Pamp. Nee, dat kan ik me niet voorstellen! Ink. Ik voel ook nog niks. .mara het kan niet lang meer duren! Wanneer besluiten jullie of je het geslacht wil weten?
Het wordt EEN JONGEN!!!!!! Hij zwaaide heel lief even naar papa en mama Ach... en nu mag het nog hè... ook maar even een foto van zijn piemeltje! *edit* ik zag dat onze achternamen op de foto stonden. Niet zo goed voor de anonimiteit. Snel even uitgesneden en opnieuw geplaatst!
@MW21: Nu kun je zeker je bikinibroekje niet meer vanaf de bovenkant op de foto krijgen!!! Mooie buik hoor @Ink en Soepkip: Ik voel ook nog niets hoor. Echt raar, want als je zag hoe hard hij aan het schoppen en uitrekken was op de echo, vind ik het gek dat dat kan zonder dat ik er iets van merk. Maar mijn placenta ligt aan de achterkant (hoorde ik vandaag), dus die zit niet in de weg. Hopelijk voel ik snel wat! @ Pam: té schattig filmpje! Maar de muziekkeuze kan inderdaad beter @ Foxy: veel plezier vrijdag! Ik duim voor roze. Maar statistisch gezien moeten er volgens mij in dit topic nog wat jongens bij En sorry aan iedereen waarop ik niet gereageerd heb! Steek het maar op de zwangerschapsdementie. Mijn zus wist me te vertellen dat dat niet bestaat, maar ik ervaar het in de praktijk toch echt anders...
Marjanneke wat leuk een Zoon..... Soepkip; denk dat wij het bij de echoscopist besluiten maar heb heel sterk het gevoel dat het ene jongen gaat zijn...... Namen hebben we eindelijk uitgezocht!!!!! Hele mooie friese namen Gelukkig zijn er meer die niets voelen nog....
whaha Marjanneke wat goed onthouden!! nee als ik naar beneden kijk is er geen bikini broekje meer te vinden Heb wel een pigmentvlekje op mijn buik maar die groeit gratis mee!
Marjanneke. Wat leuk een zoon. Van harte gefeliciteerd. En wat zwaait hij leuk, krijg er kippenvel van, hi hi Inkerbell. Tjeetje, jammer dat je dag gisteren ook zo heftig en vermoeiend was. Hoop dat je snel je energie terug hebt. Grappig, jullie ook aan de twijfel. Hier ook. Ook wij besluiten dinsdag opweg naar de echo wat het gaat worden... mw21. Mooi buikje. En leuke bikini. Ja, ben je nog op het strand geweest dit weekend? Annie. Wat lief van je vriend en leuk dat die kleine er zo op reageert. Bij zoon voelde manlief eerst ook niets, tot ik hem zijn hand op een ander plek op mijn lichaam liet liggen. En hij dus het verschil merkte. De bewegingen zijn zo subtiel, soms herken je het niet als de baby. Houd het alleen even bij deze eerste pagina en dat wat mijn demensie me heeft doen onthouden. Ga zo mijn bedje in, gisteren veel te laat geworden. Maar wel weer even wat in het huis gedaan | Hele huis gezogen, zoonskamer gestoft en bed verschoont, was weggevouwen en nieuwe kast beetje ingeruimd. Heerlijk! Verder gaat alles hier prima. Maar ook hier explodeert de buik, zal dit weekend even foto erbij plaatsen, kijken of het ook werkelijk zo is, hi hi Fijne avond, liefs Lieve
Ha meiden, Lekker bankhangen tv kijken en bijlezen. Nu weer mijn doordeweekse weekend. Fijn! Mw, mooie buikfoto!!! Marjanneke, wat leuk een jongen!! Wow wat een mooie echofoto zeg. Een zwaaiende zoon!!!! Erg lief om te zien! Even klagen mag wel he? Aan het einde van een werkdag heb ik last van mijn buik en ik loop erg slecht door mijn heup.... * zucht* nu lekker twee dagen thuis met mijn lieve dochter die me hopelijk ie gaat verblijden met peuterpubergedrag hahaha! Vanavond hebben we samen gedouched. Dat vindt ze zoooo geweldig en ik ook natuurlijk! Zo super om haar zo te zien genieten!!!
@MW: mooie buik. Toch weer een beetje jaloerd. Vanwege mijn vetjes bestaat die van mij toch nog uit 2 gedeeltes. @Marjanneke:gefeliciteerd. Een jongen. Leuk. Geslacht: we (nou ja ik, Lief twijfelt nog) wil het weten. Krijg helaas Lief niet overtuigt om het te mogen delen. Dus voor jullie blijft het een verrassing. Kaartjes: zijn er al mensen bezig met geboortekaartjes? Al een idee waar jullie die willen bestellen? (via internet of bij de drukker) Hier gisteren de baby weer gevoeld. Het blijft bijzonder. Voelt al weer anders dan een paar weken geleden. Toen was het meer een zachte aanraking. Nu schoppen. Frummel was echt super actief. Natuurlijk toen ik wilde slapen.
