1 t/m 14 Februari Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pomm, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Doortje mooie foto's

babylove welcome back!

Wbt namen deze had ik ook al heel lang :(:x

2. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Dankjewel meiden!
    Ik merk dat mijn buik steeds harder wordt en het speklaagje verdwijnt. Ik krijg alleen juist wel een vetrolletje net onder mijn bh-bandje... :( Volgens mijn zus komt dat doordat mijn taille er nog wel zit, ze zegt dat als mijn buik groter groeit, dit vanzelf strak getrokken wordt en dat hoop ik dan maar hihi!

Heb je ze nooit eerder aan je man verteld Mausyi?
    Hier hebben we het al voor de zwangerschap weleens over namen gehad en de meisjesnaam was gewoon duidelijk. Hij vindt een andere meisjesnaam ook heel erg mooi en daar pest ie me nu weleens mee, dat hij die gewoon noemt bij het aangeven. Maar nee, wij zijn er gelukkig wel over uit welke naam het echt wordt!

3. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Hier ook vetrolletje onder de bh :(

neh nooit echt eerder over gehad, was redelijk snel duidelijk dat het moeilijk zal worden om over een naam eens te worden. Zo wil hij ook doopnamen, terwijl ik dat nergens voor nodig vind :D jaja wij zijn heel verschillend :p

4. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    hahaha, hier ook een man die voor de grap zegt dat ie ons kind met t aangeven gewoon anders gaat noemen(meneer wil heel graag de voorletters A.J.A.X. ;) , not on your life heb ik m gezegd en al helemaal niet bij een meid!)

5. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    ooh ja dat melde die van mij ook al, 'ik ben degene die haar moet aangeven' Heb hem toen even heel goed duidelijk gemaakt dat dát geen leuke grapjes zijn :D

6. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Zo ben weer terug in ons koude kikkerlandje we hebben een heerlijke vakantie gehad en straks effe alles terug lezen.

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Babylove en Miron: welkom terug in het koude kikkerland.

Namen: waren we snel over uit. Gelukkig.

8. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Namen.. Het blijft lastig. Durf ook niet vaak een naam te roepen omdat ik bang ben dat 'ie het afkraakt. Heb een namen boekje gekocht en ga daar maar is in lezen. Tijd zat!

Babylove en Miron. Welkom terug.

Doortje. Mooie buik! En leuk gedaan zo die collage.

9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Doortje mooie buik!

En vakantiegangers welkom thuis!

Vandaag gezellig een beker koffie over me heengehad op me werk.
    'zo bijzonder in de zorg werken, je krijgt er zoveel voor terug' ja een nat pak haha

Had vandaag veel bandenpijn/steken in mijn onderbuik beetje menstruatiepijn.

morgen invallen op mijn oude vroeg moet er 7u zijn pff 's middags op visite bij zwangere 'vriendin'
    haha ziet er aardig uit hé tussen haakjes maarja kheb niet zo veel aan der

@Soepkip als ik naar andere afdeling ga is het een grote kans dat ik met tilliften enzo aan de gang moet zie ik totaal niet zitten daarom ook weggegaan bij me oude groep.
    En voel me verder niet onveilig hoor ben ook niet alleen. Hou het in de gaten

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    ohh en yeeh 18 weken! Gaan we alweer de 19e week in!

11. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    @Doortje, jeetje, wat een grote buik al zeg. is dit je eerste kindje?

@Dames in de zorg, heb af en toe echt met jullie te doen. Ik vind t echt ongelofelijk hoe het er vaak vandaag de dag aan toe moet gaan, en dan dat nijpende personeelstekort. Laat de regering daar eens wat extra geld in stoppen zeg. Van dicht bij maak ik een en ander mee, maar val af en toe van de ene verbazing in de andere. Petje af hoor voor jullie!!

@namen. Hier ook zo'n man die dreigt met andere namen aangeven ;). Theobald Noriyoekie als doopnamen naast een gewone leuke hollandse roepnaam. Je verzint t toch niet????? Volgende week weten we wat t wordt. Laat t maar een meisje zijn, daar zijn we t in ieder geval 100% over eens...

12. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Anne wahaha wat een namen zeg!!!!!!:D Het zal je maar gebeuren.

mausy dat is nou niet aardig van je man zeg...hopelijk komen jullie er uit

Doortje wow mooie buik..... Neeltje nee ook niet mijn smaak dan iets van Nele ofzo...?

Miron en babylove welkom terug......

Die zorg af en toe.... vind het echt niet leuker er op worden. Wij moeten steeds meer bezuinigen, zwaardere zorg en minder personeel....
    Denk er sterk over na om compleet iets anders te gaan doen hoor.....

Vandaag heerlijk gerust en merk dat de kleine (voel niets) tekeer gaat tegen mijn blaas. Net of drukt er iets op of schokt het...kan ik maar gaan piesen hoor.......
    Had gister vreselijk last van het zuur.......

