1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden

Mariac wat leuk zeg ene meisje.......

Mooie buikfoto's zie ik voorbij komen!!! Dan ben ik al mega hoor.......

Miron gefeliciteerd met je 30e verjaardag. Ik moet zeggen dat ik het verschrikkelijk vond....

Hier ook een mamma van 30 bijna 31.

Miron leuk pakje

Ik ga een shoot doen...... bellypaint bij schoonzus....

verder gaat het hier weer wat soepeler.....ben alleen nog stijf in de heupen.....behandeling slaat gelukkig wat aan. Tja moet gewoon weer goed aan mijn houding werken merk ik.

2. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Haha weer wat geleerd over paint :)
    Ga t eens proberen morgen.

Ok nog even een stomme vraag:
    Mijn ma wil me graag een pretecho kado doen.
    Hartstikke leuk maar hoe hebben jullie gevonden waar je dat kan laten doen?
    Ik heb nl even zitten googelen en kan wel wat vinden maar echt super duur naar mijn idee.
    2 d foto plus dvd 70 euro. Of is dit een normale prijs?

Mooie buikjes allemaal. :DVind het een heel apart gevoel, dat mijn buik zo hard is.

We hebben al wel een commode gescoord via marktplaats, nu nog een box en een kastje en dan zijn we compleet.
    (nou ja, dan de inhoud nog ;))

Fijne avond dames, duik nu mn bed in en morgen een minder ego bericht :)

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Soepkip: nooooooohhh

Maar als je toch gaat, wil ik wel graag een kip-20! :D hahahaha

@Inkerbell: gelukkig gaat t wel iets beter, hier ook flinke last van heupen/bekken/billen.. denk dat t er in zekere mate toch een beetje "bijhoort" voor sommige van ons.. ;)

@Annethamar: dan heb je een uitgebreid 2d pakket, das idd vaak wel zo duur.. voor iets meer heb je vaak wel het uitgebreide 3d/4d pakket en dat vind ik zelf erg leuk! :D wij willen dat waarschijnlijk weer met een weekje of 27 gaan doen.

Als je goedkoper wilt kan dat wel maar vaak is t dan korter en zonder dvd bijv.

Pretecho bureaus nederland

hier een lijstje met pretecho bureau's :)

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    FOTO!!! Ik ben nu wel heel nieuwsgierig hoor!!!!!!!!!

5. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Handig die paint lessen hier. Doe het alleen in Photoshop, maar dat terzijde...

Zal een dezer dagen ook even een echte buikfoto spammen, tot nu toe alleen toevallige in mijn album geplaatst.

Hier stond ik op mijn dertigste op de lange latten en ging mijn vriend met uitzicht op de montblanc op z'n knieeen. Dus was het het feit van 30 even vergeten...

Als alles goed gaat ben ik 34 als ik beval, ben 9 dagen na mijn verjaardag uitgerekend.

Hier is zoon vandaag weer verwend met mooi kledingsetje door mijn schoonouders...

Nu ik jullie geslachten lees begin ik zo te twijfelen of ik het ook niet wil weten. Stiekem ben ik zo nieuwsgierig, veel meer als bij zoon toen het een verrassing is gebleven!

Ik wil ook van die leuke pakjes shoppen!

Hier ook flink aan het eten, zie mijn foto's niet alleen de buik is iets gegroeid de laatste 13 weken, hi hi
    Met name zoetigheid gaat er als water in...

Buikfotosessie, vermoedelijk ook gewoon thuis, zoals voorgaande keer.

Kosten pretecho geen ervaring mee, kan je niets zeggen over redelijkheid.

Zojuist van de trap gevallen. Vraag me niet hoe ik dat had, liep op blote voeten. Kon me met heup en elleboog opvangen dus stond naar vier treden weer stil.
    Gebeurde op vierde van boven, dus wil niet weten wat er was gebeurt al ik beneden was beland.
    En ben benieuwd hoe ik me morgen voel, nu alleen beurse heup...

Meiden, duik mijn bedje in. Fijne avond. Liefs Lieve

6. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Anders ik wel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Foto komt zo snel mogelijk maar vriendlief heeft de camera mee voor zijn werk in duitsland....

Oh meiden denk dat ik zojuist de kleine heb gevoeld..... vreemd gebubbel en het voelt niet als mijn darmen..... zou het dit keer dan echt eerder mogen zijn..... placenta ligt wel weer voor namelijk....

Trusten allemaal kom morgen weer spieken....

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @LK: Auch!! sterkte morgen dat zal wel lekker blauw en stijf worden dan! :$ wel goed dat je je kon opvangen idd.. vind idee van van de trap vallen altijd doodeng..

@Inkerbell: ik denk t wel hoor! dat t de beeb was! :D hier ook placenta aan de voorkant en je kan t dus evengoed wel eerder voelen al! :) blijft mooi he..

Verder geen reet te melden sorry.. :)

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!!