Gefeliciteerd Marjanneke Mooie echo's. Hier voel ik haar ook nog niet, ja 2 weken geleden; beetje gebubbel Ach ze is druk zat dus dat komt vast wel goed hahaha Hier gaat het geweldig, veel meer energie gekregen en voel mij ook veel beter Het drukte blijkbaar toch behoorlijk op mij
Marjanneke: Gefeliciteerd! Eindelijk weer een jongen erbij in dit topic Vaddie: Ow.... wat fijn dat je de kleine al zo goed kan voelen!! *jaloers*.. Wij zijn nog niet bezig met de geboortekaartjes. Ik wil dit wel bij een drukker gaan doen. Moet dit lang van te voren besteld worden? Heb ook geen idee wat het ongeveer kost en de hoeveelheid. Ben wel al bezig met adressen verzamelen. Mausyi. Geniet lekker van dit gevoel en hopelijk blijft het zo. Zo zie je maar wat het (on) bewust met je kan doen! Leuke foto van Elmo. Ik ben vandaag vrij. Ga maar is verder met de lijst wat ik nog nodig heb. Dus lekker shoppen
Geboortekaartje: Wij hadden m de vorige keer bij www.geboortedorp.com vandaan en dat gaan we weer doen denk k! Geheel naar eigen smaak gemaakt kaartje (je mag voor een kleine meerprijs aanpassingen doen aan hun ontwerpen) en eigen foto's erop! hij is GEWELDIG geworden en kreeg alleen maar leuke reacties van iedereen.. Ook een groot voordeel vond ik dat hun alles sturen. je belt na de bevalling een nummer van hun en als je foto's heb mail je die zo snel mogelijk en de dag na je mail heeft iedereen de kaartjes ongeveer al! Je moet ruim van tevoren een excel bestandje met de adressen mailen en dan wordt gewoon alles geregeld.. geen enveloppen schrijven, kaartjes vouwen en naar de brievenbus toe dus! Zelfs de envelopjes waren costum made voor ons.. (mn strand bikke buik foto staat erop) Ze zijn niet goedkoop maar ook bij de kaartjes geldt natuurlijk, je kan het zo gek maken als je wilt.. Ik heb er btw zon 70 verstuurd. volgens mij 75 besteld om wat extra te hebben. (ook wel nodig als je alle baby en zwangerschaps boeken compleet wilt maken ) Ik wil er nu weer gaan kijken en aan de knutsel met een van hun kaartjes denk k.. misschien weer een beetje naar eigen smaak maken om zo toch een origineel kaartje te krijgen..
@Soepkip: Oeeeh shoppen! leuk! Wel een tip, ga niet uit van een uitzetlijst maar bekijk ze allemaal.. je zal zien dat er best veel verschillen in zitten en dat sommige dingen heel onnodig zijn.. of heel persoonlijk! Dus kijk je er niet blind op want ik heb wel s t idee dat die lijsten zo gemaakt zijn voor t verkopen van de spullen niet omdat t echt zo praktisch is Zoals bijv. de handdoeken met capuchon zeg maar.. die staan er geloof ik ook op? 2 ofzo? maar je mag de baby toch niet over een overloop of iets dergelijks dragen als het nat is en vaak gebruik je meerdere hydrofielluiers bij t wassen en niet zon ding. Wij hebben ze dus pas gebruikt toen ie een stuk ouder was en had ze toen ook nog prima kunnen halen.. En zo zijn er wel meer dingetjes navelbandjes staan ook op sommige, onze kraamhulp wilde ze niet eens gebruiken..
Goedemorgen meiden, Al een druk programma erop zitten. Om 7 uur wakker, dus dat viel nog wel mee. Aankleden, eten, postkantoor, markt, bakker en Blokker. Morgen is mijn schoonmoeder jarig dus even een cadeautje gekocht. Nu zitten we even lekker tv te kijken Gisteravond heb ik voor de eerste keer de baby duidelijk gevoeld. Ik voelde het schoppen toen ik mijn hand op mijn buik had Vaddie, ons kaartje is al zo goed als af. Ik heb hem zelf ontworpen en we gaan hem bestellen bij www.geboortepost.nl Zelf vind ik dit een goede site, snelle levering en mooi resultaat. Mausyi, fijn dat je nu meer energie hebt. Ongemerkt ben je er toch veel mee bezig geweest lijkt me. Aantal kaartjes, ik denk dat wij ook dit keer wel weer aan 130 kaartjes komen. Rond de 110 worden gelijk verstuurd via de site en dan nog 20 losse voor de kraamhulp, voor in het babyboek en voor onze buren enzo. Wordt een dure aangelegenheid, maar een kindje krijg je niet vaak, dus ik heb het er wel voor over! Soepkip, shop ze!!! Het regent hier weer... bleh!!!! Gelukkig hoeven we er nu niet meer uit. Lekker binnen hangen en zometeen nog wat puzzeltjes maken. Fijne dag allemaal!
Thanx voor de tip. Ik staar me daar inderdaad niet blind op en haal ook zeker niet alles in huis. Ga wat extra rompers en hydrofielluiers halen. En een nieuwe gelkruik voor mij. Heb een kersenpit maar een gelkruikje (is ook voor baby's) ligt minder zwaar tegen/ op mijn buik. Verder lekker shoppen voor di mama en onder de zonnebank. Nu moet ik mijn buik wel goed afdekken. Er waren er een paar die na mijn post ook geen melk meer gingen drinken om te kijken of hun gezichtshuid er van opknapt. Ik ben benieuwd of het geholpen heeft? Bij mij iniedergeval wel, bijna geen pukkeltje. Huid ziet er een stuk beter uit!
Ik ga denk ik ook bij geboortepost.nl kaarten maken Daar heb ik ook onze trouwkaart gemaakt Goede service e.d. @soepkip; succes met shoppen En ja ik vond dat er wel een fotootje van Elmo erbij moest Hoort er ook bij hé