Ik lees ook mee op het topic ovulatie en zwangerschapstesten maar man wat wordt naar heftig gereageerd! Echt niet leuk meer
Oh wat heerlijk! Ik ben niet alleen!!!! Dat trekken in je buik is echt een rotgevoel. Dan is het ook hard. Heb jij dat ook? EN dat jeuken en steken heb ik ook. En ik voel me zo'n zeikerd. Maar nu ben ik iets blijer, want jij hebt het ook Hihi
Oh dat is tegenwoordig een hype lijkt t!! :x zeuren op elkaar, mekkeren over niks. bah.. Ik kreeg van de week ongeveer een preek van iemand over hoe ik schreef in mn post naar iemand anders? in t nub topic.. vond dat ik iemand na-aapte ofzo.. en die persoon ergerde zich niet gok ik want daarvan niks gehoord.. WAAR GAAT T OVER?! In dat topic was t wel vaker raak omdat mensen dan iets zien en hoop krijgen en doortesten enzo. (zou ik ook doen) en dan vind een ander dat die persoon gewoon niet zwanger is en niet moet "zeuren" en zet dat ook lekker zo neer.. Was dat een beetje zat dus ben er nu niet meer vaak te vinden
Hehe! Lekker dan! Blij zijn he! Grrr..... en toch ben ik ook blij dat ik niet de enige ben Bij mij is het alsof een band wordt aangetrokken? Misschien een beetje rare omschrijving maar zo voelt het wel. Alsof ik er iets straks om mijn buik zit.
Pam. Het slaat gewoon nergens op, soms kun je maar beter laten om een reactie te plaatsen.. ik probeer me er niet in te mengen maar vind het wel verleidelijk. Maar dan gaat het niet meer om de vraag waarvoor het topic geopend is dus dan doe ik net zo hard mee!
En heb je dat ineens en dan t gevoel dat een kant van je buik erger is? Ik heb namelijk wel s zon gevoel en volgens mij zit de uk dan aan 1 kant te duwen weet nog wel van Brayden dat als hij naar een kant ging dat die kant heel bol en keihard werd en had ik t gevoel dat t superstrak stond daar!
Ja het is heel strak! En dan denk ik: harde buiken??!!! Dat kan nu toch nog helemaal niet?!! Het is vaker links dan rechts, maar soms ook in het midden hoor. Het is niet prettig moet ik zeggen. Ik probeer dan ff te liggen (kan natuurlijk niet óveral, ligt er aan waar ik ben) en dan ontspannen - diep ademen- en aaien...
Pam. Het slaat gewoon nergens op, soms kun je maar beter laten om een reactie te plaatsen.. ik probeer me er niet in te mengen maar vind het wel verleidelijk. Maar dan gaat het niet meer om de vraag waarvoor het topic geopend is dus dan doe ik net zo hard mee!
Heb er eigenlijk niet echt op gelet waar het precies zit, nu in iedergeval in het midden en soms lijkt het te bewegen. Zou dit dan de beweging van 't kindje zijn? Maar die doen toch geen pijn? * Vooral voorover zitten is geen lekker gevoel!
Misschien irritatie van je baarmoeder? Vanwege de groei? Beetje stijfheid ofzo? Zo heb ik het voor mezelf een beetje vertaald.
Ha meiden, Gisteren heel druk geweest en vanmorgen al wassen opgevouwen, gestreken en boven opgeruimd. Nu even uitpuffen op de bank. Straks nog dweilen en stofzuigen. Ik ben een gede huisvrouw hahahah!!!! Vandaag dan he Vanmiddag gaan we Hannaman naar Schiphol brengen. Hij gaat een week naar Hamburg voor zijn werk. Dat zal wel even aanpoten worden alleen alles doen.... Knuffel voor de meiden die hem nodig hebben!
hoi iedereen... hoe is het? ik klets zo af en toe mee, erg leuk omdat we allemaal rond dezelfde tijd zitten en je dus een beetje kan vergelijken... De meeste hebben dus ook al bijna de 20weken echo??? spannend he?? ik kon deze week een extra echo maken bij mijn tante die werkt met echo apparatuur dus kon de tijd voor mij nemen. We hebben uitgebreid kunnen kijken naar alle organen, ruggetje,hoofdje etc dat scheelt erg voor de spanning van de 20weken,want het zag er goed uit... en.....we krijgen als het goed is een DOCHTER!!! echt zooo leuk!!!! Heb wel na die echo ontzettend last van mijn buik, komt ook omdat ze aardig hard heeft geduwd, het voelt alsof het helemaal blauw is... hebben jullie dat ook? en als ik teveel heb gedaan of gelopen heb ik toch zo ontzettend last van mijn schaambotten ,/liezen of in ieder geval ergens in die omgeving hahaha ook bekend bij anderen??? maak me dan best zorgen, omdat het alleen nog maar erger wordt denk ik dan zo...en ben nog niet eens op de helft!!! hahaha hoe moet dan straks dan ..denk ik..haha
Utrecht. Waarom heeft ze zo hard moeten duwen met het echo apparaat? Dat is mij nog niet overkomen.. heb er geen pijn aan over gehouden. Leuk dat je weer even naar je kindje hebt mogen kijken!
Harde buiken: kan zeker wel. (helaas ervaring) Maar ik vond het ook stom dat het nu al kon en dus gevraagd bij de vk. Die zei dat het zeker wel kan dat als je teveel je baarmoeder (en dus je buik) hard wordt. Maar dat voelt echt als een harde bal onderin je buik. Dat harde aan 1 kant kan inderdaad heel goed de baby zijn. (ook gevraagd) Beeb heeft nu nog ruimte om te zwemmen en doet dat flink veel. Hier niet zo lekker geslapen. Werd om half 3 wakker van het onweer en kon daarna niet meer slapen. Toen wel weer de beeb gevoeld. Rond 4 uur kwam Lief eindelijk thuis en viel ik in slaap. Vandaag rustige planning (eindelijk eens) Straks misschien even sporten en verder niet veel bijzonders.
nou ik heb sowieso erg lang gelegen met dat apparaat dus misschien daarom, maar ze moest ook erg hard drukken omdat ze toch wel door een laagje heen moest hihihi, daarbij werkte de beeb ook niet echt mee want die draaide zich elke keer om als we iets wilde zien...lekker ondeugend!! dus moest ze even gepord worden hihi