MW; leuk dat je die foto nog plaatste na mijn ikke jaloers bericht hihi;)
    Gefeliciteerd met je 19 weken.......

Maandag gaan ze opnieuw termijn bepalen bij mij. Beeb bleek wat groter te zijn op de laatste echo dan het termijn......

13. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Inkerbell. Dat is laat voor een eventuele correctie op het termijn? Bij mij loopt het kindje ook voor op groei maar ze gaan dat niet meer aanpassen. Bij de termijn bepaling ben ik van 30 jan naar 27 jan gezet.
    Ik heb ergens gelezen dat tot 16 weken de kindjes gelijk groeien en vanaf daarna groeit ieder kindje anders..
    Veel plezier morgen bij de echo iniedergeval!

Meiden, ik ga lekker naar bed. Morgen vroeg 't wekkertje weer (zoals bijna bij ieder ander ;)) Slaap lekker.

14. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Hier geen gezeik met namen :)
    Wat ik wil gebeurt gewoon :D Ook wel weer handig zo alleen :p

De vakantiegangers:
    Welkom terug!

Doortje:
    Mooie buik hoor

15. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Tja weet het ook niet het is met 16 weken geconstateerd. ben al 2 x geprikt op suikers, schildklier e.d. dus we wachten af. Echo is maandag.... Straks is het een ienimini hahaha......

Iemand nog iets van Mamma deluxe gehoord? Ben zo benieuwd hoe ze het red met al die kindjes......

Hier 2 namen gevonden hele mooie FRiese

16. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Zo ben weer helemaal bij gelezen maar niets onthouden hihi.

Ben een beetje moe en ga ook zo naar bed toe. Moest vanmorgen al om 5:15 op en dat hakt er nu wel erg in.

Naam. tja ik heb er wel een maar mijn man vind hem ouderwets. En mijn man had een naam die ik ook wel mooi vindt vind ie er nu niets meer aan zucht. Dus weet nog steeds niet wat het gaat worden.

17. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
  18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Leuke ondeugende foto Miron

Kom ik thuis: heeft Lief het hele huis al gedaan. Super blij mij. Hoef ik morgen alleen nog maar boodschappen te doen en de konijnenkooi te verschonen. :) Oh ja en een beetje wassen. Erg lief, kan ik morgen even bijtanken.

19. LieveKylian

LieveKylian Bekend lid

27 mrt 2009
    830
    0
    0
    interieurarchitect
    Gelderland
    Goedenavond,
    Juist terug van het zwangerschapszwemmen, heerlijk wat heb ik weer genoten. Zo'n goed begin van mijn weekend!
    Gelukkig ook nog aardig wat to do's van mijn werklijstje af kunnen strepen en wat opdrachten uit kunnen stellen. Dus dat scheelt ook weer!
    Kleine is nu goed druk, zal net lekker hebben geslapen toen ik lag te zwemmen, hi hi
    Dinsdag de echo, ben wel benieuwd, maar niet zenuwachtig. We hebben nog geen doorslag genomen over het geslacht, hi hi
    Ben wel nieuwschierig of het onderbuik gevoel van manlief en de onbewuste hints dit keer weer kloppen. Bij zoon duidelijk wel. Dan zal het nu een meisje zijn...
    Grappig dat Pampapilio het weet! (nub theorie)
    Wij wachten nog vier dagen of max 22 weken, hi hi
    Naam zijn wij ook nog niet uit. Maar zijn met meisjes naam al verder dan dat we bij zoon waren. Toen zijn we er niet uitgekomen. Manlief had na de geboorte zijn of mijn naam gekozen. (ik weet zeker dat hij de mijne had genomen. Hij weet het niet)
    Lotte, Loes, Maud of Nina
    Teun, Tom, Lucas of Job
    Jullie lezen in februari wat het is geworden, hi hi
    Morgen lekker dagje met zoon in en om het huis aanklooien. En pakketjes van de post ophalen.
    Zijn bezorgd toen we der niet waren, gekocht op marktplaats. Dekbedovertrek voor hem en twee knuffels voor de kleine!
    En morgen spam ik even weer een foto van mijn buikje, twintig weken (gaat zo snel)

Dit was het, fijne avond verder. Groeten Lieve

20. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    goede morgen meiden,

ben ik de eerste...

zag 2 mooie buiken voorbij komen... mooi gedaan ook met die collage...

zal hier binnenkort ook maar is een foto plaatsen van buik... die begint nu ook aardig naar voren te komen...

namen, tja... denk dat we er wel uit zijn voor een jongen... is een naam die weinig voor komt, kort en krachtig...

nou meiden... ga zo maar is opstaan, (lig nog op bed met lappie)

straks weer mijn 24 uurs dienst in...

zondag ga ik met een vriendin naar een uitzending van life4you... heb hier erg veel zin in...

fijn weekend allemaal!

Deel Deze Pagina