ai Lieve, gelukkig kon je je nog redelijk snel vastpakken. @hier; zit er compleet doorheen zo 'bang' voor maandag Wil zo graag dat uk gezond is Pfff en man die zit er meer mee, dat zijn broertje gaat emigreren :x
Dank je Vaddie, voor de geruststelling op tandarts gebied Klint leuk het peutermuziek Miron. En succes met inpakken. Mausyi: kan me voorstellen dat je er bang voor bent. Ik zal voor je duimen, hoop voor jou dat het snel maandag is. Sterkte. Is het nieuw dat zijn broer gaat emigreren? Of bijna zover? Is natuurlijk ook wel een hele stap. Maar niet leuk dat hij meer bezig is dan met jullie beeb.
Néh het was altijd wel duidelijk dat hij zou gaan emigreren. Zijn vriendin komt uit Uruguay, en als zij geen goede baan krijgt in Madrid (daar zit ze momenteel), gaan ze dus naar Uruguay. Nu is het wel ineens in rap tempo besloten...Ach eerst maar eens zien of hij het vol houdt Ik irriteer mij alleen maar dus heb even geen goed woord voor zwager. Hij is wel ok, maar weet alles beter. Kreeg ook al allerlei 'tips' i.v.m. zwangerschap :x hij is 23 en heeft dus geen kinderen :x
@AnnaThamer: ben helaas nogal een expert op tandarts gebied. @Mauysi: kan me je irritatie goed voorstellen. Zal duimen voor maandag. @Soepkip: kom er nu achter dat ik met een hork getrouwd ben. hahaha Hij snap er echt helemaal niks van. Niet dat een baby in je buik hebben zoveel energie kost. En al helemaal niet van mijn hormonale gedrag. Ga nu even een boekje zoeken waarin het staat uitgelegd. En hem dus verplichten dat te lezen. Hopelijk helpt het want het levert aan beide kanten nu irritatie op.
@Annethamar: Expert ik?! nee joh, ben gewoon een google muts! pluis altijd alles uit en dan onthoud ik ook nog wel s wat.. kan wel handig zijn! whahaha @miron: Lekker op vakantieeeeee @hanna: oooh lekker de tuin helemaal opknappen! veel plezier ermee @vaddie: Oooh ik kan het helemaal begrijpen! ik voelde me er toevallig gister ook erg rot door.. niks kunnen doen dat breekt je op een gegeven moment op omdat je zoveel wilt maar het gaat gewoon niet.. iig, dat is hier vooral mn frustratie! Maar meis, je moet t zo zien.. je hebt echt een goede reden! en voor een goed doel! hopelijk gaat t met een paar weekjes weer wat beter en ondertussen proberen je erbij neer te leggen.. hoe moeilijk dat ook is! :S na je bevalling ben je er sowieso weer vanaf!! @Mausyi: Jeetje meis, snap ik!! ik duim ook echt met je mee dat alles goed is! er is toch maar een kleine kans dat ze iets gaan zien?? Sterkte ermee! Oh en mannen zien en voelen t allemaal anders he, misschien richt ie zich juist op zn broertje om er niet teveel aan te denken en maakt ie zich stiekem juist wel zorgen ik hoorde dat soort dingen van vriendlief ook echt alleen achteraf soms.. @Hier:Heb een brakke dag zeg! niet normaal! voel me loom, en moe en last van mn bekken en mn flanken weer.. gewoon een beetje grieperig gevoel.. Denk de afgelopen dagen weer s teveel gedaan Dus ik neem zo een bak thee en een stuk van mn chocoreep met hazelnoot en dan red ik me wel! hihi
Aangezien mijn lontje nu extreem kort is, heeft man de wind al van voren gehad. Gaat hij het alleen maar over zijn broertje hebben :x @uk; tsja open ruggetje kunnen ze dan wel zien, of uk hartprobleem heeft ga ik eigenlijk niet van uit. Down ben ik toch wel bang voor. En tsja dat het koppie asymmetrisch is/was daar ben ik dan wel angstig voor
Oh hanna, wat heerlijk dat je al zo lekker geshopt hebt voor je newborn!! Waar ben je zo goed geslaagd?? @ all, hoe is t met de buikjes in het algemeen, zijn er ook nog tussen jullie bij wie t nog niet zichtbaar is? Bij mij kan je t steeds beter zien. Moet wel zeggen dat ik ook t idee heb dat als je zwangerschapskleding aan hebt dat je t ook veel beter/meer ziet dan met mn normale kleding. Probeer weer meer te gaan schrijven maar ben zo moe en last v hoofdpijn . Bij de vk was t allemaal goed gelukkig!
@Anne: fijn dat alles goed. Hier nog vrijwel niks zichtbaar. Ben nogal dik dus ben bang dat het wel even gaat duren voor mijn speklaag is gladgetrokken.
Wat zei je man verder dan? Snapt ie nu dat jij je druk maakt? Ik vind het heel naar voor je dat je zo in spanning zit... Ik heb ook al zo'n kort lontje. Ik word zo snel kwaad niet nromaal. Nou was geen gaatje bij de tandarts, ze denkt dat ze de vulling van vorige keer iets te vol heeft gemaakt waardoor die nu op mijn zenuw drukt, ze heeft hem bijgeslepen. De pijn moet nu minder worden, anders is het ws een ontsteking aan de zenuw. Heerlijk... Ik heb nooit wat met mijn tanden, zul je nu zien.... Grrrrr Vanavond gaat mn vent de commode ophalen, ben beniewd. Nu opzoek naar een box en een extra kast. En dan matrasjes!
