Goede morgen.. Even een ego berichtje vanuit mijn werk. 20 Weken ZWANGER!!! Vanavond een feestje vieren!
@soepkip.. wat gaat t hard he!! dan ben ik 19 weken vandaag t mag van mji wel rustigaan gaan nu want wil er volop van genieten! en dat doe ik ook wel maar gaat allemaal snel genoeg @Naam: hier er al over uit en vrij snel ook! we hadden al een meidennaam voordat ik zwanger was bij Brayden maar die is t niet geworden.. toch voor iets anders gevallen en iets wat nooit gebeurd, vriendlief vond t meteen leuk! Ook de schrijfwijze over moeten dubben en toen ik met een manier kwam vond hij m ook meteen leuk. oh.. ok.. klaar dus! Bij Brayden tig lijstjes en op t eind nog de naam veranderd enzo.. dus dit gaat erg makkelijk verder weinig te melden, vanmiddag misschien ff behangetjes shoppen enzo en zondag ff lekker zwemmen met onze man! (niet vergeten te kijken of ik nog in mn badpak pas dus ) Ben gewoon heerlijk aan t genieten van mn twee boefjes.. de ene rondrennen en de andere trappelend en zwemmend! Ben zo trots op mn buikje en t bewegen erin! @Dames die nog niks gevoeld hadden: ondertussen al wat gevoeld denk je? soms kan t lang duren hoor.. sommige vrouwen voelen t ook sowieso minder als andere heb ik wel s begrepen.. waar de placenta ook ligt.. ik denk dat ik het geluk heb dat mn buik heel gevoelig is daarin.. voor je t weet roep je ineens AU! door zon lekkere rake trap
Morgen Kan eindelijk melden dat het vreemde gebubbel in mijn buik toch echt de beeb is...... Dacht eerst mijn darmen maar nee hoor het is echt de kleine. Flinke drukte maker m.n in de avond. Mijn dochter was heel rustig en relaxed in de buik. Nu nog dus dat voorspelt wat haha..... Soepkip gefeliciteerd 20 weken Pam gefeliciteerd met 19 weken..... Ben zo benieuwd naar alle namen hier. Ik gluur dus bij de topics waar nu meiden aan het bevallen zijn voor leuke namen...... Lieve ik ga voor Maud haha , mijn vriendin haar dochter heet zo en vind hem heel mooi. Naam die je ook veel hoort is EVI. Bij ons in de buurt tenminste.... OOk leuk...... Las gister de Wij en daar stonden aparte namen in 1 kind heette Beer en 1 Paarl... geloof niet dat ik daar voor zou gaan....
Moeilijk hé namen! Het allermoeilijkste vind ik dat je altijd wel iemand kent die zo heet haha tenminste wel in onze dorpen Hier begin ik de baby volgens mij ook steeds meer te voelen. Ga ook op zoek. Op bed liggen gewoon beetje duwen en dan voel ik waar die ligt. Niet precies hoofdje op billen hoor Maar voel het nog niet elke dag en duidelijk daar wacht ik rustig op!
@Lk: ja grappig he dat ik denk te weten wat t is! heb t bij meer dat ik dan echt denk bij sommige posts "oooohh en t is lekker een.... " niet dat ik t echt zeker weet natuurlijk.. maar toch.. Vind t wel grappig! Dus mensen blijf vooral filmpjes neerzetten (MW kheb er ook nog een van jou tegoed toch? je had beloofd er misschien nog eentje te uploaden haha) kan ik kijken of ik t achteraf goed had @namen: Hier ben ik echt van de aparte namen eigenlijk dus de namen waar we opkomen hoor je ook niet vaak of hebben wij in de omgeving totaal niet.. maakt t wel wat makkelijker anders denk je steeds aan die persoon en geen oerhollands hier.. das niks voor mij Ben ook wel erg benieuwd naar de namen die jullie in je hoofd hebben! hahaha Hier t haken ontdekt.. heb een teddybeertje voor Brayden gehaakt en is best goed gelukt al zeg ik t zelf! had maar 2 kleurtjes in huis dus wat dat betreft een beetje saai maar tis een perfect handzaam formaatje zo dus hij is er gek op Straks druk aan t haken voor de kleine meid denk k (dat wordt roze wol inslaan! ) kwil een mutsje maken en misschien slofjes ofzo.. iig wat dingen die leuk zijn voor de foto Dames, even een mening.. wat vinden jullie hier van?? Voor een fotoshoot bedoel ik dan.. Pettiset baby maat 50 t/m 80 | Lottepop kinderkleding Vind t zooo leuk.. hihi..
