Pam. Ik zal het aan haar vragen.. denk gewoon uit een hobbiewinkel. LieveK. Wat is je gevoel dit keer? Wil je man het weten of juist niet?! Lijkt me moeilijk om bij de echo je nieuwsgierigheid in bedwang te houden! Hier komt straks mijn beste vriendin langs, ook zwanger. Ik tel er nu 8 in mijn directe omgeving. Allemaal uitgerekend in maart/ april.
Soepkip dat is ook wat! Tel er hier 2 haha en geen goede vriendinnen meer via via Hier niet gaan zw zwemmen... Durf t bijna niet te zeggen maar ben t totaal vergeten!! Pff heb t zo vaak sinds ik zwanger ben pff! Schrijf ook vaak woorden die ik niet van plan ben te schrijven bijv op me werk, vergeet daar ook van alles! Als ik niet slaap denk ik alleen maar; vergeet ik niks?!
Whahaha nou dat wordt elke dag smorgens neerzetten hier wat je gaat doen en dan tig keer teruglezen door de dag heen En vergeten joh, geeft helemaal niks.. hoort er helemaal bij! Tis hier soms zo erg dat t me bijna verbaast dat ik mn kind nog nooit ergens vergeten ben
Oeps Mw Ach dat valt nog mee, ik ging v/d week weg met de voordeur nog open en de sleutels in het slot Kwam ik ook pas achter toen ik bij mijn ouders was, en de sleutel wilde pakken
Haha ik wou van de week de voordeur uitstappen dmv te drukken op mijn autosleutel toen besefte ik t, moest lachen om mezelf, trok de deur achter me dicht en wou m weer op slot doen met mijn autosleutel !!!
Ja, heb ik toen ook wel op gereageerd, meende ik... Ik zoek nu alleen nog rode sokken, kniekousen, vermoed dat de benen wat kort zijn... Manlief heeft hem goedgekeurd! (al was hij wel van mening dat er op zolder voldoende kleding staat - Maar geen eerste pakje!!!) Maar laat de kaartjes er nog aan, als we toch wel willen weten wat het is, wil ook een nader pakje, hi hi
Haha, die "rare" dingen herken ik wel van mijn eerste zwangerschap. Op een dag ben ik met twee verschillende laarzen naar mijn werk gegaan hahaha! Ik kwam er daar pas achter! Nu gelukkig nog geen last van dit soort dingen hihi. Vandaag nog een werkdagje en dan lekker weekend. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen. Hier een drukke dag thuis. Vanmiddag om 14.30 bij de vk zijn. (wat me meteen 3 uur kost vanwege het reizen) Tot die tijd poetsen enzo.
Goedemorgen! Iedereen lekker geslapen? Ik ga naar me werk.blij als die hesprekken voorbij zijn! Ben nerveus ook omdat ik zo vergeetachtig ben
Sterkte meis! komt vast wel goed.. Hier een rustig dagje eigenlijk.. rond 10en ff naar mn oma bakkie doen en helpen met de pc (is net 65 geworden en kan een paar woorden in een uur typen maar ze zit wel mooi op hyves he! hihi ) Best trots dat ze nog na dr 60ste besloot toch een pctje te nemen met email en weet ik t.. Er is iets qua instellingen verandert aan dr startpagina en das ff te moeilijk voor oma allemaal.. dus ga t ff "fixen" Vanmiddag wil ik vriendlief overtuigen GROTE boodschappen te doen.. want zoals t nu gaat vliegt t geld de deur uit om niks en daar wil ik wat aan doen. Hij moet alleen wel mee voor t sjouwen en kadootjes kopen voor de verjaardagen.. morgen eentje en zondag een ik in mn uppie.. ons neefje (van vriendlief zn zusje) is jarig en hij moet werken dus kan alleen.. jeeej.. Voel de kleine trouwens steeds duidelijker! en soms ook vanaf de buitenkant echt al maar als Jan dan wilt voelen is t snel over.. en heb aan een kant sinds vanmorgen zon blauwe plek gevoel! alsof ze daar klem lag ofzo, buik deed pijn als ik ertegen kwam en was ook keihard aan die kant
Succes dan maar MW21!!! Nog even en dan is het weer voorbij, en heb je je waarschijnlijk voor niets zenuwachtig gemaakt ! Hier ook vergeetachtig hoor, bijvoorbeeld gaan kamperen zonder pannenset (de tent had ik uit voorzorg al drie weken eerder in de auto gelegd .), en aan het einde van de vakantie zat ik in een huisje. Was me drie keer op het hart gedrukt dat ik de electriciteit en water moest afsluiten. Rijden we halverwege frankrijk, bedenk ik me in een keer dat ik toch at vergeten ben ?? Dus nog niet heel veel zenuwachtige dames hier. Wat fijn! Ik ben ook niet echt zenuwachtig hoor, kijk er gewoon een beetje tegen op. Dommel, die uitslag van mij was 1:800 down, 1:248 op trisomie 13, 1:268 op trisomie 18. Na die uitslag al wel nader onderzoek van de gyn op bepaalde dingen en dat was ok. Maar toch, ik weet dat je nooit een garantie krijgt, maar ben toch blij als ik geen nadere onderzoeken hoef als ik straks op 15 september de deur uitloop van het ziekenhuis. En wat een heerlijk weer vandaag! Ik ben echt aan het overwegen om lekker naar het strand te gaan, want ben vrij....
Vaddie. Zo lang reizen? .. suc6! mw. Meis, komt allemaal goed vandaag. Snap dat je zenuwachtig bent, dat had je ook geweest als je niet zwanger was.. De mensen waarmee je het gesprek hebt weten ook wie ze voor zich hebben zitten hoor.. ben benieuwd hoe het is verlopen! Pamp. Suc6 met alle boodschappen/ kado's kopen. (ik HAAT boodschappen doen) Hier hamsteren we ook altijd. Nu bij appieheijn veel 2halen 1betalen acties. Is het gelukt met de computer van je oma? Anne. Veel plezier op het strand (als je gaat) en anders lekker genieten van je vrije dag! LieveK. Wat een mooie ronde buik al! Hier vandaag 19 weken! Op naar de 20.. Straks met vriendlief boodschappen doen :x. Hij vind het gezellig om samen te gaan, ik niet. Ik loop altijd doelgericht en snel door de supermarkt hij treuzelt naar mijn idee en komt met een onnodig volle kar thuis.. Vanavond komt er (weer een zwanger) vriendinnetje langs. Heb lekker 0%wijn en 0%rosebier in huis.
Hallo! Jullie ook al last van je banden? Ik werk in de kinderopvang en merk dat vier dagen van negen uur achter elkaar werken erg zwaar wordt. Aan t eind van de middag begint de pijn en die houdt aan tot ik naar bed ga....heel vervelend.... Hoe gaat het verder met jullie?
Ben net trouwens door babydump gebeld, de leveren de babykamer wat eerder. Komt dus al 16 september. We moeten dus in actie
Kamertje TURIJN van babydump Jij al een kamertje? Dit is de link Turijn | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump
Ja wij hebben babykamer Denver van de babydump besteld. Denver | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump Komt in de week van 21 november....spannend! Ik ga even je kamertje kijken....