*** GAAP***
    Erg rot geslapen. Svinthe weer wakker vannacht en daarna heb ik zker 1,5 uur wakker gelegen. Gisteren ging ze pas rond hal 10 slapen en vanmorgen om 6.15 uur werd ze al weer wakker.
    Vanmiddag maar lekker een tukkie mee doen :D

Straks naar de notaris en vanmiddag met Svinthe naar de kapper.

Fijne dag allemaal!

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Pretecho.was bij mij 75 euro
    10 foto's en dvd van 35 min

Kreeg t ook van me mams en t was t zeker waard!

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh ja ... vandaag 18 weken!!! :D:D
    Maximaal 22 te gaan ;)

12. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha grappig is dat he die afgeronde weken!
    Ik kijk ook altijd uit naar donderdag want dan ga ik weer een nieuwe week in :p

13. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Lieve auw en dat is schrikken.

Hier vandaag voor de eerste keer naar peutermuziek en dan inpakken. Ons vliegtuig vertrekt morgen heel vroeg om 5:50 2 uur van te voren aanwezig zijn en dan nog 1 uur rijden dus midden in de nacht eruit. Ben benieuwd hoe de kleine meid daar op gaat reageren.
    Maar ja dan zijn we wel lekker vroeg in mallorca.

14. AnneThamar

Dank Pam, fijn zo'n expert in ons midden ;):D

15. AnneThamar

Auwch lieve, dat zal niet fijn voelen vanmorgen.

Goed om te horen dat de prijzen wel kloppen, zal ik mijn mams even gaan moeten voorbereiden haha.

Alvast een fijne vakantie Miron!

(Ik zit nu te duimen dat ze me niet bellen van mijn werk voor negen uur. Onverwacht vrij maar dan sta ik beschikbaar maar heb nu geen zin meer.....)

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Miron, hoe was het bij de peutermuziek??
    Leuk dat je daar naar toe gaat :)
    Succes nog met de laatste inpakperikelen

AnneThamar, en nog lekker thuis? Hopelijk is er dan niet meer gebeld :)

We komen net van de notaris. alles geregeld dus de verbouwing kan beginnen. Het is gelukkig de tuin en de schuur dit keer dus geen of weinig zooi in huis :D
    Ze beginnen 19 september al aan de tuin!!

17. AnneThamar

Jeeej lekker thuis nog Hanna.
    Aan de andere kant loop ik wel weer geld mis maar ok, daar zet ik me maar even overheen.

Ga mezelf zo eens even trakteren op een lekker kopje thee, en mijn favoriete serie.
    Gezelli met mijn hondjes op de bank.
    Moet vanmiddag naar de tandarts dus moet nu nog even ontspannen haha.
    Kun je eigenlijk verdoofd worden als je zwanger bent?

Wat gaan ze doen in je tuin Hanna?

Enne, wat is peutermuziek? Het klint wel leuk iig :D

18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @annaThamar: ze kunnen je verdoven. Wel aangeven dat je zwanger bent want de gebruiken dan andere verdoving die niet schadelijk is voor de beeb.

@MW: jaloers! Mooie buik hoor. Hier nog altijd vrij weinig te zien.

pffff, gisteren giga dip gehad. Kwam thuis van mijn werk en heb zeker een half uur zitten huilen omdat ik zo verschrikkelijk moe ben. Ik doe op het ogenblik thuis echt helemaal niks. (alleen de beesten verzorgen) Ga ik dus zeker bespreken bij de vk a.s. vrijdag want dit hou ik niet lang vol. Ben helemaal gesloopt.
    Maar het stomme is...... het voelt als spijbelen. Omdat je nog helemaal niet ziet dat ik zwanger ben heb ik het gevoel dat ik spijbel als ik me niet goed voel. Stom he?

19. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Peutermuziek was leuk. Eerst een kwartiertje lekker spelen en daarna liedjes zingen zoals op een grote paddenstoel en jan huigen in de ton. Ook kregen ze een trommel en mochten ze lekker trommelen. dus gewoon lekker bewegen op muziek en muziek maken op een leuke manier.

Hanna leuk dat jullie de tuin gaan doen. We zijn hier ook al 2 jaar bezig met de tuin. en deze vakantie komt ie echt ver af. moeten alleen nog gras erin leggen maar daar moeten we eerst voor egaliseren. maar dat is mijn man's taak.

zo ik ga beginnen met inpakken

20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    LieveK. Krijg de rillingen als ik je post lees, maar goed dat je jezelf op hebt kunnen vangen... Hoe gaat het nu?

Vaddie. Ahh.. Kan me voorstellen dat je het zo voelt maar toch klopt het natuurlijk niet.. Ben benieuwd wat de verloskundige tegen je zegt. Hoe staat je partner erin?

Hanna. De tuin, leuk! Moet er veel gebeuren? Hier was het ook een lang project maar hij is deze zomer af gekomen.. Lekker snel beginnen al 19 september.. hoelang verwachten ze bezig te zijn?

Miron. suc6 met inpakken en fijne vakantie!

Deel Deze Pagina