Doe je goed! hahaha Ik begin te merken dat mn buik echt hard groeit!! Kan slecht bukken en op de grond liggen enzo.. uhm.. ja.. dat doe ik dus nog wel s Ik vergeet vaak na te denken bij mn lijf en mn zwangerschap en daardoor ga ik dus gerust door mn hurken op hakken om iets uit t laagste vak te pakken in de supermarkt of ff op de grond liggen om onder de bank te kijken of met zoonlief spelen en dan ff op de grond zitten.. Nadeel is dus nu dat mn buik in de weg komt! hihi en krijg commentaar van madam als ik mn buik teveel plet En overeind komen is een stuk moeilijk! haha Dat wordt weer wat straks.. hoevaak ik wel niet in een winkel heb moeten roepen om vriendlief omdat ik niet meer overeind kwam Whahaha
*ego* Rij ik naar huis vanaf het werk.. voel ik ineens vaag gebubbel, heel lichtjes. Dus ik mijn gordel los gedaan en toen kwam het weer terug. Toch (waar het kon) auto aan de kant gezet, motor af en toen voelde ik weer heel licht belletjes in mijn buik.. Zou dit het dan zijn??? Nu voel ik het overigens niet meer!!
Miron. Leuke foto! Knap meisje! Pamp. Herkenbaar hoor dat gevoel met bukken en vooroverbuigen, dat is niet prettig. Als ik net in bed ga liggen voelt m'n buik ook zo raar strak. Ben benieuwd naar je haakwerk.. *verwachteenfoto* Vaddie. Ahh.. wat fijn, lekker een weekend rust! Geniet ervan! Pamp en Vaddie. Gefeliciteerd met de 19 weken.. Triscka. Hoe gaat het met jou? Tijdje niet ''gezien''. Ink. Mamadeluxe is al een tijd niet meer online geweest. Zal zo ff op haar profiel kijken. LieveK. Is het nog gelukt met de pakketjes van marktplaats? en jij ook gefeliciteerd met je 20 weken! *verwachtvandaageenbuikfoto*
soepchick, dat zoiu nog best wel eens je kleine kennen zijn hoor! is wel de tijd ervoor, in t begin voelt t idd net of er vlinders in je buik vliegen, strelingen aan de binenkant van je buik zeg maar . ja was ff druk hier thuis, veel gedoe gehad met stiefzoon, kleine man die twee tandjes kreeg en ikzelf die een beetje verkouden was/is... en ook nog een leuk de comp die elke keer vastloopt en de wasmachine die stuk is grrrr. gelukkig nog garantie op de wasmachine! als t goed is....
Pamp die pettiskirts zijn zoooo fout dat ze weer leuk zijn. Vooral voor een fotoshoot. Ben een beetje ziekjes aan het worden. Heb vanmiddag 4 uurtjes geslapen en ben nog brak. Had vanmorgen in de winkel bijna moeten spugen. en misselijk en buikpijn bah.
Eff ego: Heb mijn echo gehad vanmiddag en............................ I'ts a GIRL!!!! Super blij natuurlijk, ook al maakte het mij geen zak uit. Moeders was blij, familie is blij. Zoonlief eerst niet echt blij, maar nu wel :d Zal later eff echo's enz gaan spammen. Eff wat anders. Ik kom net thuis, staan er allemaal linten voor de deur bij mijn directe buren. Hun voordeur is afgesloten met een soort tent. "Asbest, houdt afstand, niet betreden" etc etc. Ik kom mijn huis in en ruik allerlei rare chemische geurtjes!! Vk gebelt, die adviseert mij uit huis te gaan. Brandweer gebelt, maar die komt pas kijken als het bedrijf die de asbest weghaalt een melding doet. Woningbouw zit natuurlijk dicht! Lekker handig allemaal!! Moet ik weer een weekendje me huis uit uit voorzorg! Maar heb niet eens een briefje door de bus gekregen met info! En dat terwijl er in mijn gebouw net een nieuwe baby is en 2 dames hoogzwanger. Vermoeiend allemaal!!!!
Foxy: gefeliciteerd! Leuk, een meisje Hier voel ik sinds gisteren ook steeds een heel licht gebubbel in mijn buik. Ik denk dat het de kleine is, want het zijn niet mijn darmen! Denk ik Zo leuk! Ook nog de uitslag van de melktest: pukkeltjes zijn zo goed als weg! Helaas had ik net echt verschrikkelijk veel zin in melk, dus heb weer een glas gedronken. Als ik nu morgen weer onder zit weet ik echt genoeg Ik ga zo ook maar eens een buikfoto maken! Zo leuk om die van jullie steeds te zien. Dan moet er ook maar eens eentje van mij bij. Sinds deze week draag ik toch echt wel positiebroeken, want ook mijn broeken met lage taille zaten niet meer comfortabel. Genoeg buik voor een foto dus
Trischick Ja ik denk ook dat dit het geweest moet zijn. Lijkt me sterk dat het ergens anders vandaan komt. Balen van je wasmachine, die zal jij extra hard nodig hebben met een hok vol! Hopelijk voel je je gauw wat beter.. Miron. Jij ook al in de lappenmand.. Hopelijk zet het niet door en voel je je morgen beter! Foxymama. Gefeliciteerd een meisje! Pamp. Tja.. schattig maar niet mijn ding. Heb ooit is een mooie fotoshoot gezien van een newborn. Deze was in mooie houdingen gefotografeerd met behulp van attributen. Zo ligt het kindje in een bijzondere houding bijv. foetus. Dan later worden de attributen weg gefotoshopt waardoor je een bijzonder resultaat krijgt. Kan zo gauw de site niet vinden..