kon gaan trekken, dus daar zat ik maar op te wachten...
    Nou slik ik wel extra calcium, maar dat komt omdat ik mijn middenvoetsbeentje gebroken heb en nu al 4 weken met gips en krukken aan het rondhobbelen ben.. Hoor graag de uitslag van de test, als het helpt stop ik ook met melk drinken!

4. Anne1234

Anne1234 Actief lid

May 25, 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Hoi Dames,
    Ik ben terug van een heerlijke vakantie. Heb met een schuin oog al een beetje bijgelezen en zag dat er her en der al roze en blauwe muisjes om de hoek komen kijken! Wat leuk toch! hanna ik ben ook heel benieuwd naar jouw onthulling hoor!

Hoe is t met de hoofdpijn dames? Hier nog steeds elke dag present. ik sta er mee op en ga er mee naar bed, en tussendoor is het af en toe weg. T is voor het goede doel zullen we maar zeggen he...

Verder gaat t goed, morgen naar de vk voor controle. En ben ondertussen zo nieuwsgierig naar de zoon of dochter in mij. Heb al vanaf week 12 geen echo's gehad, dus ben er wel weer klaar voor! Gister trouwens de schrik van mijn leven gehad. Ik ging wat nieuwe kleding kopen en wat bh's. Ik heb nu gewoon een cup (durf dit niet hardop uit te spreken) E!!! (kom van een kleine C).

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    @mauysi: op zich niks bijzonders hoor. Herinnerde me dat er daar iemand zit met een dalmaat en nichname elmo. Dus vandaar. Ben er niet zo heel actief, lees er vooral veel. (er wordt nogal snel veroordeeld, en denk over sommige dingen heeeel anders dan de zeer actieve ploeg die er is)

6. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Buikfoto 13 weken (weet het termijn niet heel zeker..)

7. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Buikfoto 18 weken en 4 dagen. wat een verschil!:$

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Soepkip: Das zeker een verschil zeg!! zal vriendlief vandaag ook s verplichten een foto te gaan maken! 11 weken was de laatste en dat kan echt niet.. ;)

Gaan/willen jullie dames toevallig ook een zwangerschaps fotoshoot laten maken??

Hier wil ik dat dus zelf gaan doen, bij mezelf.. :) weet al precies wat ik allemaal wil en zal bij sommige dingen wat hulp nodig hebben maar dat komt wel goed.. en heb er eigenlijk wel zin in! :D ga stiekem alvast wat dingetjes ervoor bij elkaar sprokkelen en ook voor als de kleine meid geboren is (wat blijft dat leuk maar vreemd om zo neer te zetten! :D ) arme kind moet er vlak na dr geboorte al aan geloven vrees ik.. :)

9. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Congrats!! wat leuk nog een meid in de club

10. Foxymama

je hebt van VSM iets wat helpt tegen keelpijn en dat je mag gebruiken bij je zwangerschap. Moet je eff kijken bij de drogist. heeft mij wel geholpen

11. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Anne. Welkom terug! balen van je hoofddpijn.. dat 'ie nog steeds niet weg is :(.. Fijn dat je morgen weer naar de verloskundige kan, is inderdaad wel een lange tijd vanaf 12 weken.. heb je meteen een echo?

Pam. Hier wel een fotoshoot voor als je baby geboren is (en dan wel een speciale fotoshoot). Dat de baby in een bepaalde houding ligt met behulp van attributen en die later op de foto weg gehaald worden. Geeft een super mooi effect! (... kost volgens mij een hoop maar dan heb je ook wat ;))
    Geen fotoshoot van mij als zwangere vrouw. Een paar foto's met dikke buik is voor mij genoeg.

Leuk idee van je om het zelf te gaan doen.. Lijkt me best moeilijk!

12. Foxymama

Vandaag een dagje vrij, drukke dag voor de boeg.

Vanochtend naar de VK geweest. Bloedruk was prima in orde. Baarmoeder zit iets hoger, omdat, volgens de vk, de baarmoeder nu weet welke kant het moet opgroeien :p
    Mijn navel staat ook weer lager dan dat ie hoort te zijn. Wel grappig, de stagiaire snapte dat niet :p

Baby had er geen zin in. Dook steeds weg, dus het hartje was moeilijk te vinden, maar toch gehoord en daar was ook alles prima mee.

Gister de kleine echt goed gevoeld en gezien vanaf de buitenkant. Toen ik me in de ochtend omdraaide in bed stak er een bolletje naar boven. Zoonlief meteen handje erop leggen. Zo schattig en opeens floep was ie weg....

Straks naar de fysio voor me rug, ben benieuwd. Wordt er wel een beetje gek van. Weet soms gewoon niet eens meer hoe ik moet zitten.

Nog iets langer dan een weekje wachten en dan weet ik eindelijk wat het is!

Fotoshoot:
    Denk het niet. We zullen zien.

13. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Fotoshoot: zeker niet. Natuurlijk wel zelf wat foto's maken maar ben niet zo'n foto mens.

Hier even wat minder druk op het werk. Even tijd om adem te halen.

14. Miron

Miron Fanatiek lid

Feb 6, 2009
    2,349
    106
    63
    Hier ook geen fotoshoot heb ik niet zo heel veel mee vind het wel prachtig bij andere maar niet bij mezelf.

Vanmorgen bij de peuterspeelzaal geweest. en dalijk meteen de formulieren tekenen en straks maar meteen weer inleveren. dan mag ze vanaf 4 oktober naar de peuterspeelzaal. Ze vond het al helemaal geweldig en wilde niet meer mee. ze had niet eens meer oog voor ons hihi :)

en omdat ik vandaag jarig ben heb ik nog een pakje gekocht van Dirkje voor de nieuwe baby.

15. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Gefeliciteerd Miron!

16. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Foxymama. Thanx voor de tip, heb het net gehaald. Tussistin zuigtabletten voor vastzittende en kriebelhoest. Ook een homeopatische mond en keelspray van Vinceel.
    Suc6 vandaag bij de fysio!

Miron. Gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk een pakje van Dirkje! Foto? :D

17. Miron

Miron Fanatiek lid

Feb 6, 2009
    2,349
    106
    63
    Dank jullie wel.

Bel alweer 30 hihi wat een leeftijd he.

Dit is het setje wat ik gekocht heb

View attachment 179461

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @miron: gefeliciteerd!! En wat een superleuk setje!

19. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Dat valt toch best mee? Hoewel ik me voor kan stellen dat het oud klinkt. Ben nu 28 en zit ook tegen de 30 aan te hikken ;)
    Wat een superleuk setje!!

20. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Zoooo oudjes hier hoor, ik ben net een paar maand 25! ;)

Leuk setje Miron.

Net naar fysio geweest, au au au doet altijd zooo zeer. Maar op zich gaat het zeer goed, hoef pas weer terug als ik weer pijn krijg.
    (nu dus haha)

Ik denk dat ik een gaatje heb, ondanks 2 keer per dag stoken en poetsen....:( Morgen dus maar naar de tandarts.

Share This Page