Goedemorgen. Hier 'uitgeslapen' tot half 8. Avond dienst (tot 19.00) dus begin later. (normaal sta ik tegelijk met mijn man op maar dat trek ik even niet)
ik werk ook in de gehandicaptenzorg, ik werk op een woning dat redelijk rustig is, alleen hebben wij 1 dame met 1 op 1 en èrg moelijk verstaanbaar gedrag!... maar is er ook veel agressie op jou groep dan?... hiervoor werkte ik op zo'n woning, maar daar mocht je niet werken als zwangere... succes met je gesprekken...
succes dames allemaal, veel hebben klachten lees ik... hopenlijk gaat het snel beter! gister weer bij de verloskundige geweest... bloeddruk blijft aan de lage kant 110/55 maar daar kunnen ze toch niks mee. baarmoeder zit nu tegen de navel aan en baby erg bewegenlijk... ik was een beetje bang dat ze afwijzend zouden reageren op het feit dat ik bij een homeopatiche VK was geweest met mijn klachten, maar ze waren juist heel enthousiast en wilde vaker mensen door gaan sturen omdat mijn verhaal zo positief was... erg leuk dus... vandaag nog lekker vrij en morgen de slaapdienst weer in... fijne dag allemaal!
Sterkte voor degenen die hoofdpijn hebben. Gelukkig haast geen last van (thank god). Ben alweer in een positieve bui jammeren tegen man en een erg goede komediefilm werken dus goed Was ik al een beetje zenuwachtig voor de show van zaterdag, is het nu al een tikkeltje erger geworden, Elmo zijn fokker vertelde dat de creme de la creme ook komt (lees; internationale honden dus) Ook even gauw een buikfoto gemaakt. 17 weken en 3 dagen Bekijk bijlage 179972
Goed morgen! Hier heerlijk uitgeslapen op mijn vrije dagje.. kom net pas mijn bed uit.. Dommel. Inderdaad leuk dat je vk zo reageerde.. Geniet lekker van je vrije dagje. Hoeveel slaapdiensten heb je? Lijkt me best vermoeiend.. Mausy. Mooi buikje hoor!
Haha Soepkip, wat lief dat je mannetje verliefd is. Ik heb er thuis ook een zitten, die kan niet van me afblijven. Een babybuikje doet wonderen ... Ik kan het me ook wel voorstellen, dat het voor mannen zo anders is. Als je al niks voelt en niks ziet, en alleen maar de gierende hormonen van vrouw lief voor de voeten krijgt geworpen..... Gelukkig komt daar nu verandering in. De eerste 20 weken echo's komen om de bocht. Ik zie er best wel tegen op, (mn door de uitslag combinatietest). Nog meer dames die het een beetje eng vinden?
heerlijk dat uitslapen... geniet er nog maar even van straks is alles anders... ik heb 3x in de maand een slaap dienst, de ene nacht kan ik echt slapen en de andere nacht krijg ik meldingen en slaap ik minder goed... ik slaap over 15 mensen, waarvan 3 met zware epilepsie...
anne, kan mij in jou geval voorstellen dat de 20 weken echo extra spannend is... wat was de kansberekening ook al weer bij jullie? hier veel zin in de 20 weken echo, alleen een beetje zenuachtig of het nog steeds een jongetje is... (met 16 weken echo dacht de vk het goed te zien) ik heb hem pas 21 sep. dus dat duurt nog wel even...
Kan mij voorstellen dat je een beetje bang bent voor de 20 weken echo. Wat was de uitslag bij jullie? Hier nog niet bang voor de 20 weken echo, krijg maandag extra echo voor de zekerheid. oeh zouden jullie willen stemmen op mijn foto bij buik v/d maand
Hier niet bang voor de 20 weken echo. Natuurlijk wel een beetje zenuwachtig. Er kan natuurlijk altijd nog iets gevonden worden. (waar we natuurlijk niet op rekenen)
Ik ben niet zenuwachtig voor de 20 weken echo. Wel vind ik het spannend, maar dat vind ik wat anders... IK zag een mooi buikje voorbij komen, zal gelijk ff spammen met mijn bijna niet bestaande buikje En met al mijn babyspulletjes, vond het toen zo leuk wat mw had gedaan. Heb ook onder elke foto gezet vcan wie we het hebben gekregen. @Dommel: ik heb m pas 21 september... nog 20 dagen aaaarrrrgggh. Oh ja, onder alle spulletjes zie je onze nieuwe commode! Zooo blij mee! Echt een leuk ding en dat voor 30 euries...
Vanmorgen ook een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo.... Het kon alleen maar op maandag of vrijdag, allebei werkdagen voor mij, dus weer vrij vragen. Voel me niet lekker vandaag, net als Svinthe snotterig en hangerig. Echt niet fijn Ze lig tnu te slapen en ik ga even rustig aan doen vanmiddag. Hopelijk heeft ze een lekker lange tuk Anne, spannend voor jou!
Dingen krijgen: kleertjes hebben we eigenlijk nog helemaal niet gehad. Wel heel veel speelgoed enzo. (box, wipstoel dat soort dingen) Denk dat kleding vooral na de geboorte komt.
Het enige wat wij nog hebben gehad is een beeldje en 2 kaartjes. Ze durven nog niks te geven Heb wel een speentje gegeven aan man met 'papa is the best'.
Dat komt dan vast nog wel! Ik heb een soort van koopzieke moeder Elke keer als ze naar het dorp oid is geweest hoor ik: kijk eens wat ik heb...
Hoi Hoi, Druk hier, moet nodig de keet poetsen. Het weekend staat ook vol met leuke afspraken namelijk. Maar net geshopt. Eerst pakje voor de baby gehaald. Ben benieuwd wat manlief ervan vind? Ik had hem al zo vaak zien hangen. En allemaal overslag, Zoon vond dat wel prettig de eerste dagen... Update qua lichaam, pijnlijke spier van schouder naar borst. Gelukkig geen last van heupen en of bekken of zo, waar ik wel een beetje bang voor was... Las iets over echo's en zenuwen. Hier nog niet. Vind het uberhaupt zo snel gaan. Maar ben meer bezig, of wil ik toch wel het geslacht weten... Dit was het voor nu, tot de volgende keer, kan wel eens maandag gaan worden... Groeten Lieve
Wij hier een kaart van mijn ouders en een romper van zijn ouders. Leuk, dat speentje. Duim voor goede uitslag voor jullie!
He wat grappig! Dit pakje heb ik ook gekocht... paar dagen terug ook op de foto hier gezet maar een ander rompertje.. Lief pakje he!
Hier ook al aardig verwend. Vanaf 12 weken begon ik kado's te krijgen.. heb eigenlijk nog niets gekregen vanaf dat ze weten dat het een jongen is. Dit heb ik tot nu toe gekregen... *edit.. oja wel, dat rompertje en blauwe knuffie afgelopen week hihi