Ja hij heeft het nu wel een beetje door. Hij is het ook niet echt gewend, dat ik zo down ben. Ik ben normaal altijd hard, genoeg meegemaakt. Dus krabbel meestal redelijk snel wel weer op. Maar nu werkt het niet Fijn dat het geen gaatje was. Hopen dat het nu minder wordt!!!
Wat een depri nega berichten allemaal, kzal er maar 1 aan vastplakken Merk dat ik na de lunch(geen pauze, eet met de clienten) zo op ben, trek mezelf de middag door. Niks voor mij! Werk nu dan wel op de dagopvang maar paar maanden terug werkte ik op de woning en dan draaide ik een dag en een avond achter elkaar als het nodig was! Even beeld schetsen. Werk met nog een collega met 10 clienten met moeilijk verstaanbaar gedrag dus schelden, gillen, huilen, slaan, weglopen, gooien, zichzelf pijndoen. En ze zijn er allemaal van half 10 tot half 5. Nu was het zo'n dag dat de helft dit deed en dan zuigen ze me leeg!! En anders kon ik me er wel overheen zetten. Hopen dat t morgen beter is, verschilt per dag
Is dat een speciale februari mama aanbieding ofzo!? hier ook weer en las er gister ook al over bij iemand dacht ik????? En balen dat t werk je zo sloopt maar ik snap t wel helemaal!!! Hier merk ik ook duidelijk verschil tussen nu dat ik zwanger ben met mn ventje bezig zijn en ervoor.. je vraagt toch meer van je lichaam denk k.. En tegenwoordig is er natuurlijk de houding "ben zwanger, niet ziek!" en dat is ook wel terecht maar ik denk wel s dat we er een beetje mee doorgeschoten zijn.. we mogen best een beetje rekening houden met ons lijf en t ukje dat erin gewoon centimeters groeit per maand! dat kost gewoon energie! t is niet niks..
Ja in andere landen zijn ze echt wel wat liever tegen zwangere vrouwen!!! Is echt beetje hollands dat je er nuchter onder moet blijven... Vandaag ook weer last van me onderrug en bekken, was een week over. 1 collega zag t en vroeg of het ging terwijl een ander zegt 'ojah want je bent natuurlijk hoogzwanger?' vooral de mensen die nog nooit zwanger zijn geweest die t niet snappen. Weet dat ik positief moet blijven maar vraag me af of ik het volhou tot week 34
Mausyi. Ik ga voor je duimen meis. Ik zou als ik jou was ook op zijn van de zenuwen. Mannen gaan anders met hun gevoelens om, hij is er zeker mee bezig maar lijkt zich misschien ook groot te houden omdat jij er zo bang voor bent.. Dikke knuf! mw. Lijkt me super zwaar om te werken met mensen met die beperking.. Hopelijk gaat het morgen beter. Hoe staat het met je gesprekken? Vaddie. Volgens mij is het zwangerschapsboek voor mannen het ultieme kado Anne. Hier begint het buikje ook steeds boller te worden. Vriendlief schrok er vandaag zelfs een beetje van. Hij is helemaal flieft! Zo.. laatste avonddienst en dan ben ik lekker 2 dagen vrij. Vanaf dan tot mijn verlof alleen nog maar dagdiensten.
Laatste gesprek vrijdag..vind echt heel spannend! vooral omdat de locatiemanagers het ook heel spannend vinden, gaat ook om veel geld. Ben blij als t klaar is, ga daarna ook gezellig op familieweekend! Ik dacht dat jij ook in de gehandicaptenzorg werkte?
@Soepkip: boek staat gereserveerd bij de bibliotheek. Zelfs Lief vond het wel nodig. @Pam: lijkt idd wel een feb. kwaal die hoofdpijn. Hier ook best regelmatig last van. @MW: hier vraag ik me hetzelfde af. (en weet eigenlijk het antwoord al) Sinds ik afgelopen maandag weer begonnen heb ik iedere dag een harde buik aan het einde van dag. Geloof niet dat dat de bedoeling is...... Hier: nu echter even relax op de bank. Lief had heerlijke mie gemaakt. (echte opoffering, hij vind het zelf niet lekker) Zo hondjes nog even uitlaten en lekker douchen. Morgen nog een dagje werken. En dan vrijdag poetsen, sporten, boodschappen, park met de hondjes en dus de vk.
Even vluchtig terug gelezen. Reageer nu even niet. Wil jullie even updaten over mijn lijf. Zowaar valt het me 100% mee, alleen bankzitten ervaar ik nu niet als prettig. Dus duik mijn bedje in. Ja heb een blauwe plek op mijn heup en elleboog, maar verder lijkt het goed te gaan. Afkloppen... Fijne avond, groeten Lieve
mw. Nee ik ben psychiatrisch verpleegkundige en werk op een gesloten opname afdeling van de GGZ. Vaddie. Goed gedaan!! Lievek. Fijn dat het meevalt.. slaap lekker!