1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Vaddie. Wat voor advies heeft de klinisch verloskundige gegeven w.b. doorwerken?

Babylove. Hihi geniet lekker van je vakantie meis!

Mausyi. Ah.. wat sneu voor je ! Nu heb je ook nog meer tijd om je druk te maken voor maandag :( Ga je nog iets ontspannends doen vandaag?

Hier aan het werk :(

2. jodeli

jodeli Actief lid

27 apr 2011
    152
    0
    16
    Nu ik het zo terug lees is het inderdaad een beetje warrig haha. Hebben nog genoeg te doen maar als we op normaal tempo alles doen zou het in een week klaar kunnen zijn....
    En over werk.. tja.... blijft lastig en helemaal vervelend dat ik straks dus ook geen echt verlof heb, krijg toch geen geld dan dus zal waarschijnlijk door blijven solliciteren en zo snel mogelijk na de bevalling weer moeten beginnen.....
    Voorgevoel heb ik niet alleen hoop ik stiekem op een meisje voor mijn neefje hihi hij hoopt dat hij een nichtje krijgt want daar heeft hij er pas 1 van en hij heeft al 6 neefjes allemaal aan de andere kant van de familie (hij is 5 dus vind het moeilijk hem eventueel teleur te stellen hahahaha)

@AnneThamar: fijne vakantie en alvast succes met bijlezen hihihi

@baby voelen: helaas nog niets...... tenminste ik voel al een aantal weken af en toe iets maar dat kunnen net zo goed mijn darmen zijn.... dus nog niet overtuigend baby gevoeld.

Vandaag 17 weken joehoe hahahah en nog 2,5 week tot de volgende echo :)

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @soepkip: ze heeft een aantekening gemaakt dat ik erg vermoeid ben. Maar zolang het goed gaat met frummel is er geen medische noodzaak om te stoppen met werken. (minder werken doen ze niet aan) Ze heeft dus gezegd dat om te zorgen dat er ook geen medische noodzaak komt er nu stappen ondernomen moeten worden. Maar daar heeft zij nog niks over te zeggen en moet ik dus zelf regelen met mijn werk. Die aantekeningen heeft ze gemaakt voor de arbo. Mocht mijn werkgever willen dat ik naar de arbo ga en ik geef toestemming dat ze naar de vk mogen voor meer info krijgen ze dat te horen. Dit mag ik nu dus maandag aan mijn werkgever gaan vertellen. (wat ik dus erg moeilijk vind) Jeetje nog een heel verhaal verworden. HOpelijk snap je wat ik bedoel

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Vaddie. Ik begrijp je hoor! Lijkt me inderdaad lastig om dit te bespreken maar het is goed dat er iemand is die je advies geeft en dat is niet voor niets! Suc6 met het gesprek maandag!
    En dan nu lekker genieten van het mooie weer!:D

5. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Meiden, ik ben weer terug van een paar daagjes Duitsland met Mariaman. Was heerlijk!
    NU kan ik weer braaf met jullie meelezen. Reageren zal wat minder zijn, want vanaf maandag werk ik tot aan mn verlof 5 dagen per week. Myyyy waar ben ik aan begonnen??!!!

Misschien moet ik erbij zeggen 'tot het gaat'

6. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    MariaC. Welkom terug! Lekker uitgerust? Hoeveel werk je normaal dan? Ik werk ook 5 dagen per week tot aan mijn verlof. Lichamelijk is mijn werk niet zwaar dus ik denk dat ik het wel trek tot dan. .. Je weet natuurlijk nooit...

7. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Goedemiddag meiden,
    Lekker rustig hier. Maar mijn oogjes vallen dicht, slecht geslapen deze nacht, zoonlief was uit logeren. Wij hadden een bruiloft dus lag dronken man naast mij. Feestje zonder drank en sigaretten was deze keer toch niets minder, helaas... Maar het is voor een goed doel! Nu feest in de wijk en vanavond verjaardag dus ga even met zoonlief meeslapen, hi hi
    Groeten Lieve

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Zoooo mijn hemel.. grote boodschappen zijn gedaan maar nu ben ik OP! en dan straks nog verjaardag dus had ook geen fut om terug te lezen.. sorry dames..

Zag wel dat MariaC weer terug is! WB! :D hoe gaat ie nu met je blaas enzo??

@Werken: petje af voor jullie.. zou niet weten hoe het is om met een "normaal" lichaam te werken maar met een zwangerschap lijkt t me sowieso zwaar.. sterkte!

@Lieve: doe je slim, lekker meetukken! :D

Nou ik ga ff kleding shoppen online denk k.. heb geen moer meer om aan te doen! :$ shirtjes pas ik niet of ik vind ze te groot en slobberig.. kwil weer s wat leuks..

En dat wil ik trouwens ook met mn haar.. t zit nooit, vind t ook nooit leuk maar ik wil t ook niet kort.. :) en dan houd je weinig opties over.. iemand een idee hoe ik misschien (grove) krullen in mn lange haar kan krijgen zonder elke ochtend met de krultang/spelden in de weer te moeten ;) want dat blijft toch wel mn droom..

9. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Wb Mariac

Shopse Pam :D

@vaddie, nee niet leeuwarden, dat zou nog wel te doen zijn. Maar moest naar medemblik. 180 km (enkele reis).

@soepkip; het valt mee. Net er nog wel even met man over gehad. En heb net even foto's gemaakt van de hond, die even bewerken. Dus ben wel lekker aan het rommelen.

10. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Whaaa.. kwil echt winkelen! wat is dat moeilijk op internet zeg ;) maarja.. shoppen kost me weer teveel energie..

Waarom is er nou niet gewoon 1 winkel waarin iemand je aankleedt met vanalles dat leuk staat en bij elkaar past en dat je dan gewoon klaar bent :D

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Noppies daar doen ze dat!

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Als ik daar online naar kijk vind ik er vaak niet zoveel aan.. en nog duur ook :) ben lastig ik weet t! :D hahaha

13. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Ik heb een poosje geleden bij de h&m erg leuke kleding gekocht :D Gister nog een erg leuke broek bij de c&a (€29,- :cool: )

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    T is zo jammer dat de winkels hier (H&M, C&A, V&D etc) ontzettend klein en rommelig zijn en dan hangt er zo weinig tussen..

Kijk 3 keer en dan ga ik weer.. heb er dan al geen zin meer in :p haha

Volgende week mn mams s strikken voor een dagje Alkmaar met de rolstoel denk k :)

15. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    ja dit was in Groningen, hebben meestal iets meer hangen dan dichtbij ons. Als ik daar wil shoppen ben ik aangewezen op de prenatal.

16. Yelice

Yelice Niet meer actief

hey ladies lekker weertje he :D heerlijk even in de tuin gezeten en van het weer genoten.

Pampapilio miss kun je bij Bonprix leuke kleding vinden ? www.bonprix.nl en de Hema verkoopt ook leuke kleding online.
    Succes ermee ;)

Mw21 wat vervelend dat je zo weinig begrip krijgt van je collega's.
    Vervelend ook als je werk doet wat je energie opslurpt ;)

mausy wat een mooi buikje!

Soepkip wat een leuke knuffels heeft je moeder gemaakt zeg :$ geweldig voor dat schaapje vind ik echt lief!!

Ik moest veel terug lezen dus zal ongetwijfeld niet op mensen gereageerd hebben :) sorry

Gister mijn eerste werkdag! viel erg mee clienten waren erg begripvol hopelijk de andere clienten ook.
    Ik begin last te krijgen van me bekken :x het voelt beurst in me liezen erg vervelend.
    Ik doe lichamelijk zwaar werk dus ik hoop niet dat het erger wordt!

17. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden

Reageer effe niet op alles hoor.
    Ben zo druk geweest vandaag. Nu lekker bankhangen. heb al dikke enkels:$....
    Tja heb veel gelopen vandaag in de zorg....

Oja ben 19 weken..... nog een week en dan echo...

18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Pam: misschien neckermann? Voor positiekleding nog niet gekeken maar normaal kan ik daar goed kleding kopen. ( ik hou namelijk gewoon niet van winkelen, vind het dus een steengoede uitvinding)

Was gezellig bij mijn ouders. Mooie gordijnen voor de kinderkamer uitgezocht. Nu wel gesloopt zo dus lekker naar bed. Lief is toch heeeel laat thuis. (verwacht zo rond drie uur vannacht ofzo)

@MarciaC: heavy hoor, 5 dagen werken tot je verlof. Sterkte. (hier druk bezig te accepteren dat ik mijn 4 dagen van 11 uur niet trek)

19. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    thanks allemaal! :) maar webwinkels heb ik opgegeven eigenlijk.. t is wel makkelijk maar t past nooit zoals op de foto en mn maten kloppen ook nooit.. moet altijd al voor honderden euro's bestellen zodat ik van alles minimaal 2 maten heb. meestal past er dan wel iets :)

Dus ik moet gewoon echt ff keertje te stad in! :) maar dat komt wel goed.. :)

Verder hier een brakke ochtend.. IK WIL SLAPENNNNN :) ik lag zo ongelovelijk lekker en gister sliep Brayden ineens uit tot 10 uur.. dus ik dacht.. oooooh lekkerrrr.. en vandaag moest ik eruit (gister papa) en half 8 hoor ik m al..

niet eerlijk :)

Dus heb m in zn nieuwe mickey pyjama gehesen en mezelf in mn mini mouse pyjama :D en we gaan een lekker lui ochtendje hebben saampjes :D

En dan vanmiddag verjaardag waar ik totaaaaal geen zin in heb. en dan vanavond daarvan bijkomen dus dan zal ik wel ff teruglezen enzo ;)

Fijne dag allemaal! :)

20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Goede morgen meiden,

Hier weer aan 't werk. Vanaf gister vervelende trekkingen in mijn buik. Had toen ook een broek aan die opzich goed zat maar op een bepaald punt op mijn buik iets te strak. Maar nu heb ik er nog steeds last van. Inmiddels heerlijk geslapen en een andere (losse) broek aan.
    Ook de steken in de borsten en jeukende tepels.. Gaat lekker hier he:) *eindezeikbericht*

Fijne zondag!

Deel Deze Pagina