1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    K' lig nu lekker in bed met een gel kruikje op mijn buik. Hopelijk trekt het gemene gevoel hierdoor weg.

Mausyi. Dikke knuf voor jou!

2. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    soepkip kunnen ook je banden zijn.....
    Ik had laatst een hele dag dat vervelende gevoel en het drukte ook enorm onderin mijn buik en op mijn blaas......

Had het ook gelezen die reacties idd. belachelijk zeg sommigen zijn echt hard.

Mausy spannend.

Hier gesloopt na 2 vroege diensten en geen middagslaapje.....
    Dus nu hoppa mijn bedje in

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Mausyi onwijs veel succes vandaag!! Over paar uurtjes eindelijk duidelijkheid...

4. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    succes mausyi....

soepkip, hoe is het mt jou... kruikje geholpen...

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Mausyi. Heel veel suc6 straks. Een knuffel vanuit hier..

Kruikje heeft zeker geholpen, heb heerlijk geslapen en nu niet meer het gemene gevoel of het gevoel dat er een bal in zit ;)

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    mausyi spannend vandaag!! heel veel sterkte en we duimen op supergoede uitslagen natuurlijk!

@Soepkip:Fijn dat je je beter voelt! top! ;)

Zo hier nu eerst aan een broodje knakworst en dan zien we verder wat de dag gaat brengen ;) ik denk lekker keutelen in huis met zoonlief want ik heb SPIERPIJN niet tekort..

Zal btw zo ff proberen een stukje te filmen van mn kleine ventje want die is dus helemaal gek op dansen nu.. als er een muziekclip komt dan staat ie helemaal te swingen :D Zoooooo schattig! :D

7. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Mausyi hoe is t gegaan? Hoop t beste voor je!

8. Marjanneke1981

Marjanneke1981 Actief lid

15 jun 2011
    248
    1
    18
    Utrecht
    Weet je al meer Mausyi? Ik hoop dat alles goed is!

9. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Mw, wauw hoop dat je het op de foto krijgt!

Pampilio, bedankt voor de tip!
    Ik denk al snel; niet zeuren, het hoort ebij!
    En ik wilde het toch zo graag?! :)
    Maar dat stuitje is wel erg gevoelig, ik merk ook dat ik me er minder makkelijk door beweeg.

Hebben jullie trouwens ook dat het opstaan van een lage bank lastiger wordt?
    Wij hebben een vrij lage, diepe bank en het is nog net niet dat de zwaartekracht ervoor zorgt dat ik weer terugval haha!

Pampilio, wat onwijs gave filmpjes!
    Oooh ik kan niet wachten tot je het bij mij ook zo ziet haha!

Hier trouwens ook een krater van een navel haha!
    Vind het er maar lelijk uitzien en dan heb ik ook nog zo’n stomme, veel te grote zwangerschapspiercing in! ;)

Mausyi, hoe is het gegaan?
    Ik hoop dat alles goed is!

Soepkip, ik heb al de hele ochtend pijnlijke steken en een naar gevoel onderin mijn buik.
    Vind zo’n kruik dan ook een goed idee!
    Heb er hier alleen geen een, maar wel een warmtekompres, dus ga daar zo maar even mee aan de slag!

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Nou hier net een gesprek gehad met mijn leidinggevende. Dat viel tegen....
    Ze gaf aan niet erg thuis te zijn in de regels en moet het dus bespreken met het hoofd van de afdeling. Maar volgens haar kan ik niet gedeeltelijk ziekmelden omdat het (nog) niet medisch noodzakelijk is. Heb nu maar even een topic geopend bij het uwv team.
    Hebben jullie een idee?

@Mauysi: hoe ging het?

@Doortje: opstaan wordt idd een beetje lastiger. Merk toch dat het zwaarder (en ietwat pijnlijk) wordt om mijn rechte buikspieren aan te spannen.

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hmmz.. vind t raar maar denk ook dat je misschien niet had moeten noemen dat t niet noodzakelijk is.. de rest horen bedrijven dan al snel niet meer ;)

En als jij niet meer kan lichamelijk is t toch gewoon pech en meld je je ziek? denk dat je desnoods maar duidelijk moet maken dat jij niet meer kan. punt. en als je zo doorgaat je binnen no-time helemaal ziek thuis zit en dat je dat niet wilt.. dat je daarom graag gedeeltelijk de ziektewet in wilt om dat te voorkomen!

gewoon aan jezelf denken hoor! :)

@Doortje: ja zo dacht ik dus ook altijd en heb t hierbij echt geleerd.. en vind fysio echt werken terwijl ik daar echt NOOIT in geloofde.. dus kan t aanraden! de meeste behandelingen zijn gratis (basispakket vergoed t maar wel beperkt aantal vaak) en alle beetjes helpen toch?! :)

@Mausyi: ben ook erg nieuwsgierig.. hoop dat je t goede nieuws aan t vieren bent en daarom niet aan ons denkt! :D

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Pam: heb ik heel duidelijk aangegeven. Dat ik dit geen weken meer ga volhouden... Ze gaat overleggen en kijken wat de mogelijkheden zijn. Dus ik wacht even af. (had ook niet verwacht dat er deze week al een oplossing zou zijn)

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    ok.. en als hun vinden dat het niet kan hebben ze volgens mij gewoon pech hoor! zij kunnen toch niet bepalen dat jij nog maar door moet werken als t niet meer gaat??

Hoop dat ze wel snel met een oplossing komen voor je! :)

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Pam: ik ook. Mochten ze niet met een oplossing komen waar ik me in kan vinden wordt het idd helemaal ziekmelden. Al mijn energie gaat nu in weken zitten. Doe thuis op werkdagen helemaal niks meer.

15. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Vaddie. Wat vervelend dat ze zo reageerde.. ze staat dus duidelijk niet achter je :( Hopelijk hoeft het niet zo ver te komen dat je je niet volledig hoeft ziek te melden..

Mausyi. .... .... .... ....

Meiden, smakelijk eten. Ik ga vriendlief ff helpen met koken!

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hmmmm ik heb zin in mn eten!! :D :D

Heb lekker aardappel anders gemaakt.. (vindt vriendlief niet lekker) en lekkere hamlampje in een jus-tje.. heb t idee dat t allemaal goed gelukt is dus heb TREK! :D haha

Sperzieboontjes erbij en wij gaan smullen.

Maar ondertussen slaapt mn ventje nog dus daarop aan het wachten.. ;)

Eetze dames!!

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Vaddie wat een gedoe!

Kben nog kapot van t weekend weg en zei vandaag tegen mijn collwga dat ik t gevoel had alsof me navel eruit knalde toen zei ze dat dat harde buiken waren...?

18. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    mw. Heb je continu dat gevoel of komt het steeds terug? Harde buiken heb je volgens mij alleen tijdelijk.

pam. Eet smakelijk!

Hier gaat het vandaag beter met mijn buik. Alleen nog steeds het gevoel dat er een bal in zit, maar het doet geen pijn.

19. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nu is t weer weg en is mijn buik is wat zachter

20. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Maar wat belangrijker is,hoe zou t met Mausyi zijn?

Deel Deze Pagina